ფილტრი

ვაკანსიები

უფროსი Python დეველოპერი

ID 64376

More than 10 years Exactpro has been developing under the motto Build Software to Test Software. We design software for testing technologically sophisticated platforms of our clients - the leading companies in the financial industry. Half of TOP-20 of the largest global stock exchange groups use Exactpro software and ideas.

Our company supports the concept of open source software promotion. Source code of the basic software products is posted Open Source on GitHub.

Exactpro together with one of the biggest stock exchange groups is working on creating a Big Data system, designed to process market quotes and other financial information accumulated over a long period of time. We use cloud platform Amazon Web Services (AWS) for hosting the system. We have chosen Python as the primary development language. As a Senior developer you will participate in the selection of architectural solutions for the system, develop it and interact with the colleagues working on the project in other countries.

Position: Senior Python Developer

Key objectives:

** take part in the development of application architecture;
** create, modify and maintain system components;
** optimize the development process on the project;
** train junior specialists and share experience with colleagues;
** participate in hiring junior staff.

Skills required:

** a portfolio with examples of Big Data processing projects on the AWS platform or a similar technological stack;
** experience in developing multicomponent systems;
** no less than 4 years of work experience as a software developer;
** no less than 2 years of programming in Python;
** ability to solve difficult tasks on your own;
** ability to communicate freely in Russian and English.

We offer:

** free English lessons;
** compensation of professional certifications;
** medical insurance;
** discount for a gym membership;
** flexible hours.

The position is available for applicants with disabilities.

To apply for the position, please send your CV to: [email protected]

HR managers will contact you within 7 days after receiving your CV if it is selected for further consideration.

განთ. 3 აპრილი 12:34

ბოლო ვადა 1 მაისი 00:00

აგრო ექსპერტი/აგრონომი

ID 64375

სს სადაზღვევო კომპანია "ალდაგი" აცხადებს ვაკანსიას აგრო ექსპერტის/აგრონომის პოზიციაზე.

აგრო ექსპერტის/აგრონომის პოზიცია არ არის მუდმივი, გულისხმობს საჭიროების მიხედვით გარკვეული დღეების განმავლობაში მუშაობას - რეგიონებში მივლინებაში წასვლას და გათვალისწინებულია შესაბამისი დღიური ანაზღაურება. კანდიდატებს შეუძლიათ ამ პოზიციის შეთავსება სხვა, მუდმივ სამსახურთან.

ძირითადი მოვალეობები:

** აგრო ზარალების შეფასება: ველზე გასვლა ზარალის შეფასების მიზნით და დასკვნის მომზადება;
** დაზიანებული სასოფლო-სამეურნეო კულტურების შეფასება: რისკის გამომწვევი მიზეზის იდენტიფიცირება, გარკვეულ პარამეტრებზე დაყრდნობით ზიანის დადგენა;
** ზარალების შეფასების პროცესში კლიენტებისთვის კონსულტაციის გაწევა ზარალის რეგულირების შესახებ.

აუცილებელი მოთხოვნები:

** უმაღლესი აგრარული განათლება (სასურველია მაგისტრის ხარისხი);
** აუცილებელია საქართველოში გავრცელებულ სასოფლო სამეურნეო კულტურების ცოდნა;
** აუცილებელია პრაქტიკული სამუშაო გამოცდილება აგრარულ სფეროში.

პიროვნული უნარები:

** ანალიტიკური აზროვნება
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი
** ორგანიზებულობა და მოწესრიგებულობა.

გთხოვთ, დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნოთ თქვენი CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2020 წლის 14 აპრილის ჩათვლით და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება - "აგრო ექსპერტი/აგრონომი".

სადაზღვევო კომპანია "ალდაგში" თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია "ალდაგის" მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის, შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.

განთ. 3 აპრილი 12:32

ბოლო ვადა 14 აპრილი 00:00

აგრო ზარალების მენეჯერი

ID 64374

სს სადაზღვევო კომპანია "ალდაგი" აცხადებს ვაკანსიას აგრო ზარალების მენეჯერის პოზიციაზე.

აგრო ზარალების მენეჯერის პოზიცია არ არის მუდმივი, გულისხმობს საჭიროების მიხედვით გარკვეული დღეების განმავლობაში მუშაობას - რეგიონებში მივლინებაში წასვლას და გათვალისწინებულია შესაბამისი დღიური ანაზღაურება.

ძირითადი მოვალეობები:

** საქართველოს სხვადასხვა რეგიონებში მივლინებებში სიარული, აგრო ზარალების შეფასების პროცესის წარმართვა და ადმინისტრირება;
** კომუნიკაცია კლიენტებთან, კლიენტისთვის ზარალის შეფასების, პროცედურების და ანაზღაურების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება;
** შემთხვევის ადგილზე გასვლის ორგანიზება, ტექნიკური საკითხების მოგვარება;
** დოკუმენტაციის ადმინისტრირება.

აუცილებელი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (სასურველია აგრარულ სფეროში);
** მნიშვნელოვანია სამუშაო გამოცდილება აგრარულ სფეროში;
** MS Office პროგრამების საბაზისო დონეზე ცოდნა;
** სასურველია GPS პროგრამის ცოდნა ცოდნა;
** სასურველია რუსული და ინგლისური ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
** მართვის მოწმობა (B კატეგორია).

პიროვნული უნარები:

** დამარწმუნებელი კომუნიკაცია
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი
** სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი
** კონფლიქტური სიტუაციების მართვის უნარი
** დროის მართვის უნარი
** ანალიტიკური აზროვნება
** ორგანიზებულობა და მოწესრიგებულობა
** დეტალებზე ორიენტირებულობა
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა.

გთხოვთ, დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნოთ თქვენი CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2020 წლის 14 აპრილის ჩათვლით და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება - "აგრო ზარალების მენეჯერი".

სადაზღვევო კომპანია "ალდაგში" თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია "ალდაგის" მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის, შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.

განთ. 3 აპრილი 12:31

ბოლო ვადა 14 აპრილი 00:00

თრაბელშუთერი

ID 64372

"სილქნეტი" ქვეყნის წამყვანი სატელეკომუნიკაციო ოპერატორია, რომელიც სთავაზობს ბიზნესსა და მომხმარებლებს სრული სპექტრის სატელეკომუნიკაციო სერვისებს: მობილურ მომსახურებას, ფიქსირებულ ინტერნეტს, მაუწყებლობის ტრანზიტს და ფიქსირებულ ტელეფონიას. სილქნეტს მინიჭებული აქვს B1/სტაბილური მუდისის (Moody`s) და B+/სტაბილური ფიჩის (Fitch Ratings) საკრედიტო რეიტინგები. სილქნეტი პირველი კერძო ქართული კომპანიაა არასაბანკო სექტორის კომპანიებს შორის, რომელმაც ევროობლიგაციები გამოუშვა. კომპანიამ 2019 წლის აპრილში 200 მილიონი დოლარის 5 წლიანი ევროობლიგაციები გამოუშვა, რომლებიც სავაჭროდ დაიშვა ირლანდიის საფონდო ბირჟაზე.

სილქნეტი ქვეყნის ეკონომიკური და საზოგადოებრივი ცხოვრების განუყოფელი ნაწილი და მისი წინსვლის ხელისშემწყობი ძალაა. დაარსების დღიდან, სილქნეტმა ადამიანების ცნობიერებაში შეცვალა ურთიერთობისთვის საჭირო დრო და არსებული საშუალებები. ტექნოლოგიური სიახლეების დანერგვასთან ერთად, განვითარების ყველა ეტაპზე კომპანიისთვის არანაკლებ მნიშვნელოვანი იყო და არის პასუხისმგებლიანი ბიზნესის მართვა, ინკლუზიური, თანაბარი გარემოს შექმნაზე ზრუნვა და უამრავი სასარგებლო პროექტის განხორციელება განათლების, სპორტისა, კულტურის და ეკოლოგიური მიმართულებით. 2019 წელს, ევროპის წამყვან ახლი ამბების არხთან, ევრონიუსთან პარტნიორობით, სილქნეტმა საქართველოში დააფუძნა ახალი ქართულენოვანი არხი, "ევრონიუს ჯორჯია", რომელიც ევრონიუსის მესამე ფრანშიზაა ალბანეთისა და სერბეთის შემდეგ.

დღეისათვის, სილქნეტში დასაქმებულია 2000-ზე მეტი ადამიანი.

მოიწონეთ https://www.facebook.com/silknet

"სილქნეტი" აცხადებს თრაბელშუთერის ვაკანსიას.

დეტალური ინფორმაცია იხილეთ: http://jobs.silknet.com/jobs-war/welcome.do?page=vacancyDetail&id=4122

განაცხადის გასაკეთებლად, გადადით საიტზე http://jobs.silknet.com, რომელზეც განთავსებულია კომპანიის ყველა ვაკანსია, ერთჯერადად გაიარეთ რეგისტრაცია და შექმენით თქვენი ელექტრონული რეზიუმე (CV). ამის შემდეგ, თქვენ შეგიძლიათ თქვენთვის სასურველ ვაკანსიაზე გააკეთოთ განაცხადი და დაარეგისტრიროთ თქვენი რეზიუმე (CV).

განთ. 2 აპრილი 17:31

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

Front End დეველოპერი

ID 64371

კომპანია "კროკობეთი" (http://www.crocobet.com) ერთ-ერთი წამყვანი კომპანიაა აზარტული თამაშების სფეროში. ჩვენ განვაგრძობთ ზრდას და ამიტომ ვეძებთ ახალ თანამშრომელს Front end დეველოპერის პოზიციაზე.

მოთხოვნები:

** აქტიური სამუშაო გამოცდილება: 3+ წელი;
** 1+ წელი angular 2 & up გამოცდილება(იგულისხმება რომ კარგად უნდა იცოდეთ ანგულარი);
** რთულ ან/და საშუალოდ რთულ აპლიკაციებზე (ანგულარის) მუშაობის გამოცდილება;
** 2+ წელი გამოცდილება typescript-ზე;
** 3+ წელი SASS კარგ დონეზე;
** 3+ წელი Html, CSS კარგ დონეზე;
** Git version control system;
** 3+ წელი javascript ის კარგ დონეზე ცოდნა;
** 2+ წელი Inverted triangle CSS, OOCSS, BEM;
** Rest API;
** Design patterns;
** კომუნიკაციური უნარები.

მოვალეობები:

** მონაწილეობის მიღება planning სესიებში(მოსმენა არ კმარა);
** მთლიანი ფრონტის შესრულება js(angular & typescript) + markup;
** best practices და სუფთა კოდის პრინციპების გამოყენება.

ჩვენ გთავაზობთ:

** კომფორტულ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს, სადაც შესაძლებლობა გაქვთ სრულად გამოავლინოთ საკუთარი პოტენციალი და ჩამოყალიბდეთ პროფესიონალად;
** კვალიფიკაცის ასამაღლებელ ღონისძიებებს;
** ჯანმრთელობის დაზღვევას;
** კვებას.

დაინტერესების შეთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურში (Subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

განთ. 2 აპრილი 17:30

ბოლო ვადა 1 მაისი 00:00

Full Stack დეველოპერი

ID 64370

კომპანია კროკობეთი (crocobet.com) ერთ-ერთი წამყვანი კომპანიაა აზარტული თამაშების სფეროში.

ჩვენი გუნდი განაგრძობს ზრდას და აცხადებს ვაკანსიას Full Stack Developer (angular, node.js) პოზიციაზე.

მოთხოვნები:

** სამუშაო გამოცდილება: 3+ წელი;
** 2+ წელი angular 2 & up, Node.js-ზე მუშაობის გამოცდილება;
** რთულ ან/და საშუალოდ რთულ აპლიკაციებზე (javascript) მუშაობის გამოცდილება;
** 2+ წელი გამოცდილება typescript-ზე;
** 2+ წელი Html, CSS (SCSS) საშუალო დონეზე;
** Git version control system;
** 3+ წელი Javascript-ის კარგ დონეზე ცოდნა;
** MEAN stack-ზე მუშაობის გამოცდილება;
** სასურველია Inverted triangle CSS, OOCSS, BEM ცოდნა;
** Rest API;
** Design patterns.

მოვალეობები:

** Js (angular & typescript), node.js-ზე დეველოპმენტი;
** იშვიათად css-ის შესრულება და ხარვეზების აღმოფხვრა;
** best practices და სუფთა კოდის პრინციპების გამოყენება.

ჩვენ გთავაზობთ:

** კვებას;
** კვალიფიკაციის ასამაღლებელ ტრენინგებს;
** კორპორატიულ დაზღვევას;
** კომფორტულ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს, სადაც გაქვთ შესაძლებლობა სრულად გამოავლინოთ საკუთარი პოტენციალი და ჩამოყალიბდეთ პროფესიონალად.

დაინტერესების შეთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურში (Subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

განთ. 2 აპრილი 17:25

ბოლო ვადა 1 მაისი 00:00

PHP/Full-Stack დეველოპერი

ID 64369

შპს "სქაიტელი" საქართველოს სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე მზარდი და მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე კომპანიაა. კომპანიის საქმიანობის ძირითად მიზანს წარმოადგენს თითოეულ მომხმარებლამდე მაღალ ხარისხიანი ინტერნეტ მომსახურების მიწოდებას, რისთვისაც კომპანია იყენებს მსოფლიოში სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე არსებულ უახლეს ტექნოლოგიებს და გადაწყვეტილებებს.

შპს "სქაიტელი" აცხადებს ვაკანსიას PHP/Full-Stack დეველოპერის პოზიციაზე.

ძირითადი ფუნქცია მოვალეობები:

** პროგრამული უზრუნველყოფის შექმნა და განვითარება;
** არსებულ და ახალ პროექტებში პროგრამული უზრუნველყოფის მხარდაჭერა და
** განვითარება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე;
** PHP (OOP, MVC);
** MySQL, MariaDB;
** MVC Frameworks: Phalcon, Laravel ან სხვა;
** HTML5, CSS3, Bootstrap;
** JavaScript, jQuery;
** ვებ სერვისებთან მუშაობის გამოცდილება - Rest/SOAP API;
** Linux, Apache, Nginx მუშაობის გამოცდილება;

პიროვნული მახასიათებლები:

** ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნება;
** ორგანიზებულობა, პუნქტუალურობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** მიზანდასახულობა და შედეგებზე ორიენტირებულობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** დროის ეფექტურად გადანაწილების უნარი.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგი ელექტრონულ მისამართზე - [email protected] 30 აპრილამდე, გთხოვთ სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს, წინააღმდეგ შეთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

განთ. 2 აპრილი 17:23

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

რეზერვი

ID 64368

სს "თიბისი ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: ლომბარდის ექსპერტ-შემფასებელი (რეზერვი)

ვაკანსიის კოდი: VC4573
ადგილმდებარეობა: ქვემო ქართლი
კატეგორია: კლიენტთა მომსახურება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

გამოცდილება:

** მინიმალური სამუშაო გამოცდილება 1 წელი
** კლიენტთა მომსახურება - 1 წელი

განათლება: ხარისხი: ბაკალავრი, მაგისტრი

ენები:

** ინგლისური - კარგი
** რუსული - კარგი

უნარები: თავაზიანი, დეტალებზე ფოკუსირება, გუნდურად მუშაობის უნარი, პასუხისმგებლობის გრძნობა

დამატებითი მოთხოვნები: სასურველია ძვირფასი ლითონების სერთიფიკატის წარმოდგენა

სამუშაოს აღწერა:

** კლიენტის ხარისხიანი, ზუსტი, სწრაფი და კვალიფიციური მომსახურება;
** კლიენტთან თავაზიანი, კეთილგანწყობილი და თბილი დამოკიდებულება;
** კლიენტთან გასაუბრება, მისგან სესხის მოთხოვნის დაფიქსირება და ბანკში არსებული სალომბარდე პროცედურების და ტარიფების გაცნობა;
** უზრუნველყოფის შეფასება;
** ხელშეკრულებების და ძვირფასეულობის შეფასების აქტის გაფორმება;
** მიღებული ძვირფასეულობის საცავში გადაცემა;
** კრედიტის გაცემა-გაფორმება შესაბამის პროგრამულ უზრუნველყოფაში;
** სესხის სრულიად ან ნაწილობრივ დაფარვისას ძვირფასეულობი სრულიად ან შესაბამისად ნაწილობრივ დაბრუნება;
** ვადაგადაცილებული კრედიტების შემთხვევაში დადგენილ ვადებში რეალიზაციასთან დაკავშირებული პროცედურების დაცვა.
** საჭიროების შემთხვევაში ლომბარდის მენეჯერის ფუნქციების შეთავსება.
** ფიზიკური და იურიდიული პირების მომსახურება ნაღდი ფულის შემოსავლისა და გასავლის ოპერაციების მიხედვით;
** ნაღდი კონვერტაციების ოპერაციების წარმოება;
** სწრაფი გზავნილები;

დამატებითი ინფორმაცია

საკვალიფიკაციო მოთხოვნების მიხედვით, რეზიუმეების განხილვის შედეგად დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/4573

განთ. 2 აპრილი 17:22

ბოლო ვადა 15 აპრილი 00:00

ლომბარდის შემფასებელი

ID 64367

სს "თიბისი ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: მოლარე-ოპერატორი/ლომბარდის შემფასებელი (საცალო) - ღამის ცვლა

ვაკანსიის კოდი: VC4572
ადგილმდებარეობა: თბილისი
კატეგორია: კლიენტთა მომსახურება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

გამოცდილება:

** მინიმალური სამუშაო გამოცდილება 1 წელი
** კლიენტთა მომსახურება - 1 წელი

განათლება: ხარისხი: სტუდენტი, არასრული უმაღლესი, ბაკალავრი

ენები:

** ინგლისური - კარგი
** რუსული - კარგი

უნარები: თავაზიანი, დეტალებზე ფოკუსირება, გუნდურად მუშაობის უნარი, პასუხისმგებლობის გრძნობა

დამატებითი მოთხოვნები: შერჩეული კანდიდატები გაივლიან შესაბამის მომზადებას/ტრენინგს.

სამუშაოს აღწერა:

** კლიენტის ხარისხიანი, ზუსტი, სწრაფი და კვალიფიციური მომსახურება;
** კლიენტთან თავაზიანი, კეთილგანწყობილი და თბილი დამოკიდებულება;
** კლიენტთან გასაუბრება, მისგან სესხის მოთხოვნის დაფიქსირება და ბანკში არსებული სალომბარდე პროცედურების და ტარიფების გაცნობა;
** უზრუნველყოფის შეფასება;
** ხელშეკრულებების და ძვირფასეულობის შეფასების აქტის გაფორმება;
** მიღებული ძვირფასეულობის საცავში გადაცემა;
** კრედიტის გაცემა-გაფორმება შესაბამის პროგრამულ უზრუნველყოფაში;
** სესხის სრულიად ან ნაწილობრივ დაფარვისას ძვირფასეულობი სრულიად ან შესაბამისად ნაწილობრივ დაბრუნება;
** ვადაგადაცილებული კრედიტების შემთხვევაში დადგენილ ვადებში რეალიზაციასთან დაკავშირებული პროცედურების დაცვა.
** სწრაფი გზავნილები გაგზავნა/განაღდება
** ​კონვერტაციები

დამატებითი ინფორმაცია:

საკვალიფიკაციო მოთხოვნების მიხედვით, რეზიუმეების განხილვის შედეგად დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/4572

განთ. 2 აპრილი 17:21

ბოლო ვადა 15 აპრილი 00:00

მთავარი ექთანი

ID 64366

რეპროდუქციული მედიცინის ცენტრი ეძებს კანდიდატს მთავარი ექთნის პოზიციაზე.

სავალდებულია საექთნო გამოცდილება - დაახლოებით 5 წელი, ორგანიზებულობა და კომპიუტერული უნარ-ჩვევები.

გთხოვთ, CV გამოგვიგზავნოთ შემდეგ მისამართის: [email protected]

განთ. 2 აპრილი 17:20

ბოლო ვადა 1 მაისი 00:00

მომსახურების კონსულტანტი

ID 64365

სს "კრედო ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას მომსახურების კონსულტანტის თანამდებობაზე.

სამუშაო ადგილი: ლანჩხუთი

სს "კრედო ბანკი" წარმატებით ფუნქციონირებს საქართველოს 11 რეგიონში. კომპანიის მთავარი მიზანია საქართველოში მცირე და მიკრო ბიზნესის განვითარება და გაფართოება, მიკრო სესხების გაცემის გზით. კრედო სწრაფად მზარდი ორგანიზაციაა, რომელიც აძლევს თავის თანამშრომლებს კარიერული განვითარებისა და პიროვნული ზრდის საშუალებას.

ძირითადი პასუხისმგებლობა და მოვალეობები:

ზოგადი:

** კრედოს ფილოსოფიის, ღირებულებების, მიზნების გაგება და მხარდაჭერა;
** ორგანიზაციის მიზნების მისაღწევად, შესაძლებლობების ფარგლებში, ზედამხედველის მიერ დასახული ამოცანების შესრულება;
** საქმიანობის შესრულება კრედოს სტრატეგიისა და მეთოდიკის შესაბამისად;
** ორგანიზაციის წინაშე პატიოსნებისა და ერთგულების მაღალი დონის წარმოჩენა;

ძირითადი მოვალეობები:

** საკრედიტო პოლიტიკის და პროცედურების, ადამიანური რესურსების მართვის პოლიტიკის, მათ შორის წამახალისებელი სქემის, მომსახურების სტანდარტების, ეთიკის კოდექსის, ბიზნესის ქცევების, კორპორატიული ღირებულებების, ინფორმაციული უსაფრთხოების პოლიტიკების, ასევე მათში შეტანილი სიახლეების, ცოდნა და დაცვა;
** კლიენტის პერსონალური მონაცემების კონფიდენციალურობის მკაცრად დაცვა;
** ორგანიზაციის კომერციული საქმიანობის კონფიდენციალურობის დაცვა;
** არსებული თუ პოტენციური კლიენტების დახმარება და გადამისამართება შესაბამის პირებთან;
** სერვისცენტრის თანამშრომლებთან შეხვედრებისა და განრიგის შედგენის უზრუნველყოფა;
** კლიენტებისათვის დახმარების გაწევა სწრაფი გადახდის აპარატებთან;
** კომპეტენციის ფარგლებში, სერვისცენტრში არსებული მარაგების კონტროლი და აღრიცხვა (მათ შორის, მარკეტინგული მასალების);
** სერვისცენტრში წესრიგისა და სისუფთავის დაცვის უზრუნველყოფა, ოფისის დამლაგებლის ყოველდღიური საქმიანობის ზედამხედველობა და კოორდინირება;
** საჭიროების შემთხვევაში, სერვისცენტრის დამხმარე პოზიციაზე მომუშავე თანამშრომელთა შეცვლა და სერვისცენტრის მენეჯერისათვის დახმარების გაწევა სხვა დავალებების შესრულებაში.

ცოდნა, კვალიფიკაცია და უნარი:

** საშუალო ან უმაღლესი განათლება;
** ეფექტური ზეპირი საკომუნიკაციო უნარი ქართულ ენაზე, რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა სასურველია;
** ​კომუნიკაბელურობა და კლიენტების მიმართ პოზიტიური განწყობა;
** ​თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენებით დონეზე ცოდნა;
** კონფლიქტური სიტუაციის მართვის უნარი;
** ​თვითმოტივირებული, სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოგზავნეთ რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - მომსახურების კონსულტანტი ლანჩხუთში.

განცხადების მიღების ბოლო ვადა: 15 აპრილი.

შენიშვნა: თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შენახულ იქნას 1 წლის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

#გახდიკრედოელი

განთ. 2 აპრილი 17:19

ბოლო ვადა 15 აპრილი 00:00

ბიუჯეტირების პროცესი ამბროლაურში

ID 64364

"Tetra Tech ARD" აცხადებს ტენდერს: FY2021 მონაწილეობითი ბიუჯეტირების პროცესი - ამბროლაური.

იხილეთ ამ განცხადების სრული ტექსტი დანართში.

განთ. 2 აპრილი 17:17

ბოლო ვადა 22 აპრილი 00:00