ფილტრი

ვაკანსიები

ანაზღაურებადი სტაჟირების პროგრამა

ID 70007

"თეგეტას" გუნდში ახალ წევრებს ვეძებთ.

"თეგეტაში" ვიწყებთ ანაზღაურებადი სტაჟირების პროგრამას სტუდენტებისთვის, რომლებსაც სურთ, სწავლის პარალელურად შეიძინონ პრაქტიკული გამოცდილება და საფუძველი ჩაუყარონ თავიანთ წარმატებულ სამუშაო კარიერას.

"თეგეტა ჰოლდინგის" სტაჟირების პროგრამა სტუდენტებს საშუალებას მისცემს, გაეცნონ საავტომობილო სფეროს ლიდერი კომპანიის სამუშაოს სპეციფიკას, მოსინჯონ საკუთარი ძალების სხვადასხვა მიმართულებით და გახდნენ წარმატებული გუნდის წევრები.

სტაჟირება ანაზღაურებადია
გრაფიკი: მოქნილი
ხანგრძლივობა: 6 თვე

ჩვენ ვართ უმსხვილესი საავტომობილო კომპანია კავკასიასა და ცენტრალურ აზიაში. 27 წელია ვზრუნავთ სფეროს განვითარებაზე და მომხმარებელს საავტომობილო ეკოსისტემის სრულ სპექტრს ვთავაზობთ. "თეგეტას" მუდმივი ზრდა და განვითარება კი ჩვენი პროფესიონალების გუნდის მუშაობის ლოგიკური შედეგია.

"თეგეტა ჰოლდინგი" აცხადებს სტაჟირების პროგრამას შემდეგ დეპარტამენტებში:

** პროდუქტების მართვისა და განვითარების დეპარტამენტი
** საოპერაციო მიმართულება
** ბიზნესის განვითარების განყოფილება
** გაყიდვების დეპარტამენტი
** შესყიდვების დეპარტამენტი
** საერთაშორისო გაყიდვები და ლოგისტიკის დეპარტამენტი
** ხარისხის მართვის მიმართულება
** ინფრასტრუქტურული შესყიდვების, იჯარების და ფინანსური მხარდაჭერის დეპარტამენტი
** ადამიანური რესურსების მართვის განყოფილება

ვეძებთ გუნდის ახალ წევრს:

** რომელიც არის დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი, ან ბაკალავრი
** შეუძლია ანალიტიკური აზროვნება
** რომელსაც აქვს საოფისე პროგრამების ცოდნა
** აქვს არგუმენტაციის კარგი უნარი
** ეხერხება საქმის ორგანიზება და გეგმის შედგენა
** არის დეტალებზე ორიენტირებული
** კარგად უძღვება პრეზენტაციას
** აქვს ადაპტაციის კარგი უნარი

შერჩევის ეტაპები:

** ტესტირება
** გასაუბრება

განაცხადის სანახავად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://jobs.pointer.ge//tegeta-motors/detail-view?vacancyId=592

"თეგეტაში" ჩვენ დაგახვედრებთ:

პროფესიონალების გუნდსა და გარემოს, რომელშიც გექნება პროფესიული განვითარების შესაძლებლობა, მათ შორის ტრენინგების საშუალებითაც. დასაქმებულ წევრებს შემოგთავაზებთ სამედიცინო დაზღვევას და, რა თქმა უნდა, სხვადასხვა კორპორაციულ შეთავაზებებს.

განთ. დღეს 11:43

ბოლო ვადა 7 მარტი 00:00

შერჩევის სპეციალისტი

ID 70006

"ბეთლაივი" არის ერთ-ერთი წამყვანი ონლაინ თამაშების პლატფორმა საქართველოში, კომპანიის მთავარი მიზანია შეუქმნას მომხმარებლებს ყველაზე სწრაფი, კომფორტული და მათზე მორგებული სათამაშო სივრცე. ჩვენთან დაგხვდებათ მეგობრული გარემო, განვითარებაზე ორიენტირებული გუნდი, კარიერული წინსვლისა და დაწინაურების რეალური შესაძლებლობა.

ბეთლაივი აცხადებს ვაკანსიას პერსონალის შერჩევის სპეციალისტის პოზიციაზე.

სამუშაო პირობები:

** ხუთი სამუშაო დღე კვირაში;
** სამუშაო დრო: 10:00-19:00 სთ.;
** ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი.

კომპანიაში მუშაობის დამატებითი ბენეფიტი:

** ყოველთვიური ბონუსი;
** პროფესიული ზრდა/განვითარება;
** უფასო კვება;
** კორპორაციული დაზღვევა;
** უფასო პარკინგი.

შესასრულებელი ამოცანები:

** შერჩევის ყველა ეტაპის დაგეგმვა სხვადასხვა პოზიციების მიხედვით;
** პერსონალის მოძიება და შერჩევა;
** მიღებული თანამშრომლების სოციალიზაციის პროცესის დაგეგმვა/განხორციელება;
** ახალი მიღებული თანამშრომლების სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და ორგანიზება;
** კომპანიის, როგორც დამსაქმებლის ბრენდინგში აქტიური ჩართულობა სოციალურ ქსელებში;
** HR დეპარტამენტის სხვადასხვა პროექტებში ჩართულობა.

ძირითადი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სავალდებულოა, ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის 2 წლიანი გამოცდილება;
** უმაღლესი განათლება სოციალური მეცნიერებების ან ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით;
** ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:

** დაგეგმვის და ორგანიზების კარგი უნარი;
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგი ელ-ფოსტის მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "შერჩევის სპეციალისტი".

კომპანიის შესახებ დამატებითი ინფორმაციისათვის ესტუმრეთ ჩვენს ვებგვერდს: https://www.betlive.com/ka/home

წარმატებებს გისურვებთ!
 

განთ. დღეს 11:42

ბოლო ვადა 7 მარტი 00:00

მოლეკულური ბიოლოგი - გაყიდვების წარმომადგენელი

ID 70005

Elta90 Medical Genetics is looking for Biologist to take in sales department as a Sales Representative. Her/His responsibilities will be to represent the company in sales in science and medical field to visit customers, negotiate with them and make deals for certain products; participate in tenders.

Place of work: Tbilisi
Working hours: Monday - Friday (10:00-18:00)

About Company:

ELTA 90 Medical Genetics was established in 2021 and is part of ELTA 90 Group international brand having over 20 years of experience in Europe in consulting and selling medical equipment, with the desire to implement a new way of collaboration with laboratories in both the private and state market.

Our goal is to create a solid relationship with all our customers, a relationship in which to keep our promises, to provide the necessary support for the purchase of equipment, providing free consulting in this regard.

We redefined, with a young but eager team, the sales process, making the products of the suppliers we represent accessible to any type of laboratory.

In the more than 20 years since we have been present on the Europe market (11 countries), we have demonstrated to both customers and manufacturers that Elta 90 is a reliable partner.

Our field of expertise ranges from clinical laboratory to high-tech level laboratories of genetics or in vitro fertilization.

We do not only sell products, we sell solutions for complete projects, which we do by communicating with you.

Requirements:

** Sales experience (necessarily)
** Higher education (preferably biologist or biotechnologist)
** Participation in the preparation of documentation for public tenders
** Driving license

Skills:

** The ability to absorb a large amount of new information
** Negotiation skills with decision makers
** Precise and detail-oriented in work

What we offer:

** Good salary
** Trainings and courses
** International working experience
** Business trips to EU

Interested candidates should send CV on the mail: [email protected][email protected]

განთ. დღეს 11:41

ბოლო ვადა 7 მარტი 00:00

კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერი

ID 70004

საქართველოში ევროპული და ამერიკული ცნობილი ბრენდების წარმომადგენელი კომპანია შპს "უნიმედი" აცხადებს ვაკანსიებს შესყიდვების მენეჯერის და კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის პოზიციებზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი

1. შესყიდვების მენეჯერი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** ლოჯისტიკის სფეროში გამოცდილება;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილად ფლობა (EXCEL-ის განსაკუთრებით);
** შესყიდვების (ტენდერებში) და გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
** ანგარიშების გაკეთების უნარი შესყიდვებსა და გაყიდვებზე;
** ინგლისური და რუსული ენების ძალიან კარგად ცოდნა.

პიროვნული მახასიათებლები:

** კომუნიკაბელურობა და სხვადასხვა ტიპის ადამიანებთან ურთიერთობის უნარი;
** ორგანიზებულობა და მაღალ სამუშაო რიტმში მუშაობის უნარი;
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
** პროდუქციის პრეზენტაციის უნარი;
** მაღალი სამუშაო მოტივაცია, აქტივობა და ოპერატიულობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;
** პუნქტუალურობა და სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

მომხმარებლების რაოდენობის გაზრდა, ახალი პოტენციური კლიენტების მოძიება და მათთან ეფექტური ურთიერთობების დამყარება.

2. კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერი

ფუნქცია/მოვალეობები:

** კორპორატიული კლიენტების მოძიება, მათი მოთხოვნების შესწავლა;
** არსებულ კორპორატიულ კლიენტებთან ურთიერთობების შენარჩუნება;
** ყოველდღიური ვიზიტები ექიმებთან, კლინიკებში, აფთიაქებში;
** პრეზენტაციების, მრგვალი მაგიდების, კონფერენციების მომზადება, ორგანიზება, ჩატარება;
** ყოველდღიური, ყოველკვირეული სამუშაოს დაგეგმარება-რეპორტინგი;
** გაყიდვების გასაზრდელად აქტივობების, ღონისძიებების მოფიქრება, დამუშავება, დანერგვა;
** პოტენციურ კლიენტებთან მოლაპარაკებებისა და ხელშეკრულებების გაფორმების პროცესის მართვა;
** სადაზღვევო ბაზარზე მიმდინარე პროცესების შესწავლა და ანალიზი;
** შეთავაზებების სპეციალური ფორმის შემუშავება და კლიენტებისთვის შესაბამისი პრეზენტაციების მომზადება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (სასურველია სამედიცინო);
** გაყიდვების/მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილად ფლობა.

პიროვნული მახასიათებლები:

** კომუნიკაბელურობა და სხვადასხვა ტიპის ადამიანებთან ურთიერთობის უნარი;
** ორგანიზებულობა და მაღალ სამუშაო რიტმში მუშაობის უნარი;
** გამართული და დახვეწილი მეტყველება;
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
** პროდუქციის პრეზენტაციის უნარი;
** მაღალი სამუშაო მოტივაცია, აქტივობა და ოპერატიულობა, პუნქტუალობა, დროის მენეჯმენტი;
** გუნდური მუშაობის, ანალიტიკური აზროვნების უნარი და კრეატიულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი დონე.

საწყისი ანაზღაურება საგამოცდო პერიოდში დამოკიდებულია კანდიდატის გამოცდილებასა და უნარ-ჩვევებზე, საგამოცდო პერიოდის შემდეგ კი ანაზღაურება ზრდადია.

ყოველთვიური და კვარტალური პრემიული სისტემა დამოკიდებული იქნება გაყიდვების შედეგებზე.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ ქართულ ენაზე CV ფოტოსურათით შემდეგ მისამართზე: [email protected]

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ მოთხოვნის შესაბამისად შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას!

განთ. დღეს 11:39

ბოლო ვადა 7 მარტი 00:00

დამლაგებელი

ID 70003

"ბლუტაბლა" არის, ქართული მრავალსაუკუნოვანი კულტურით, ისტორიით და ესთეტიკით შთაგონებული სახლის ნივთებისა და აქსესუარების მწარმოებელი კომპანია.

პროდუქციის დასათვალიერებლად გადადით ბმულზე: www.bluetabla.ge

"ბლუტაბლა" აცხადებს ვაკანსიას დამლაგებლის პოზიციაზე.

ანაზღაურება: 700 ლარი
სამუშაო გრაფიკი: ორშ.-პარ. 08:00-17:00 შაბ. 09:00-14:00
სამუშაო ადგილი: წერეთლის გამზირი #140 - ყოფილი მაუდის ქარხანა

მოთხოვნები:

** აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
** სწრაფი და ეფექტური მუშაობის უნარი
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა

თანამდებობრივი მოვალეობები:

** კომპანიის საოფისე და საწარმო ფართის დალაგება
** სველი წერტილების სუფთა და მოწესრიგებულ მდგომარეობაში შენარჩუნება
** ნარჩენების ურნების დაცლა და გატანა
** საქმიანობიდან გამომდინარე, უშუალო ხელმძღვანელის დავალებების შესრულება

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, შეავსოთ კითხვარი: http://bit.ly/3wMC3lx

ან მოგვწერეთ თქვენი სამუშაო გამოცდილების შესახებ მეილზე [email protected]. გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ "დამლაგებელი"

განთ. დღეს 11:38

ბოლო ვადა 7 მარტი 00:00

1200 ლარი

პროგრამის მენეჯერი

ID 70002

კომპანია "სტარაკადემი ჯორჯია" აცხადებს ვაკანსიას პროგრამის მენეჯერის პოზიციაზე.

"სტარაკადემი ჯორჯია" არის საერთაშორისო ჰოლდინგის ნაწილი, რომელიც 2017 წლიდან ახორციელებს სხვადასხვა კულტურულ-გაცვლით და საგანმანათლებლო პროგრამებს. მომხმარებლებს ვთავაზობთ, როგორც განათლების მიღებას აშშ-ის და ევროპის მიმართულებით, ასევე ანაზღაურებად სტაჟირებებსა და დასაქმების პროგრამებს.

დამატებით დეტალებს კომპანიის შესახებ შეგიძლიათ გაეცნოთ ვებგვერდზე: staracademy.ge

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაოს ტიპი: სრული

ძირითადი ფუნქციები და მოვალეობები:

** პროგრამების "Au Pair USA" და "Hospitality Internship" ხელმძღვანელობა;
** პრეზენტაციებისა და ინგლისურენოვანი გასაუბრებების ჩატარება;
** პროგრამის მონაწილეების კოორდინირება რეგისტრაციიდან ამერიკაში გამგზავრებამდე (სააპლიკაციო პროცესში ხელმძღვანელობა, ინსტრუქციების გაგზავნა, დოკუმენტაციის შემოწმება და სხვა);
** ამერიკელ პარტნიორებთან კომუნიკაცია;
** ორგანიზაციული საკითხების მოგვარება;
** ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება.

კვალიფიკაცია და მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (უმჯობესია ბიზნესის ადმინისტრირების, მენეჯმენტის განხრით);
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** ქართულ და ინგლისურ ენაზე გამართულად მეტყველებისა და წერის უნარი.

დამატებითი უნარები:

** გუნდურად და ინდივიდუალურად მუშაობის უნარი;
** შედეგზე ორიენტირებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ორგანიზებულობა;
** დროის სწორი მენეჯმენტი;
** ეფექტური კომუნიკაცია;
** დავალებების სწრაფად და ხარისხიანად შესრულების უნარი.

ანაზღაურება: 1200 ლარი

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ინგლისურ ენაზე, შემდეგ მისამართზე: [email protected], სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: "პროგრამის მენეჯერი".

აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, კომპანიამ "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ კანონის" ფარგლებში შეაგროვოს, დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი ინფორმაცია. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ დასაქმებისათვის საჭირო პროცედურებისათვის და თქვენი თანხმობის გარეშე არ გადაეცემა მესამე პირს.

განთ. დღეს 11:36

ბოლო ვადა 7 მარტი 00:00

700 ლარი

მოლარე-კონსულტანტი

ID 70001

კომპანია "არჯენი" აცხადებს ვაკანსიას მარკეტის მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე ქ. თბილისში.

ძირითადი მოვალეობები:

** სალაროსთან მუშაობა და მასთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება (ნაღდ ფულთან კავშირის ჩათვლით);
** მომხმარებლისთვის კონსულტაციის გაწევა;
** თაროების შევსება პროდუქციით საჭიროების შემთხვევაში;
** პროგრამა FINA-ს მუშაობის გამოცდილება (სასურველია);
** ფასების და საორიენტაციო ნიშნების სწორად განთავსება პროგრამასა და სავაჭრო სივრცეში წარმოდგენილ პროდუქციაზე.

პიროვნული თვისებები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** პუნქტუალურობა;
** შრომისმოყვარეობა;
** კომუნიკაბელურობა;
** გუნდურობა.

სამუშაო გრაფიკი: 8 საათიანი (ცვლებში)
დასვენება: კვირაში ერთი დღე
ანაზღაურება: 700 ლარი

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსია და რეგიონი თემის ველში.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, ვარკეთილი, ზემო პლატო

განთ. დღეს 11:34

ბოლო ვადა 7 მარტი 00:00

HR სპეციალისტი

ID 70000

Majid Al Futtaim Hypermarkets Georgia (Carrefour) is pleased to announce the opening for the position of HR Specialist.

Majid Al Futtaim Group is the leading retail and leisure pioneer in the MENA and Central Asia. Majid Al Futtaim is one of the most fast growing companies with more than 33 000 employees.
Majid Al Futtaim Retail manages Carrefour Hypermarkets in counties of Middle East, North Africa and Central Asia offering shoppers quality, variety and great value for money over a wide product range.

Wherever it is an employer, Majid Al Futtaim Carrefour Georgia aspires to be seen as a benchmark in human resources management and social responsibility. The group makes every effort to support the development of its staff members attracting, training, supporting, promoting and securing the loyalty of its employees.

Majid Al Futtaim Hypermarkets Georgia offers the unique opportunity for employment and career development by opening the vacancy for the position of HR Specialist.

Duties and responsibilities:

** Collecting and processing HR related documentation
** Maintaining the filing system: record keeping and archiving
** Drafting HR related orders
** Administrating of newcomers
** Administrating of all employee related information, preparing the staff related reports
** Operating HR Software
** Assisting in the preparation of the payroll
** Administrating of the leaves and business trip related issues

Requirements:

** Higher education;
** Working experience in HR field will be an advantage
** English Language (B2)
** Good knowledge of MS Office

Traits and skills:

** Attention to details and ability to complete the tasks to assigned deadlines
** Self-motivation, initiative and team player

If you feel that your qualifications meet our requirements and want to develop within our company, please send your CV to the following e-mail address: [email protected]

Please indicate the position title "HR Specialist".

Only shortlisted candidates will be contacted.

Submitting your CV, you consent to the Company owning and processing your personal data.

განთ. დღეს 11:33

ბოლო ვადა 7 მარტი 00:00

500 ლარი

კონსულტანტ-მენეჯერი

ID 69999

იტალიური სამკაულების მაღაზიათა ქსელ "FELINO Milano"-ს თბილისი მოლის ფილიალი აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტ-მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო განაკვეთი: ნახევარი (10:00-16:00/16:00-22:00)
ანაზღაურება: ფიქსირებული 500₾ + ბონუსური სისტემა (გამოცდილების მიხედვით)
სამუშაო ადგილი: საბურთალოს "სითი მოლი" - ქავთარაძის 1; ი. აბაშიძის 38

ძირითადი მოთხოვნები:

** ასაკი: 22-50
** სქესი: მდედრობითი
** ქართულ ენაზე გამართულად საუბარი
** რუსული და ინგლისური - სალაპარაკო დონეზე (სხვა ენები პრიორიტეტად ჩაითვლება)
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება პრიორიტეტად ჩაითვლება.

უნარ-ჩვევები: კომუნიკაბელური, პოზიტიური, ყურადღებიანი, გუნდური, მოტივირებული, ზრდილობიანი.

დაინტერესების შემთხვევაში გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV ფოტოსურათთან ერთად შემდეგ მისამართზე : [email protected]

განთ. დღეს 11:31

ბოლო ვადა 7 მარტი 00:00

1000 ლარი

მასაჟისტი

ID 69998

ხერხემლისა და სახსრების სარეაბილიტაციო კლინიკა "ანატომია" აცხადებს ვაკანსიას მასაჟისტის პოზიციაზე.

მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
** სასურველია რუსული და ინგლისური ენის საკომუნიკაციო დონეზე ფლობა.

ძირითადი მოვალეობები:

** ბავშვთა და მოზრდილთა სამკურნალო მასაჟის ცოდნა;
** სარელაქსაციო მასაჟის ცოდნა;
** გამაჯანსაღებელი მასაჟის ცოდნა;
** ჰიგიენის დაცვა და შენარჩუნება სამუშაო სივრცეში.

პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:

** პასუხისმგებლობიანი;
** ყურადღებიანი;
** შრომისმოყვარე;
** მოწესრიგებული;
** დროის ეფექტური მართვის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი.

სამუშაო პირობები:

** სამუშაო განაკვეთი: სრული / ნახევარი
** დასვენება: კვირაში 1 დღე
** ანაზღაურება: გამომუშავებით 1000 ლარიდან

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. სათაურის ველში (subject) მიუთითეთ: მასაჟისტი.
გისურვებთ წარმატებას!

განთ. დღეს 11:30

ბოლო ვადა 7 მარტი 00:00

550 ლარი

ადმინისტრატორი

ID 69997

ხერხემლისა და სახსრების სარეაბილიტაციო კლინიკა "ანატომია" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე ან მსგავსი პროფილის კომპანიაში მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
** სასურველია რუსული და ინგლისური ენის საკომუნიკაციო დონეზე ფლობა;
** საოფისე პროგრამების საბაზისო დონის ცოდნა;
** სასურველია უმაღლესი ან საშუალო პროფესიული განათლება.

ძირითადი მოვალეობები:

** პაციენტების მიღება-რეგისტრაცია;
** ინფორმაციის შეტანა პროგრამაში ექიმების გრაფიკისა და პაციენტების ჩაწერის შესახებ;
** შემოსული სატელეფონო ზარების მიღება (საჭიროებისამებრ ზარის განხორციელება) და შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება;
** მოახდინოს პაციენტის ინფორმირება პროცედურების, მათი ღირებულებისა და აქციების შესახებ;
** დაგვიანების ან ვიზიტის გადადების შემთხვევაში აცნობოს ექიმს ან ასისტენტს;
** ფინანსური ანგარიშსწორების წარმოება სალარო აპარატის და ტერმინალის მეშვეობით;
** შეატყობინოს ექიმს პაციენტის ვიზიტის შესახებ;
** შეუქმნას კომფორტი მომლოდინე პაციენტს.

პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:

** კომუნიკაბელური;
** პასუხისმგებლობიანი;
** ყურადღებიანი;
** მოწესრიგებული;
** დროის ეფექტური მართვის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი.

სამუშაო პირობები:

** სამუშაო განაკვეთი: სრული
** სამუშაო საათები: 9:00-დან 15:00-მდე / 15:00-დან 21:00-მდე
** დასვენება: კვირაში ერთი დღე.
** ანაზღაურება: ფიქსირებული 550 ლარი + ბონუსი

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. სათაურის ველში (subject) მიუთითეთ: ადმინისტრატორი.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. დღეს 11:29

ბოლო ვადა 7 მარტი 00:00

700 ლარი

ბრენდ კონსულტანტი

ID 69996

მცენარეთა დაცვის კომპანია "აგრო ლიდერი 2020" აცხადებს ვაკანსიას ბრენდ კონსულტანტის პოზიციაზე.

კომპანია ბაზარზე ოპერირებს სამი წელიწადია. "აგრო ლიდერი 2020 " რეალიზებას უწევს მცენარის მოვლის საშუალებებს და ნიადაგებს. აღნიშნული პროდუქცია წარმოდგენილია საქართველოში არსებულ ყველაზე მსხვილ ჰიპერმარკეტებში, როგორიცაა გორგია, დომინო, მიჰაუსი და ასე შემდეგ.

ძირითადი მოვალეობები:

** მომხმარებლებისთვის კვალიფიციური და თავაზიანი მომსახურების გაწევა;
** მომხმარებელთან ეფექტური კომუნიკაცია და სწორად შერჩეული პროდუქციის შეთავაზება;
** პროდუქციის სრულყოფილად ცოდნა;
** პროდუქციის რაოდენობისა და განლაგების კონტროლი;
** სამუშაო გარემოს მოწესრიგება.

ძირითადი მოთხოვნები:

** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** ინგლისური და რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ფლობა ჩაითვლება უპირატესობად;

პიროვნული მახასიათებლები:

** მომხმარებელსა და მომსახურებაზე ორიენტირებულობა;
** ენერგიულობა და კომუნიკაბელურობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ინფორმაციის სწრაფი და ხარისხიანი ათვისების უნარი.

ჩვენთან თანამშრომლობის უპირატესობები:

** კარიერული წინსვლის შესაძლებლობა;
** ჯანსაღი სამუშაო გარემო;
** მრავალფეროვანი სამოტივაციო სისტემა;
** იდეების წახალისება/მხარდაჭერა;

დეტალები ვაკანსიის შესახებ:

** სამუშაო გრაფიკი: სრული (1 საათი შესვენება).
** დასვენების დღე: 2
** ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი

სტაჟირების ვადა: 5 სამუშაო დღე.
ანაზღაურება: 700+ გაყიდვებიდან პროცენტი + პრემია

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ,  გამოგვიგზავნეთ CV ელფოსტის საშუალებით მისამართზე: [email protected] ან დაგვიკავშირდით მითითებულ ნომრებზე: 595 43 70 00, 579 148339

განთ. დღეს 11:07

ბოლო ვადა 7 მარტი 00:00