ფილტრი

ვაკანსიები

ელექტრიკოსი ახალქალაქში

ID 64861

"თეგეტა მოტორსი" აცხადებს ვაკანსიას ელექტრიკოსის თანამდებობაზე.

ძირითადი მოთხოვნები:

  • გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება - 2 წელი
  • განათლება: პროფესიული/საშუალო.

ენების ცოდნა:

  • ქართული - ძალიან კარგი
  • რუსული - საშუალო.

უნარები:

  • გუნდურად მუშაობის უნარი
  • დეტალებზე ორიენტაციის უნარი
  • სტრესული სიტუაციების გამკლავების უნარი.

დამატებითი მოთხოვნა: სასურველია რუსული ენის საბაზისო დონეზე ცოდნა.

სამუშაოს აღწერა:

  • სერვის ცენტრში შემოსული ავტომობილების ელექტრო სისტემებზე და ავტომობილის პნევმატურ სისტემებზე სარემონტო სამუშაოების შესრულება;
  • სატრანსპორტო საშუალების ელექტრო სისტემების დეფექტაცია.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: https://career.tegetamotors.ge/Job/683

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 31 ივლისი, 2020 წ.

გაცნობებთ, რომ შევსებული აპლიკაცია ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "თეგეტა მოტორსის" ან მისი შვილობილი კომპანიების მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 11 ივლისი 11:09

ბოლო ვადა 31 ივლისი 00:00

750 ლარი

მოლარე

ID 64852

"ევროპროდუქტი" დაარსდა 2004 წელს და მისი საქმიანობის ძირითადი მიმართულებაა კვების პროდუქტების იმპორტი და მათი დისტრიბუცია ქართულ ბაზარზე. იგი ექსკლუზიურად წარმოადგენს საქართველოში ისეთ საერთაშორისო ბრენდებს როგორებიცაა: Valio, Arla, Bayernland, Frico, Elpozo და სხვა, ხოლო 2014 წლის დეკემბრიდან გახსნა საკუთარი მარკეტების ქსელი.

დეტალური ინფორმაციისათვის ეწვიეთ ვებ-გვერდს: http://www.europroduct.ge

მათთვის, ვისაც სურს დასაქმდეს ხანგრძლივი ვადით მზარდ კომპანიაში, დაწინაურებისა და კარიერული ზრდის რეალური პერსპექტივით გიწვევთ კომპანია ევროპროდუქტში, სადაც მოგეცემათ საშუალება ისწავლოთ ბევრი რამ, გამოსცადოთ თქვენი თავი და განვითარების ყველა ეტაპზე შეეჭიდოთ ახალ გამოწვევებს!

ჩვენთან დასაქმების მსურველთა და უკვე დასაქმებულთა ასაკი შეუზღუდავია! სტუდენტებისათვის კი საქართველოს მასშტაბით გვაქვს ყველაზე შეღავათიანი და ყველასათვის მისაღები სამუშაო გრაფიკი ცვლებში!

ვაკანსიის დასახელება: კონსულტანტი; მოლარე.

პირობები:

** სამუშაო ადგილი: თბილისი, ლისის მიმდებარედ (სასურველია კანდიდატები ცხოვრობდნენ ნუცუბიძეზე, ვეძისში, ან მიმდებარე ტერიტორიებზე).
** სამუშაო გრაფიკი: ცვლების მიხედვით
** ანაზღაურება: გრაფიკის მიხედვით (კონსულტანტი: 450-730 +50 ლარის პროდუქცია უფასოდ ყოველთვიურად / მოლარე: 500 - 780 +50 ლარის პროდუქცია უფასოდ ყოველთვიურად).
** დამატებით: ტრანსპორტირებას (მაღაზიამდე მოყვანა, სახლში წაყვანა) უზრუნველყოფს კომპანია.
** სტაჟირება: ანაზღაურებადი (სტაჟირების წარმატებით გავლისა და ოფიციალურად თანამშრომლობის გაფორმების შემთხვევაში), ხანგრძლივობა დამოკიდებულია მხოლოდ კანდიდატის მონდომებასა და ათვისების შესაძლებლობაზე!

პიროვნული თვისებები:

** შრომისმოყვარეობა და ენერგიულობა;
** კომუნიკაბელურობა და დახვეწილი მეტყველება;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** სხარტი აზროვნება;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** კონფლიქტური სიტუაციების გადალახვის უნარი.
** დატვირთულ რეჟიმში სწრაფად რეაგირების და მუშაობის უნარი.
** დაგეგმვისა და დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;

აუცილებელი მოთხოვნები:

** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (სასურველია);
** პრიორიტეტად ჩაითვლება რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა;
** ქართულ ენაზე გამართული და დახვეწილი მეტყველების უნარი;
** ასაკი: შეუზღუდავი

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** გაუწიოს მომხმარებელს კონსულტაცია პროდუქციის ადგილმდებარეობის, ასორტიმენტისა და ხარისხობრივი მაჩვენებლების შესახებ;
** მომხმარებლის მოთხოვნის შესაბამისად მოახდინოს პროდუქტის პრეზენტაცია;
** მყიდველებს გაუწიოს კვალიფიციური დახმარება პროდუქციის შერჩევასა და გადაწყვეტილების მიღებაში.
** მიაწოდოს ინფორმაცია მომხმარებელს კომპანიის დამატებითი მომსახურების შესახებ.
** გაუწიოს მომხმარებელს ეფექტური და თავაზიანი მომსახურება
** იცნობდეს მაღაზიაში წარმოდგენილ პროდუქტებს სრულყოფილად.
** ორიენტირებული იყოს მაღაზიაში რეალიზაციის მუდმივ ზრდაზე.
** მაღაზიის ინტერიერისა და სისუფთავის კონტროლი;
** ფასების სიზუსტისა და განთავსების კონტროლი მაღაზიაში;
** მაღაზიაში პროდუქციის დროულად და ეფექტურად განთავსება;
** მაღაზიაში მომსახურების ხარისხის მუდმივი გაუმჯობესება;
** მომხმარებელთა მომსახურების არსებული სტანდარტების დაცვა;
** პროდუქციის შენახვისათვის აუცილებელი ტემპერატურული რეჟიმისა და შენახვის პირობების მუდმივი კონტროლი.
** მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით უშუალო ხელმძღვანელთან მუდმივი თანამშრომლობა არსებული პრობლემების განხილვისა და ინფორმაციის დროული გაცვლის გზით;

გთხოვთ, დაინტერესებულმა აპლიკანტებმა CV გამოაგზავნოთ მისამართზე [email protected] და "subject"-ში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ მოთხოვნის შესაბამისად შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 4 ივლისი 14:57

ბოლო ვადა 4 აგვისტო 00:00

JavaScript/Web სტაჟიორი

ID 64850

"Neseo" აცხადებს ვაკანსიას სტაჟირების პოზიციაზე. თქვენ გეძლევათ შანსი, მიიღოთ მონაწილეობა სრულიად ინოვაციური მარკეტინგული პლატფორმის შექმნაში.

მოთხოვნები:

** JavaScript-ის ან სხვა დაპროგრამების ენის საბაზისო ცოდნა
** HTML5, CSS3, Bootstrap.

უპირატესობად ჩაითვლება:

** Angular
** React
** NodeJS
** ალგორითმული აზროვნება.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, შეავსოთ შემდეგი ფორმა: https://form.jotform.me/91526807644463

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 1 ივლისი 17:56

ბოლო ვადა 1 აგვისტო 00:00

ID 64849

თბილისში მდებარე ყვავილების სათბური ეძებს ენერგიულ, შრომისმოყვარე, გამოცდილე მცენარეების მომვლელს, რომელსაც შეუძლია ფიზიკურად შრომა რათა შეწამლოს, გაასუფთაოს, მორწყას და გადაალაგოს მცენარეები.დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ განაცხადები და კითხვები გამოაგზავნოთ შემდეგ ელ. ფოსტაზე:

[email protected]

განთ. 1 ივლისი 17:27

ბოლო ვადა 20 ივლისი 00:00

1500 ლარი

პროექტის კოორდინატორის თანაშემწე

ID 64848

"მთის ამბები" აცხადებს ვაკანსიას პროექტის კოორდინატორის თანაშემწის პოზიციაზე თბილისის ოფისში.

პროექტის მიზანია საქართველოს რეგიონებში, განსაკუთრებით მაღალმთიან დასახლებებში მოსახლეობის ინტერესების ადვოკატირება.

ძირითადი მოვალეობები:

** პროექტით გათვალისწინებული აქტივობების დაგეგმვაში, ორგანიზებასა და შესრულებაში მონაწილეობა / კოორდინატორის დახმარება (რეგიონებში მოსახლეობასთან, განსაკუთრებით ახალგაზრდებთან სამუშაო შეხვედრების ჩატარება;
** პრობლემების კვლევა, ინფორმაციის შეგროვება და დამუშავება;
** ადვოკატირების კამპანიების დაგეგმვა და განხორციელება);
** მთის სათემო ორგანიზაციების კოორდინაცია და მათი განვითარების მხარდაჭერა;
** თვითმმართველობის საქმიანობაში მოქალაქეთა ჩართულობის ხელშეწყობა;
** ადმინისტრაციული ორგანოების საქმიანობის მონიტორინგი;
** "მთის ამბების" (www.Mtisambebi.ge) საქმიანობაში აქტიური მონაწილეობა;

მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (სასურველია);
** ქართულ ენაზე გამართულად მეტყველებისა და წერის უნარები;
** ინგლისური ენის კარგი ცოდნა (მიიჩნევა უპირატესობად);
** მაღალმთიანი რეგიონების სპეციფიკის ცოდნა (მიიჩნევა უპირატესობად);
** კომპიუტერული პროგრამების კარგი ცოდნა;
** შემოქმედებითი ხედვა;
** ვიდეოგადაღებისა და მონტაჟის ცოდნა (მიიჩნევა უპირატესობად);
** ავტომობილის მართვის B კატეგორია და მართვის კარგი გამოცდილება (აუცილებელია);
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა, ენთუზიაზმი, ეფექტური კომუნიკაციის უნარები.

ანაზღაურება - 1500 ლარი (გადასახადების ჩათვლით).

დაინტერესებულმა პირებმა უნდა გამოგზავნონ CV და მოკლე სამოტივაციო წერილი, მისამართზე: [email protected] და სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება, რაზედაც შემოგაქვთ განაცხადი.

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 2020 წლის 15 ივლისი.

შერჩეულ პირებს გასაუბრების მიზნით საინფორმაციო ცენტრების ქსელი თავად დაუკავშირდება.

განთ. 1 ივლისი 10:02

ბოლო ვადა 15 ივლისი 00:00

1800 ლარი

ვიდეო ოპერატორი/მემონტაჟე

ID 64847

BBC Media Action-ის მხარდაჭერით საინფორმაციო ცენტრების ქსელმა (ICN) დაიწყო ახალი, სამწლიანი პროგრამის განხორციელება. პროგრამის ფარგლებში ICN გამოცემებისთვის მთის ამბები/რეგინფო აცხადებს ვაკანსიას ვიდეოოპერატორი/მემონტაჟის პოზიციაზე თბილისის ან კახეთის ოფისში.

ანაზღაურება 1800 ლარი; (ანაზღაურება მითითებულია გადასახადების ჩათვლით).

მოთხოვნები:

** ოპერატორ/მემონტაჟედ მუშაობის სულ მცირე 1 წლიანი გამოცდილება (სასურველია ახალ მედიაში);
** უმაღლესი ან პროფესიული განათლება ჟურნალისტიკის ან მომიჯნავე სფეროში;
** შემოქმედებითი ხედვა;
** გამოხატული ყურადღება დეტალების მიმართ;
** სამონტაჟო პროგრამა Adobe Premiere Pro-ს კარგი ცოდნა;
** სოციალური მედიის ცოდნა;
** ინგლისური ენის ცოდნა (მიიჩნევა უპირატესობად);
** ავტომობილის მართვის B კატეგორია და მართვის გამოცდილება (მიიჩნევა უპირატესობად);
** კრეატიულობა, ენერგიულობა;
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარები.

ძირითადი მოვალეობები:

mtisambebi.ge და reginfo.ge-თვის აქტუალურ საკითხებზე სიუჟეტების, რეპორტაჟების გადაღების დაგეგმვა, გადაღება, მონტაჟი. საჭიროებისამებრ გადაცემების ჩაწერა საველე პირობებში.

დაინტერესებულმა პირებმა უნდა გამოგზავნონ CV და მოკლე სამოტივაციო წერილი, მისამართზე: [email protected] და სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება, რაზედაც შემოგაქვთ განაცხადი.

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 2020 წლის 15 ივლისი.

შერჩეულ პირებს გასაუბრების მიზნით საინფორმაციო ცენტრების ქსელი თავად დაუკავშირდება.

http://www.Mtisambebi.ge საქართველოში მაღალმთიან რეგიონებზე ფოკუსირებული ერთადერთი მედია რესურსია. პროექტის მიზანია ისეთი დასახლებებიდან, როგორიცაა თუშეთი, ხევსურეთი, ფშავი, მთიულეთი, ხევი, თრიალეთი, სამცხე - ჯავახეთი, მთიანი აჭარა, რაჭა - ლეჩხუმი და სვანეთი მულტიმედია რეპორტაჟების მომზადება და გავრცელება. გამოცემა განსაკუთრებულ ყურადღებას უთმობს მთიან რეგიონებში არსებული პრობლემების გადაწყვეტის ხელშეწყობას.

http://www.Reginfo.ge ინტენსიურად აშუქებს საქართველოს რეგიონებში მოსახლეობისთვის მნიშვნელოვან პრობლემებს ახალი ამბებისა და რეპორტაჟების საშუალებით; მონიტორინგს უწევს ადგილობრივი თვითმმართველობისა და ცენტრალური ხელისუფლების საქმიანობას.

განთ. 1 ივლისი 09:54

ბოლო ვადა 15 ივლისი 00:00

მუშა -ოპერატორი

ID 64846

ქვის საამქროში დანადგარებზე სამუშაოდ გვესაჭიროება მუშა -ოპერატორი . ხელფასი შეთანხმებით . სწავლების პროცესში ანაზღაურება დღიურად . ☎:  599957675

განთ. 30 ივნისი 18:15

ბოლო ვადა 23 აგვისტო 00:00

500 ლარი

კონსულტანტი

ID 64845

"კომფორტერი" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე.

მოვალეობები:

** კლიენტთა სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურება;
** მაღაზიაში წარმოდგენილი პროდუქციის სრულყოფილი ცოდნა;
** კვალიფიციური დახმარება პროდუქციის შერჩევასა და გადაწყვეტილების მიღებაში.

სავალდებულო მოთხოვნები:

** სამუშაო გამოცდილება მსგავს სფეროში.
** უმაღლესი განათლება;
** ინგლისური და/ან რუსული ენების საშუალო დონეზე ფლობა
** ასაკი: 20-დან 30 წლამდე.

სასურველი უნარ-ჩვევები:

** კლიენტთა მომსახურების კარგი უნარ-ჩვევები;
** კლიენტზე ორიენტირებულობა;
** თავაზიანობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** მოწესრიგებული, დისციპლინირებული;
** პუნქტუალური;
** ოპერატიული;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** უცხო ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.

გამოსაცდელი ვადა: ორი თვე, ანაზღაურებით.
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი.
სამუშაო გრაფიკი: 10:30-დან 20:00 საათამდე, 1 დღე დასვენება.
ანაზღაურება: ხელზე ასაღები ხელფასი - 500 ლარი. დამატებით ბონუსი, რომელიც დამოკიდებული იქნება უშუალოდ კონსულტანტის მუშაობაზე.

დაინტერესებულ პირებს შეუძლიათ გამოგზავნონ CV ელ.მისამართზე: [email protected] და "subject"-ის ველში მიუთითეთ პოზიცია, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

გაითვალისწინეთ, რომ CV ფოტოსურათის გარეშე არ განიხილება.

განთ. 30 ივნისი 14:07

ბოლო ვადა 30 ივლისი 00:00

ოფისის მენეჯერი

ID 64844

კომპანია "Sharemac-Techhub" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე.

კომპანია "Sharemac-Techhub" არის გერმანული კომპანია "Sharemac GmbH"-ის მიერ საქართველოში დაფუძნებული ტექნიკური და პროგრამული უზრუნველყოფის მიწოდებისა და განვითარების ცენტრი.
ჩვენ ვართ წამყვანი კომპანია, რომელიც სამშენებლო ინდუსტრიასა და კომპანიებს სთავაზობს როგორც მანქანა-დანადგარების გაქირავების ინოვაციურ პლატფორმას, ასევე, პროგრამულ და აპარატურულ გადაწყვეტილებებს. "Sharemac"-ის პროდუქტების მეშვეობით კომპანიებს შეუძლიათ მართონ, დაგეგმონ, გადაზიდონ და გააქირავონ საკუთარი მანქანა-დანადგარები.

მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
ანაზღაურება: შეთანხმებით, კვალიფიკაციის გათვალისწინებით.

ძირითადი მოვალეობები:

** საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება
** ოფისის ინვენტარის მარაგების კონტროლი და შეკვეთების განხორციელება საჭიროებისამებრ
** შემომავალი კორესპონდენციის მიღება, დამუშავება და პასუხის გაცემა საჭიროებისამებრ
** რეკრუტინგის პროცესში მონაწილეობის მიღება, კანდიდატებთან შეხვედრების ორგანიზება და უკუკავშირის უზრუნველყოფა
** კომპანიის ცნობადობის ამაღლების პროცესში მონაწილეობის მიღება
** კომპანიის ადმინისტრაციულ საკითხებში მონაწილეობის მიღება, მათ შორის შეხვედრების დანიშვნა და შეხვედრების განრიგების მართვა
** შეხვედრების შეჯამების მომზადება (meeting minutes, meeting notes)
** ადმინისტრაციული დოკუმენტაციის მართვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე;
** ინგლისურის ენის მაღალ დონეზე ფლობა;
** საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ფლობა;
** ოფისის მენეჯმენტის საფუძვლები;
** ადამიანური რესურსების მართვის საფუძვლები;
** საოფისე მომსახურების ძირითადი სახეები;
** ადმინისტრაციული საქმისწარმოების წესები;
** ოფიციალური დოკუმენტების შედგენა-გაფორმების და მასთან მუშაობის წესები;
** საარქივო საქმეთა ფორმირების წესები;
** საერთაშორისო მიმოწერის სტანდარტები;
** შრომის სამართლის საფუძვლები;
** გერმანული ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
** მუშაობის გამოცდილება საინფორმაციო ტექნოლოგიების სფეროში ჩაითვლება უპირატესობად.

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** გამართული წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი;
** ანალიზის უნარი;
** დროის ეფექტიანად მართვის უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** ორგანიზებულობა;
** თავაზიანობა;
** სიახლეების სწრაფი ათვისების უნარი;
** გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი.

სამუშაო პირობები და გრაფიკი:

** თანამედროვე სამუშაო გარემო
** ჯანმრთელობის დაზღვევა
** გრაფიკი: 10:00-დან 19:00-მდე, ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით.

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ ელ-ფოსტაზე: [email protected] და "Subject"-ის ველში მიუთითოთ სასურველი ვაკანსიის დასახელება.

განაცხადის გამოგზავნის ბოლო ვადაა 15 ივლისი, 2020 წ.

განთ. 30 ივნისი 14:06

ბოლო ვადა 15 ივლისი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 64843

შპს "ზუგდიდი პალასი" საქართველოში უმსხვილესი ბიზნეს ჯგუფის - "ვისოლი"-ს შვილობილი კომპანიაა. კომპანიის ძირითადი საქმიანობაა მრავალბინიანი საცხოვრებელი კომპლექსის მშენებლობა.

"ზუგდიდი პალასი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე ქ. ზუგდიდში.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** კლიენტების მოძიება
** პოტენციურ კლიენტებთან მოლაპარაკებების წარმოება და ხელშეკრულების გაფორმება
** ბაზრების შესახებ ინფორმაციის შეგროვება
** ბაზარზე კლიენტებთან კონკურენტების პოზიციის, არსებული სიტუაციის, ცვლილებების შესახებ ინფორმაციის შეკრება და ანალიზი
** პრეზენტაციების ჩატარება
** შეკვეთების მიღება არსებული მომხმარებლისგან
** ხელშეკრულების მომზადება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება
** გაყიდვების სფეროში მუშაობის 3 წლიანი გამოცდილება
** უცხო ენის ცოდნა (რუსული, ინგლისური)
** კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:

** ლიდერული უნარ-ჩვევები, ენერგიულობა და შედეგზე ორიენტირებულობა;
** კომუნიკაბელურობა;
** თავდაჯერებულობა;
** მომხმარებელთან ურთიერთობების წარმართვის უნარი;
** გადაწყვეტილებათა მიღების უნარი;
** შრომისა და დროის სწორად განაწილების უნარი.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა უნდა გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და წერილის სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება.

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 15 ივლისი.

მადლობას გიხდით ჩვენი ვაკანსიით დაინტერესებისთვის.

თქვენს მიერ გადმოგზავნილი რეზიუმე შეტანილია აპლიკანტთა მონაცემთა ბაზაში შემდგომი განხილვის მიზნით და ინახება ელექტრონულ მისამართზე 6 თვის ვადით.

განთ. 30 ივნისი 14:04

ბოლო ვადა 15 ივლისი 00:00

3500 ლარი

დონორებთან ურთერთობის მენეჯერი

ID 64842

Transparency International (TI) Georgia supports the development of public institutions, promotes good governance and the rule of law, aims to ensure transparency and accountability of government, supports fair and democratic elections and protects universally recognized human rights. Find out more about our work and projects at: http://transparency.ge

Summary:

TI Georgia, the national chapter of the Transparency International anti-corruption global movement, is seeking a full-time Donor Relationship Manager (Project Manager) / Fundraising Manager - a high-skilled professional whose primary function is to manage relationship with TI Georgia`s donors, independently undertake and/or assist the management in fundraising activities, oversee ongoing project implementation and deliver timely reporting to the donors (in line with TI Georgia`s strategy and agreements with donors).

Salary range: Starting from 1300 USD Net per month (will be defined according to the candidate`s qualification)
Benefits: Health insurance, phone credit
Duty station: Tbilisi
Working hours: 10:00-18:00 (Monday to Friday)
Reports to: Executive Director

Main duties include:

** Identifying emerging funding opportunities and developing project proposals;
** Negotiating contracts with donors;
** Supervising implementation of activities in line with the budget and agreements with donors;
** Reporting to the donor semi-annually and annually on progress made;
** Organizing annual or more frequent meetings with donors;
** Ensuring timely evaluation and monitoring of project activities along with the budget spending, as well as mitigation of emerging risks;
** Sustaining good working relationships with existing and potential donor organization leadership and representatives;
** Working closely and coordinating with project staff to ensure that the activities are executed in a timely manner;
** Contributing to the work and goals of TI Georgia;
** Supervising fulfillment of certain projects indicated by the Executive Director.

Qualifications:

** Master`s degree (or equivalent) in law, political science, social sciences or other relevant degree;
** Minimum five years of work experience in project management and/or organizational development, including budget management;
** Experience in monitoring and evaluation;
** Good understanding of transparency and anti-corruption mechanisms, and willingness to learn more;
** Solid awareness of political and economic situation in Georgia;
** Excellent command of English (both written and oral);
** Good command of Georgian (desired);
** Strong command of basic computer programs and ability to work with various online tools;
** Ability to work under time pressure and meet deadlines;
** Ability to work independently, yet, also committed to being a team player.

Application Process:

Applications should be emailed to: [email protected], including all of the following:

** CV in English;
** Cover letter in English, indicating your interest in the position and explaining why you are qualified would be regarded as an asset;
** Contact information of two professional referees.

Please indicate "Donor Relationship Manager" in the subject line. The final deadline for submission of applications is July 31, 2020. Only shortlisted candidates will be contacted for an interview. Organization is looking for a suitable candidate summarily, so the applications will be reviewed on a rolling basis. Interviews could be arranged through online tools. The candidate should be ready to assume responsibilities from September 1, 2020.

განთ. 30 ივნისი 14:02

ბოლო ვადა 31 ივლისი 00:00

ფინანსური ანალიტიკოსი

ID 64841

საერთაშორისო საცალო ვაჭრობის წამყვანი ბრენდი "SPAR", რომელიც 1932 წელს ჰოლანდიაში შეიქმნა, ფლობს 12 500-ზე მეტ მაღაზიას მსოფლიოს 48 ქვეყანაში, 4 კონტინენტზე და ყოველდღიურად 13 მილიონზე მეტ მომხმარებელს ემსახურება.

"SPAR"-ის მაღაზიათა ქსელის უმთავრესი ღირებულებაა იყოს მომხმარებელზე მორგებული - მუდმივად შესთავაზოს სიახლე, მაღალი ხარისხის პროდუქცია და გამორჩეული მომსახურება. ამ ღირებულებებისათვის ჩვენ ვახდენთ ადამიანური რესურსების განვითარებას შესაბამისი ინფრასტრუქტურის, სტანდარტებისა და პროცედურების დანერგვით. მეტი ინფორმაციისთვის, გთხოვთ, ეწვიოთ ჩვენს გვერდს მისამართზე: https://www.facebook.com/SPAR.Georgia/

"SPAR Georgia" - "SPAR International"-ის გლობალური ოჯახის წევრი - აცხადებს ვაკანსიას ფინანსური ანალიტიკოსის პოზიციაზე.

მდებარეობა: ორხევის დასახლება, თ. ჩანტლაძის #40
სამუშაო განაკვეთი: ორშაბათი-პარასკევი 09:00-18:00, დასვენება: შაბათი-კვირა.

მოვალეობა-ვალდებულებანი:

** თვიური, კვარტლური და წლიური ფინანსური ანგარიშგების მომზადება;
** ყოველთვიური და წლიური ბიუჯეტის მომზადება;
** სამუშაო კაპიტალის დაგეგმვა, ანალიზი და მონიტორინგი;
** სხვადასხვა საინვესტიციო პროექტების რენტაბელობის ანალიზი;
** სხვა დაკავშირებული ამოცანები.

ძირითადი მოთხოვნები:

** ფინანსური ანალიტიკოსად მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება 50+ მილიონი ბრუნვის კომპანიაში, ან ფინანსური აუდიტის გამოცდილება რამოდენიმე 50+ მილიონი ბრუნვის კომპანიაში;
** ფინანსური ანგარიშგების საერთაშორისო სტანდარტების ცოდნა;
** საგადასახადო კანონმდებლობის საბაზისო დონეზე ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების, განსაკუთრებით MS Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა;
** დიდი მოცულობის მონაცემებთან მუშაობის უნარი და გამოცდილება;
** ERP სისტემებთან მუშაობის მნიშვნელოვანი გამოცდილება, 1 C პროგრამის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
** რუსული და ინგლისური ენის intermediate დონეზე ფლობა;
** ძლიერი კომუნიკაციისა და ორგანიზების უნარი;
** ძლიერი ანალიტიკური უნარი;
** დინამიურ გარემოსთან ადაპტაციის უნარი;
** მოტივირებული და შედეგზე ორიენტირებული.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში "Subject" მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება - "ფინანსური ანალიტიკოსი", წინააღმდეგ შემთხვევაში, კანდიდატურა ვერ განიხილება.

განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2020 წლის 25 ივლისი.

მადლობას გიხდით ვაკანსიით დაინტერესებისთვის.

განთ. 30 ივნისი 14:00

ბოლო ვადა 25 ივლისი 00:00