ფილტრი

ვაკანსიები

800 ლარი

სავაჭრო აგენტი

ID 64826

სადისტრიბუციო კომპანია "VG" 2010 წლიდან მოღვაწეობს საქართველოში და ახორციელებს სხვადასხვა ქვეყნებიდან საკონდიტრო, საკვები ნაწარმისა და სამომხმარებლო ქიმიის პროდუქციის იმპორტსა და დისტრიბუციას საქართველოში.

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას პრისელერის/სავაჭრო აგენტის პოზიციაზე კახეთში.

** ადგილმდებარეობა: თელავი, ახმეტა, ლაგოდეხი, ყვარელი
** სათაო ოფისი: თბილისი, ზღვისუბანი, ავქსენტ ისააკიანის ქუჩა 1 (ყოფილი პურ-ფუნთუშეულის ქარხანის ტერიტორია)
** განრიგი: ორშაბათი- პარასკევი - 09:00 - 18:00;
** ანაზღაურება: ფიქს. ხელფასი 800 ლარი + ბონუსი (1400 - 1700)
** ანაზღაურებადი სტაჟირება - 400 ლარი

აუცილებელი მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება - მინიმუმ 1 წელი
** ქონებრივი უზრუნველყოფა
** მართვის მოწმობა (B კატეგორია)
** საკუთარი მსუბუქი ავტომანქანის ყოლა

ძირითადი მოვალეობები:

** პროდუქციის მახასიათებლების კარგი ცოდნა
** კომპანიის არსებული სავაჭრო ქსელი მართვა
** ახალი სავაჭრო ობიექტების მოძიება, მოლაპარაკებების წარმოება.
** სავაჭრო ქსელის გაფართოებაზე ზრუნვა.
** შეკვეთის გაფორმება;
** კომპანიის ყოველთვიური/წლიური გეგმის შესრულება.

პიროვნული უნარები და თვისებები:

** მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
** კომუნიკაბელურობა;
** მიზანდასახულობა;
** მოწესრიგებულობა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected].com. ელექტრონული ფოსტის სათაურში (subject) აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს.

წინამდებარე ვაკანსიისათვის კანდიდატის მიერ CV-ს წარდგენა გულისხმობს მის მიერ პერსონალური მონაცემების პოტენციური დამსაქმებლისათვის გადაცემას და თანხმობის გაცხადებას აღნიშნული მონაცემების დამუშავების თაობაზე. CV-ში მოცემული პერსონალური მონაცემები დამსაქმებელის მიერ დამუშავებულ/შენახულ იქნება კანდიდატის შერჩევის, შესასრულებელ სამუშაოსთან მისი კანდიდატურის შესაბამისობის დადგენისა და შესაძლო შრომითი ურთიერთობის წარმოშობის მიზნით, როგორც შრომითი ურთიერთობის დამყარებამდე პერიოდში, ასევე ასეთი ურთიერთობის დასრულებიდან კანონით განსაზღვრული ვადით.

მადლობა დაინტერესებისათვის, გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 26 ივნისი 13:38

ბოლო ვადა 26 ივლისი 00:00

საერთაშორისო შესყიდვების მენეჯერი

ID 64825

კომპანია "ქებული კლიმატი" გათბობის, გაგრილების, ვენტილაციის და წყალმომარაგების სისტემების უმსხვილესი იმპორტიორია საქართველოში. პროდუქციის ფართო ასორტიმენტით კომპანია სტაბილურად ლიდერობს ბაზარზე. ჩვენი უმთავრესი ამოცანაა მომხმარებელი მრავალფეროვანი არჩევანითა და უმაღლესი სტანდარტის მომსახურებით უზრუნველვყოთ.

კომპანია "ქებული კლიმატი" აცხადებს ვაკანსიას საერთაშორისო შესყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** მომწოდებლებთან მოლაპარაკების წარმოება;
** შესყიდვებისა და გაყიდვების მუდმივი ანალიზი, რეპორტინგი; პრობლემურ სიტუაციებზე დროული და ეფექტური რეაგირება;
** შესყიდვების აღრიცხვა-ანგარიშგების წარმოება;
** შესასრულებელი საქმეების და პასუხისმგებლობების დაქვემდებარებულ თანამშრომლებზე ოპტიმალურად გადანაწილება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება ;
** ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ფლობა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა.

საჭირო უნარ-ჩვევები:

** ორგანიზებულობა;
** კონტროლისა და ანალიზის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** გამართული ვერბალური და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** შედეგზე ორიენტირებულობა.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ ელ. ფოსტაზე: [email protected]

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 26 ივნისი 13:37

ბოლო ვადა 26 ივლისი 00:00

სატვირთო ავტომობილის მძღოლი

ID 64824

კომპანია "ჯეო ტექნიკსი" 2018 წლიდან ოპერირებს ქართულ ბაზარზე. კომპანიის საქმიანობის ძირითად მიმართულებას კომერციული/სასაწყობე ფართების და ავტომობილების გაქირავება წარმოადგენს.

კომპანია "ჯეო ტექნიკსი" აცხადებს ვაკანსიას სატვირთო ავტომობილის მძღოლის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: სრული

ძირითადი მოვალეობები:

** ტვირთის გადატანა დანიშნულების ადგილზე;
** კომპანიის სატრანსპორტო საშუალების ტექნიკური მდგომარეობის კონტროლი;
** ანგარიშგება ხელმძღვანელობასთან;

ძირითადი მოთხოვნები:

** საშუალო განათლება;
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** მართვის მოწმობის B და C კატეგორიები;

პიროვნული კომპეტენციები/უნარები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** პუნქტუალურობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში (subject) მიუთითეთ პოზიციის დასახელება (სატვირთო ავტომობილის მძღოლი).

გასაუბრება ჩატარდება შერჩეულ კანდიდატებთან.

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადა: 15 ივლისი, 2020 წ.

შენიშვნა: პირის მიერ ავტობიოგრაფიის (CV) გამოგზავნა გულისხმობს მის მიერ პერსონალური მონაცემების დამსაქმებლისათვის გადაცემას და თანხმობის გაცხადებას აღნიშნული მონაცემების დამუშავების თაობაზე. ავტობიოგრაფიაში მითითებული პერსონალური მონაცემები დამსაქმებლის მიერ დამუშავებული/შენახული იქნება მხოლოდ ვაკანსიისათვის კანდიდატის შერჩევის, შესასრულებელ სამუშაოსთან კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის, შესაძლო შრომითი ურთიერთობის წარმოშობის მიზნით, შრომითი ურთიერთობის მთელი პერიოდის განმავლობაში, ასევე შრომითი ურთიერთობიდან გამომდინარე. დამსაქმებლის მხრიდან, ზემოთ აღნიშნული მიზნებისათვის, პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება მხოლოდ შესაბამისი უფლებამოსილების მქონე პირთა/თანამშრომელთა მიერ. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავება/შენახვა განხორციელდება 6 თვის ვადით ელექტრონული ან/და ამობეჭდილი სახით.

მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისათვის!

განთ. 26 ივნისი 13:18

ბოლო ვადა 15 ივლისი 00:00

სამედიცინო წარმომადგენელი

ID 64823

შპს "მედ თრეიდერი" აცხადებს ვაკანსიას სამედიცინო წარმომადგენლის პოზიციაზე.

კატეგორია: გაყიდვების მენეჯმენტი
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი

ძირითადი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი (სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირების ან სამედიცინო სფეროში);
** სასურველია მსგავს სფეროში 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
** აუცილებელია ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა
** კარგი წერითი და მეტყველების უნარი, როგორც სარეკლამო მესიჯების, პრეზენტაციების შექმნის, ასევე მათი წარმოჩენის.

უნარები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** ანალიტიკური აზროვნება
** განვითარებაზე ორიენტირებულობა და მიზანდასახულობა
** გადაწყვეტილების მიღების უნარი
** სტრესული სიტუაციების გამკლავების უნარი
** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
** კომუნიკაბელურობა.

ძირითადი მოვალეობები:

** პროდუქტების გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავება და შესრულება;
** პროდუქციის წარდგენა, შეთავაზება მომხმარებლისთვის.
** პროდუქტების გაყიდვებისთვის მარკეტინგული და სეილს აქტივობების მოფიქრება, დაგეგმვა, შესრულება და მართვა;
** საერთაშორისო ბაზარზე მიმდინარე პროცესების მონიტორინგი, ანალიზი შედარება და შედეგებზე დაყრდნობით სწორი მოქმედებების განსაზღვრა.
** ადგილობრივ ბაზარზე მიმდინარე პროცესების მონიტორინგი, ანალიზი და შესაბამისი რეპორტების მომზადება.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ფოტო-სურათით, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და მიუთითეთ ვაკანსია - "სამედიცინო წარმომადგენელი".

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენ მიერ ვაკანსიის/სტაჟირების ფარგლებში ჩვენთვის რეზიუმეს ან/და პერსონალური მონაცემების შემცველი სხვა დოკუმენტის წარდგენით, უფლებას გვაძლევთ აღნიშნული მონაცემები შევინახოთ ბაზაში არაუმეტეს 2020 წლის 30 დეკემბრისა. აღნიშნული ინფორმაციის ბაზაში შენახვა ხდება მისი სათანადო ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში ხელახლა განხილვის მიზნით.

განთ. 26 ივნისი 13:17

ბოლო ვადა 26 ივლისი 00:00

სტაჟირება ფინკა ბანკში

ID 64821

ფინკა ბანკის განვითარების ცენტრი აცხადებს მიღებას კლიენტთა მომსახურების ოფიცრის სასწავლო პროგრამაზე შემდგომი დასაქმების შესაძლებლობით.

სამუშაო ადგილები: თბილისი, ამბროლაური, ახმეტა, ახალციხე, ახალქალაქი, ბაღდათი, ბოლნისი, ბათუმი, გურჯაანი, გორი, დმანისი, ზუგდიდი, ზესტაფონი, თელავი, კასპი, ლაგოდეხი, მარნეული, რუსთავი, სამტრედია, საგარეჯო, სენაკი, საჩხერე, ქობულეთი, ქუთაისი, ყვარელი, წნორი, ჩხოროწყუ, ხაშური, ხელვაჩაური, ხულო, ჭიათურა.

სწავლების პროგრამა გაძლევთ უნიკალურ შესაძლებლობას დაეუფლოთ კლიენტთა მომსახურების ოფიცრის პროფესიას.

თუ გხიბლავთ დინამიური, მეგობრული და შედეგზე ორიენტირებული ბიზნეს გარემო, არ გამოტოვოთ ეს შესაძლებლობა და მიიღეთ მონაწილეობა კონკურსში.

რას შეისწავლით პროგრამის მსვლელობისას?

** საოპერაციო პროდუქტები (ანაბრები, ანგარიშები, გადარიცხვები, გზავნილები)
** საკრედიტო პროდუქტები
** გაყიდვების ტექნიკები
** სალაროს ოპერაციები
** მომსახურების სტანდარტი

პროგრამა არ არის ანაზღაურებადი
პროგრამის ხანგრძლივობა: 2 თვე
პროგრამის სამუშაო განრიგი: შესაძლებელია ნახევარ განაკვეთზე მუშაობა, დეტალები შეთანხმდება ინდივიდუალურად კანდიდატებთან
სტაჟირების პროგრამის დასრულების შემდეგ შრომითი ხელშეკრულება გაფორმდება შესაბამისი საშტატო ერთეულის არსებობის შემთხვევაში.

სრული ინფორმაციის მისაღებად მიჰყევით ბმულს - სტაჟირება ფინკა ბანკში

განთ. 25 ივნისი 11:41

ბოლო ვადა 19 ივლისი 00:00

მზარეული ლახამულაში

ID 64819

"ვანდერლენდ სვანეთი" ეძებს თანამშრომელს მზარეულის/მზარეულის დამხმარის და მითერი-მიმტანის პოზიციაზე.

1. თუ ხარ:

** მოწესრიგებული და ჰიგიენური;
** ენერგიული და შრომისმოყვარე;
** პუნქტუალური და პასუხისმგებლობის მქონე;
** ყურადღებიანი დეტალების მიმართ;
** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარით;
** გიყვარს სამზარეულო;
** შეგიძლია ქართული კერძების მომზადება;
** გაქვს ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.

გამოგზავნე შენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითე "მზარეული/მზარეულის დამხმარე".

2. თუ ხარ:

** მოწესრიგებული;
** ენერგიული და შრომისმოყვარე;
** პუნქტუალური და პასუხისმგებლობის მქონე;
** ყურადღებიანი დეტალების მიმართ;
** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარით;
** გიყვარს ღიმილი და ადამიანებთან კომუნიკაცია;
** იცი უცხო ენა (მინიმუმ ინგლისური).

გამოგზავნე შენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითე "მითერი-მიმტანი".

სამუშაო პირობები:

** მუშაობა მოგიწევთ ულამაზეს ბუნებაში სადაც ყველანაირი კომფორტი გექნებათ შექმნილი სამუშაოდ (თანამედროვე და მოწესრიგებული სამზარეულო, საცხოვრებელი, კვება)
** დასვენება/შვებულება: შეთანხმებით
** ანაზღაურება: შეთანხმებით (გამოცდილებისა და ჩვენთან გატარებული დღეების შესაბამისად)
** სამუშაო ადგილი: მესტიის რაიონი, სოფ. ლახამულა

განვიხილავთ როგორც სეზონურ, ისე ხანგრძლივი დასაქმების მსურველთა კანდიდატურებს.

განაცხადების წარმოდგენის ბოლო ვადაა: 23 ივლისი, 2020 წელი.

კანდიდატების შერჩევა მოხდება გასაუბრებით.

"ვანდერლენდ სვანეთი" გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 25 ივნისი 11:35

ბოლო ვადა 23 ივლისი 00:00

მოლარე ხელვაჩაურში

ID 64818

"ლაზიკა კაპიტალი" აცხადებს ვაკანსიას მოლარის თანამდებობაზე.

რეგიონი: ხელვაჩაური

სავალდებულო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** წლიანი გამოცდილება საბანკო სფეროში მოლარე-ოპერატორის პოზიციაზე;

ძირითადი მოვალეობები:

** აწარმოებს ფულადი შეტანების მიღებას ორგანიზაციის კლიენტებისაგან;
** აწარმოებს სასესხო თანხების გაცემას ორგანიზაციის მსესხებლებზე;
** ახორციელებს ფულადი გადარიცხვების მიღებას;
** პასუხისმგებელია ფულადი გასავლების და შენატანების პროგრამულ ავტორიზაციაზე;
** პასუხისმგებელია საინკასაციო თანხების ზუსტ აღრიცხვაზე;
** ახორციელებს საინკასაციო თანხების უსაფრთხოდ მიღებასა და ჩაბარებას;
** პასუხისმგებელია ფულადი ნიშნების ჯეროვნად შემოწმებაზე;
** ყველა ოპერაციას აღრიცხავს დროულად, ზუსტად მოქმედი შიდა პროცედურების შესაბამისად;
** ყოველი სამუშაო დღის ბოლოს ითვლის სალაროში არსებულ ფულს და ადარებს მას პროგრამულ მაჩვენებლებთან;
** საჭიროების შემთხვევაში კლიენტებს უწევს კონსულტაციას და აძლევს განმარტებებს, ასევე ხელს უწყობს ორგანიზაციის პროდუქტებისა და სერვისების რეალიზაციას;
** ​კლიენტების მომსახურებისას არის თავაზიანი და კომუნიკაბელური.

მსურველებს შეუძლიათ გამოაგზავნონ ანკეტა, ანუ ე.წ. "სივი" ქართულ ენაზე, ელფოსტით, შემდეგ მისამართზე: [email protected]

დამატებითი ინფორმაციისათვის დარეკეთ: (571)000 009 — ანი გუგუნავა; დასავლეთ საქართველოს რეგიონული ოფისი ზუგდიდი

განთ. 25 ივნისი 11:29

ბოლო ვადა 23 ივლისი 00:00

800 ლარი

კონსულტანტი მესტიაში

ID 64817

გვესაჭიროება გაყიდვების კონსულტანტი (მხოლოდ ქალბატონი) ახლადგახსნილ ჩურჩხელის და ღვინის მაღაზიაში ივლისის დასაწყისიდან.

სამუშაო ადგილი: ქ. მესტია.
სამუშაო საათები: 10:00-21:00.

აუცილებელი მოთხოვნები:

** აუცილებელია გაყიდვების სფეროში სამუშაო გამოცდილება მინიმუმ 1 წელი.
** ინგლისური ენის კარგად ცოდნა.
** რუსული ენაც სასურველია მაგრამ ინგლისურის ცოდნის გარეშე კანდიდატები არ განიხილებიან.

პირობები:

** კეთილმოწყობილი ბინა მესტიაში სამუშაო ადგილთან ახლოს, რომლის ქირის თანხას ანაზღაურებს კომპანია.
** ხელფასი ყოველთვიურად 800 ლარი ხელზე ასაღები (შესაძლებელია დღიურადაც გაცემა).
** კონტრაქტი მინიმუმ 1 წლიანი (სამსახური არ არის სეზონური).

CV აუცილებლად ფოტოსურათთან ერთად უნდა გამოაგზავნოთ 10 ივლისამდე შემდეგ ელფოსტაზე: [email protected]

განთ. 25 ივნისი 11:26

ბოლო ვადა 10 ივლისი 00:00

კონსულტანტი ახალქალაქში

ID 64816

კომპანია ავერსი აცხადებს ვაკანსიას კოსმეტიკური და მოვლის საშუალებების კონსულტანტის პოზიციაზე ქ. თბილისსა და შემდეგ რეგიონებში: ახალქალაქი, ბათუმი, ბაკურიანი, ბორჯომი, გარდაბანი, დმანისი, ზუგდიდი, თელავი, იორმუღანლო, ოზურგეთი, რუსთავი, საგარეჯო, ჩხოროწყუ.

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება
** სასურველია მინიმუმ 1 წლიანი მუშაობის გამოცდილება გაყიდვების ან მომსახურების სფეროში;
** სასურველია მუშაობის გამოცდილება შესაბამის სფეროში(პარაფარმაცია, კოსმეტიკური და მოვლის საშუალებები, ბავშვთა კვება)
** სასურველია ინგლისური და რუსული ენების სრულყოფილი ფლობა
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა
** კომუნიკაბელურობა, გამართული მეტყველება, პრეზენტაციის უნარი
** პუნქტუალურობა, მიზანდასახულობა, თვითგანვითარებისაკენ სწრაფვა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ CV ( სასურველია შეავსოთ ჩვენი სააპლიკაციო ფორმა http://www.aversi.ge/online.php) ელექტრონული ფოსტით მისამართზე: [email protected]

ტელ: 2 506 506 (შიდა ნომერი 1575); 291 02 38

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადა: 07.07.2020 წელი.

გთხოვთ, წერილის სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. წინააღმდეგ შემთხვევაში, განაცხადი არ განიხილება.

შენიშვნა: წინამდებარე ვაკანსიისათვის პირის მიერ CV-ს წარდგენა, გულისხმობს პირის მიერ პერსონალური მონაცემების დამსაქმებელისათვის გადაცემას და თანხმობის გაცხადებას აღნიშნული მონაცემების დამუშავების თაობაზე. CV-ში მოცემული პერსონალური მონაცემები დამსაქმებელის მიერ დამუშავებულ/შენახულ იქნება მხოლოდ გამოცხადებული ვაკანსიისათვის კანდიდატის შერჩევის მიზნით, შესასრულებელ სამუშაოსთან კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით, შესაძლო შრომითი ურთიერთობის წარმოშობის მიზნით, შრომითი ურთიერთობის მთელი პერიოდის განმავლობაში, ასევე შრომითი ურთიერთობიდან გამომდინარე. დამსაქმებლის მხრიდან, ზემოთ აღნიშნული მიზნებისათვის, პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება მხოლოდ შესაბამისი უფლებამოსილების მქონე პირთა/თანამშრომელთა მიერ. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავება განხორციელდება 2 თვის ვადით, ელექტრონული ან/და ამობეჭდილი სახით.

განთ. 25 ივნისი 11:23

ბოლო ვადა 7 ივლისი 00:00

სესხის ოფიცერი სვანეთში

ID 64815

"კრედო ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას თანამდებობაზე: გამოცდილი სესხის ოფიცერი - ზუგდიდი, მესტია, სენაკი, ხობი, მარტვილი.

"კრედო ბანკი" 20 წლიანი ისტორიის მქონე მძლავრი, სტაბილური ფინანსური ინსტიტუტია. კომპანია უწყვეტი სერვისებით საქართველოს 11 რეგიონში, 74 ფილიალით არის წარმოდგენილი. ჩვენს გუნდში მოხვედრა ბანკისთვის ასეთ მნიშვნელოვან დროს, შენი კარიერული წარმატების საწინდარია.

თანამშრომლებზე ზრუნვა ჩვენი პრიორიტეტია.

ახალ კრედოელებს ვთავაზობთ პროფესიონალ გუნდთან ერთად, მეგობრულ სამუშაო გარემოში განვითარების შესაძლებლობას და ბენეფიტებს:

** დაზღვევა;
** ტრენინგები;
** მასტერკლასები;
** ჯანსაღი ცხოვრების წესის ხელშეწყობა - სავარჯიშო დარბაზის/საცურაო აუზის დაფინანსება;
** კორპორატიული ღონისძიებები;
** მობილური ტელეფონის შეძენის ლიმიტი, 200 $;
** საჭირო რაოდენობის საწვავი;
** მანქანის ცვეთის ხარჯები.

გუნდში ვეძებთ მოტივირებულ, განვითარებაზე ორიენტირებულ, პოზიტიურ კანდიდატს. გვაჩვენე მოტივაცია, გაიარე შერჩევის ეტაპები, იყავი წარმატებული შენს საქმეში და გახდი პროფესიონალი საბანკო ინდუსტრიაში. #გახდიკრედოელი

სამუშაო აღწერილობა:

** კლიენტების მოზიდვა;
** სასესხო განცხადებების ანალიზი და კლიენტების ბიზნესის შეფასება;
** საკრედიტო კომიტეტისათვის კლიენტების შესახებ რეკომენდაციის მიცემა;
** საკრედიტო კომიტეტის დადასტურების შემთხვევაში სესხის გაცემის უზრუნველყოფა;
** სესხის გადახდის პროცესის მონიტორინგი;
** ვადაგადაცილებული გადახდების მართვა;
** ფილიალის მენეჯერის დახმარება სხვა დავალებების შესრულებაში.

ცოდნა, კვალიფიკაცია და უნარი:

** სასურველია უმაღლესი განათლება;
** მინიმუმ 6-თვიანი სამუშაო გამოცდილება სესხის ოფიცრის პოზიციაზე;
** აუცილებელია MS Office საბაზისო დონეზე ცოდნა;
** აუცილებელია მართვის მოწმობა და საკუთარი ავტომობილი;
** მნიშვნელოვანია ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** ძლიერი თვითმოტივაცია და წარმატების მიღწევის სურვილი;
** ძირითადი ბიზნეს პრინციპებისა ცოდნა.

თუ დაინტერესდი, გამოგზავნეთ CV, გაიარე შერჩევა და შემოუერთდი ჩვენს მეგობრულ გუნდს. #გახდიკრედოელი

CV გამოგვიგზავნე ელფოსტაზე: [email protected] ან შეავსეთ აპლიკაცია და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება სესხის ოფიცერი ზუგდიდში

დამატებითი ინფორმაციისთვის მოგვწერე კრედო კარიერის Facebook-ზე

განცხადების მიღების ვადა: 2020 წლის 11 ივლისი

#გახდიკრედოელი

შენიშვნა: თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შენახულ იქნას 1 წლის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 25 ივნისი 11:21

ბოლო ვადა 11 ივლისი 00:00

2000 ლარი

ინჟინერი მესტიაში

ID 64814

"საქართველოს მუნიციპალური განვითარების ფონდი" აცხადებს ვაკანსიას ინჟინერ-ზედამხედველის თანამდებობაზე.

ინფორმაცია საქართველოს მუნიციპალური განვითარების ფონდის მიერ განხორციელებული და მიმდინარე პროექტების შესახებ შეგიძლიათ იხილოთ ბმულზე: http://mdf.org.ge
ან Facebook გვერდზე: https://www.facebook.com/mdf.org/

ორგანიზაციის ადგილმდებარეობა: მესტია
სამუშაო დრო: ორშაბათი-პარასკევი, 09:00-18:00, სრული განაკვეთი
სახელფასო დიაპაზონი: 1500-2000 (დარიცხული)
დამატებითი ბენეფიტები: ჯანმრთელობის დაზღვევა, სატელეფონო ლიმიტი.

მოვალეობები:

** მშენებლობის დაწყებისთანავე დაკონტრაქტებული საპროექტო დოკუმენტაციის შესწავლა, განხილვა. საჭიროების შემთხვევაში, ხელმძღვანელობასთან შეთანხმებით, პროექტის ცვლილების ინიცირება მოხსენებითი ბარათის საშუალებით;
** შემოსული კორესპონდენციის კომპეტენციის ფარგლებში განხილვა, საპასუხო კორესპონდენციების მომზადება.
** მიმდინარე პროექტების ზედამხედველობა და მონიტორინგი.
** მიმდინარე სამუშაოების ხარისხის კონტროლი, სახელმწიფო ნორმებთან და მშენებლობის წარმოების ტექნოლოგიასთან შესაბამისობის შეფასება;
** სამშენებლო სამონტაჟო სამუშაოების, გამოყენებული მასალების, ნაკეთობების და კონსტრუქციების პროექტთან შესაბამისობის კონტროლი;
** მშენებლობის კალენდარული გრაფიკის და შესრულებული სამშენებლო სამუშაოების ხელშეკრულების პირობებთან შესაბამისობის კონტროლი;
** კონტრაქტორის მიერ საშემსრულებლო დოკუმენტაციის წარმოების კონტროლი, მათ შორის შესრულებული კონსტრუქციების მდებარეობის სისწორე პროექტის შესაბამისად, შეცდომის აღმოჩენის შემთხვევაში სათანადო შენიშვნის მომზადება და ხარვეზის საბოლოოდ გამოსწორების კონტროლი;
** კონტრაქტორის მიერ ობიექტზე შემოსული და გამოსაყენებელი მასალების, დანადგარებისა და ნაკეთობების ხარისხის შესაბამისობის დამადასტურებელი დოკუმენტაციის (საჭიროების შემთხვევაში - სერთიფიკატების) შემოწმება.
** ობიექტის მშენებლობის საკითხებზე გამართულ შეხვედრებში მონაწილეობა;
** ობიექტზე დასრულებული სამუშაოების მიმღები კომისიის მუშაობაში მონაწილეობის მიღება;
** შესრულებული სამუშაოების პროექტისა და სპეციფიკაციების მოთხოვნებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფის მიზნით, საჭიროების შემთხვევაში, არანაკლებ კვირაში ერთხელ ტექნიკური ზედამხედველობის დაგეგმვა და განხორციელება;
** მშენებლობის პერიოდში გამოვლენილი ხარვეზების დაფიქსირება სამუშაოთა წარმოების ჟურნალში;
** შესრულებული სამუშაოების მოცულობების გადამოწმება, ხარისხის შეფასება; საჭიროებიდან გამომდინარე, ობიექტზე გამოყენებული სამშენებლო მასალის ნიმუშის აღება, შემდგომი ლაბორატორიული გამოკვლევის მიზნით.
** სამუშაოების მიმდინარეობის პროცესში კონტრაქტორი ორგანიზაციების მიერ სამშენებლო ობიექტზე წამოჭრილი საკითხების ადგილზე შესწავლა და კურატორი ინჟინრის წინაშე შესაბამისი ინფორმაციის წარდგენა.
** საჭიროების შემთხვევაში, უშუალო ხელმძღვანელის დროული გაფრთხილება მიმდინარე პროექტებზე მოსალოდნელი რისკების დადგომის შესახებ (მშენებლობის ვადის გადაწევა, კონტრაქტორის არადამაკმაყოფილებელი მუშაობა, საზედამხედველო კომპანიის არასრულყოფილი შესრულება);
** ფარული სამუშაოების აქტების, შესრულებული სამუშაოების უწყისების, გადახდის სერტიფიკატების, მიღება-ჩაბარების აქტების და კონტრაქტის ფარგლებში სხვა სახის დოკუმენტაციის მომზადება-დადასტურებაში მონაწილეობის მიღება;
** დეფექტებზე პასუხისმგებლობის პერიოდში, პერიოდულად ობიექტის მონახულება და ხარვეზების გამოვლენის შემთხვევაში კონტრაქტორის ინფორმირება და შემდგომ დეფექტების გამოსწორების მონიტორინგი;
** ობიექტზე მიმდინარე სამუშაოებზე ტექნიკური ანგარიშის მომზადება და წარდგენა მშენებლობის ზედამხედველობის დეპარტამენტისთვის.

აუცილებელი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება სამოქალაქო, გზების, ხიდების ან გვირაბების საინჟინრო მიმართულებით;
** ადგილობრივი და საერთაშორისო სამშენებლო ნორმატივების ცოდნა;
** არანაკლებ ორწლიანი სამუშაო გამოცდილება მშენებლობის ზედამხედველობის კუთხით;
** სამშენებლო ნახაზების წაკითხვის უნარი;

გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი CV მითითებულ ბმულზე - https://www.hr.gov.ge/JobProvider/UserOrgVaks/Details/61095?active=1

განთ. 25 ივნისი 11:19

ბოლო ვადა 24 ივლისი 00:00

900000 ლარი

მე გთავაზობთ ფულადი სესხის ინტერესს, მე ფულს ვაძლევ

ID 64813

გჭირდებათ ფინანსები? ეძებთ ფინანსებს? ეძებთ ფინანსებს თქვენი ბიზნესის გასადიდებლად? ჩვენ ვეხმარებით პირებს და კომპანიებს, რომ მიიღონ დაფინანსება ბიზნესის გაფართოებისთვის და შექმნან ახალი ბიზნესი, ნებისმიერი თანხის ოდენობით. მიიღეთ ფინანსები ხელმისაწვდომი საპროცენტო განაკვეთით 3% -ით, გჭირდებათ ეს დაფინანსება ბიზნესისთვის და თქვენი გადასახადების გასასუფთავებლად? შემდეგ გამოგვიგზავნეთ ელ.ფოსტა ახლა მეტი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით ახლავე [email protected] whats-App +918929509036 Dr. James Eric Housing Finance Pvt Ltd

განთ. 25 ივნისი 07:56

ბოლო ვადა 31 მარტი 2021 00:00