ფილტრი

ვაკანსიები

წარმოების დაგეგმარების და რეპორტინგის მენეჯერი

ID 64400

შპს "ქართული აგრო სახლი" (საქართველოს თანაინვესტირების ფონდის პროექტი) აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: წარმოების დაგეგმარების და რეპორტინგის მენეჯერი.

სექტორი: სოფლის მეურნეობის პროდუქტების წარმოება და დისტრიბუცია
სამუშაო ადგილმდებარეობა: თბილისი

"ქართული აგრო სახლი" არის საქართველოში წამყვანი პრემიუმ კლასის ბოსტნეულის მწარმოებელი და სადისტრიბუციო კომპანია (ბაზარზე წარმოდგენილი არის ბრენდებით "პლანტა" და "ქართული მოსავალი"), რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს ნატურალურ ადგილობრივი წარმოების ბოსტნეულს.

ძირითადი მოვალეობები:

** უზრუნველყოს წარმოების ქმედითუნარიანი ფუნქციონირება.
** ყოველდღიურ და ყოველთვიურ რეპორტინგზე პასუხისმგებლობა.
** უზრუნველყოს გაყიდვების სამსახურიდან მიღებული შეკვეთების ზედმიწევნით შესრულება.
** ყოველი სამუშაო დღის დასრულებისას ნაწარმოები პროდუქციის დათვლა და ჩანაწერების წარმოება.
** ნედლეულისა და მზა პროდუქციის ბრუნვის ასახვა შესაბამის პროგრამაში.
** შეკვეთების მიღებამდე უშუალო ხელმძღვანელთან ერთად საწარმოებელი რაოდენობების განსაზღვრა.
** სამუშაო დღის ბოლოს საწყობისთვის მომდევნო დღის ნედლეულის მოთხოვნის ინფორმირება.
** საწარმოში არსებული დამხმარე მასალების მარაგების კონტროლი.
** ყოველი მზა პროდუქციის წარმოების დაწყებამდე კრეფის თარიღების, ხარისხის და სხვა კრიტერიუმების გათვალისწინებით საწარმოსთვის მისაღები ნედლეულის საწყობიდან მიღების უზრუნველყოფა.
** მზა პროდუქციის და დამხმარე მასალების ხარისხის კონტროლი. ხარისხის კონტროლის მენეჯერისა და გაყიდვების სამსახურის მიერ მოწოდებული შეუსაბამობების ყოველდღიური ანალიზი;
** ნედლეულის დამხარისხებლების და პროდუქციის ამწყობების მიერ დაწუნებული ნედლეულის მკაცრი მონიტორინგი.
** საწყობიდან გადმოცემული გასაახლებელი პროდუქციის მიღება და შესაბამისი ქმედებების უზრუნველყოფა.
** საწარმოში დაწუნებული ნედლეულის (საღი წარმოებისთვის გამოუსადეგარი და ჩამოსაწერი) შუალედური დასაწყობება, მართვა და კონტროლი.
** საწარმოო საწყობში არსებული მატერიალური ნაშთის ინვენტარიზაცია კომპანიაში არსებული წესების შესაბამისად.
** უზრუნველყოს მზა პროდუქციის წარმოება კომპანიის მიერ შემუშავებული რეცეპტების შესაბამისად და მის დაქვემდებარებაში მყოფ ერთეულებისათვის გაცნობა.
** წარმოების თანამშრომლებისათვის საწარმოო რაოდენობების შესახებ სპეციალური ფორმის შევსება და გადაცემა.
** მის დაქვემდებარებაში მყოფი ერთეულების სამუშაო სიმძლავრეების ოპტიმალურად გადანაწილება.
** უზრუნველყოს ნედლეულის დახარისხება და შეფუთვისთვის გათვალისწინებული სრული ტექნოლოგიური ციკლის გამართული საქმიანობა.
** მანქანა-დანადგარების და საწარმოო ფართის ტექნიკური მდგომარეობის კონტროლი.
** საწარმოო და კომუნალური ხარჯების ეფექტურად გამოყენებასა და ეკონომიაზე ზრუნვა.
** საწარმოო ფართის ჰიგიენის ნორმების დაცვის კონტროლი.
** კომპანიის მიერ დადგენილი მოთხოვნების/ნორმების მიხედვით, დაქვემდებარებაში მყოფი ადამიანური რესურსის დისციპლინის, პირადი ჰიგიენისა და ჩაცმულობის კონტროლი.
** კანონმდებლობით განსაზღვრული საწარმოო ნორმების და წესების სრულყოფილი დაცვა საწარმოო პროცესის მიმდინარეობისას.

საჭირო კვალიფიკაცია, ცოდნა და უნარები:

** უმაღლესი აკადემიური განათლება
** მინიმუმ 2-3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება წარმოების სფეროში
** სასურველია სოფლის მეურნეობის პროდუქტების ცოდნა
** სავალდებულოა ქართული ენის ცოდნა
** სავალდებულოა საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა
** გუნდური მუშაობის უნარი
** დაგეგმარებისა და ანალიზის უნარი
** სასურველია ანგარიშგებაში გამოცდილება

დაინტერესებულ აპლიკანტებს გთხოვთ, თქვენი CV გამოაგზავნოთ ელფოსტაზე: [email protected]

გთხოვთ, მეილის "subject"-ში მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება. სხვა შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება. გასაუბრებისათვის მოწვეულნი იქნებიან მხოლოდ ის კანდიდატები, რომლებიც აკმაყოფილებენ ვაკანსიის მოთხოვნებს. თქვენს მიერ გამოგზავნილი CV შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს და ჩვენთვის ინფორმაციის გაზიარებით ჩავთვლით, რომ თქვენ ეთანხმებით ჩვენთვის პერსონალური მონაცემების გაზიარებას.

წარმატებას გისურვებთ!

განთ. 3 აპრილი 14:10

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

30 ლარი

მოლარე-კონსულტანტი

ID 64399

ავსტრიული დელიკატესების მაღაზია "შირნჰოფერი" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე თბილისში.

ძირითადი მოთხოვნები:

** ეფექტური ვერბალური კომუნიკაციის უნარი;
** მოტივირებულობა;
** ორგანიზებულობა;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** კომუნიკაბელურობა;
** პუნქტუალურობა;
** სისხარტე;
** ინგლისური და რუსული ენების სალაპარაკო დონეზე ცოდნა

ჩვენ გთავაზობთ მეგობრულ გარემოს, პროფესიული ზრდის შესაძლებლობას, ბონუსებს კვალიფიკაციის მეხედვით და 6 თვის შემდეგ ხელფასის ზრდას

მოვალეობები:

** მომხმარებლის სწრაფი, ხარისხიანი და თავაზიანი მომსახურება;
** ასორტიმენტის სწორი განლაგება;
** მომხმარებლისათვის პროდუქტის შესახებ სრული ინფორმაციის მიწოდება;
** უშუალო ხელმძღვანელის მითითებების შესრულება;
** სალარო ოპერაციების გამართულადწარმოება;

ანაზღაურება: დღეში 30 ლარი.
ადგილმდებარეობა: ქავთარაძის ბოლოში-უნივერსიტეტის ქუჩა, ვაჟა-ფშაველას #7, თ. ერისთავის ქუჩა (კიკვიძის ბაღთან)

დაინტერესების შემთხვევაში თქვენი CVგამოგვიგზავნეთ ელ-ფოსტაზე: [email protected] (გთხოვთ CV-ს დაურთოთ ფოტო). სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

განთ. 3 აპრილი 14:09

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

650 ლარი

საწარმოს სპეციალისტი

ID 64398

შპს მწვანე ქვეყანა "ბილიჩკა" აცხადებს ვაკანსიას საწარმოს სპეციალისტის პოზიციაზე.

მოთხოვნები:

** სასურველია მამაკაცი 22-40 წლის.
** ფიზიკური შრომის შესაძლებლობა.
** პუნქტუალური.
** ენერგიული.

მოვალეობები:

** მზესუმზირის ტომრების დაცლა და გადაადგილება საწარმოში.
** დანდაგარებთან მუშაობის უნარი.
** მზა პროდუქციის ყუთებში ჩალალაგება.
** სასურველია გამოცდილება ქონდეს მანქანა-დანადგარებთან მუშაობის

გამოსაცდელი პერიოდი: 3 თვე
ანაზღაურება: 650 ლარი

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა დაგვიკავშირდეთ ნომერზე: 555 510 508
ან გამოაგზავნეთ თქვენი CV ფოტოსურათით შემდეგ მისამართზე: [email protected]

განთ. 3 აპრილი 14:08

ბოლო ვადა 2 მაისი 00:00

კონტენტ მენეჯერი

ID 64397

კომპანია "პსპ ფარმა" აცხადებს ვაკანსიას კონტენტ მენეჯერის თანამდებობაზე.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** E-commerce პროექტის კონტენტის მართვა;
** კონტენტ სტრატეგიის შემუშავება;
** სხვადასხვა დეპარტამენტს შორის კონტენტ პოლიტიკის სინქრონიზაცია;
** მჭიდრო თანამშრომლობა მარკეტინგის გუნდთან, კატეგორიის მენეჯერებთან და დიზაინერებთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის არანაკლებ 2 წლიანი გამოცდილება;
** სხვადასხვა CMS-ებთან მუშაობის გამოცდილება;
** ვებ-სტრუქტურის ძირითადი პრინციპების ცოდნა;
** HTML / CSS / Markup - საბაზისო დონეზე ცოდნა;
** E-commerce პროექტებთან მუშაობა ჩაითვლება უპირატესობად;
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა.

უნარები და პიროვნული თვისებები:

** დაგეგმვისა და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** პუნქტუალურობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] ; Subject-ში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 3 აპრილი 14:06

ბოლო ვადა 16 აპრილი 00:00

ფინანსური მენეჯერი

ID 64396

Ferrero is a family-owned company with a truly progressive and global outlook and iconic brands such as Nutella®, Tic Tac®, Ferrero Rocher®, Raffaello®, Kinder Bueno® and Kinder Surprise®. As the love for our brands continues to grow, so too does our global reach. Represented in 55 countries, with products sold in more than 170, the Ferrero Group is loved by generations around the world. The secret to our global success? Nearly 35, 000 dedicated employees who celebrate care and quality to craft a business, careers and brands we are proud of. Join us, and you could be one of them.

AgriGeorgia was established in March 2007 near the city of Zugdidi in the Samegrelo region and currently the activity is handled through 5 sites, with a total surface of approx. 3.500 hectares. The Company`s mission is to verify the adaptability of different hazelnut varieties to local agricultural and climatic conditions experimenting several agronomic techniques, to promote the hazelnuts development amongst local farmer and ultimately to be a reliable supplier for Ferrero reducing dependency from other suppliers/countries.

For our AgriGeorgia we are currently looking for a Hco Georgia CFO-AgriGeorgia Financial Manager. The incumbent will Oversee Controlling activities in the Country, the mid-term plans and Budget, according to guidelines and objectives defined at HCo level. Provide appraisal of gaps between target versus final results. Support the strategic decision making for the assigned Country. Manage CFO activities for Country.

Main Responsibilities:

ADIMINISTRATION, FINANCE AND CONTROL

** Manages CFO operating activities, making sure the proper management of the administrative tasks according to the country legal standards
** Identifies recovery actions for efficiency on all elements of P&L for the Country
** Supports the Line in the reporting activity (Commercial, Industrial, Structures, etc.)
** Performs economic evaluations of stock levels (in collaboration with SCI)
** Manages administrative and control systems in order to provide high quality data / statutory

STRATEGIC PLANNING

** Provides relevant information relating to the strategy and medium-term objectives
** Collects and validates all financial data from different Departments (overheads, transformation, overheads, investments for the development of the Strategic Planning)
** Support Long Term Purchasing Contract strategy and implementation (Agribusiness)
** Establishes and maintains banking relationships in the assigned Country, including the negotiation of fees for all banking services and obtainment of lines of credit for short term borrowing needs consistent with financial forecasts

INDUSTRIAL CONTROL

** Supports Plant Controlling in the industrial costs analysis
** Supports the product analysis (especially for new products)
** Processes standard costs and transfer prices / tolling fee
** Performs financial statements and analysis of industrial variances with evidence of possible gaps
** Supervises the efficiency of the production (i.e. KPI)
** Stock controlling
** Capex: PS, BDG, SAF and monthly update

COMMERCIAL CONTROL

** Provide "country" company position
** Supports B2B controlling in the sales evaluation
** Support B2B controlling in selling price calculation

GOVERNANCE, RISK & COMPLIANCE SUPPORT

** Activate and supervise Local Governance, Risk & Compliance processes

Who we are looking for:

** Master`s degree preferable in Finance, Management or Economics
** At least 3 years` experience in similar roles
** Autonomy, sense of initiative and assertiveness
** Good level of Excel. Knowledge in SAP is a plus.
** Good analytical skills (work with facts & figures)

Languages:

** Fluent English (advanced level);

We Offer:

** Competitive compensation;
** An exciting and challenging job in an international working environment.

Consumers, quality and care are at the heart of everything we do. So, to be successful at Ferrero, you`ll need to be just as consumer and product centric as we are - dedicated to crafting brilliant results for consumers around the world.

Location: 2139, 111 St Nino Street, Village Chitatskari, Zugdidi, Georgia

Interested candidates should send their CVs to [email protected].

Only shortlisted candidates will be contacted.

განთ. 3 აპრილი 14:05

ბოლო ვადა 22 აპრილი 00:00

უმცროსი ხარისხის მენეჯერი

ID 64395

Ferrero is a family-owned company with a truly progressive and global outlook and iconic brands such as Nutella®, Tic Tac®, Ferrero Rocher®, Raffaello®, Kinder Bueno® and Kinder Surprise®. As the love for our brands continues to grow, so too does our global reach. Represented in 55 countries, with products sold in more than 170, the Ferrero Group is loved by generations around the world. The secret to our global success? Nearly 35, 000 dedicated employees who celebrate care and quality to craft a business, careers and brands we are proud of. Join us, and you could be one of them.

AgriGeorgia was established in March 2007 near the city of Zugdidi in the Samegrelo region and currently the activity is handled through 5 sites, with a total surface of approx. 3.500 hectares. The Company`s mission is to verify the adaptability of different hazelnut varieties to local agricultural and climatic conditions experimenting several agronomic techniques, to promote the hazelnuts development amongst local farmer and ultimately to be a reliable supplier for Ferrero reducing dependency from other suppliers/countries.

AgriGeorgia are currently looking for a Junior Plant Quality Manager (PQM). The incumbent will Support the PQM to Implement all guidelines necessary to the management of the overall quality within the value chain (from supplier to the delivery to Ferrero plants and B2B customers), according to the quality policies defined by Group Hazelnut Quality and Ferrero Quality Department.. Support the PQM to activate all necessary levers to guarantee and monitor product and quality processes according to Ferrero standards and in compliance with all the standards of Hygiene and Food Safety in food industry.

Main Responsibilities:

** Collect, update and apply all the internal rules (specifications, Framework Requirements, quality documentations, sampling plan) and external (local voluntary and compulsory rules) regarding products and processes
** Maintain the quality system efficiency, effective aligned with the group quality system (product excellence, food safety, iso 9000 and FSSC 22000) on risk basis (HACCP plan)
** Ensure support to the plant specifically for the auto control.
** Ensure the release of all the materials/ processes and manage the non-compliance materials, semi-finished products and finish products)
** Manage the derogations and the non-conformities, activating the escalation process in according to the company procedure , maintain all the certifications required by the group and by the customers (in terms of the quality system, product, ethical and religious) and complete all the certifications required for exportation and merchandise
** Maintain the relationships with the health authorities, the category associations, the authorities who have an impact on quality like certifications bodies, cleaning companies, pest control, etc.
** Implement action plans and improvement projects to reach the KPI; manage Internal and external Audit.
** Ensure the continuous alignment of the sensory panel in according to the group methodology
** Supervise laboratory analysis managing of ring test for methods and keeping them aligned with hazelnut quality FQD
** Management of CAPEX and OPEX system for the quality department
** Manage Audit Supplier, Qualification Process and monitoring activity
** Flexibility and collaboration with Agronomic Department

Who we are looking for:

** 4-7 years` experience in Hazelnut Quality
** Excellent Skills in MS Office Application
** SAP knowledge
** Scientific background, food engineering.
** Driving license

Languages:

** Fluent English
** Fluent Georgian

We Offer:

** Competitive compensation;
** An exciting and challenging job in an international working environment.

Consumers, quality and care are at the heart of everything we do. So, to be successful at Ferrero, you`ll need to be just as consumer and product centric as we are - dedicated to crafting brilliant results for consumers around the world.

Location: 2139, 111 St Nino Street, Village Chitatskari, Zugdidi, Georgia

Interested candidates should send their CVs to [email protected].

Only shortlisted candidates will be contacted.

განთ. 3 აპრილი 14:04

ბოლო ვადა 22 აპრილი 00:00

500 ლარი

მთავარი ბუღალტრის დამხმარე

ID 64394

საერთაშორისო აუდიტორული და ბიზნეს საკონსულტაციო კომპანია "ეიჯი ინთერნეიშენელ კონსალთინგი", (http://www.agconsulting.ge) EuraAudit International-ის წევრი საქართველოში, აცხადებს ვაკანსიას მთავარი ბუღალტრის დამხმარეს პოზიციაზე.

სამუშაო განაკვეთი: სრული
სამუშაო ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი
კომპანიის საქმიანობა: საკონდიტრო პროდუქციის წარმოება
სამუშაო გრაფიკი: 08:30 - 17:00
სამუშაო დღეები: ორშაბათი - შაბათი
ანაზღაურება: 500 ლარი

მოვალეობები:

** პირველადი საბუღალტრო დოკუმენტების შექმნა/მიღება/შემოწმება/არქივირება
ზედნადებების ატვირთვა
** აქტიური ზედნადებების დასრულება

მოთხოვნები:

** ბუღალტრად მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
** სასურველია კვების მრეწველობის სექტორში მუშაობის გამოცდილება;
** განათლება: საშუალო-სპეციალური საბუღალტრო-ეკონომიკური;
** საბუღალტრო დოკუმენტაციასთან მუშაობის გამოცდილება (ზედნადებები, ფაქტურები) RS.ge-ზე;
** კომპიუტერული პროგრამების (Office, Excel) ცოდნა;
** საბუღალტრო პროგრამა FINA -სთან მუშაობის გამოცდილება;

პიროვნული თვისებები:

** გამორჩეული კომუნიკაციის უნარი
** კრეატიული, აქტიური და გუნდური მუშაობის უნარის მქონე
** ორგანიზებული და დეტალზე ორიენტირებული
** პრობლემების გადაწყვეტის უნარ-ჩვევები
** შრომისმოყვარე, პასუხისმგებლობის გრძნობით და დისციპლინირებული

მსურველებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]; ელექტრონული ფოსტის თემის "subject" ველში უნდა მიუთითოთ "ბუღალტერი".

განთ. 3 აპრილი 14:02

ბოლო ვადა 2 მაისი 00:00

მძღოლ-დისტრიბუტორი

ID 64393

სადისტრიბუციო კომპანია შპს "ქალაქური" აცხადებს ვაკანსიას მძღოლ-დისტრიბუტორის პოზიციაზე.

კომპანიის ძირითადი პროდუქცია: თხილები, ჩირები, სნექის პროდუქტები.

მოთხოვნები:

** ასაკი: 22 დან 50 წლამდე
** მართვის მოწმობა B კატეგორია ტარების მინიმუმ ორწლიანი გამოცდილებით.

უნარები:

** კეთილსინდისიერება და შრომისმოყვარეობა
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** გუნდური მუშაობის პრინციპი
** ორგანიზებისა და დროის მართვის უნარი

მოვალეობები:

** პროდუქციის მიწოდება სავაჭრო ობიექტებში გაწერილი მარშუტის მიხედვით
** ობიექტებიდან თანხის დროული ამოღება
** სამუშაო დღის ბოლოს ობიექტებიდან ამოღებული თანხის ბანკში შეტანა
** მის სარგებლობაში მყოფი ავტომანქანის გამართული მუშაობა და ჰიგიენის კონტროლი
** სალაროს აპარატზე და ზედნადებზე მუშაობა (არ ცოდნის შემთხვევაში შევასწავლით)

სამუშაო გრაფიკი: ყოველდღე დილის 9:00 საათიდან საღამოს 18:00 საათამდე. დასვენების დღე კვირა.

დაინტერესებულმა პირებმა უნდა წარმოადგინონ CV ფოტოსურათით , შევსებული ქართულ ენაზე ელ-ფოსტაზე: [email protected] ; მიუთითეთ თქვენთვის სასურველი ხელფასი. რეზიუმე ფოტოსურათის გარეშე არ განიხილება.

განთ. 3 აპრილი 14:01

ბოლო ვადა 2 მაისი 00:00

პრისელერი

ID 64392

გაყინული ხორც-პროდუქტებისა და ნაყინის დისტრიბუტორი საქართველოში, შპს "ელიტ ფუდი" აცხადებს ვაკანსიას პრისეილერის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** პროდუქციის მახასიათებლების ზედმიწევნით კარგად ცოდნა
** ბაზრის მუდმივი მონიტორინგი
** კლიენტების მოძიება და მათთან კომერციული ურთიერთობის აწყობა
** სავაჭრო ობიექტებთან მოლაპარაკების წარმოება
** პროდუქციის პრეზენტაცია და შეკვეთის ფორმირება
** სავაჭრო ობიექტებში პროდუქციის ნაშთის გაკონტროლება
** დებიტორების კონტროლი და ანალიზი
** კლიენტების ბაზაზე მუშაობა მისი მუდმივი განახლება
** შეკვეთის ადგილზე მიტანის გაკონტროლება
** სავაჭრო ქსელში არსებული პრობლემების შესახებ დროული ინფორმაციის მიწოდება ოფისში

აუცილებელი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება
** პრისეილერად მუშაობის გამოცდილება
** მართვის მოწმობა
** სასურველია გამოცდილება გაყინული პროდუქტების სფეროში და გარანტიის სახით მოძრავი ან უძრავი ქონების უზრუნველყოფა

პიროვნული თვისებები:

** შრომისმოყვარეობა და ენერგიულობა
** კომუნიკაბელურობა და დახვეწილი მეტყველება
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** სხარტი აზროვნება
** კონფლიქტური სიტუაციების გადალახვის უნარი
** დატვირთულ რეჟიმში სწრაფად რეაგირების უნარი
** დროის ოპტიმალურად გადანაწილების უნარი

ანაზღაურება: ფიქსირებული + ბონუსური სისტემა
სამუშაო დღეები: ორშაბათი - შაბათი

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა მოგვწერეთ ელ. ფოსტაზე: [email protected] (სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება).

განთ. 3 აპრილი 13:38

ბოლო ვადა 2 მაისი 00:00

800 ლარი

ფარმაცევტი

ID 64391

"Smartpharm" ფარმაცევტული კომპანიაა, რომელიც დაფუძნებულია 2011 წელს და ეწევა ფარმაცევტული პროდუქტების იმპორტსა და დისტრიბუციას მთელი საქართველოს მასშტაბით. კომპანია ორიენტირებულია სტაბილურ განვითარებაზე, ფარმაცევტული პროდუქციის ასორტიმენტის გაზრდასა და სამომხმარებლო სერვისების გაუმჯობესებაზე. "SmartPharm" იმპორტს ახორციელებს ევროპის თითქმის ყველა ქვეყნიდან: ლიტვა, ლატვია, ბულგარეთი, რუმინეთი, ჩეხეთი, ესპანეთი, საფრანგეთი, იტალია, საბერძნეთი, უნგრეთი და სხვა, ასევე წარმატებით თანამშრომლობს CIS ქვეყნებთან, როგორიცაა რუსეთი, უკრაინა, ინდოეთი, აზერბაიჯანი, სომხეთი, უზბეკეთი. კომპანია წარმოადგენს მსოფლიო ფარმაცევტულ ბაზარზე ერთ-ერთი ლიდერი მწარმოებელი კომპანიების: Zeta Farmaceutici - იტალია, Aldo Union - ესპანეთი, Beta Laboratorios - არგენტინა, Glenmark Pharmaceuticals - ინდოეთი, Adipharm -ბულგარეთი, ოფიციალურ დისტრიბუტორს საქართველოში. დღეის მდგომარეობით "SmartPharm" მთელი საქართველოს მასშტაბით 800-მდე აფთიაქთან, მსხვილ ფარმაცევტულ ბაზებთან და სამედიცინო დაწესებულებებთან თანამშრომლობს და ერთ-ერთი ძლიერი დამსაქმებელია ფარმაცევტულ ბაზარზე კარიერული და პროფესიული განვითარების შესაძლებლობების თვალსაზრისით.

კომპანია "Smartpharm" აცხადებს ვაკანსიას ფარმაცევტის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, ვარკეთილის 3, მე-2 მ/რ (საწყობი)
სამუშაო განაკვეთი: სრული (ორშაბათი-შაბათი)
ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი და ბონუსი (სრულ განაკვეთზე საშუალო გამომუშავებული ხელფასი შეადგენს 650-800 ლარს)

ფუნქცია-მოვალეობები:

** საწყობში პროდუქციის აგროვება შეკვეთის შესაბამისად;
** საქონლის მიღება და დადგენილი რეგულაციების შესაბამისად დასაწყობება;
** საწყობში არსებული საქონლის/პროდუქციის აღრიცხვა;
** აღრიცხვის საფუძველზე ანგარიშის მომზადება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ფარმაცევტული კომპანიის საწყობში ან აფთიაქში მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
** Microsoft საოფისე პროგრამების ცოდნა.

უნარები/პიროვნული თვისებები:

** სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის უნარი.
** ორგანიზებულობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
** განვითარებაზე ორიენტირებულობა.

"Smartpharm" გაძლევთ შესაძლებლობას, იმუშაოთ ახალგაზრდა, კრეატიული და დინამიური კადრებით დაკომპლექტებულ გუნდში, რომლებიც ფლობენ გამოცდილებას ფარმაცევტული და ჯანდაცვის სერვისების მიმართულებით. ორგანიზაცია ზრუნავს და ხელს უწყობს თანამშრომელთა კარიერულ განვითარებას. კომპანია თანამშრომლებს უზრუნველყოფს ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტით.

შერჩევა მოიცავს რამოდენიმე ეტაპს:

** CV-ის (რეზიუმე) გადარჩევა;
** ინდივიდუალური გასაუბრება (ონლაინ რეჟიმში).

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV (რეზიუმე) ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "ფარმაცევტი".

CV-ის (რეზიუმე) გამოგზავნის საბოლოო ვადა: 20/04/2020.

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ორგანიზაცია დაუკავშირდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.

"Smartpharm" მადლობას გიხდით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 3 აპრილი 13:37

ბოლო ვადა 20 აპრილი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 64390

"Smartpharm" ფარმაცევტული კომპანიაა, რომელიც დაფუძნებულია 2011 წელს და ეწევა ფარმაცევტული პროდუქტების იმპორტსა და დისტრიბუციას მთელი საქართველოს მასშტაბით. კომპანია ორიენტირებულია სტაბილურ განვითარებაზე, ფარმაცევტული პროდუქციის ასორტიმენტის გაზრდასა და სამომხმარებლო სერვისების გაუმჯობესებაზე. "SmartPharm" იმპორტს ახორციელებს ევროპის თითქმის ყველა ქვეყნიდან: ლიტვა, ლატვია, ბულგარეთი, რუმინეთი, ჩეხეთი, ესპანეთი, საფრანგეთი, იტალია, საბერძნეთი, უნგრეთი და სხვა, ასევე წარმატებით თანამშრომლობს CIS ქვეყნებთან, როგორიცაა რუსეთი, უკრაინა, ინდოეთი, აზერბაიჯანი, სომხეთი, უზბეკეთი. კომპანია წარმოადგენს მსოფლიო ფარმაცევტულ ბაზარზე ერთ-ერთი ლიდერი მწარმოებელი კომპანიების: Zeta Farmaceutici - იტალია, Aldo Union - ესპანეთი, Beta Laboratorios - არგენტინა, Glenmark Pharmaceuticals - ინდოეთი, Adipharm -ბულგარეთი, ოფიციალურ დისტრიბუტორს საქართველოში. დღეის მდგომარეობით "SmartPharm" მთელი საქართველოს მასშტაბით 800-მდე აფთიაქთან, მსხვილ ფარმაცევტულ ბაზებთან და სამედიცინო დაწესებულებებთან თანამშრომლობს და ერთ-ერთი ძლიერი დამსაქმებელია ფარმაცევტულ ბაზარზე კარიერული და პროფესიული განვითარების შესაძლებლობების თვალსაზრისით.

კომპანია "Smartpharm" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე თბილისსა და კახეთში.

სამუშაო განაკვეთი: სრული
ანაზღაურება განისაზღვრება კანდიდატის კვალიფიკაციის შესაბამისად.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** პოტენციურ კლიენტებთან (სამედიცინო პერსონალი) ყოველდღიური ვიზიტების დაგეგმვა და მოლაპარაკების წარმოება თანამშრომლობისთვის;
** გრძელვადიანი პარტნიორული ურთიერთობის ჩამოყალიბების უზრუნველყოფა კომპანიის მომხმარებლებთან;
** კომპანიის პროდუქციის პრომოციისთვის განსაზღვრული აქტივობების განხორციელება;
** კომპანიისა და მისი პროდუქციის ცნობადობის ამაღლების უზრუნველყოფა;
** ყოველთვიური გაყიდვების გეგმის შესრულება დადგენილი სამოქმედო გეგმის შესაბამისად;
** უშუალო ხელმძღვანელთან ანგარიშგება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი ან პროფესიული განათლება სამედიცინო/ფარმაცევტული მიმართულებით;
** Microsoft საოფისე პროგრამების ფლობა;
** სასურველია რუსული ენის ცოდნა სასაუბრო დონეზე ცოდნა.

უნარები/პიროვნული თვისებები:

** ეფექტური კომუნიკაციის უნარები;
** პრეზენტაბელურობა;
** მიზანზე ორიენტირებულობა;
** მოქნილობა;
** პრობლემის სწრაფად გადაჭრის უნარი;
** გუნდში და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** განვითარებაზე ორიენტირებულობა.

დამატებითი ინფორმაცია:

** გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, კახეთის რეგიონში კომპანია განსაკუთრებით დაინტერესებულია კანდიდატებით თელავიდან და გურჯანიიდან.
** საკუთარი ავტომობილი ჩაითვლება უპირატესობად. ასეთ შემთხვევაში, დამატებით გაიცემა იჯარის მომსახურების ღირებულება 200 ლარის ოდენობით.

"Smartpharm" გაძლევთ შესაძლებლობას იმუშაოთ ახალგაზრდა, კრეატიული და დინამიური კადრებით დაკომპლექტებულ გუნდში, რომლებიც ფლობენ გამოცდილებას ფარმაცევტული და ჯანდაცვის სერვისების მიმართულებით. ორგანიზაცია ზრუნავს და ხელს უწყობს თანამშრომელთა კარიერულ განვითარებას.

კომპანია გაყიდვების მენეჯერს სთავაზობს:

** ეფექტურ საბონუსე სისტემას (ყოველთვიური პრემიის სახით);
** სოციალური პაკეტს (ჯანმრთელობის დაზღვევა და სატელეფონო ლიმიტი).

შერჩევა მოიცავს რამოდენიმე ეტაპს:

** CV-ის (რეზიუმე) გადარჩევა;
** სატელეფონო გასაუბრება
** ინდივიდუალური გასაუბრება (ონლაინ რეჟიმში)
** ტრენინგი.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV (რეზიუმე) ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "გაყიდვების მენეჯერი" და სასურველი მდებარეობა.

CV-ის (რეზიუმე) გამოგზავნის საბოლოო ვადა: 20/04/2020.

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ ორგანიზაცია დაუკავშირდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.

"Smartpharm" მადლობას გიხდით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 3 აპრილი 13:36

ბოლო ვადა 20 აპრილი 00:00

გარე საინჟინრო სისტემების და კომუნიკაციების ინჟინერი

ID 64389

ფარმაცევტული საწარმო შპს "ავერსი რაციონალი", რომელიც მოწყობილია და ფუნქციონირებს საერთაშორისო სტანდარტების GMP EU-სა და ISO 9001-ის მოთხოვნების შესაბამისად და მუდმივად ისწრაფვის გაუმჯობესებისკენ და მომხმარებლის მოთხოვნათა მაქსიმალური დაკმაყოფილებისკენ, იწვევს გუნდში სათანამშრომლოდ:

გარე საინჟინრო სისტემების და კომუნიკაციების ინჟინერს

მოვალეობები:

** სავენტილაციო სისტემების, გათბობა-გაგრილების (HVAC), შეკუმშული ჰაერის და გასუფთავებული წყლის სისტემების ექსპლუატაცია და ტექნიკური მომსახურება;
** სისტემებზე გარე ორგანიზაციის მიერ ჩასატარებელი სამუშაოების დაგეგმვა/ორგანიზება და სათანადო დოკუმენტაციის წარმოება.
** სისტემებზე გეგმიური და არაგეგმიური სამუშაოების ჩატარება და მათი სათანადოდ დოკუმენტირება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი ტექნიკური ან საშუალო სპეციალური განათლება
** სასურველია auto CAD-ის ცოდნა
** სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა
** საოფისე პროგრამების ცოდნა

აუცილებელი დოკუმენტაცია:

** პირადობის მოწმობის ასლი
** დიპლომის ასლი
** ფერადი ფოტოსურათი 3X4 (1 ცალი)
** სერტიფიკატ(ებ)ის ასლ(ებ)ი (არსებობის შემთხვევაში)

ზემოაღნიშნული საბუთები წარმოადგინეთ მისამართზე ლილო, ჭირნახულის ქ. ¹14, 10 სთ-დან 17 სთ-მდე და ადგილზე შეავსეთ "ანკეტა":ან გამოგზავნეთ CV მისამართზე [email protected]

შენიშვნა: წინამდებარე ვაკანსიისათვის პირის მიერ CV-ს წარდგენა, გულისხმობს პირის მიერ პერსონალური მონაცემების დამსაქმებელისათვის გადაცემას და თანხმობის გაცხადებას აღნიშნული მონაცემების დამუშავების თაობაზე. CV-ში მოცემული პერსონალური მონაცემები დამსაქმებელის მიერ დამუშავებულ/შენახულ იქნება მხოლოდ გამოცხადებული ვაკანსიისათვის კანდიდატის შერჩევის მიზნით, შესასრულებელ სამუშაოსთან კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით, შესაძლო შრომითი ურთიერთობის წარმოშობის მიზნით, შრომითი ურთიერთობის მთელი პერიოდის განმავლობაში, ასევე შრომითი ურთიერთობიდან გამომდინარე. დამსაქმებლის მხრიდან, ზემოთ აღნიშნული მიზნებისათვის, პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება მხოლოდ შესაბამისი უფლებამოსილების მქონე პირთა/თანამშრომელთა მიერ. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება 2 თვის ვადით, ელექტრონული ან/და ამობეჭდილი სახით.

განთ. 3 აპრილი 13:34

ბოლო ვადა 2 მაისი 00:00