ფილტრი

ვაკანსიები

450 ლარი

მზარეულის დამხმარე

ID 63083

სს "ნიკორა ტრეიდი" ბაზარზე სუპერმარკეტების მრავალრიცხოვანი ქსელით არის წარმოდგენილი. ჰოლდინგის შემადგენლობაში შედის "ნიკორას", "ნუგეშის", "ლიბრესა" და "სანდეის" მაღაზიები. ამ ეტაპისათვის კომპანია ფლობს 270-ზე მეტ სავაჭრო ობიექტს, რომელთაგანაც 230 თბილისში, ხოლო 40 საქართველოს სხვადასხვა რეგიონებშია წარმოდგენილი.

"ნიკორა ტრეიდის" მთავარი მიზანია - განვითარება, გაფართოებისკენ მუდმივი სწრაფვა, სიახლეების ათვისება, ხარისხის კონტროლი, სოციალური პასუხისმგებლობა, პარტნიორებთან გრძელვადიანი თანამშრომლობა და მომხმარებლის ერთგულების მოპოვება. "ნიკორა ტრეიდის" თანამშრომელთა რაოდენობა 5000-ს შეადგენს.

სრული ინფორმაციისათვის გადადით ჩვენს საიტზე http://nikora.ge/

სს "ნიკორა ტრეიდი" აცხადებს ვაკანსიას მზარეულის დამხმარეს პოზიციაზე ქ. თბილისში.

პოზიციის მდებარეობა: ქ. თბილისი, დ. აღმაშენებლის ხეივანი
გრაფიკი: 08:00 -დან 17:00 საათამდე, 1 დღე დასვენება
ანაზღაურება: 450 ლარი

ფუნქცია-მოვალეობები:

- ცხელი კერძების მომზადება
- ჰიგიენის ნორმებთან შესაბამისობის დაცვა
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება და შესაბამისი განათლება ჩაითვლება უპირატესობად.

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე 30 ოქტომბრამდე, შემდეგ მისამართზე [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "მზარეულის დამხმარე", ან დაგვირეკოთ ნომერზე 591 04 08 40 / 0322 500 406.

ნიკორას HR გუნდი გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 ოქტომბერი 17:12

ბოლო ვადა 30 ოქტომბერი 00:00

უფროსი კატეგორიის მენეჯერი

ID 63082

სს "ნიკორა ტრეიდი" ბაზარზე სუპერმარკეტების მრავალრიცხოვანი ქსელით არის წარმოდგენილი. ჰოლდინგის შემადგენლობაში შედის "ნიკორას", "ნუგეშის", "ლიბრესა" და "სანდეის" მაღაზიები. ამ ეტაპისათვის კომპანია ფლობს 250-ზე მეტ სავაჭრო ობიექტს, რომელთაგანაც 210 თბილისში, ხოლო 40 საქართველოს სხვადასხვა რეგიონებშია წარმოდგენილი.

"ნიკორა ტრეიდის" მთავარი მიზანია - განვითარება, გაფართოებისკენ მუდმივი სწრაფვა, სიახლეების ათვისება, ხარისხის კონტროლი, სოციალური პასუხისმგებლობა, პარტნიორებთან გრძელვადიანი თანამშრომლობა და მომხმარებლის ერთგულების მოპოვება. "ნიკორა ტრეიდის" თანამშრომელთა რაოდენობა 4500-ს შეადგენს. დეტალური ინფორმაციისათვის ეწვიეთ ჩვენს გვერდს http://nikora.ge/

სს "ნიკორა ტრეიდი" აცხადებს ვაკანსიას უფროსი კატეგორიის მენეჯერის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

- სასაქონლო კატეგორიის სტრუქტურის და განვითარების სტრატეგიის განსაზღვრა
- ასორტიმენტის ფორმირება
- საქონლის ფასებისა და რეალიზაციის გზების განსაზღვრა
- მომწოდებლებთან პროდუქტების შესყიდვის პოლიტიკის განსაზღვრა და მოლაპარაკებების წარმოება
- მარკეტინგული სტრატეგიის განსაზღვრა
- ჩატარებული სამუშაოების ეფექტურობის (მომგებიანობის) და გაყიდვების ანალიზი
- ხარისხის კონტროლის ეფექტური მექანიზმის შექმნა პროდუქციის მთელი ციკლის განმავლობაში
- სწორი შეკვეთების სისტემის შექმნა და კონტროლი
- მარაგების მართვის სისტემის დანერგვა და კონტროლი
- მერჩენდაიზინგული სტანდარტების დადგენა და მკაცრი კონტროლი
- ეფექტური ლოჯისტიკური და სადისტრიბუციო პროცესების დაგეგმვაში მონაწილეობა
- დაქვემდებარებული თანამშრომლების მართვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები

- უმაღლესი განათლება (ბიზნესის ან მარკეტინგის მიმართულებით)
- შესყიდვის პროცესების ცოდნა
- მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის მინ. 3 წლიანი გამოცდილება (კატ. მენეჯერისთვის 2 წლიანი)
- საწარმოო პროცესების ცოდნა ჩაითვლება დამატებით უპირატესობად
- არსებული ბაზრის ძირითადი ტენდენციების ცოდნა
- პროდუქციის პრომოუშენის ცოდნა
- მონაცემთა ბაზის დამუშავების კარგი უნარი
- მომხმარებლის მოთხოვნების განსაზღვრა
- ანალიტიკის და დაგეგმარების კარგი უნარი
- უცხო ენის ცოდნა.

პიროვნული მახასიათებლები:

- ლიდერობის, გუნდის მართვის უნარი
- მოტივაციის და ძლიერი შემართების უნარი
- ანალიტიკური უნარები
- ინფორმაციის სტრუქტურირების უნარი
- სხვა ადამიანების ქცევის მოტივებში კარგად გარკვევის უნარი
- მოლაპარაკებებისას და რთულ სიტუაციებში ზეწოლის გაძლების უნარი
- ინტუიცია, მომგებიანი პროდუქტების განსაზღვრის უნარი
- მოლაპარაკების ტექნიკის ცოდნა
- თვითგანვითარების უნარი
- გუნდის წევრებთან კომუნიკაციის კარგი უნარი
- საქმიანი პროტოკოლის კარგი ცოდნა
- კომპანიისადმი ლოიალურობა.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე 2019 წლის 30 ოქტომბრის ჩათვლით, შემდეგ
მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "უფროსი კატეგორიის მენეჯერი".

განთ. 16 ოქტომბერი 17:10

ბოლო ვადა 31 ოქტომბერი 00:00

სტაჟიორი - დაწყებითი საფეხური

ID 63081

ათასწლეულის სკოლა აცხადებს კონკურსს დაწყებითი საფეხურის კლასებში სტაჟიორის პოზიციაზე.

მუშაობის პერიოდში სტაჟიორი გაეცნობა სკოლის კულტურას და დამრიგებლებთან ერთად ჩაერთვება დაწყებითი კლასების სამუშაო პროცესში, სადაც მას საშუალება ექნება გამოავლინოს და განავითაროს საკუთარი შესაძლებლობები.

სტაჟირების დასრულებისთანავე, კანდიდატი განიხილება 2020-2021 სასწავლო წლის დამრიგებლის და/ან დაწყებით საფეხურზე საგნის (ქართული/მათემატიკა/ბუნებისმეტყველება) მასწავლებლის პოზიციაზე.

სტაჟირების პერიოდი: 9 იანვრიდან 15 ივნისის ჩათვლით
სტაჟიორის სამუშაო გრაფიკი: კვირაში მინიმუმ 15 საათი
პირობები: ტრანსპორტირების და კვების თანხას სკოლა ანაზღაურებს.

სტაჟირების ფარგლებში, სტაჟიორი:

- კლასის დამრიგებელთან ერთად იმუშავებს სხვადასხვა საგანმანათლებლო პროექტის დაგეგმვასა და განხორციელებაზე;
- კლასის მასწავლებლებთან ურთიერთობა და მათთან ერთან კლასის თითოეული მოსწავლის აკადემიურ და სოციალურ განვითარებაზე ზრუნვა;
- სადამრიგებლო საათის დროს მოსწავლეების თვითრეგულაციის უნარებზე მუშაობა და დავალებების შესრულების კოორდინირება;
- პროფესიული განვითარების მიზნით, სტაჟიორს შეეძლება კათედრების შეხვედრებზე დასწრება და მასწავლებლებთან თანამშრომლობით რამდენიმე გაკვეთილის დაგეგმვა/ ჩატარება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- ბაკალავრიატის დიპლომი, ან ბაკალავრიატის ბოლო კურსი. სასურველია განათლება დაწყებითი სკოლის პედაგოგიკის, ქართული ენისა და ლიტერატურის, მათემატიკის, ბუნებისმეტყველების მიმართულებით.
- ინგლისური ენის ცოდნა
- პედაგოგიური მუშაობის გამოცდილება, მათ შორის არაფორმალურ განათლებაში (სასურველი)

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა თქვენი რეზიუმე გადმოაგზავნეთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე [email protected]

დავუკავშირდებით მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს არაუგვიანეს 30 ნოემბრისა.

მოცემულ ვებ-გვერდზე შეგიძლიათ იხილოთ ჩვენი სკოლის დამრიგებლების და მასწავლებლების მიერ განხორციელებული სასწავლო პროექტები: http://www.millennium-school.org/ge/proektebi

საბუთების მიღება მიმდინარეობს 20 ნოემბრის ჩათვლით.

განთ. 16 ოქტომბერი 17:09

ბოლო ვადა 20 ნოემბერი 00:00

მოლარე-ოპერატორი

ID 63080

ენერგიული, კომუნიკაბელური, მოტივირებული, პასუხისმგებლიანი, დეტალებზე ორიენტირებული - თუ ეს სიტყვები შენს ხასიათს და პროფესიულ მიდგომებს შეესაბამება, მაშინ შენ სწორ ადგილას მოხვდი - შენ "უკვეს" გუნდს სჭირდები.

"უკვე" ეძებს მოტივირებულ მოლარე-ოპერატორს, რომელიც ჩვენი გუნდის მნიშვნელოვანი ნაწილი გახდება და ექნება საშუალება, რომ გამოავლინოს და გააუმჯობესოს საკუთარი პროფესიულ უნარ-ჩვევები.

სამუშაო განაკვეთი: თვეში 176 სამუშაო საათი (კვირაში ხუთი სამუშაო დღე, ორი - დასვენების)

ფუნქციები:

- პროგრამებთან და სალარო აპარატთან მუშაობა
- ონლაინ და Eat In შეკვეთების მიღება და დელეგირება
- მომხმარებელთან კომუნიკაცია
- ფინანსური მიზნების შესრულებაში ჩართულობა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- ინგლისური ენის საშუალო დონეზე ცოდნა
- ტექნოლოგიებთან ურთიერთობის უნარი
- მრავალი სამუშაოს ერთდროულად შესრულების უნარი

პიროვნული თვისებები:

- ოპერატიულობა
- თავაზიანობა
- ხარისხზე და დეტალებზე ორიენტირებულობა
- კომუნიკაბელურობა
- პასუხისმგებლობის გრძნობა

ჩვენი კომპანიის გარემოში, თანაბრად ფასდება, როგორც პროფესიული გამოცდილება, ასევე კანდიდატის მიერ გამოვლენილი მოტივაცია სწავლისთვის და ახალი უნარების ასათვისებლად. ჩვენი გუნდის ნებისმიერი წევრი, მიუხედავად რანგისა, ასახავს კომპანიის ღირებულებებს თავისი მუშაობის თუ მომხმარებლის ურთიერთობის ეთიკით.

გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით მისამართზე: [email protected]

შეხვედრამდე!

"უკვე"-ს გუნდი

განთ. 16 ოქტომბერი 17:06

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

350 ლარი

დაცვის თანამშრომელი

ID 63079

სს "ბიზნესცენტრი დელისი" აცხადებს დაცვის თანამშრომლის ვაკანსიას ქ. თბილისში, ვაჟა-ფშაველას გამზირი N45 - ში.

მოვალეობები: ობიექტის უსაფრთხოების დაცვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება (სასურველია).
- სამუშაო გრაფიკი: 3 დღეში ერთხელ 24 საათიანი მორიგეობა.

ანაზღაურება: 350 ლარი (ხელზე ასაღები)

პიროვნული თვისებები და უნარები:

- თავაზიანობა, ტაქტის გრძნობა;
- დისციპლინირებულობა, პუნქტუალობა;
- სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
- კონფლიქტური სიტუაციების დარეგულირების უნარი.

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV ელ. ფოსტის მისამართი: [email protected]

განთ. 16 ოქტომბერი 17:05

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

600 ლარი

ღამის ცვლის ადმინისტრატორი

ID 63078

სასტუმრო "ათლეტიკი" აცხადებს ვაკანსიას ღამის ცვლის ადმინისტრატორის თანამდებობაზე.

ძირითადი მოვალეობები და ვალდებულებები:

- სტუმრების მიღება და განთავსება;
- ჯავშნების განხორციელება;
- სატელეფონო ზარებზე პასუხი და ინფორმაციის მიწოდება;
- მენეჯმენტის დავალებების შესრულება;
- სტუმართან ანგარიშსწორების წარმოება;
- სხვადასხვა ადმინისტრაციული დავალებების შესრულება

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- ასაკი: 21-დან 35 წლამდე;
- პრეზენტაბელური გარეგნობა;
- სასტუმროში ადმინისტრატორად მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად
- ინგლისური და რუსული ენების კარგად ცოდნა
- კომპიუტერული საოფისე პროგრამების კარგად ცოდნა (Excel; Word; Outlook)

პიროვნული თვისებები:

- გუნდური მუშაობის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- ყურადღებიანი დეტალების მიმართ;
- ენერგიული, კომუნიკაბელური, თავაზიანი;
- სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის და გადაწყვეტილების სწრაფად მიღების უნარი;

დამატებითი ინფორმაცია:

სამუშაო გრაფიკი: 18:00-09:00; თვეში 15 დღე.
ანაზღაურება 600 ლარი + ბონუსი.

თუ აკმაყოფილებთ ზემოთაღნიშნულ მოთხოვნებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV ფოტოსთან ერთად [email protected]

განთ. 16 ოქტომბერი 16:49

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

გაყიდვების კონსულტანტი

ID 63077

Apple-ის პრემიუმ რესელერი მაღაზიათა ქსელი iSpace აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების კონსულტანტის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

- მომხმარებლების მომსახურება;
- ტექნიკური კონსულტაციის გაწევა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- აუცილებელია საშუალო განათლება;
- ქართული (სასურველია ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა);
- საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office);
- სასურველია (მაგრამ არა აუცილებელი) გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება.

საქმიანი თვისებები:

- გამართულად საუბარი;
- პროდუქციის ტექნიკური მახასიათებლების ცოდნა და/ან სწრაფი ათვისების უნარი;
- ინფორმაციის საინტერესოდ და სრულად წარდგენის უნარი;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- კომუნიკაბელობა;
- დისციპლინა და დაძაბულ რეჟიმში პროდუქტიული მუშაობის უნარი.

ყოველთვიური ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი და ბონუსი გაყიდული პროდუქციისა და შესრულებული სამუშაოს ხარისხის მიხედვით.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა CV გამოაგზავნეთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 7 ნოემბრის ჩათვლით და საგანში (subject) მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება.

გამოყენებულ იქნება კანდიდატთა შერჩევის შემდეგი პროცედურები:

- წინასწარი გადარჩევა წარმოდგენილი CV-ების მიხედვით;
- გასაუბრება.

განთ. 16 ოქტომბერი 16:47

ბოლო ვადა 7 ნოემბერი 00:00

უმცროსი კრედიტ ოფიცერი

ID 63076

"ლიბერთი" - ბანკი ყველგან და ყველასთვის! აცხადებს ვაკანსიას უმცროსი კრედიტ ოფიცრის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა: თბილისი, ისანი-სამგორის რეგიონი.

ძირითადი მოვალეობები:

- ბაზრის და კლიენტურის ანალიზი/მონიტორინგი, ახალი კლიენტების მოზიდვა;
- მომხმარებლებისათვის ბანკის საკრედიტო და სხვა საბანკო პროდუქტების პრეზენტაცია;
- მომხმარებლებთან ადგილზე ვიზიტების დაგეგმვა და განხორციელება;
- მომხმარებლის ფინანსური მდგომარეობის შესწავლა/ანალიზი, საკრედიტო განაცხადის მომზადება, კომიტეტზე წარდგენა;
- სესხის დოკუმენტირება და გაცემა;
- პრობლემური სესხების მართვა;
- პერიოდული რეპორტინგი მენეჯმენტთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება - სასურველია ფინანსები, ეკონომიკა, საბანკო საქმე, ბიზნეს ადმინისტრირება;
- მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება მიკროდაკრედიტების სფეროში.

აუცილებელი ცოდნა და უნარები:

- მომსახურების და გაყიდვების კარგად განვითარებული უნარები;
- დაკრედიტების ასპექტების ცოდნა;
- კომპიუტერული საოფისე პროგრამების (MS Word, MS Excel) კარგად ცოდნა;
- კარგად განვითარებული წერითი და ვერბალური კომუნიკაციური უნარები; დარწმუნების, მოლაპარაკების ეფექტურად დასრულების უნარი;
- სხარტი აზროვნება;
- ენერგიულობა, მოტივირებულობა მიზნის მიღწევაზე, გუნდური მუშაობის უნარი;
- ორგანიზებულობა, სამუშაო მიზნების სწორად განსაზღვრის და დროის ეფექტურად მართვის უნარი; მიზანდასახულობა, განვითარების სურვილი;
- ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი.
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- ყურადღება დეტალების მიმართ, ემოციური წონასწორობა, შედეგზე ორიენტირებულობა, პრინციპულობა.

როგორ მოგვმართოთ:

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 28 ოქტომბრის ჩათვლით.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, განაცხადის გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის და ქალაქი/რეგიონის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი. დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან. სატელეფონო ზარებით ინფორმაციის გაცემა შეუძლებელია.

შეტყობინება: ლიბერთი ბანკი პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც ლიბერთი ბანკისთვის ხელმისაწვდომი გახდება ბანკში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით, ბანკის მონაცემთა დაცვის პოლიტიკისა (რომელიც ხელმისაწვდომია ბანკის ოფიციალურ ვებ გვერდზე http://www.libertybank.ge) და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.

კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით (ან კანონით დადგენილი მეტი/ნაკლები ვადით).
კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, ლიბერთი ბანკმა შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად. თუ თქვენ წინააღმდეგი ხართ, თქვენი კანდიდატურა განხილულ იქნას სხვა პოზიციაზე ან გსურთ ბანკმა შეწყვიტოს მონაცემების დამუშავება, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ლიბერთი ბანკს (ვებ გვერდზე http://www.libertybank.ge მითითებულ საკონტაქტო მონაცემებზე).

გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მოანცემების ბანკისათვის გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა ლიბერთი ბანკში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად.

წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება, როგორც ლიბერთი ბანკში დასაქმებულის ინდივიდუალური შრომითი ხელშეკრულების ნაწილი.

განთ. 16 ოქტომბერი 16:44

ბოლო ვადა 28 ოქტომბერი 00:00

კრედიტ ოფიცერი სამცხე-ჯავახეთში

ID 63075

ლიბერთი - ბანკი ყველგან და ყველასთვის! აცხადებს ვაკანსიას კრედიტ ოფიცრის პოზიციაზე სამცხე-ჯავახეთის რეგიონში.

ადგილმდებარეობა: ახალციხე, ახალქალაქი, ნინოწმინდა, ბორჯომი.

ძირითადი მოვალეობები:

- პოტენციური კლიენტების მოძიება და მოლაპარაკებების წარმოება, შეთავაზების გაკეთება და პროდუქტების გაყიდვა;
- პორტფელის მართვა;
- მარკეტინგულ აქტივობებში მონაწილეობის მიღება;
- გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება;
- ყოველდღიური ანგარიშის მომზადება მიმდინარე საქმიანობაზე და გაყიდვების შედეგზე;
- სხვა დავალებები და პასუხისმგებლობა მოთხოვნის შესაბამისად.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება;
- მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება მიკრო და მცირე სესხების მიმართულებით;
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) კარგად ცოდნა.

აუცილებელი ცოდნა და უნარები:

- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- პრობლემების გადაჭრისა და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
- ეფექტური კომუნიკაციის და მოლაპარაკების წარმართვის უნარი;
- კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული;
- ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
- ინიციატივის გამოჩენის უნარი;
- დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
- სტრესული სიტუაციების გამკლავების უნარი.

როგორ მოგვმართოთ:

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 28 ოქტომბრის ჩათვლით.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, განაცხადის გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის და რეგიონის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან. სატელეფონო ზარებით ინფორმაციის გაცემა შეუძლებელია.

შეტყობინება: ლიბერთი ბანკი პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც ლიბერთი ბანკისთვის ხელმისაწვდომი გახდება ბანკში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით, ბანკის მონაცემთა დაცვის პოლიტიკისა (რომელიც ხელმისაწვდომია ბანკის ოფიციალურ ვებ გვერდზე http://www.libertybank.ge) და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.

კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით (ან კანონით დადგენილი მეტი/ნაკლები ვადით).
კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, ლიბერთი ბანკმა შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად. თუ თქვენ წინააღმდეგი ხართ, თქვენი კანდიდატურა განხილულ იქნას სხვა პოზიციაზე ან გსურთ ბანკმა შეწყვიტოს მონაცემების დამუშავება, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ლიბერთი ბანკს (ვებ გვერდზე http://www.libertybank.ge მითითებულ საკონტაქტო მონაცემებზე).

გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მონაცემების ბანკისათვის გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა ლიბერთი ბანკში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად.

წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება, როგორც ლიბერთი ბანკში დასაქმებულის ინდივიდუალური შრომითი ხელშეკრულების ნაწილი.

განთ. 16 ოქტომბერი 16:42

ბოლო ვადა 28 ოქტომბერი 00:00

მოლარე-კონსულტანტი

ID 63074

"იუსკ გრუფ"-ი (JYSK GROUP) სკანდინავიური ბრენდია. "იუსკი" (JYSK) გახლავთ გლობალური საცალო სავაჭრო ქსელი, რომელიც ოპერირებს "ყველაფერი სახლისთვის" პრინციპით. "იუსკ გრუფ"-ს 50 ქვეყანაში 2, 586-ზე მეტი მაღაზია აქვს 22, 000-ზე მეტი თანამშრომლით. ამ ჩამონათვალს საქართველოც შეუერთდა.

დღეის მდგომარეობით საქართველოში ფუნქციონირებს სავაჭრო ცენტრ "იუსკი"-ს 5 ფილიალი. 4 თბილისის ხოლო 1 ბათუმის მასშტაბით. სექტემბრის თვეში კი იგეგმება კიდევ ერთი ფილიალის გახსნა ქავთარაძის სავაჭრო ცენტრ "სითი მოლში".

ჩვენ მოხარული ვიქნებით თუ თქვენ ჩვენი წარმატებული გუნდის წევრი გახდებით. გპირდებით მეგობრულ გარემოს და დაწინაურების პერსპექტივას.

გლობალური საცალო სავაჭრო ქსელი იუსკი აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
- სასურველია ინგლისური და/ან რუსული ენების ცოდნა.

ფუნქციები და მოვალეობები:

- მომხმარებლის თავაზიანი, სწრაფი და ეფექტური მომსახურება;
- პროდუქციის და ფასმაჩვენებლების განლაგების სტანდარტების დაცვა;
- სალარო ოპერაციების წარმოება სტანდარტების დაცვა.
- მაღაზიაში სექციების კონტროლი.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV ფოტოსურათით ელ-მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "მოლარე-კონსულტანტი".

განთ. 16 ოქტომბერი 16:40

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

მუშა-ამწყობი

ID 63073

"იუსკ გრუფ"-ი (JYSK GROUP) სკანდინავიური ბრენდია. "იუსკი" (JYSK) გახლავთ გლობალური საცალო სავაჭრო ქსელი, რომელიც ოპერირებს "ყველაფერი სახლისთვის" პრინციპით. "იუსკ გრუფ"-ს 50 ქვეყანაში 2, 586-ზე მეტი მაღაზია აქვს 22, 000-ზე მეტი თანამშრომლით. ამ ჩამონათვალს საქართველოც შეუერთდა.

დღეის მდგომარეობით საქართველოში ფუნქციონირებს სავაჭრო ცენტრ "იუსკი"-ს 5 ფილიალი. 4 თბილისის ხოლო 1 ბათუმის მასშტაბით. სექტემბრის თვეში კი იგეგმება კიდევ ერთი ფილიალის გახსნა ქავთარაძის სავაჭრო ცენტრ "სითი მოლში".

ჩვენ მოხარული ვიქნებით თუ თქვენ ჩვენი წარმატებული გუნდის წევრი გახდებით. გპირდებით მეგობრულ გარემოს და დაწინაურების პერსპექტივას.

გლობალური საცალო სავაჭრო ქსელი "იუსკი" აცხადებს ვაკანსიას მუშა-ამწყობის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;

ფუნქციები და მოვალეობები:

- პროდუქციის აწყობა და დაშლა ინსტრუქციის შესაბამისად;
- მანქანიდან პროდუქციის ჩამოტვირთვა და საწყობში განთავსება;
- საწყობში არსებული პროდუქციის მანქანაში დატვირთვა;
- უშუალო ხელმძღვანელის სხვა მითითებების შესრულება;

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV ფოტოსურათით ელ-მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "მუშა-ამწყობი".

განთ. 16 ოქტომბერი 16:39

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

2000 ლარი

მარკეტინგის დეპარტამენტის უფროსი

ID 63072

მსხვილ ფინანსურ ჰოლდინგში შემავალი სატელეკომუნიკაციო კომპანია "ინექსფონი" აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგის დეპარტამენტის უფროსის პოზიციაზე

სამუშაო ადგილი: თბილისი, წერეთლის გამზ. 118, ექსპო ჯორჯიას პირველი პავილიონი
სამუშაო განაკვეთი: სტანდარტული

ჩვენთვის მნიშვნელოვანია:

- გუნდურობა
- დისციპლინა
- მიზანდასახულობა
- დეტალებზე ორიენტირებულობა
- საქმისადმი ძლიერი ენთუზიაზმი

ჩვენ ვეძებთ გუნდის წევრს, ვინც "ინექსფონის" განსხვავებულ სახეს დაგვანახებს, ვინც გვაპოვნინებს ახალ აუდიტორიას. ვეძებთ ადამიანს, ვისაც სჯერა მარკეტინგის უსაზღვრო შესაძლებლობების.

ვეძებთ ენერგიულ ადამიანს, ვინც მზადაა ახალი გამოწვევებისთვის, ვინც თავად იქნება ინიციატორი სტერეოტიპული ჩარჩოების დამსხვრევის, ვინც მუდმივად ახლის ძიებაშია, ვისაც არ აშინებს კომფორტის ზონიდან გამოსვლა და ახალ გამოწვევებთან შერკინება.

გვინდა ვიპოვოთ გუნდის წევრი, ვინც დაგვეხმარება მრავალწახნაგოვანი ბიზნესის კეთებაში.

მოკლედ, ვეძებთ კრეატიულ, მოაზროვნე, ამბიციურ, პროფესიონალ ადამიანს კარგი იუმორის გრძნობით.

დანარჩენი განვიხილოთ გასაუბრებაზე

გამოსაცდელი პერიოდი: 1 თვე (ანაზღაურებადი)
ანაზღაურება: 1500-2000 ლარი (კვალიფიკაციის მიხედვით)

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected]

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 ოქტომბერი 16:37

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00