ფილტრი

ვაკანსიები

მიწოდების ოპერაციების სპეციალისტი

ID 63059

Bolt is one of the fastest growing startups in the world with over 30M happy customers in 30+ countries and operating in Georgia since 2013. We`re building the future of transport - one platform that connects you with cars, motorcycles, scooter sharing, and anything else you need to move around in your city. Fast, convenient and affordable for everyone, as transport should be.

We are looking for a Supply Operations Specialist, who can manage supply in Tbilisi, Batumi and Kutaisi. This is one of the key roles in Bolt in any city.

Join us to build the future of transportation together!

Location: Tbilisi
Working hours: 40 hrs. per week

What you`ll learn and be doing:

- Support all Bolt`s business operations in Georgian cities
- Onboard new drivers - training sessions are our best opportunity to develop a strong relationship with our partners and we are always trying to improve the process
- Monitor drivers and cars to ensure a high-quality service
- Figure out how many drivers are needed where and when
- Support our fleet partners, acquire new partners
- Keep a high quality customer support for drivers
- Work on drivers` benefits.

Apply now, if:

- You have 1 year work experience (desirable)
- You`re a great communicator
- You have a data-driven analytical mindset (Excel skills are a plus)
- You`re a hustler, not stopping after 20 obstacles a day
- You have excellent spoken and written of Georgian and English
- You`re passionate about new technologies and ride-sharing.

What we offer:

- Motivating compensation
- Amazing team and great personal growth experience at one of the fastest-growing startups in Europe
- No corporate BS - we`re moving too fast for that
- Impactful work - you`ll have a rare opportunity to build a product literally used by millions of people across the world.

Applicants interested in this position and whose qualifications match the requirements are welcome to apply

განთ. 16 ოქტომბერი 16:04

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

მოლარე-ოპერატორი

ID 63058

თეგეტა მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-ოპერატორის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: TGM0000470
ადგილმდებარეობა: თბილისი
კატეგორია: ბუღალტერია
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

გამოცდილება:

- სასურველია მინიმალური სამუშაო გამოცდილება.
- სფერო: კლიენტთა მომსახურება.

განათლება:

- ხარისხი: ბაკალავრი
- სფერო: ბიზნესის მართვა, ეკონომიკა, მათემატიკა, ფინანსები.

ენების ცოდნა:

- ქართული - ძალიან კარგი
- რუსული - საშუალო
- ინგლისური - საშუალო.

უნარები:

- დეტალებზე ორიენტაციის უნარი
- ანალიტიკური აზროვნების უნარი
- საქმიანობის ორგანიზებისა და დაგეგმვის უნარი
- დროის მართვის უნარი
- სხვადასხვა ამოცანებზე ერთდროულად მუშაობის უნარი.

სამუშაოს აღწერა:

- მომხმარებლისთვის სალარო მომსახურების გაწევა;
- ნაღდი და უნაღდო ანგარიშსწორებით სალარო ოპერაციების წარმოება;
- საგადასახადო ანგარიშფაქტურების გამოწერა;
- სალარო აპარატთან და საბანკო ტერმინალთან მუშაობა;
- სალაროში თანხის მოძრაობის პროგრამული აღრიცხვა;
- სალაროს წიგნის წარმოება.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://career.tegetamotors.ge/Job/470

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 5 ნოემბერი, 2019 წ.

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 16 ოქტომბერი 16:02

ბოლო ვადა 5 ნოემბერი 00:00

კონსულტანტი

ID 63057

სამშენებლო მასალების მაღაზიას - "წნორისიტი" ესაჭიროება კონსულტანტი.

მოთხოვნები:

- სქესი: მდედრობითი
- ასაკი: 20-დან 35 წლამდე
- მოტივირებულობა

დაინტერესებულმა პირებმა CV გამოაგზავნეთ მისამართზე: [email protected] ან დარეკეთ ნომერზე: 558 747 112

განთ. 16 ოქტომბერი 15:57

ბოლო ვადა 15 ნოემბერი 00:00

2000 ლარი

Full Stack დეველოპერი

ID 63056

ქართულ-ამერიკული კომპანია "Negesco" აცხადებს ვაკანსიებს "Full Stack" დეველოპერის პოზიციაზე ERP, HR, Shcheduling, Payroll და სხვა მოდულებზე სამუშაოდ.

კომპანია გთავაზობთ ბენეფიტებს:

- დაგროვებითი შვებულება
- ჯანმრთელობის დაღვევა (კომპანია ანაზღაურებს 100%)
- ანაზღაურებადი პირადი და ავადმყოფობის დღეები
- მზარდი ანაზღაურება

ტექნოლოგიები: PHP, MySQL, HTML, CSS, Java Script

მოვალეობები: პროგრამული კოდის შემუშავება, დეველოპერების გუნდში მუშაობა.

სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათიდან - პარასკევის ჩათვლით.
სამუშაო დღის დასაწყისი: 9:00-დან 11:00 მდე.
სამუშაო დღის ხანგრძლივობა: 8 საათი
ანაზღაურება: 2000 GEL და ზევით გამოცდილების მიხედვით.

პ.ს. არ ვართ ვებ-სტუდია, ვმუშაობთ საკუთარ პროდუქტზე ამერიკის ბაზრისთვის.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვ გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელფოსტაზე: [email protected]

განთ. 16 ოქტომბერი 15:51

ბოლო ვადა 15 ნოემბერი 00:00

მზარეული, ბარმენი

ID 63055

ოთხვარსკვლავიანი საერთაშორისო სასტუმროების ქსელი სასწრაფოდ აცხადებს ვაკანსიებს "ფორტუნ გრუპ ოფ ჰოტელს" არის კერძო მფლობელობაში მყოფი კომპანია და ასევე, ერთ-ერთი ყველაზე სწრაფად განვითარებადი სტუმართმოყვარეობის ჯგუფი შუა აზიაში. აქვს რა სათაო ოფისი დუბაიში, კომპანიამ დაიწყო მისი პირველი სასტუმროს ფუნქციონირება 2001 წელს.

ჩვენ გთავაზობთ 8 სასტუმროს და 2 პროექტს რომლებიც განვითარების ეტაპს გადიან - რომლის გახსნა დაგეგმილია 2019 წელს, როცა მთლიანი რაოდენობა გაიზრდება 10-მდე.

ჩვენ ახლა ვიზრდებით ქართულ ბაზარზე და გავხსენით 4 ვარსკვლავიანი სასტუმრო 120 ოთახით და 5 საკვებისა და სასმელების აუთლეთით სახელწოდებით ფორტუნ პალას ჰოტელი.

კომპანია შპს "ფორტუნ გრუპ ოფ ჰოტელს" აცხადებს ვაკანსიას შემდეგ პოზიციაზე:

1. Cook -მზარეული
2. Barman - ბარმენი

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმეები შემდეგ ელექტრონულ ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

გთხოვთ იხილეთ ჩვენი კომპანიის ვებ გვერდები: http://www.fortunehotels.ae/ და https://www.fortunehotels.ge/

განთ. 16 ოქტომბერი 15:47

ბოლო ვადა 15 ნოემბერი 00:00

ადმინისტრატორი/მომხმარებლის მრჩეველი

ID 63054

შპს "ჯითი მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის/მომხმარებლის მრჩეველის პოზიციაზე.

კომპანია "ჯითი მოტორსი" წარმოადგენს საავტომობილო ბრენდების - Land Rover, Ford, Suzuki, Jaguar ოფიციალურ წარმომადგენლობას საქართველოში.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, დ. აღმაშენებლის ხეივანი #155
სამუშაო განაკვეთი: სრული (დასვენების დღე კვირა).

აუცილებელი მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება.
- ინგლისური და რუსული ენის სამუშაო დონეზე ფლობა;
- MS Office პროგრამების სამუშაო დონეზე ფლობა;
- მინიმუმ ერთწლიანი სამუშაო გამოცდილება მომსახურების სფეროში (ადმინისტრატორი ან რომელიმე მონათესავე სფერო);

პიროვნული თვისებები:

- შრომისმოყვარეობა და ენერგიულობა.
- კომუნიკაბელურობა და დახვეწილი მეტყველება.
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
- ანალიტიკური აზროვნების უნარი.
- კონფლიქტური სიტუაციების გადალახვის უნარი.
- დატვირთულ რეჟიმში სწრაფად რეაგირების და მუშაობის უნარი.
- დაგეგმვის და დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

- შეუქმნას კლიენტს დადებითი შთაბეჭდილება და თავი აგრძნობინოს კომფორტულად;
- გარკვევით და გასაგებად დაამყაროს კლიენტთან კომუნიკაცია, დაუსვას შეკითხვები, გააანალიზოს კლიენტის მოთხოვნები და უზრუნველყოს მისი შემდგომი გადამისამართება გუნდის შესაბამის წევრთან;
- უზრუნველყოს შემოსული სტუმრის მიცილება შესაბამის პერსონალამდე;
- აუცილებელი ლოდინის შემთხვევაში შესთავაზოს სტუმარს გამაგრილებელი სასმელები, ჩაი, ყავა;
- ეფექტურად წარმართოს სატელეფონო საუბრები;
- ჩაიწეროს ყველა საჭირო მონაცემი მომხმარებლის შესახებ;
- ყოველი დღის ბოლოს სერვისიდან მიიღოს ინფორმაცია მომავალი სამი დღის დატვირთულობის შესახებ, წინასწარი ჩაწერების ეფექტურად განხორციელების მიზნით;
- მოახდინოს კლიენტების ჩაწერა სერვისში შესაბამისი პრობლემებისა და ზუსტი დროის მითითებით;
- ჩაწერილ კლიენტებთან ჩაწერის დროიდან 2 საათით ადრე განახორციელოს საკონტაქტო ზარი ვიზიტის შეხსენების და დაზუსტების მიზნით;
- შეინარჩუნოს კლიენტთან კონტაქტი მათი მომსახურების დასრულების შემდგომაც, რათა დარწმუნდეს კლიენტის კმაყოფილებაში (აწარმოოს სერვისის შემდგომი გამოკითხვა);
- ინარჩუნებდეს შოურუმის გარემოს, როგორც კლიენტისთვის კომფორტულ მოსაცდელ სივრცეს.

გთხოვთ დაინტერესებულმა კანდიდატებმა CV გამოგზავნოთ მისამართზე
[email protected] და საგნის ველში (Subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 ოქტომბერი 15:46

ბოლო ვადა 15 ნოემბერი 00:00

IT ხარისხის უზრუნველყოფის სპეციალისტი

ID 63053

"პროკრედიტ ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას IT ხარისხის უზრუნველყოფის სპეციალისტის პოზიციაზე.

პროკრედიტ ბანკი მცირე და საშუალო ზომის საწარმოების კომპლექსურ მომსახურებაზე ორიენტირებული ერთ-ერთი წამყვანი ბანკია საქართველოში, რომელიც ფიზიკურ და იურიდიულ პირებს საბანკო პროდუქტების სრულ სპექტრს სთავაზობს. ბანკმა საქართველოში ფუნქციონირება 1999 წელს დაიწყო. ბანკი საერთაშორისო პროკრედიტ ჯგუფის წევრია, რომელიც წარმატებით ფუნქციონირებს სამხრეთ-აღმოსავლეთ და აღმოსავლეთ ევროპის, ლათინური ამერიკის ქვეყნებში და ასევე გერმანიაში.. პროკრედიტ ჯგუფს სათავეში უდგას პროკრედიტ ჰოლდინგი (მაინის ფრანკფურტი, გერმანია), რომელიც პასუხისმგებელია სტრატეგიულ მართვაზე, კაპიტალის ადექვატურობაზე, რეპორტინგზე, რისკების მართვაზე და ასევე ჯგუფის ბიზნეს ორგანიზებაზე.

პროკრედიტ ბანკ საქართველოს, საერთაშორისო სარეიტინგო სააგენტოსგან "Fitch Ratings" მინიჭებული აქვს BB+ რეიტინგი, რომელიც საქართველოში შესაძლო ყველაზე მაღალი რეიტინგია.

პოზიციის ძირითადი მიზანი:

პროგრამული კოდის ხარისხის გაუმჯობესება, საბანკო/ონლაინ პროდუქტების უსაფრთხოების ამაღლება, კლიენტთა მომსახურების ხარისხის ამაღლება, პროგრამული პროდუქტების დოკუმენტირება.

მოვალეობები:

- პროგრამისტების მიერ შექმნილი პროგრამული კოდის საწყის დავალებასთან შესაბამისობის ტესტირება
- ბანკის კრიტიკული პროგრამული უზრუნველყოფისათვის ავტომატური ტესტების შექმნა
- ბანკის კრიტიკული პროგრამული უზრუნველყოფისათვის მანუალური ტესტების შექმნა
- საბანკო პროდუქტების უსაფრთხოების ჯგუფის მიერ შექმნილი რეკომენდაციების და ჩექლისტების იმპლემენტაცია სატესტო გარემოში და ახლად შექმნილი კოდის ან პროგრამული ცვლილებების ტესტირება ამ ჩექლისტებთან შესაბამისობასთან.
- პროდუქტის დანერგვის შემდეგ სხვადასხვა ფუნქციონალის და მოთხოვნის პერიოდული შემოწმება.
- პროგრამული პროდუქტის დოკუმენტაციის შექმნა და განახლება.

მოთხოვნები:

- IT ბექგრაუნდი - გამოცდილება პროგრამირებაში
- პროგრამული კოდის გაანალიზების უნარ-ჩვევები
- ტესტირების სისტემების საფუძვლიანი ცოდნა
- სხვადასხვა საერთაშორისო სტანდარტები, მათ შორის ISO 9000-ის მოთხოვნების ცოდნა (სასურველია)
- ანალიტიკური აზროვნების უნარი
- კომუნიკაბელური
- კომპლექსური საკითხების კომუნიცირების უნარი
- მკაცრი ვადების დაცვის უნარი
- კოორდინირების უნარი
- ინგლისური მინიმუმ - B1

დაინტერესებულ პირებს შეუძლიათ წარმოადგინონ რეზიუმე ვაკანსიის დასახელებით "IT Quality Assurance Specialist" შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 25 ოქტომბერი, 2019 წელი.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. 16 ოქტომბერი 15:44

ბოლო ვადა 25 ოქტომბერი 00:00

პროკრედიტ ბანკის დასაქმების პროგრამა

ID 63052

"პროკრედიტ ბანკის" დასაქმების საერთაშორისო პროგრამა - დასაქმების უნიკალური შანსი!

"პროკრედიტ ჯგუფი" პასუხისმგებლიან საბანკო მომსახურებას უწევს მსოფლიოს 12 ქვეყანაში მოქმედ მცირე და საშუალო ზომის საწარმოებს. თითოეული ქვეყანის სპეციფიკიდან და განვითარების ეტაპიდან გამომდინარე, ინდივიდუალურ მიდგომებს საჭიროებს. თუმცა, პროკრედიტ ჯგუფის მასშტაბით არსებობს ორი ძირითადი მიდგომა, რომლის გათვალისწინებაც სავალდებულოა მასში შემავალი ყველა ქვეყნისათვის, ესენია: ბანკის ბიზნეს ფილოსოფია და საკადრო პოლიტიკა.

"პროკრედიტ ბანკი საქართველო" საერთაშორისო პროკრედიტ ჯგუფის ნაწილია, რომელიც საქართველოში 1999 წლიდან ფუნქციონირებს. ვცდილობთ, ჩვენი მიზნობრივი ჯგუფებისთვის "უნივერსალური ტიპის პარტნიორი ბანკი" ვიყოთ და მათ კომპლექსური, გამჭვირვალე და საუკეთესო ხარისხის საბანკო მომსახურება შევთავაზოთ. ამაში კი მნიშვნელოვან როლი ჩვენს კომპეტენტურ და პროფესიონალ კადრებს აკისრიათ . საკადრო პოლიტიკა ბანკის ერთ-ერთი პრიორიტეტია, რაც გულისხმობს პერსპექტიული კანდიდატების შერჩევას და არსებული თანამშრომლების მსგავსად მათ პროფესიულ განვითარებას.

პროკრედიტ ბანკის დასაქმების პროგრამა, რომელიც საშუალებას გაძლევთ მიიღოთ მონაწილეობა საერთაშორისო პროგრამაში და გაიაროთ სასწავლო ტრენინგი სერბეთში!

ამ პროგრამის დასრულების შემდეგ კანდიდატები განაწილდებიან შემდეგ ორ პოზიციაზე ბიზნეს კლიენტთა მრჩეველი .

სამუშაოს აღწერა:

- პოტენციური კლიენტების მოზიდვა;
- კლიენტისთვის საბანკო მომსახურებასთან და პროდუქტებთან დაკავშირებით კონსულტაციის გაწევა და პროდუქტების შეთავაზება;
- საბანკო მომსახურების და პროდუქტების სრულყოფილი ცოდნა;
- დადგენილი გეგმის შესრულება;
- ბიზნეს პორტფელის შექმნა, ზრდის უზრუნველყოფა, მონიტორინგი და ხარისხის კონტროლი;
- კლიენტებთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის წარმოება;
- კლიენტის სოციალური და ფინანსური ანალიზის ჩატარება;
- საკრედიტო განაცხადის დამუშავება, რეზიუმეს მომზადება, კომიტეტზე წარდგენა, კომიტეტში მონაწილეობის მიღება ხმის უფლებით;
- ბანკის სხვა სტრუქტურულ ერთეულებთან თანამშრომლობა;

ფიზიკური პირების მრჩეველი

სამუშაოს აღწერა:

- საბანკო ოპერაციების წარმოება;
- კომპანიის მომსახურების და პროდუქტების ზედმიწევნით კარგად ცოდნა;
- კლიენტების სწრაფი და კვალიფიციური მომსახურება;
- საკრედიტო და არასაკრედიტო პროდუქტებისა და საბანკო სერვისების კლიენტებისათვის შეთავაზებისა და გაყიდვის უზრუნველყოფა;
- დადგენილი გაყიდვების გეგმის შესრულება;
- კლიენტებთან აქტიური კომუნიკაცია, შეხვედრების ორგანიზება და სატელეფონო ზარების განხორციელება;
- ბიზნეს შედეგების ყოველთვიური ანალიზი და მონიტორინგი;

პროგრამის ხანგრძლივობა: 6 თვე (2 სამთვიანი ბლოკი).
ლოკაცია: პროკრედიტის ტრენინგ ცენტრი ბელგრადში, პროკრედიტის ფილიალები საქართველოში

ჩვენ უზრუნველვყოფთ:

- საცხოვრებელს;
- ფრენის ხარჯებს;
- ყოველთვიურ სტიპენდიას.

პროგრამის სრული კურსი მოიცავს:

- ზოგად კურსს საბანკო საქმესა და ფინანსებში;
- მაკროეკონომიკის საფუძვლებს;
- ბანკის საკვანძო განყოფილებებისა და ფილიალების საქმიანობის სპეციფიკის შესწავლას;
- ფინანსური მათემატიკასა და ბუღალტერიას;
- პროექტების წერისა და მართვის ტექნიკის შესწავლას;
- ბანკის საქმიანობასთან დაკავშირებულ სხვა მნიშვნელოვან საკითხებს.

ვეძებთ მათ, ვინც არის:

- მიზანდასახული და ენერგიული;
- გუნდური;
- მობილური: შეუძლია საქართველოს სხვადასხვა რეგიონში მუშაობა;
- სწავლასა და განვითარებაზე ორიენტირებული;
- სიახლეების და სირთულეების მიმართ ღია.

და ვისაც აქვს:

- უმაღლესი განათლება(ნებისმიერი სპეციალობა/მიმართულება);
- ანალიტიკური და კრიტიკული აზროვნების უნარი;
- ინგლისური ენის მაღალი დონე;
- პროკრედიტ ბანკში პროფესიული განვითარებისა და წინსვლის სურვილი.

"პროკრედიტ ბანკის დასაქმების პროგრამის" მონაწილეთა შერჩევა ხდება კონკურსის საფუძველზე, რაც გულისხმობს კადრების შერჩევის გარკვეული თანმიმდევრული ეტაპების გავლას. თუ მიგაჩნიათ, რომ თქვენი კვალიფიკაცია აკმაყოფილებს ჩვენს მოთხოვნებს და გსურთ "პროკრედიტ ბანკის დასაქმების პროგრამაში" მონაწილეობა, მიმართეთ ჩვენს ვებ-გვერდს და შეავსეთ ელექტრონული განაცხადის ფორმა.

კანდიდატთან დაკავშირება მხოლოდ, სრულყოფილად შევსებული განაცხადის შემთხვევაში მოხდება.

დამატებითი ინფორმაცია ჩვენი ორგანიზაციის შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ ვებ-გვერდებზე: http://www.procreditbank.ge და http://www.procredit-holding.com

"პროკრედიტ ბანკის" დასაქმების პროგრამისა და საკადრო პოლიტიკის შესახებ დაწვრილებით ინფორმაცია იხილეთ ბმულზე: https://hr.procredit-group.com/ge

ელექტრონული რეგისტრაციის ფორმა ბიზნეს კლიენტთა მრჩეველი
https://cv-uploader.procredit-group.com/Default.aspx?position=7f2fe4892f1c8c679688f45bc7b54b84

ელექტრონული რეგისტრაციის ფორმა ფიზიკური პირების მრჩეველი:
https://cv-uploader.procredit-group.com/Default.aspx?position=b6141fd580d1256a14a4d3f895af94f6

განთ. 16 ოქტომბერი 15:42

ბოლო ვადა 15 ნოემბერი 00:00

პროექტის ანალიტიკოსი

ID 63051

UN Women Georgia Country office would like to hire a Project Analyst / Gender Adviser for Enterprise Georgia.

See the full announcement and submit applications, please visit https://jobs.undp.org/cj_view_job.cfm?cur_job_id=88073

Deadline: 28 October

განთ. 16 ოქტომბერი 15:36

ბოლო ვადა 28 ოქტომბერი 00:00

ანალიტიკოსი

ID 63050

"ქისთოუნ ინვესთმენთს" აცხადებს ვაკანსიას ანალიტიკოსის ვაკანსიაზე.

"ქისთოუნ ინვესთმენთს" არის კერძო საინვესტიციო ფონდი, რომელიც ინვესტირებას ახდენს საქართველოს ეკონომიკის სწრაფად მზარდ სექტორში მოქმედ საშუალო და მსხვილ კომპანიებში. ფონდი დაფუძნდა 2016 წელს და ამ პერიოდის განმავლობაში აქვს მრავალი პროექტი განხორციელებული სხვადასხვა მიმართულებით, მათ შორის წარმოება, სამშენებლო და საცალო ბიზნესი. გარდა ფინანსური პარტნიორობისა, "ქისთოუნ ინვესთმენთი" თავის შვილობილ კომპანიებს უწევს ბიზნეს მხარდაჭერას და აძლევს წვდომას საერთაშორისო ბაზარზე, რაც კომპანიებს აძლევს საშუალებას გაზარდონ საკუთარი ბიზნეს შესაძლებლობები.

პოზიციის შესახებ: აღნიშნული პოზიცია მოიცავს საინტერესო და მრავალფეროვან სამუშაოს ინოვაციურ გუნდში, რაც საშუალებას აძლევს დასაქმებულს წარმოაჩინოს საკუთარი შესაძლებლობები და ამავდროულად შეიძინოს ახალი ცოდნა, ჩართულები იქნებით ჩვენი შვილობილი კომპანიების როგორც მონიტორინგში ასევე მართვის ნაწილშიც.

ფუნქცია-მოვალეობები:

- ფონდის მიმდინარე და სამომავლო მსხვილი პროექტების ფინანსური შეფასება (Valuation), ბიზნეს ქეისების მომზადება და დირექტორატისთვის წარდგენა;
- სხვადასხვა სექტორების კვლევა და მოძიებული ინფორმაციის დამუშავება;
- ფონდის მიმდინარე პროექტების შესახებ ინფორმაციის კონსოლიდაცია და დამუშავება, რეპორტინგი.

ძირითადი მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება (სასურველია ფინანსების, ეკონომიკის ან ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით);
- მენეჯერული აღრიცხვისა და კორპორატიული ფინანსების ცოდნა;
- ინგლისური და რუსული ენების მაღალ დონეზე ცოდნა;
- საოფისე პროგრამების საშუალო დონეზე ცოდნა (სასურველია Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა).
- სამუშაო გამოცდილება არ არის აუცილებელ

კომპეტენციები:

- ფინანსური მოდელირება;
- კვლევითი უნარი;
- კომუნიკაბელურობა;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- ორგანიზებულობა;
- განსაზღვრულ ვადებსა და დროში პროექტებზე მუშაობის უნარი;
- გუნდში მუშაობის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- შედეგზე ორიენტირებულობა;
- ენერგიულობა;
- ინფორმაციის ეფექტურად გადაცემის უნარი;
- მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
- პრეზენტაციების წარდგენის უნარი;
- წერილობითი და ზეპირი კომუნიკაციის კარგი უნარი;
- დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი.

რას გთავაზობთ ჩვენ?

- შრომით ბაზარზე კონკურენტულ ანაზღაურებას;
- ამბიციურ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს;
- ბევრ საინტერესო და განსხვავებულ პროექტს;
- პროფესიული ზრდისა და განვითარების შესაძლებლობას.

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა 27 ოქტომბერი, 2019 წ. .

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected], ხოლო სათაურის ველში მიუთითოთ "საინვესტიციო ოფიცერი".

კომპანია "ქისთოუნ ინვესთმენთს" მადლობას გიხდით ვაკანტური პოზიციით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებებს!

კომპანია "ქისთოუნ ინვესთმენთს"-ში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება/შეინახება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შესაძლო შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნით. გთხოვთ, იმ შემთხვევაში გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს.

განთ. 16 ოქტომბერი 15:34

ბოლო ვადა 27 ოქტომბერი 00:00

კლიენტთა მომსახურების აგენტი - პოლონურენოვანი

ID 63049

Dac Services and Solutions Ltd is announcing an opening for the position of Polish Customer Care Agent.

Location: Our office in Tbilisi or remotely from distance
Employment form: Full time / Part time
Category: Other
Position: Customer Care Agent
Vacancy for: Polish Customer Care Agent

Job requirements:

- Excellent knowledge of Polish language (written and spoken)
- Knowledge of English is welcome
- Good computer skills
- Customer-oriented attitude
- With or without previous experience
- Spirit of teamwork
- Flexibility in the scheduling of hours

Job description:

Customer Support: managing incoming calls and emails from customers and solving them according to their request

We offer:

- Attractive salary package
- Training and constant professional development
- Modern, pleasant, dynamic environment
- Easy reachable public transportation
- Our office is in Tbilisi (Georgia), however candidates who doesn`t live in Tbilisi and wish to work from home or from other Countries, will also be considered as well

If you know the above mentioned language, please send your CV, in English, with a picture to: [email protected]

If you know also other languages make sure to list all the languages you know.

DAC Services and Solutions is a leader of an international group in Multilingual Call Center and Multilingual BPO.

განთ. 16 ოქტომბერი 15:31

ბოლო ვადა 15 ნოემბერი 00:00

კლიენტთა მომსახურების აგენტი - ჩეხურენოვანი

ID 63048

Dac Services and Solutions Ltd is announcing an opening for the position of Czech Customer Care Agent.

Location: Our office in Tbilisi or remotely from distance
Employment form: Full time / Part time
Category: Other
Position: Customer Care Agent
Vacancy for: Czech Customer Care Agent

Job requirements:

- Excellent knowledge of Czech language (written and spoken)
- Knowledge of English is welcome
- Good computer skills
- Customer-oriented attitude
- With or without previous experience
- Spirit of teamwork
- Flexibility in the scheduling of hours

Job description:

Customer Support: managing incoming calls and emails from customers and solving them according to their request

We offer:

- Attractive salary package
- Training and constant professional development
- Modern, pleasant, dynamic environment
- Easy reachable public transportation
- Our office is in Tbilisi (Georgia), however candidates who doesn`t live in Tbilisi and wish to ork from home or from other Countries, will also be considered as well

If you know the above mentioned language, please send your CV, in English, with a picture to: [email protected]

If you know also other languages make sure to list all the languages you know.

DAC Services and Solutions is a leader of an international group in Multilingual Call Center and Multilingual BPO.

განთ. 16 ოქტომბერი 15:30

ბოლო ვადა 15 ნოემბერი 00:00