ფილტრი

ვაკანსიები

მარკეტინგის მენეჯერი

ID 64412

სადისტრიბუციო კომპანია "ქალაქური" აცხადებს ვაკანსიას სოციალური მედიის, მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციაზე.

მდებარეობა: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული, ონლაინ (შეთანხმებით)

განვიხილავთ ახლად დამწყებ სტუდენტებსაც დროის შესაბამისობით.

** განათლება (PR მარკეტინგი და/ან ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით);
** სამუშაოს მოთხოვნა კვების ( სნექის) სფეროში; (თხილი, ჩირები)
** MS პროგრამების ცოდნა, სასურველია (Word, Excel, PowerPoint), Photoshop, Illustrator CorelDRAW.
** Facebook -ის ადმინისტრირება-სპონსორინგი და სხვადასხვა ინსტრუმენტების ცოდნა
** ენები: რუსული, ინგლისური, თურქული; (სასურველია)
** სასურველია მართვის მოწმობა B კატეგორია

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავება; ვებგვერდის მართვა
** ონლაინ გაყიდვები სოციალურ გვერდზე.
** კომპანიის სტრატეგიის გათვალისწინებით მარკეტინგული ღონისძიებების დაგეგმვა და ორგანიზება;
** კომპანიის ცნობადობის და ბრენდის პოპულარიზაციის მიზნით მარკეტინგული ღონისძიებების გატარება;
** კომპანიის სოციალური მედიის სტრატეგიასა და ვებგვერდზე მუშაობა;
** პრეზენტაციების და სარეკლამო აქტივობების განხორციელება, სარეკლამო კომპანიებთან თანამშრომლობა;
** სარეკლამო ბეჭდური მასალების სათანადო ხარისხით და ვიზუალით მომზადების პროცესის კონტროლი;
** ბაზრის კვლევა და ანალიზი, ბაზრის მოთხოვნების, ტენდენციების შესწავლის მიზნით;
** კომპანიის პარტნიორ ორგანიზაციებთან ურთიერთობა; მარკეტინგული აქტივობის შეთავაზება
** ახალი პარტნიორების მოძიება საერთაშორისო ბაზრის მიმართულებით;
** ჩატარებული მარკეტინგული აქტივობების ეფექტიანობის კვლევა;
** სამომავლოდ განსახორციელებელი ღონისძიებების შესახებ რეკომენდაციების შემუშავება;
** საჭიროების შემთხვევაში მედიასთან კომუნიკაცია და ურთიერთობების გაღრმავება კომპანიის უკეთ პოზიციონირებისათვის;
** მომხმარებელთა მოზიდვისა და გაყიდვების მხარდამჭერი აქციების შემუშავება და განხორციელება.

პიროვნული მახასიათებლები:

** ორგანიზებულობა;
** კომუნიკაბელურობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** კრეატიული აზროვნების უნარი;
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** მიზანმიმართულობა და შედეგზე ორიენტირებულობა.

ანაზღაურება:

ფიქსირებული ხელფასი +ბონუსი შეთანხმების მიხედვით.
სასურველია მიუთითოთ შესაბამისი ხელფასი

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV ფოტოსურათით შევსებული ქართულ ენაზე მისამართზე [email protected]

განთ. 3 აპრილი 15:21

ბოლო ვადა 3 მაისი 00:00

ანალიტიკოსი

ID 64411

საერთაშორისო საცალო ვაჭრობის წამყვანი ბრენდი "SPAR", რომელიც 1932 წელს ჰოლანდიაში შეიქმნა, ფლობს 12 500-ზე მეტ მაღაზიას მსოფლიოს 48 ქვეყანაში, 4 კონტინენტზე და ყოველდღიურად 13 მილიონზე მეტ მომხმარებელს ემსახურება.

"SPAR"-ის მაღაზიათა ქსელის უმთავრესი ღირებულებაა იყოს მომხმარებელზე მორგებული - მუდმივად შესთავაზოს სიახლე, მაღალი ხარისხის პროდუქცია და გამორჩეული მომსახურება. ამ ღირებულებებისათვის ჩვენ ვახდენთ ადამიანური რესურსების განვითარებას შესაბამისი ინფრასტრუქტურის, სტანდარტებისა და პროცედურების დანერგვით. მეტი ინფორმაციისთვის გთხოვთ ეწვიოთ ჩვენს გვერდს მისამართზე: https://www.facebook.com/SPAR.Georgia/

"SPAR Georgia" - "SPAR International"-ის გლობალური ოჯახის წევრი, აცხადებს ვაკანსიას ანალიტიკოსის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ორხევის დასახლება თ. ჩანტლაძის #40
სამუშაო განაკვეთი: სრული

მოვალეობა-ვალდებულებანი:

** ინვენტარიზაციის ჯგუფის ხელმძღვანელობა და კონტროლი;
** სახარჯი მასალების შედეგების კონტროლი;
** საქონლის გადაადგილების კორექტირება/დადასტურება/გაუქმება;
** სარეკლამო მომსახურების ანალიტიკა;
** სახელფასო ლიმიტების დადგენა და კონტროლი;
** კომპეტენციის ფარგლებში სხვადასხვა რეპორტების მომზადება.

ძირითადი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (ფინანსური/ეკონომიკური განხრით);
** აუცილებელია 1C პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება;
** აუცილებელია MS Excel-ის სრულყოფილად ცოდნა;
** ინგლისური და რუსული ენის სასაუბრო დონეზე ცოდნა;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** შრომისმოყვარეობა.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში - "Subject" მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება - "ანალიტიკოსი", წინააღმდეგ შემთხვევაში, კანდიდატურა ვერ განიხილება. განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2020 წლის 30 აპრილი.

მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისთვის.

განთ. 3 აპრილი 15:19

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

საბაჟოს/ტრანსპორტის სპეციალისტი

ID 64410

Gosselin Mobility Georgia is announcing an opening for the position of Customs/Transport Specialist.

Requirements:

** At least 2 year of working experience with international transport company;
** Excellent interpersonal skills and ability to work as a member of a team;
** Good organization and sense of responsibility;
** Knowledge of container shipping, customs brokerage and general transport paperwork is a must

Qualifications required:

** Excellent English language skills, both written and verbal;
** High computer literacy (Word, Excel, Internet).

Interested candidates should submit the following documents by e-mail to [email protected]:

** CV
** Recent photo
** Copies of diplomas and certificates
** At least 1 reference

The deadline for submission of applications is 01 May 2020.

Notice: Only short-listed candidates will be contacted. Telephone calls or individual appointments will not be accepted.

განთ. 3 აპრილი 14:23

ბოლო ვადა 1 მაისი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 64409

Компания - МУК-Тбилиси
Позиция - Менеджер по продажам (стажер), Грузия (Тбилиси)

Требования:

** Высшее образование;
** Грамотная устная и письменная речь (грузинский, английский, русский);
** Опыт подготовки презентаций;
** Преимуществами будут:
** Техническая эрудированность, знание IT технологий;
** Наличие сертификатов об обучении в области компьютерного и телекоммуникационного оборудования (продажи, техническая поддержка).

Обязанности:

** Расширения сети партнеров;
** Повышения лояльности партнеров;
** Коммуникация с партнерами (информирования партнёров о складской продукции и продукции на подходе);
** Принятия заявок на продажу - уточнения запроса, выбор нужной продукции;
** Подготовка предложения и формирования стоимости;
** Заполнения учетных программ (1С, CRM, );
** Участия в подготовке складских запросов;
** Участия в подготовке маркетинговых активностях;
** Обучения новым продуктом и тенденциям производителя.

Личные качества:

** Коммуникабельность;
** Скрупулёзность;
** Расположенность к профессиональному образованию.

Резюме выслать на русском или на английском на [email protected]

განთ. 3 აპრილი 14:22

ბოლო ვადა 3 მაისი 00:00

ოპერაციული მენეჯერი

ID 64408

Компания - МУК-Тбилиси
Позиция - Операционный менеджер, Тбилиси (Грузия)

Требования:

** Высшее образование
** Грамотная устная и письменная речь (грузинский, русский, английский)
** Опыт работы в сфере социальных услуг (приветствуется)
** Преимуществами будут: техническая эрудированность, знание IT технологий, опыт работы на аналогичной должности.

Обязанности:

** Работа в 1С
** Подготовка и контроль документооборота с партнерами
** Консультирование партнеров по техническим вопросам
** Участие в маркетинговых семинарах, выставках, конференциях
** Помощь в контроле просроченной дебиторской задолженности
** Контроль резервов складских продаж
** Понимание партнёрской сети

Личные качества:

** Коммуникабельность
** Скрупулёзность
** Уравновешенность

Резюме выслать на русском или на английском на [email protected]

განთ. 3 აპრილი 14:21

ბოლო ვადა 3 მაისი 00:00

1C ადმინისტრატორი

ID 64407

კომპანია "ფოლადის სახლი", ლითონის და სხვა სამშენებლო მასალების ერთ-ერთი მსხვილი თრეიდერი კომპანია, აცხადებს ვაკანსიას 1C ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

1C ადმინისტრატორის ძირითადი მოვალეობაა:

** პროგრამა "ბალანსის" ადმინისტრირება;
** პროგრამის საოპერაციო ნაწილის აწყობა კომპანიის საოპერაციო პროცესების მიხედვით;
** პროგრამის ფუნქციონალური რესურსის სრულყოფილად გამოყენების უზრუნველყოფა კომპანიის სტრუქტურული ერთეულების მიერ;
** კომპანიის თანამშრომლების მიერ პროგრამაში დაგერენირებული ელექტრონული დოკუმენტების პერმანენტული კონტროლი დადგენილ წესების თანახმად;
** პროგრამაში გაწერილი პროცესების დადგენილი პერიოდულობით აუდიტი;
** პროგრამაში მომხმარებლების მიერ მოთხოვნილი ფორმით რეპორტების აწყობა;
** პროგრამის ყოველი განახლებისას და ახალი მოდულის ექსპლუატაციაში ჩაშვებამდე, პროგრამის ტესტირება შესაძლო ხარვეზების გამოვლენისა და გასწორების მიზნით;
** პროგრამის შეუფერხებლად ფუნქციონირების უზრუნველყოფა;
** თანამშრომლებისთვის თემატური ტრეინინგების ჩატარება და მუდმივი მხარდაჭერა ფუნქციონალთან მიმართებაში;
** პროგრამა ბალანსთან დაკავშირებული სხვა ნებისმიერი საკითხის მოგვარების უზრუნველყოფა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** საოფისე პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა;
** 1C საწარმო და 1C საბუღალტრო პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა;
** 1C ბაზაში მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
** პროგრამა "ბალანსში" მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე (ჩაითვლება უპირატესობად);

უნარები:

** ტექნიკური პრობლემის იდენტიფიკაციის და გადაწყვეტის უნარი;
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** ​დეტალებისადმი ყურადღება
** გუნდური მუშაობის უნარი

სამუშაო პირობები:

სამუშაო ადგილი: თბილისი, ივანე იუმაშევის ჩიხი #14
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 6 სამუშაო დღე (შაბათი მოკლე სამუშაო დღე)

ბენეფიტები:

** კვება
** ტრანსპორტირება

დაინტერესებულმა აპლიკანტებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

გთხოვთ, თემის ველში (Subject line) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: 1C ადმინისტრატორი.

გასაუბრება ჩატარდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

"ფოლადის სახლი" სწრაფად მზარდი კომპანიაა, რომლისთვისაც მნიშვნელოვანია სამშენებლო ბიზნესში ლიდერის პოზიციის განმტკიცება. კომპანია ორიენტირებულია მაღალ პროფესიონალური კადრების მოზიდვაზე, რაც მიზნად ისახავს კომპანიის გუნდის გაძლიერებას.

კომპანია "ფოლადის სახლის" შესახებ სრული ინფორმაციის სანახავად, გთხოვთ, ესტუმროთ ვებ-გვერდს: http://www.poladissakhli.ge/

განთ. 3 აპრილი 14:20

ბოლო ვადა 3 მაისი 00:00

4000 ლარი

აღმასრულებელი მენეჯერი

ID 64406

საერთაშორისო ონლაინ სერვისებზე ორიენტირებული კომპანია აღმასრულებელ მენეჯერად ეძებს კადრს, ვისაც ექნება ონლაინ სერვისებზე (პროექტებზე) ტექნიკურად მუშაობის, 5-10 კაციანი გუნდის მართვის და ონლაინ მარკეტინგზე მუშაობის პრაქტიკული გამოცდილება.

გვჭირდება გამოცდილი, აქტიური და საზრიანი პროფესიონალი მენეჯერი, რომელიც მზად იქნება შეეჭიდოს საინტერესო, საკმაოდ რთულ, კომპლექსურ, კომერციულად მომგებიან და პერსპექტიულ საქმეებს. ჩვენი მხრიდან ვთავაზობთ მაქსიმალურად გუნდურ და კომფორტულ სამუშაო გარემოს, მაღალ და მზარდ ანაზღაურებას, როგორც ტექნიკური, ასევე მენეჯერული კვალიფიკაციის მუდმივ ზრდას.

ანაზღაურების დიაპაზონი: 2-დან 8 ათას ლარამდე, გამოცდილების, კომპეტენციის, მუშაობის შედეგებიდან და საკურატორო პროექტის კომერციული წარმატებიდან გამომდინარე.

უფრო კონკრეტულად - გვჭირდება კადრი, ვისაც ექნება კომპეტენცია და/ან გამოცდილება შემდეგი მიმართულებით (დალაგებულია მნიშვნელობის მიხედვით):

** ონლაინ სერვისების/პროექტების მართვა (აუცილებელია მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება და/ან მინიმუმ 5 დასრულებული პროექტი; სასურველია ITIL-ის ცოდნა);
** 5-10 კაციანი გუნდის მართვა (აუცილებელია მინიმუმ 1 წლიანი პრაქტიკული გამოცდილება და გუნდური მუშაობის უნარ-ჩვევები; სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირების ბაკალავრის ხარისხი);
** ონლაინ მარკეტინგი (ოპტიმალურ დროში უნდა შეეძლოს კონკრეტული სერვისისთვის/პროექტისთვის ონლაინ მარკეტინგის სამოქმედო გეგმის შემუშავება და რეალიზაცია, ასევე სწრაფად გარკვევა ამ სფეროს სიახლეებსა და სპეციფიკაში; უნდა შეეძლოს შესაბამისი სერვისის მომწოდებელ კომპანიებთან საქმიანი კომუნიკაციის წარმოება; სწრაფად და ღრმად უნდა შეეძლოს მარკეტინგული საკითხების შესწავლა);
** ტექნიკური კომპეტენცია (აუცილებელია ვებ-სერვისების აგებულების პრინციპების, სხვადასხვა server-side და client-side ტექნოლოგიების არსის ცოდნა; სასურველია მბმს საფუძვლების და SQL-ის ცოდნა; სასურველია ონლაინ პროექტის ტესტირების თეორიული და პრაქტიკული ცოდნა);
** ინგლისური და რუსული ენები (ერთ-ერთი აუცილებლად C1 დონეზე, მეორე მინიმუმ B2 დონეზე);
** ბიზნესისა და ფინანსების საფუძვლები (სასურველია შესაბამისი სპეციალობის ბაკალავრის ხარისხი, ასევე ადამიანური რესურსების მართვის საფუძვლების ცოდნა);
** პროექტის მართვის საფუძვლები (აუცილებელია მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება და/ან მინიმუმ 5 დასრულებული პროექტი).

მაქსიმალურად სასურველია ხასიათის შემდეგი თვისებები:

** ინიციატივიანი და აქტიური;
** საზრიანი და გონებაგახსნილი;
** თვითგანვითარებაზე ორიენტირებული; მომთხოვნი, როგორც სხვების, ასევე საკუთარი თავის მიმართ;
** კრეატიული და ინოვაციური აზროვნების უნარ-ჩვევები;
** ორგანიზებული, მოწესრიგებული, პუნქტუალური, ყურადღებიანი, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობის მქონე.
** აღმასრულებელი მენეჯერის პოზიციაზე გამოგვეხმაურეთ კანდიდატები, ვინც აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილი მოთხოვნების 70%-ზე მეტს.

აღმასრულებელ მენეჯერს ძირითადად მოუწევს:

** კომპანიის დამფუძნებელთა საბჭოს და გენერალური დირექტორის სხვადასხვა გადაწყვეტილებების შესრულების უზრუნველყოფა;
** ონლაინ პროექტების ტექნიკურად შექმნის უზრუნველყოფა და მართვა;
** ონლაინ პროექტების მარკეტინგული მართვა;
** ონლაინ პროექტში მონაწილე შემსრულებლების მენეჯმენტი;
** ონლაინ პროექტისთვის შემსრულებლების მოძიება, შერჩევა და მომზადება;
** კომპანიის პროექტებისა და საკითხების განხილვაში აქტიური მონაწილეობა;
** სხვადასხვა რელევანტური დავალებების შესრულება.

გასაუბრება ჩატარდება სკაიპით ან სხვა მესენჯერით;

სამუშაო ადგილი: არსებული სიტუაციიდან გამომდინარე (კორონავირუსის კრიზისის ბოლომდე) შერჩეული კანდიდატი დროებით იმუშავებს დისტანციურად, მოგვიანებით კი ნაწილობრივ ან მთლიანად ოფისიდან, საჭიროების მიხედვით ოფისი მდებარეობს მეტრო დელისიდან 300 მეტრში;
სამუშაო გრაფიკი: სრული, დეტალები შეთანხმებით;
ანაზღაურება: შეთანხმებით; მისი ფიქსირებული ნაწილი დამოკიდებული იქნება კანდიდატის გამოცდილებასა და კომპეტენციებზე. საუკეთესო კანდიდატებს შევთავაზებთ კომპანიის შესაბამისი ბიზნეს-პროექტიდან სოლიდურ წილს და ბონუსებს კომერციული შედეგების მიხედვით (ზემოთ მითითებულია ანაზღაურების დიაპაზონი).

გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი CV და პორტფოლიო შემდეგ ელფოსტაზე: [email protected]

წერილის საბჯექტში გთხოვთ მიუთითოთ: "აღმასრულებელი მენეჯერი".

მაქსიმალურად სასურველია, CV-ში და/ან სამოტივაციო წერილში აჩვენოთ თქვენი კანდიდატურის განაცხადთან შესაბამისობა.

განთ. 3 აპრილი 14:18

ბოლო ვადა 3 მაისი 00:00

ვებ-პროექტების მენეჯერი

ID 64405

ვეძებთ ვებ-პროექტების მენეჯერს, რომელიც მზად არის შეეჭიდოს საინტერესო, საკმაოდ რთულ, კომპლექსურ და პერსპექტიულ პროექტებს. ჩვენი მხრიდან ვთავაზობთ მაქსიმალურად გუნდურ და კომფორტულ სამუშაო გარემოს, მაღალ და მზარდ ანაზღაურებას, როგორც ტექნიკური, ასევე მენეჯერული კვალიფიკაციის მუდმივ ზრდას.

სასურველია, გამოგვეხმაურონ მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილების მქონე ვებ-პროექტების მენეჯერები, რომლებსაც არაერთი ვებ-პროექტი აქვთ დასრულებული.

მოვალეობები:

** ვებ-საიტების შექმნის ეფექტიანი მენეჯმენტი (ვებ-საიტის პროექტის დროულად და ხარისხიანად შესრულების უზრუნველყოფა);
** პოტენციური დამკვეთებისთვის მიმზიდველი შეთავაზებების შექმნა;
** ​ვებ-საიტის პროექტისთვის ტექნიკური დავალებების დაწერა;
** არატექნიკური ინფორმაციის გადაყვანა ტექნიკური ჯგუფისთვის მისაღებ ფორმატში;
** ვებ-საიტის შექმნის კონტროლი და დაინტერესებული მხარეების ინფორმირება;
** ვებ-საიტის მარკეტინგული და საპრომოციო მხარდაჭერის უზრუნველყოფა.

აუცილებელი მოთხოვნები:

** ​ვებ-პროექტების მართვასა და მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება, მინიმუმ 5 დასრულებული პროექტი (საშუალო სირთულის ვებ-საიტი ან ვებ-პორტალი);
** ​ვებ-საიტების აგებულების პრინციპების, სხვადასხვა server-side და client-side ტექნოლოგიების არსის ცოდნა;
** ინგლისური და/ან რუსული ენების მაღალ დონეზე ფლობა;
** გუნდური მუშაობის უნარ-ჩვევები;
** თვითგანვითარებაზე ორიენტირებული ხასიათი;
** კრეატიული და ინოვაციური აზროვნების უნარ-ჩვევები;
** ორგანიზებული, მოწესრიგებული, პუნქტუალური, ყურადღებიანი, პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე.

სამუშაო ადგილი: არსებული სიტუაციიდან გამომდინარე (კორონავირუსის კრიზისის ბოლომდე) შერჩეული კანდიდატი დროებით იმუშავებს დისტანციურად, მოგვიანებით კი ნაწილობრივ ან მთლიანად ოფისიდან, საჭიროების მიხედვით. ოფისი მდებარეობს მეტრო დელისიდან 300 მეტრში;
სამუშაო გრაფიკი: სრული. დეტალები შეთანხმებით;
ანაზღაურება: შეთანხმებით.

გთხოვთ გამოგზავნოთ CV და პორტფოლიო შემდეგ ელფოსტაზე: [email protected]

წერილის საბჯექტში გთხოვთ მიუთითოთ: "ვებ-პროექტების მენეჯერი".

განთ. 3 აპრილი 14:17

ბოლო ვადა 3 მაისი 00:00

2000 ლარი

PHP დეველოპერი

ID 64404

საშუალოზე რთული საერთაშორისო პროექტისთვის ვეძებთ მონდომებულ, ნიჭიერ და საკმაოდ გამოცდილ PHP დეველოპერს, რომელიც მზადაა შეეჭიდოს საინტერესო ამოცანებს და ამავდროულად აქვს რეალურ ვებ-პროექტებზე მუშაობის გამოცდილება. ჩვენი მხრიდან ვთავაზობთ მაქსიმალურად გუნდურ და კომფორტულ სამუშაო გარემოს, ძალიან საინტერესო და კომპლექსურ დავალებებს, მაღალ და მზარდ ანაზღაურებას, ასევე ტექნიკური კვალიფიკაციის მუდმივ ზრდას.

სასურველია გამოგვეხმაურონ არანაკლებ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილების მქონე ვებ-დეველოპერები, რომლებსაც არაერთი სისტემა აქვთ უკვე შექმნილი.

პროექტი არის 3 წლიანი, ყოველწლიურად ანაზღაურება გაიზრდება 1000 ლარით.

ძირითადი მოთხოვნები:

** PHP-ის საფუძვლიანი ცოდნა (მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება);
** MVC frameworks: Laravel, CodeIgniter და/ან სხვ. (აუცილებელია ერთ-ერთის ცოდნა);
** HTML5, CSS3, Bootstrap;
** Javascript, Jquery, Ajax-ის საფუძვლიანი ცოდნა (ალტერნატივა - Angular);
** REST API-ის შექმნის და გამოყენების გამოცდილება;
** MySQL და/ან NoSQL-ის საფუძვლიანი ცოდნა: MySQL, PostgreSQL, MongoDB;
** ​Git-თან მუშაობის გამოცდილება;
** ინგლისური და/ან რუსული ენების ცოდნა.

სამუშაო ადგილი: არსებული სიტუაციიდან გამომდინარე (კორონავირუსის კრიზისის ბოლომდე) შერჩეული კანდიდატი დროებით იმუშავებს დისტანციურად, მოგვიანებით კი ნაწილობრივ ან მთლიანად ოფისიდან, საჭიროების მიხედვით. ოფისი მდებარეობს მეტრო დელისიდან 300 მეტრში;
სამუშაო გრაფიკი და რეჟიმი: სრული ან არასრული (კვირაში მინიმუმ 20 სთ),
ანაზღაურება: კვალიფიკაციის, გრაფიკისა და რეჟიმის მიხედვით ჯამური ანაზღაურება ხელზე 1000-2000 ლარი.

გთხოვთ გამოგზავნოთ CV და პორტფოლიო შემდეგ ელფოსტაზე: [email protected]

გთხოვთ საბჯექტში მიუთითოთ: "PHP დეველოპერი სრული ან არასრული გრაფიკით".

გთხოვთ წერილში დააკონკრეტოთ თქვენთვის სასურველი ანაზღაურება, სამუშაო გრაფიკი და რეჟიმი, ასევე შესრულებული პროექტების სია.

განთ. 3 აპრილი 14:16

ბოლო ვადა 3 მაისი 00:00

.Net დეველოპერი

ID 64403

"კრედო Digital Hub" აცხადებს ვაკანსიას .Net დეველოპერის პოზიციაზე.

თუ ფლობ ASP.NET, C# JavaScript, jQuery, ASP.NET Web API, MS SQL Server, CSS და HTML ტექნოლოგიებს, შეგიძლია ბიზნეს ანალიტიკოსებთან და არქიტექტორებთან კოორდინირებული მუშაობა, მაღალი ხარისხის კოდის წერა და შენი ძლიერი მხარეა მონაცემების შეგროვება, ინფორმაციის მოკვლევა, ტექნოლოგიური გადაწყვეტის შეთავაზება და განხორციელება შეთანხმებულ დროში, მაშინ ჩვენ გეძებთ შენ!

ჩვენ შენთვის გვაქვს ძალიან მაგარი პირობები:

** თანამედროვე ოფისი - Digital Hub, სადაც მაღალი ხარისხის კოდის წერისთვის იდეალური გარემოა;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა თავისთავად;
** წამყვანი სპორტულ-გამაჯანსაღებელი კლუბების აბონიმენტი - ჯანსაღი ცხოვრების წესი, ჩვენი კრედოა;
** ტრენინგები, რაც შენს პროფესიულ წინსვლას გამოადგება ჩვენზეა;
** კონკურენტუნარიანი ანაზღაურება და პროექტებზე დამოკიდებული საბონუსე სისტემა.

რა გვჭირდება შენგან:

** ვებ დეველოპმენტში მსუყე გამოცდილება C#, ASP.NET, ASP.NET MVC, Microsoft Web API, JavaScript, JQuery, HTML, CSS; ტექნოლოგიებთან;
** სასურველია 2 წლიანი გამოცდილება DB Development MS SQL-ის გამოყენებით;
** ანალიტიკური აზროვნება, პრიორიტეტების სწორად დასახვა და გუნდურობა ჩვენთან ყველა პროფესიონალს აქვს და შენგანაც იმავეს ველით.

ჩვენ ვამაყობთ ჩვენი ძლიერი გუნდით და თუ შენც გსურს იამაყო საკუთარი მიღწევებით, გარემოცვით და სამსახურით გამოაგზავნე CV 17 აპრილის ჩათვლით ელფოსტაზე: [email protected] ან ჩაგვიგდე CV კრედო კარიერის Facebook გვერდზე: https://www.facebook.com/credo.career/

შენიშვნა: თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შენახულ იქნას 1 წლის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 3 აპრილი 14:15

ბოლო ვადა 17 აპრილი 00:00

მომსახურების კონსულტანტი დმანისში

ID 64402

"კრედო ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას მომსახურების კონსულტანტის თანამდებობაზე, დმანისში.

"კრედო ბანკი" 20 წლიანი ისტორიის მქონე მძლავრი, სტაბილური ფინანსური ინსტიტუტია. კომპანია უწყვეტი სერვისებით საქართველოს 11 რეგიონში, 72 ფილიალით არის წარმოდგენილი. ჩვენს გუნდში მოხვედრა ბანკისთვის ასეთ მნიშვნელოვან დროს, შენი კარიერული წარმატების საწინდარია.

თანამშრომლებზე ზრუნვა ჩვენი პრიორიტეტია.

ახალ კრედოელებს ვთავაზობთ პროფესიონალ გუნდთან ერთად, მეგობრულ სამუშაო გარემოში განვითარების შესაძლებლობას და ბენეფიტებს:

** დაზღვევა;
** ტრენინგები;
** მასტერკლასები;
** ჯანსაღი ცხოვრების წესის ხელშეწყობა - სავარჯიშო დარბაზის/საცურაო აუზის დაფინანსება;
** კორპორატიული ღონისძიებები.

გუნდში ვეძებთ მოტივირებულ, განვითარებაზე ორიენტირებულ, პოზიტიურ კანდიდატს. გვაჩვენე მოტივაცია, გაიარე შერჩევის ეტაპები, იყავი წარმატებული შენს საქმეში და გახდი პროფესიონალი საბანკო ინდუსტრიაში. #გახდიკრედოელი

სამუშაო აღწერილობა:

** სერვისცენტრში შემოსული კლიენტების დახმარება და გადამისამართება შესაბამის პირებთან;
** კლიენტებისა დახმარება სწრაფი გადახდის აპარატებთან;
** სერვისცენტრის თანამშრომლებთან შეხვედრებისა და განრიგის შედგენის უზრუნველყოფა;
** სერვისცენტრში არსებული მარაგების კონტროლი, აღრიცხვა და შეკვეთა;
** სერვისცენტრში წესრიგისა და სისუფთავის დაცვის მონიტორინგი, დამლაგებლის ყოველდღიური საქმიანობის ზედამხედველობა და კოორდინირება;
** კლიენტის პერსონალური მონაცემებისა და ორგანიზაციის კომერციული საქმიანობის კონფიდენციალურობის დაცვა;

ცოდნა, კვალიფიკაცია და უნარი:

** საშუალო ან უმაღლესი განათლება;
** აუცილებელია ეფექტური ზეპირი საკომუნიკაციო უნარი ქართულ ენაზე;
** სასურველია რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა;
** აუცილებელია კომუნიკაბელურობა და კლიენტების მიმართ პოზიტიური განწყობა;
** კონფლიქტური სიტუაციის მართვის უნარი;
** განვითარების მაღალი მოტივაცია.

თუ დაინტერესდი, გამოგზავნეთ CV, გაიარე შერჩევა და შემოუერთდი ჩვენს მეგობრულ გუნდს. #გახდიკრედოელი

CV გამოგვიგზავნე ელფოსტაზე: [email protected] ან შეავსეთ აპლიკაცია და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება (მომსახურების კონსულტანტი დმანისში).

დამატებითი ინფორმაციისთვის მოგვწერე კრედო კარიერის Facebook-ზე

განცხადების მიღების ვადა: 17 აპრილი

#გახდიკრედოელი

შენიშვნა: თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შენახულ იქნას 1 წლის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 3 აპრილი 14:14

ბოლო ვადა 17 აპრილი 00:00

3500 ლარი

სამოქალაქო მშენებლობის მენეჯერი

ID 64401

"AWARD ჰოლდინგი" წარმოადგენს სხვადასხვა ბიზნეს სეგმენტის მქონე კომპანიათა გაერთიანებას, მაგრამ უპირატესი მნიშვნელობა ენიჭება სამშენებლო მიმართულებას. ჰოლდინგის შემადგენლობაში შედის შემდეგი კომპანიები: შპს "AWARD", "ევორდ დრილინგი", "ევორდ ფექტორი", "ევორდ ტრანსპორტი" და სამშენებლო კომპანია "მამისონი".

შპს "AWARD" აცხადებს სამოქალაქო მშენებლობის მენეჯერის ვაკანსიას.

კონკურსის ტიპი: ღია კონკურსი
თანამდებობრივი სარგო: 2500-3500 ლარი (გამოცდილებისა და პირობების შესაბამისად)
ადგილების რაოდენობა: 1
მუდმივი სამუშაო ადგილი: კომპანიის ოფისი, სამშენებლო ობიექტი
სამუშაოს ტიპი: სრული განაკვეთი
ბენეფიტები: დასაქმებულს კომპანიისგან გამოეყოფა ავტომობილი

მოვალეობები:

** მშენებლობის, პროექტებისა და საკოორდინაციო საქმიანობის დაგეგმვა შესასრულებელი პროექტების განხორციელებისა და მართვის მიზნით;
** სამშენებლო პროექტების სპეციფიკის გათვალისწინებით, საჭირო საკადრო რესურსის მოძიება, სამშენებლო უბნების დაკომპლექტება საჭირო ადამიანური და ტექნიკური რესურსით და მათი მონიტორინგი თითოეული სამშენებლო პროექტის განხორციელების მთელი პერიოდის მანძილზე;
** თითოეული პროექტისათვის საჭირო დოკუმენტაციის მომზადება (ფორმა 2 და სხვა);
** კოორდინირებული მუშაობა და დროული რეპორტინგი ხელმძღვანელობასთან;
** კაპიტალური პროექტების მართვა და შესრულება სამუშაო მასშტაბის, გრაფიკის და ბიუჯეტის შესაბამისად;
** მიმდინარე და განსახორციელებელი პროექტების მონიტორინგი მათ დასრულებამდე;
** მშენებლობის პროცესის შეუფერხებლად წარმართვისა და მისი დროულად ჩაბარების უზრუნველყოფა;
** სამშენებლო ობიექტზე სამუშაოების დაგეგმვა და განხორციელება ინჟინერიის, შესყიდვების, უსაფრთხოების ნორმებისა და მშენებლობის სპეციფიკის გათვალისწინებით და დამტკიცებული გეგმა-გრაფიკის შესაბამისად ე.ი. ობიექტზე სამშენებლო სამუშაოების თითოეული ეტაპისა და დღის დაგეგმვა ისე, რომ სამუშაოები ზედმიწევნით ხორციელდებოდეს დამტკიცებული გეგმა-გრაფიკის შესაბამისად;
** ​გეგმა-გრაფიკით გათვალისწინებული ვადების დარღვევის შესახებ დეტალური ინფორმაციის მიწოდება ტექნიკური დეპარტამენტისათვის, შესაბამისი მიზეზებისა და მტკიცებულებების ჩათვლით, დროული რეაგირებისათვის;
** ხელმძღვანელობის მიერ მითითებული სხვა დავალებების შესრულება.

მოთხოვნები:

** განათლება: უმაღლესი განათლება სამშენებლო-საინჟინრო სფეროში
** უცხო ენები: ინგლისური ენა მაღალ დონეზე, რუსული ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად
** სამუშაო გამოცდილება: მინიმუმ 5 წელი სამოქალაქო მშენებლობის სფეროში (სასრუველია გამოცდილება ქალაქთა ურბანული მშენებლობის სფეროში)
** კომპიუტერული პროგრამები, ოპერაციული სისტემები: პროგრამის დასახელება ცოდნის დონე: Microsoft Office - კარგი; AutoCAD - კარგი.

პიროვნული თვისებები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** პუნქტუალურობა;
** შრომისმოყვარეობა;
** ენერგიულობა;
** კომუნიკაბელურობა;
** გუნდურად მუშაობის უნარი;
** ორგანიზებულობა და სხვადასხვა საკითხზე კოორდინირებულად მუშაობის უნარი;
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი და პრიორიტეტების განსაზღვრის შესაძლებლობა;
** საინჟინრო ეთიკის დაცვა და პროფესიონალური ქცევა სამუშაო ადგილზე;
** ​ლიდერული უნარ-ჩვევები;

თუ თვლით, რომ თქვენი მონაცემები აკმაყოფილების ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected].

შენიშვნა: არ გამოგრჩეთ სათაურის ველში ვაკანსიის დასახელების მითითება. დავუკავშირდებით მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.

განცხადების მიღების ბოლო ვადაა 01/05/2020.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 3 აპრილი 14:13

ბოლო ვადა 1 მაისი 00:00