ფილტრი

ვაკანსიები

1500 ლარი

კურიერი ბათუმში

ID 63729

"Glovo" აცხადებს ვაკანსიას კურიერის ("გლოვერის") პოზიციაზე ბათუმში.

თუ გყავთ საკუთარი მოპედი, მოტოციკლეტი, ავტომობილი ან ველოსიპედი, მაშინ ეს ვაკანსია შენთვისაა!

ყველა ენერგიულ და მოტივირებულ პიროვნებას, ვისაც სურს ჰქონდეს მაღალი ანაზღაურება და თავისუფალი გრაფიკი, შეგიძლიათ გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი.

საუკეთესო შემოთავაზება "Glovo"-სგან:

** 1500 ლარამდე შემოსავალი + ბონუსი 2 კვირაში ერთხელ
** მოქნილი სამუშაო გრაფიკი (შეთავსებადი სტუდენტებისთვის)
** 24 საათიანი კლიენტთა მომსახურების მხარდაჭერა.

მოთხოვნები:

** საკუთარი მოპედი, მოტოციკლეტი, ავტომობილი ან ველოსიპედი.
** სმარტფონი
** მართვის მოწმობა (ტრანსპორტის საჭიროების შემთხვევაში).

დაინტერესებულმა პირებმა შეავსეთ ფორმა: https://glovoapp.com/ka-ge/glovers და ჩვენ 24 საათის განმავლობაში დაგიკავშირდებით.

"Glovo" არის ბარსელონაში დაფუძნებული კომპანია, რომელიც სრულად ცვლის მომხმარებლების წვდომას ქალაქში არსებულ სხვადასხვა პროდუქტებთან. "გლოვოს" მობილური აპლიკაცია საშუალებას აძლევს მომხმარებელს, მიიღოს თითქმის ნებისმიერი პროდუქტი 60 წუთის განმავლობაში.

განთ. 13 დეკემბერი 17:43

ბოლო ვადა 13 იანვარი 2020 00:00

412 ლარი

უსაფრთხოების სამსახურის თანამშრომელი

ID 63728

სს "გეფა" აცხადებს ვაკანსიას უსაფრთხოების სამსახურის თანამშრომლის პოზიციაზე.

გრაფიკი: ცვლებში.
ანაზღაურება: დარიცხული 412.50 ლარი, პლუს ზეგანაკვეთური საათების ანაზღაურება.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** აფთიაქში წესრიგისა და უსაფრთხოების ოპერატიული უზრუნველყოფა;
** აფთიაქში არსებული მატერიალურ-ტექნიკური ფასეულობების, ნებისმიერი დანაშაულებრივ ხელყოფისაგან დაცვის უზრუნველყოფა;
** ნებისმიერ კანონდარღვევაზე მყისიერი რეაგირება და ა.შ.

აუცილებელი მოთხოვნები:

** ასაკი: 22 წლიდან
** პუნქტუალობა, ორგანიზებულობა, პასუხისმგებლობის გრძნობა, დაკვირვებულობა,
** შრომისმოყვარეობა და ენერგიულობა;
** კომუნიკაბელურობა და დახვეწილი მეტყველება;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** კონფლიქტური სიტუაციების გადალახვის უნარი.
** დატვირთულ რეჟიმში სწრაფად რეაგირების და მუშაობის უნარი.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოგზავნოთ CV ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected]

მოცემულ ვაკანსიაზე რეზიუმეს გამოგზავნით ადასტურებთ, რომ თქვენს მიერ სს "გეფა"-სთვის მიწოდებული ინფორმაცია არის უტყუარი. ასევე, აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების შენახვა/დამუშავებაზე, რეზიუმეს გამოგზავნიდან 3 წლის ვადით, კანონმდებლობით გათვალისწინებული წესით.

განთ. 13 დეკემბერი 17:41

ბოლო ვადა 13 იანვარი 2020 00:00

ლიზინგის პროექტების მენეჯერი - Micro

ID 63727

სს "თიბისი ლიზინგი" უმსხვილესი სალიზინგო კომპანიაა საქართველოში, რომელიც დაფუძნებულია სს "თიბისი ბანკის" მიერ. კომპანია დღეისათვის ლიდერია ლიზინგის ბაზარზე 70%-იანი წილით. ჩვენი კლიენტები არიან: სამედიცინო, პოლიგრაფიული, სატრანსპორტო კომპანიები, კვებისა და გადამამუშავებელი მრეწველობის, მომსახურებისა და ვაჭრობის, აგრეთვე სოფლის მეურნეობის და სხვა სფეროებში მომუშავე კომპანიები მთელი საქართველოს მასშტაბით. კომპანია მომხმარებლებს სთავაზობს ექსკლუზიურ პირობებს სწრაფ ავტო-ლიზინგზე: ახალი და მეორადი ავტომობილების დაფინანსება - როგორც იურიდიული, ისე ფიზიკური პირებისთვისაა განკუთვნილი.

სს "თიბისი ლიზინგი" აცხადებს ვაკანსიას ლიზინგის პროექტების მენეჯერის (Micro) პოზიციაზე.

მდებარეობა: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული (ორშაბათი-პარასკევი)
სამუშაო საათები: 09:30-18:30 (შესვენება 1 საათი)

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი ბიზნესის, ეკონომიკის ან ფინანსების მიმართულებით;
** სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში (ფინანსურ ინსტიტუტში) ჩაითვლება უპირატესობად;
** ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა;
** Microsoft Office-ის ფლობა საბაზისო დონეზე (Excel, Word).

ძირითადი მოვალეობები:

** კლიენტისთვის ლიზინგის პირობების გაცნობა და შეთავაზების გაკეთება;
** დაინტერესებული კლიენტების ბაზის შექმნა და კონტროლი;
** დაინტერესებული კლიენტებისგან საჭირო მონაცემების მიღება; მიღებული მონაცემების ხარისხის და შესაბამისობის კონტროლი;
** სალიზინგო პროექტის დამუშავება/ანალიზი და კომიტეტზე დამტკიცება;
** საკრედიტო დოკუმენტაციის მართვა;
** ლიზინგის ხელშეკრულების გაფორმების პროცესის მონიტორინგი;
** ლიზინგის ხელშეკრულებების რესტრუქტურიზაციის და ცვლილების მართვა, პროცესის მონიტორინგი და რეპორტინგი.
** სხვა სახის რეპორტინგი საჭიროების შემთხვევაში.

უნარ-ჩვევები:

** კომუნიკაბელურობა;
** სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი;
** ანალიტიკური უნარ-ჩვევები;
** გუნდურობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 13 დეკემბერი 17:40

ბოლო ვადა 13 იანვარი 2020 00:00

500 ლარი

ადმინისტრაციული ასისტენტი

ID 63726

სს "თიბისი ლიზინგი" უმსხვილესი სალიზინგო კომპანიაა საქართველოში, რომელიც დაფუძნებულია სს "თიბისი ბანკის" მიერ. კომპანია დღეისათვის ლიდერია ლიზინგის ბაზარზე 70%-იანი წილით. ჩვენი კლიენტები არიან: სამედიცინო, პოლიგრაფიული, სატრანსპორტო კომპანიები, კვებისა და გადამამუშავებელი მრეწველობის, მომსახურებისა და ვაჭრობის, აგრეთვე სოფლის მეურნეობის და სხვა სფეროებში მომუშავე კომპანიები მთელი საქართველოს მასშტაბით. კომპანია მომხმარებლებს სთავაზობს ექსკლუზიურ პირობებს სწრაფ ავტო-ლიზინგზე: ახალი და მეორადი ავტომობილების დაფინანსება - როგორც იურიდიული, ისე ფიზიკური პირებისთვისაა განკუთვნილი.

სს "თიბისი ლიზინგი" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული ასისტენტის პოზიციაზე.

მდებარეობა: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული (ორშაბათი-პარასკევი)
სამუშაო საათები: 09:30-18:30 (შესვენება 1 საათი)
ანაზღაურება: ხელზე ასაღები 500 ლარი

ასევე, ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში გთავაზობთ:

** ჯანმრთელობის დაზღვევას;
** თანამშრომლისთვის განკუთვნილ სპეციალურ შეთავაზებებს სხვადასხვა პროდუქტებზე.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად
** Microsoft Office-ის ფლობა კარგ დონეზე (Excel, Word).

ძირითადი მოვალეობები:

** კომპანიაში შემოსული მომხმარებლის გადამისამართება შესაბამის განყოფილებაში
** სატელეფონო ცენტრის მართვა (ზარების მიღება და შესაბამისი გადამისამართება)
** კორესპონდენციის მართვა
** საკურიერო კომპანიებთან ურთიერთობა
** კომპანიის შიდა დოკუმენტაციის მართვა და ფაილინგი
** ბაზების კონტროლი.

უნარ-ჩვევები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** კომუნიკაბელურობა;
** ახალი ინფორმაციის სწრაფად ათვისების და დამახსოვრების უნარი
** გუნდური მუშაობის უნარი
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 13 დეკემბერი 17:39

ბოლო ვადა 13 იანვარი 2020 00:00

4000 ლარი

Full-Stack დეველოპერი

ID 63725

"TSH" აცხადებს ვაკანსიას Full-Stack დეველოპერის პოზიციაზე.

კომპანია მუშაობს სხვადასხვა ტიპის პროგრამების შექმნისა და განვითარების კუთხით. ძირითადად, ვემსახურებით საერთაშორისო დამკვეთებს.

ძირითადი მოვალეობები:

** მოწოდებული ტექნიკური ამოცანების შეფასება და განხორციელება;
** ახალი და არსებული პროგრამული უზრუნველყოფის განვითარება-განხორციელება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** PHP OOP;
** Laravel-თან მუშაობის ორწლიანი გამოცდილება (5+);
** Databases: MySQL;
** HTML5, CSS3;
** Javascript + (Jquery, vue.js, react.js, angular.js) (რომელიმეს ცოდნა)
** ვებ სერვისებთან მუშაობის გამოცდილება
** API-სთან მუშაობის გამოცდილება.

ჩვენ გთავაზობთ:

** ხელფასს 2500-4000 ლარის ოდენობით, გამოცდილების მიხედვით;
** ჯანმრთელობის დაზღვევას;
** საკვებისათვის განკუთვნილ ყოველთვიურ 200-ლარიან ვაუჩერს;
** საუკეთესო სამუშაო გარემოს თბილისის ცენტრში;
** კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
** სხვადასხვა გასართობ ღონისძიებას და დადებით სამუშაო გარემოს.

სამუშაო დღეები: ორშაბათი-პარასკევი.
სამუშაო საათები: 11:00-დან 20:00-მდე (ამ დროშივე შედის ერთსაათიანი შესვენება).

გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში ჩაწერეთ "Full-Stack Developer".

განთ. 13 დეკემბერი 17:37

ბოლო ვადა 13 იანვარი 2020 00:00

მთავარი მზარეული

ID 63724

ენერგიული, კომუნიკაბელური, მოტივირებული, პასუხისმგებლიანი, დეტალებზე ორიენტირებული - თუ ეს სიტყვები შენს ხასიათს და პროფესიულ მიდგომებს შეესაბამება, მაშინ შენ სწორ ადგილას მოხვდი - შენ "უკვეს" გუნდს სჭირდები.

"უკვე" ეძებს მოტივირებულ მზარეულს, რომელიც ჩვენი გუნდის მნიშვნელოვანი ნაწილი გახდება და ექნება საშუალება, რომ გამოავლინოს და გააუმჯობესოს საკუთარი პროფესიულ უნარ-ჩვევები.

სამუშაო განაკვეთი: თვეში 176 სამუშაო საათი (კვირაში ხუთი სამუშაო დღე, ორი - დასვენების).

პასუხისმგებლობები:

** მენიუს შექმნისა და სხვა კულინარიული აქტივობების დაგეგმვა და მართვა
** კერძის თვითღირებულების კონტროლი და დანაკარგის შემცირება
** ინვენტარიზაციის, შეკვეთებისა და მარაგების კონტროლი
** Health & safety სტანდარტების შენარჩუნება
** გასვლითი ღონისძიებების დაგეგმვასა და ჩატარებაში ჩართულობა
** ოპერაციული რეპორტებისა და პროგრესზე მომართული ანალიზების მომზადება
** მუდმივი ზრუნვა საკუთარი თავისა და თანამშრომლების განვითარებაზე
** ინდუსტრიის ახალ ტრენდებსა და საუკეთესო გამოცდილებებში ჩართულობა.

აუცილებელი მოთხოვნები:

** აზიური სამზარეულოში მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება
** სამზარეულოს მართვის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება.

თვისებები:

** ლიდერული და გუნდური მუშაობის უნარები
** ორგანიზებულობა და დროის მენეჯმენტი
** ხარისხზე და დეტალებზე ორიენტირებულობა
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარები
** ინიციატივიანი.

ჩვენი კომპანიის გარემოში, თანაბრად ფასდება, როგორც პროფესიული გამოცდილება, ასევე კანდიდატის მიერ გამოვლენილი მოტივაცია სწავლისთვის და ახალი უნარების ასათვისებლად. ჩვენი გუნდის ნებისმიერი წევრი, მიუხედავად რანგისა, ასახავს კომპანიის ღირებულებებს თავისი მუშაობის თუ მომხმარებლის ურთიერთობის ეთიკით.

გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ სამოტივაციო წერილი და რეზიუმე მისამართზე: [email protected]

შეხვედრამდე!
"უკვე"-ს გუნდი

განთ. 13 დეკემბერი 17:36

ბოლო ვადა 13 იანვარი 2020 00:00

ჭურჭლის მრეცხავი

ID 63723

ენერგიული, კომუნიკაბელური, მოტივირებული, პასუხისმგებლიანი, დეტალებზე ორიენტირებული - თუ ეს სიტყვები შენს ხასიათს და პროფესიულ მიდგომებს შეესაბამება, მაშინ შენ სწორ ადგილას მოხვდი - შენ "უკვეს" გუნდს სჭირდები.

"უკვე" ეძებს მოტივირებულ ჭურჭლის მრეცხავს, რომელიც ჩვენი გუნდის მნიშვნელოვანი ნაწილი გახდება და ექნება საშუალება, რომ გამოავლინოს და გააუმჯობესოს საკუთარი პროფესიულ უნარ-ჩვევები.

სამუშაო განაკვეთი: თვეში 176 სამუშაო საათი (კვირაში ხუთი სამუშაო დღე, ორი - დასვენების).

ფუნქციები:

** მიჰყვეს შეფ მზარეულისა და სუ შეფის მითითებებს
** გენერალურ დასუფთავებაში მონაწილეობის მიღება
** დანადგარების, ინვენტარისა და სამუშაო ტერიტორიის სისუფთავის მუდმივი კონტროლი
** ყველა სარეცხი საშუალების გამოყენება ინსტრუქციის მიხედვით
** სისუფთავის ნორმების კონტროლი სტანდარტების მიხედვით
** საკვების ნარჩენების დროულად გადაყრა
** სამსახურში გამოცხადება კომპანიის ინტერესების შესაბამისად
** კომპანიის შინაგანაწესის დაცვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნა: მრავალი სამუშაოს ერთდროულად შესრულების უნარი.

პიროვნული თვისებები:

** ოპერატიულობა
** თავაზიანობა
** ხარისხზე და დეტალებზე ორიენტირებულობა
** კომუნიკაბელურობა
** პასუხისმგებლობის გრძნობა.

ჩვენი კომპანიის გარემოში, თანაბრად ფასდება, როგორც პროფესიული გამოცდილება, ასევე კანდიდატის მიერ გამოვლენილი მოტივაცია სწავლისთვის და ახალი უნარების ასათვისებლად. ჩვენი გუნდის ნებისმიერი წევრი, მიუხედავად რანგისა, ასახავს კომპანიის ღირებულებებს თავისი მუშაობის თუ მომხმარებლის ურთიერთობის ეთიკით.

გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე მისამართზე: [email protected]

შეხვედრამდე!
"უკვე"-ს გუნდი

განთ. 13 დეკემბერი 17:35

ბოლო ვადა 13 იანვარი 2020 00:00

კურიერი

ID 63722

ენერგიული, კომუნიკაბელური, მოტივირებული, პასუხისმგებლიანი, დეტალებზე ორიენტირებული - თუ ეს სიტყვები შენს ხასიათს და პროფესიულ მიდგომებს შეესაბამება, მაშინ შენ სწორ ადგილას მოხვდი - შენ "უკვეს" გუნდს სჭირდები.

"უკვე" ეძებს მოტივირებულ კურიერს, რომელიც ჩვენი გუნდის მნიშვნელოვანი ნაწილი გახდება და ექნება საშუალება, რომ გამოავლინოს და გააუმჯობესოს საკუთარი პროფესიულ უნარ-ჩვევები.

სამუშაო განაკვეთი: კვირაში ექვსი სამუშაო დღე, ერთი - დასვენება.

ფუნქციები:

** საკვების უვნებლად მიტანა დანიშნულების ადგილზე
** საგზაო მოძრაობის წესების დაცვა
** აღჭურვილობის მოვლა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მოპედის ან მოტოციკლის ქონა
** მოპედის მართვის გამოცდილება.

პიროვნული თვისებები:

** ოპერატიულობა
** თავაზიანობა
** პუნქტუალურობა
** ხარისხზე და დეტალებზე ორიენტირებულობა
** კომუნიკაბელურობა
** პასუხისმგებლობის გრძნობა.

ჩვენი კომპანიის გარემოში, თანაბრად ფასდება, როგორც პროფესიული გამოცდილება, ასევე კანდიდატის მიერ გამოვლენილი მოტივაცია სწავლისთვის და ახალი უნარების ასათვისებლად. ჩვენი გუნდის ნებისმიერი წევრი, მიუხედავად რანგისა, ასახავს კომპანიის ღირებულებებს თავისი მუშაობის თუ მომხმარებლის ურთიერთობის ეთიკით.

გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე მისამართზე: [email protected]

შეხვედრამდე!
"უკვე"-ს გუნდი

განთ. 13 დეკემბერი 17:32

ბოლო ვადა 12 იანვარი 2020 00:00

ტურების კოორდინატორი

ID 63721

MyCaucasus is a travel agency founded in 2017. The company is headquartered in Switzerland and operates a branch office in Tbilisi. We offer private and small group tours as well as drive-yourself-trips in Armenia, Azerbaijan and Georgia to tourists from all over the world with a focus on Western Europe and the United States.

We cooperate with the best and most reliable incoming tour operators and guides in the Caucasus region in order to provide a high-quality service to our guests. We aim for an authentic and sustainable tourism which is geared to local people, local food and local traditions.

For our office in Georgia we are looking for a highly-motivated, reliable, quality-conscious person with a strong entrepreneurial attitude as a Tour coordinator (60 - 100%)

Main responsibilities:

** Book guides, accommodations, transfers and services
** Manage all money transfers
** Get vouchers and double-check booked services
** Conclude contracts with hotels and other providers
** Tailor itineraries based on the guests` wishes
** Tour budgeting
** Support & communication with our guests before, during and after the tours
** Give an affectionate reception to all incoming guests in Tbilisi
** Manage our social media profiles
** Write blog articles
** Miscellaneous administrative duties and responsibilities

Optional responsibilities (if desired):

** Work as a tour guide from time to time
** Business development (enlarge products/services)

Candidate requirements:

** Entrepreneurial attitude
** Bachelor`s or Master`s degree
** Good language skills (Georgian C2; English B2; Russian B1)
** Reliable and accurate person ready to work according Swiss quality standards
** Profound geographical, cultural and historical knowledge of Georgia
** Computer affinity and digital skills
** Work, study or travel experience abroad
** Driving licence

Start of work is possible immediately or from January/February/March 2020. Office located in Mtatsminda district.

Does this self dependent and diversified job sound interesting to you? Please send your application documents in English via email to Fabio Bolognese: [email protected]

განთ. 13 დეკემბერი 17:31

ბოლო ვადა 12 იანვარი 2020 00:00

პროგრამული უზრუნველყოფის ტესტერი

ID 63720

Pulsar AI is pleased to announce an opening for the position of Software Tester.

We are looking for an enthusiastic Software Tester to join our team! As a Software Tester at our company, you will have the opportunity to work on new and exciting projects and develop your career.

Responsibilities include but are not limited to:

** Devise and implement test strategies that adequately assess all software aspects
** Investigate and recreate reported defects
** Work with other engineers to troubleshoot and resolve coding issues
** Track and document all testing defects and resolutions
** Participate in the design and development for test automation and support.

Software Tester requirements and qualifications:

** At least one year experience in a relevant field
** A student or a graduate with a Bachelor`s degree in a field, such as Math, Science, or Computer Science is preferred
** Ability to show exceptional attention to detail, and be able to interact well with others
** Ability to follow instructions and set guidelines to perform the functions of the job.
** Ability to adapt to changes in priorities and new situations as it comes.
** Ability to work independently, and in a team is imperative.

To apply for this position, send a resume to: [email protected] with "Software Tester" as the subject line of the email.

განთ. 13 დეკემბერი 17:30

ბოლო ვადა 13 იანვარი 2020 00:00

ბუღალტრის თანაშემწე

ID 63719

МУК-Тбилиси
Помощник бухгалтера, Грузия (Тбилиси)


Требования:

** Грамотная устная и письменная речь (грузинский, русский, английский);
** Аналитические или математические навыки;
** Опыт работы от 1 года на аналогичной должности;
** Опыт работы на портале RS.GE;
** Знание основ бухгалтерии будет считаться преимуществом.

Обязанности:

** Заполнение счёт-фактур и накладных;
** Оформление актов приёма-передач;
** Отображение основных средств;
** Контроль товарных остатков в программах;
** Комплектация и де-комплектация товаров.

Личные качества:

** Коммуникабельность;
** Пунктуальность;
** Ответственность;
** Оперативность.

Резюме выслать на русском или на английском языке на [email protected]

განთ. 13 დეკემბერი 17:28

ბოლო ვადა 13 იანვარი 2020 00:00

სერვისის მრჩეველი

ID 63718

შპს "ტოიოტა ცენტრი თეგეტა" აცხადებს ვაკანსიას სერვისის მრჩევლის პოზიციაზე, გაყიდვების შემდგომი მომსახურების დეპარტამენტში.

შპს "ტოიოტა ცენტრი თეგეტა" წარმოადგენს "ტოიოტას" დილერს, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს უახლესი მოდელების ავტომობილებს, საგარანტიო და გეგმურ ტექნიკურ მომსახურებას, მაღალი ხარისხის ორიგინალ ავტოსათადარიგო ნაწილებსა და აქსესუარებს. შპს "ტოიოტა ცენტრი თეგეტა" არის "თეგეტა მოტორსის" შვილობილი კომპანია, რომელიც 2013 წლიდან წარმატებით ოპერირებს ბაზარზე. დამატებითი ინფორმაციისათვის იხილეთ ბმული: www.toyota-tegeta.ge

მისამართი: თბილისი, ვაკე, უნივერსიტეტის ქ. 6
სამუშაო დრო: სრული განაკვეთი (09:30-დან 18:30-მდე, შაბათი 09:30-დან 18:00-მდე)

ძირითადი მოვალეობები:

** ცენტრში შემოსული სერვისის მომხმარებლების მიღება "ტოიოტას" სტანდარტების შესაბამისად;
** მომხმარებლების საჭიროებების სრულყოფილად გარკვევა და შესაბამისი მომსახურებების შეთავაზება;
** ტექნიკურ გუნდთან კომუნიკაცია და სერვისში შესრულებული სამუშაოების ხარისხისა და ვადების კონტროლი;
** სამუშაოების პროგრესის შესახებ მომხმარებლებთან მუდმივი კომუნიკაცია;
** მომსახურებასთან დაკავშირებული სრული დოკუმენტაციის წარმოება;
** შესაბამის პროგრამებში მუშაობა (SAP);
** მონაცემთა ბაზების მართვა და მონიტორინგი;
** პერიოდული რეპორტინგი უშუალო ხელმძღვანელთან;
** სერვისის მიმართულების რეალიზაციის ზრდის სტიმულირება;
** ახალი ავტომობილებისა და სათადარიგო ნაწილების რეალიზაციის ზრდის მხარდაჭერა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი ან უმაღლესი განათლება;
** სასურველია გაყიდვების/მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
** რუსული და/ან ინგლისური ენის სალაპარაკო დონეზე ცოდნა;
** MS Office-ის სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა.

პიროვნული თვისებები/უნარები:

** საავტომობილო სფეროს სრულყოფილად შესწავლის სურვილი;
** მათემატიკური და ანალიტიკური უნარები;
** ეფექტური კომუნიკაციისა და ინფორმაციის ანალიზის უნარი;
** დროის მართვის უნარი.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://career.tegetamotors.ge/Job/544 და შეავსეთ აპლიკაცია.

დამატებითი ინფორმაცია:

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 13 დეკემბერი 17:27

ბოლო ვადა 12 იანვარი 2020 00:00