ფილტრი

ვაკანსიები

80 ლარი

მზარეული ყაზბეგში

ID 68959

რესტორანი "მაისი" მდებარეობს ყაზბეგში და არის Showkitchen-ის ტიპის გასტრონომიული რესტორანი "Kazbegi Cabins"-ის ტერიტორიაზე. მენიუ შედგება უმეტესად ქართული მოდერნიზებული კერძებისგან, ასევე ადგილობრივი რამდენიმე კერძისგან და საუზმისგან.

რესტორანი "Maisi • მაისი" ეძებს მზარეულს.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** შეფ მზარეულის მიერ გაცემული დავალებების ზედმიწევნით შესრულება
** კერძების მომზადება დადგენილი კალკულაციების დაცვით
** სანიტარული და ჰიგიენური ნორმების დაცვა
** ვადების და ხარისხის კონტროლი.

ძირითადი მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება.
** განათლება კულინარიის სფეროში ჩაითვლება უპირატესობად
** გუნდური მუშაობის უნარი
** ინგლისური ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

სამუშაო გრაფიკი: 9 საათიანი, კვირაში 6 დღე.
ანაზღაურება: დღიურად 70-80 ლარი.
განთავსება და კვება კომპანიის ხარჯზე.

გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში, გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. გუშინ 17:26

ბოლო ვადა 26 ივნისი 00:00

დიასახლისი ყაზბეგი

ID 68958

სტეფანწმინდის ცენტრში მდებარე 20-ნომრიანი სასტუმრო "სტანცია ყაზბეგი" აცხადებს ვაკანსიას დიასახლისის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** სტუმრების ოთახების დალაგება განრიგისა და სტანდარტების მიხედვით, ოთახების სტუმრების მისაღებად გამზადება;
** წინასწარ განსაზღვრული სართულის დერეფნების დალაგება;
** საზოგადოებრივი ზონის დალაგება სტანდარტების მიხედვით;
** სისუფთავისა და წესრიგის დაცვა;
** რეგულარულად საჭიროებისამებრ სხვადასხვა მითითებების შესრულება.

ანაზღაურება: კანდიდატის გამოცდილებისა და გასაუბრების შედეგების მიხედვით
გრაფიკი: ცვლაში შეთანხმებით
სამუშაო ადგილი: სტეფანწმინდა, (ყაზბეგი) ცენტრი
კვება, საცხოვრებელი, მეგობრული და სასიამოვნო სამუშაო გარემო უზრუნველყოფილი იქნება სასტუმროს მიერ.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, დაგვიკავშირდეთ ნომერზე 558 25 30 70

განთ. გუშინ 17:21

ბოლო ვადა 26 ივნისი 00:00

მიმღები ყაზბეგში

ID 68957

სასტუმრო "სტანცია ყაზბეგი" აცხადებს ვაკანსიებს მიმღები-ადმინისტრატორის/ღამის ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

ძირითადი მოთხოვნები:

** მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება
** Booking-ზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად
** ინგლისური ენის ცოდნა;
** მომხმარებლების მომსახურების უნარ-ჩვევები (თავაზიანობა, ყურადღების გამოხატვა, სასიამოვნო საუბარი, სწორი გადამისამართება)
** სხარტი, ლოგიკური აზროვნება;
** დეტალებზე, შესრულების სისწრაფეზე ორიენტირება, კარგი მეხსიერება
** ორგანიზებულობა, კოლეგიალობა, საქმიანი და კონფიდენციალური სამუშაო გარემოს შექმნის უნარი
** გუნდურ გარემოში მუშაობის უნარი
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა
** დეტალებისადმი ყურადღებიანი, ორგანიზებული, პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე
** კომუნიკაბელურობა, არაკონფლიქტურობა
** სამუშაოს დაგეგმვის და მისი დროულად შესრულების უნარი
** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი

ფუნქცია-მოვალეობები:

** მენეჯმენტის მიერ გაცემული დავალების ფარგლებში ამოცანების განხორციელება;
** მომხმარებლების, რეგისტრაციის პროცედურების და ოთახის გამოყოფის პროცედურების განხორციელება;
** სტუმრებისათვის ოთახების წინასწარი დაჯავშნა, მათი შეხედულებისამებრ და ბაზაში ასახვა კომპიუტერში ჩასვლისას;
** სტუმრების მიერ შევსებული ყველა ინფორმაციის რეგისტრაცია კომპიუტერში;
** ჩამომსვლელთა სია ყოველ დილით, ოთახების მზადყოფნის მონიტორინგი;
** სტუმრების მიერ სასტუმროს დატოვებამდე გასაღების შემოწმება, ჩაბარება და სიაში შეტანა, ცარიელი ოთახის გასაღებების შემოწმება;
** ოთახების რეზერვაციების მონიტორინგი და მათი სამომავლო დაჯავშნის ხელშეწყობა;
** სტუმრებისათვის სასტუმროს და მისი სერვისების შესახებ ინფორმირება (ოთახი, საკვები, ტელევიზია და ა.შ) და ამ სერვისების გაყიდვის მცდელობა;
** ნაღდი და საკრედიტო ბარათებით ანგარიშსწორების სისწორის უზრუნველყოფა.
** ყველა სტუმრის საჩივრებისა და პრობლემების გადაწყვეტა მაქსიმალურად სწრაფად და ორგანიზებულად;
** შემოსავლების მართვა და ბელ-ბოის მომსახურების მონიტორინგი;
** ყოველდღიური აუდიტი, რეპორტინგი (შემოსავლების მართვა).

ანაზღაურება: კანდიდატის კვალიფიკაციის და გასაუბრების შედეგების მიხედვით
სამუშაო ადგილი: სტეფანწმინდა (ყაზბეგი) ცენტრი

კვება, საცხოვრებელი, მეგობრული და სასიამოვნო სამუშაო გარემო უზრუნველყოფილი იქნება სასტუმროს მიერ.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით, ელ-მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. გუშინ 17:17

ბოლო ვადა 26 ივნისი 00:00

კონსულტანტი

ID 68956

ბიბლუსი ჯგუფის შვილობილი კომპანია შპს "მულტი" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე თბილისში.

მულტი არის პირველი მულტიფუნქციური სივრცე საქართველოში, რომელიც ერთ სივრცეში აერთიანებს სხვადასხვა მიმართულებებს: სურსათს, სააფთიაქო ქსელს, საყოფაცხოვრებო ტექნიკას, სათამაშოებისა და წიგნების მაღაზიას და მომხმარებელს სთავაზობს მრავალფეროვან არჩევანს.

სამუშაო გრაფიკი: 8 საათიანი სამუშაო განრიგი ცვლებში.

ძირითადი მოვალეობები:

** მომხმარებელთან აქტიური კომუნიკაცია, მისი საჭიროებების დადგენა და პროდუქციის შეთავაზება;
** დარბაზში არსებული პროდუქციის რაოდენობებისა და ფასმაჩვენებლების კონტროლი;
** სექციების მოწესრიგება, პროდუქციის დადგენილი წესის დაცვით განლაგება;
** ინვენტარიზაციის პროცესში მონაწილეობა.

მოთხოვნები:

სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.

ჩვენ გთავაზობთ:

** კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას;
** მეგობრულ სამუშაო გარემოს;
** მზარდ საბონუსე სისტემას;
** ჯანმრთელობის დაზღვევას.

ელ.ფოსტაზე: დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე ელფოსტაზე: [email protected] ან დაგვიკავშირდით ნომერზე: 595 998 053. სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება- "კონსულტანტი დიდი დიღომი"

"მულტი" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას!

აღნიშნული ვაკანსიის ფარგლებში თქვენ მიერ რეზიუმეს ან/და სხვა მონაცემების შემცველი ინფორმაციის წარდგენით, თქვენ თანხმობას აცხადებთ და კომპანიას აძლევთ შემდეგ უფლებამოსილებას:

გაეცნოს/განიხილოს/დაამუშავოს/შეინახოს მოწოდებული ინფორმაცია/ გამოიყენოს მარკეტინგული კომუნიკაციისათვის/გადასცეს მასთან აფილირებულ პირებს ამავე მიზნებით/აღნიშნული უფლებამოსილება გაცემულად ჩაითვლება წინამდებარე მიზნობრიობის ამოწურვამდე ვადით, მათ შორის მომავალში ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურის განხილვისათვის.თქვენ მიერ გამოგზავნილი ინფორმაცია დამუშავდება სახელშეკრულებო, მათ შორის, შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის, ასევე მარკეტინგული მიზნებისათვის, მოქმედი კანონმდებლობის დაცვით.

თქვენ გაქვთ უფლება ნებისმიერ დროს მოგვმართოთ ამავე გზით და მოითხოვოთ მონაცემების წაშლა ან/და გამოყენების შეწყვეტა.

კომპანია იტოვებს უფლებას არ განიხილოს მოცემულ ვაკანსიაზე თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია.

თქვენ ადასტურებთ, რომ გამოგზავნილი ინფორმაცია გეკუთვნით თქვენ და შეესაბამება სინამდვილეს.

განთ. გუშინ 16:00

ბოლო ვადა 25 ივნისი 00:00

სუპერვაიზერი

ID 68955

კომპანია ბიბლუსის კაფეთა ქსელი "პიატო" აცხადებს ვაკანსიას სუპერვაიზერის პოზიციაზე ქალაქ თბილისში.

ჩვენთან გელოდებათ:

** კარიერული განვითარების შესაძლებლობა;
** კომფორტული სამუშაო გარემო;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** და რაც ყველაზე მთავარია - ჩვენთან განსაკუთრებით ფასდება ერთგულება და ახალი იდეების ინიცირება.

ასე რომ, მოუთმენლად გელოდებით ჩვენს დიდ გუნდში, იმისთვის, რომ ერთად ვაკეთოთ ღირებული და მნიშვნელოვანი საქმე.

ძირითადი მოვალეობები:

** მომსახურების მაღალი სტანდარტების დანერგვა;
** დაქვემდებარებული თანამშრომლების მუდმივი მონიტორინგი და შეფასება, მათთვის განახლებული ინფორმაციის გაზიარება
** დაქვემდებარებული თანამშრომლების ცვლების დაგეგმვა
** ყოველთვიური ინვენტარიზაციის პროცესის კოორდინირება;
** ნაშთების კონტროლი;
** ჰიგიენისა და უსაფრთხოების დადგენილი სტანდარტების დაცვა;
** რესტორნის ჯავშნების მიღება, აღრიცხვა, მართვა და მონიტორინგი
** სხვადასხვა საკითხების შესრულება უშუალო ხელმძღვანელის დავალებით

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მომსახურების სფეროში სუპერვაიზერად მინიმუმ 1 წლიანი მუშაობის გამოცდილება;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;

პიროვნული მახასიათებლები:

** სისხარტე;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** პუნქტუალურობა.

სამუშაო გრაფიკი: სრული

დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV ელ-ფოსტაზე [email protected]. გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემაში (Subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. სათაურის გარეშე გამოგზავნილი CV არ განიხილება. კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. გუშინ 15:59

ბოლო ვადა 25 ივნისი 00:00

კონსულტანტი

ID 68954

სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "პეპელა" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე გლდანის ფილიალში.

სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "პეპელა" მომხმარებელს სთავაზობს ევროპული და საერთაშორისო ბრენდების სათამაშოების ფართო ასორტიმენტს ბიჭებისთვის და გოგოებისთვის, 1 თვიდან.

ჩვენთან გელოდებათ:

** კარიერული განვითარების შესაძლებლობა;
** კომფორტული სამუშაო გარემო;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** და რაც ყველაზე მთავარია - ჩვენთან განსაკუთრებით ფასდება ერთგულება და ახალი იდეების ინიცირება.

ასე რომ, მოუთმენლად გელოდებით ჩვენს დიდ გუნდში, იმისთვის, რომ ერთად ვაკეთოთ ღირებული და მნიშვნელოვანი საქმე.

ძირითადი მოვალეობები:

** მომსახურების კორპორატიული სტანდარტის მიხედვით კლიენტთა მომსახურება;
** პროდუქციის სტანდარტული წესით განლაგების უზრუნველყოფა;
** სალარო აპარატთან მუშაობა.

ძირითადი მოთხოვნები:

** სასურველია სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში
** საოფისე პროგრამების ცოდნა მომხმარებლის დონეზე (MS Word, Excel).

პიროვნული მახასიათებლები:

** კომუნიკაბელურობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** პუნქტუალურობა.

სამუშაო გრაფიკი: სრული

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV ელ-ფოსტაზე: [email protected] და ელექტრონული წერილის თემაში (Subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება და ლოკაცია. სათაურის გარეშე გამოგზავნილი CV არ განიხილება.

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. გუშინ 15:58

ბოლო ვადა 27 ივნისი 00:00

მერჩენდაიზერი

ID 68953

სადისტრიბუციო კომპანია "ენგადი" (ნაბეღლავის, ბახმაროს, მარნეულის სასურსათო ქარხნის, რაუხისა და სხვა პროდუქტების ოფიციალური დისტრიბუტორი საქართველოში) აცხადებს ვაკანსიას მერჩენდაიზერის თანამდებობაზე.

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი
ანაზღაურება: ხელფასი და ბონუსი

ძირითადი მოვალეობები:

** სავაჭრო ობიექტ(ებ)ში სამუშაო ვიზიტების განხორციელება კომპანიის პროდუქციის სათანადო, დადგენილი სტანდარტის შესაბამისი, წარმოდგენის უზრუნველსაყოფად;
** საქონლის ინვენტარიზაცია (როგორც საწყობის, ისე თაროს ნაშთის),
** შესაბამისი პირებისთვის, ობიექტზე არსებული სიტუაციის შესახებ ინფორმაციის რეგულარულად მიწოდება, დადგენილი წესის მიხედვით;
** სავაჭრო ობიექტის ხელმძღვანელ პირებთან საქმიანი ურთიერთობის დამყარება კომპანიის ამოცანების და გეგმების შესრულებისა და საქმის კოორდინირებულად წარმართვის მიზნით;
** სავაჭრო ობიექტის თანამშრომლებთან და მომხმარებელთან ურთიერთობისას კომპანიაში არსებული სტანდარტების დაცვა;
** ხელმძღვანელისთვის რეგულარული რეპორტების მომზადება დადგენილი წესითა და ფორმატით;
** უშუალო ხელმძღვანელის სხვა მითითებების შესრულება კომპეტენციის ფარგლებში;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** საშუალო განათლება (სავალდებულო)
** უმაღლესი განათლება (ჩაითვლება უპირატესობად)
** იგივე ან მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (სავალდებულო)
** MS Office

უნარები/პიროვნული კომპეტენციები:

** არითმეტიკული/მათემატიკური უნარები
** კარგი კომუნიკაციური უნარები: გამართული მეტყველება, აქტიური მოსმენა, დამარწმუნებელი კომუნიკაცია, მოლაპარაკების უნარი
** შეზღუდულ ვადებში/დაძაბულ რეჟიმში მუშაობის უნარი
** კონტროლისა და პასუხისმგებლობისთვის მზადყოფნა

ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ჩვენს ელფოსტაზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი და სამუშაოს ადგილმდებარეობა.

სს "მარგებელი ჰოლდინგი" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას!

სს "მარგებელ ჰოლდინგში" თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სს "მარგებელი ჰოლდინგის" მიერ დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისთვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, ვაკანსიის მოთხოვნებიდან გამომდინარე, ან დარეზერვებულ იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. გუშინ 15:57

ბოლო ვადა 27 ივნისი 00:00

400 ლარი

გამყიდველი

ID 68952

მაღაზიების ქსელი "ელვა მარკეტი" აცხადებს ვაკანსიას გამყიდველის პოზიციაზე ქ.თბილისში.

ძირითადი მოვალეობები და ვალდებულებები:

** მომხმარებელთან აქტიური კომუნიკაცია, მისი საჭიროებების დადგენა და პროდუქციის შეთავაზება;
** პროდუქციის რაოდენობებისა და ფასმაჩვენებლების კონტროლი;
** პროდუქციის დადგენილი წესის დაცვით განლაგება;
** ინვენტარიზაციის პროცესში მონაწილეობა.

მოთხოვნები: სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.

ჩვენ გთავაზობთ:

** კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას;
** მეგობრულ სამუშაო გარემოს;
** მზარდ საბონუსე სისტემას;
** ჯანმრთელობის დაზღვევას.

ლოკაცია: სამგორი
ანაზღაურება: ფიქსირებული 400 ლარი + ბონუსები
მუშაობთ კვირაში 6 დღე.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV ელ-ფოსტაზე [email protected]. გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემაში (Subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. სათაურის გარეშე გამოგზავნილი CV არ განიხილება.

განთ. გუშინ 15:53

ბოლო ვადა 27 ივნისი 00:00

უძრავი ქონების გაყიდვების აგენტი

ID 68951

კომპანია "Hill City" აცხადებს ვაკანსიას უძრავი ქონების გაყიდვების აგენტის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო საათები: ორშაბათი-პარასკევი 11:00 -დან 19:00 საათამდე;

პოზიციის მიზანია გაყიდვების ზრდის ხელშეწყობა, მომხმარებლებისათვის მაღალხარისხიანი მომსახურების გაწევა.

მოთხოვნები:

** გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება, სულ მცირე 1 წელი (პრიორიტეტი მიენიჭება უძრავი ქონების მიმართულებით გამოცდილებას)
** უმაღლესი განათლება.
** ენების ცოდნა: ქართული - სრულყოფილად, რუსული, ინგლისური - სასურველია სასაუბრო დონეზე;

ფუნქციები:

** კლიენტებთან სატელეფონო და წერილობითი სახით კომუნიკაცია - პროდუქტის შეთავაზება.
** კომპანიის გაყიდვების ქსელის გაფართოება.
** გასაყიდი ქონების საკუთარი ბაზის ფორმირება და მართვა
** მომხმარებელთა საკუთარი ბაზის ფორმირება და მართვა.
** დაინტერესებული მომხმარებლისთვის გასაყიდი ქონების შესახებ სრული ინფორმაციის მიწოდება და ადგილზე ჩვენება.

აუცილებელი უნარები:

** ურთიერთობის სწრაფად და მარტივად დამყარების უნარი (კომუნიკაბელურობა)
** მომხმარებლების მომსახურების უნარ-ჩვევები (თავაზიანობა, მომხმარებლების დახმარების მზაობის ყურადღების გამოხატვა, სწორი გადამისამართება);
** ინიციატივის გამოჩენის უნარი
** გაყიდვების უნარი (დამარწმუნებელი, არგუმენტირებული და გამართული კომუნიკაცია)
** გამართულად მეტყველების და წერის უნარი
** დაძაბულ, სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი;
** მიზანსწრაფული და შედეგის მიღწევაზე ორიენტირებული
** გამოხატული ყურადღება დეტალების მიმართ
** ორგანიზებულობა, პრეზენტაბელობა, პუნქტუალურობა.
** პასუხისმგებლობის გრძნობა.

კანდიდატის შერჩევა მოხდება რამდენიმე ეტაპად:

** CV-ის განხილვა
** გასაუბრება.

ანაზღაურება განისაზღვრება მხოლოდ საპროცენტო განაკვეთით - გაყიდული ქონებიდან კომპანიის მიერ მიღებული შემოსავლის 40%-ით

კომპანია დაფარავს ჩამოთვლილ ხარჯებს:

** ულიმიტო სასაუბრო
** ტრანსპორტის ხარჯი
** ვებ პლათფორმაზე ბალანსი

დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ რეზიუმე (CV) და ფოტო-სურათი შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: "უძრავი ქონების გაყიდვების აგენტი".

განთ. გუშინ 15:52

ბოლო ვადა 27 ივნისი 00:00

კატეგორიის მენეჯერის ასისტენტი

ID 68950

მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" დაარსდა 2009 წელს. თავდაპირველად მაღაზიები მხოლოდ დედაქალაქში იხსნებოდა, თუმცა 2014 წლიდან ქსელმა მასშტაბური ზრდა დაიწყო და დღესდღეობით საქართველოს ყველა რეგიონულ ცენტრში არის წარმოდგენილი 200 ფილიალით.

"სუფთა სახლი" მომხმარებელს მრავალფეროვან პროდუქციას სთავაზობს. ნებისმიერ ფილიალში შეგიძლიათ შეიძინოთ შემდეგი კატეგორიის პროდუქცია: პარფიუმერია; პირადი ჰიგიენის ნივთები; სარეცხი და საწმენდი საშუალებები; წვრილმანი საყოფაცხოვრებო ნივთები; ჭურჭელი, საკანცელარიო პროდუქცია. კომპანია მუდამ ცდილობს მომხმარებელს შესთავაზოს კონკურენტებთან შედარებით ყველაზე მისაღები ფასი. სწორედ ამიტომ ჩვენს ქსელში ყოველთვიურად შეხვდებით ყველა კატეგორიაში არსებულ სააქციო პროდუქციას ბაზარზე ყველაზე დაბალ ფასად.

"სუფთა სახლში" მთელი საქართველოს მასშტაბით დასაქმებულია 1000-ზე მეტი თანამშრომელი და კომპანიის განვითარებასთან ერთად დასაქმებულთა რაოდენობაც მუდმივად იზრდება - ეს გახლავთ პროფესიონალთა ძლიერი გუნდი, რომელიც ხელს უწყობს კომპანიის მზარდ წარმატებას.

ამჟამად, მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" აცხადებს ვაკანსიას კატეგორიის მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული (ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით)

ფუნქცია-მოვალეობები:

** ყოველთვიური აქციების დაგეგმვა მომწოდებელთან;
** სააქციო ფასების დადგენა;
** საბაზისო ფასების დადგენა;
** გაყიდვების ყოველკვირეული ანალიზი კატეგორიის და მომწოდებლების მიხედვით (მათ შორის კატეგორიაში პროდუქტების მიხედვით);
** კონკურენტების ანალიზი;
** საბაზისო ფასების და აქციების ყოველდღიური მონიტორინგი;
** ასორტიმენტის დადგენა, გაფართოება და ახალი პოზიციების განხილვა;
** კატეგორიის მერჩენდაიზინგი ყველა კონკრეტული მაღაზიისთვის;
** სააქციო პროდუქციის შეკვეთების მომზადება და მომარაგების განყოფილებისთვის მიწოდება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნესის სფეროში);
** მათემატიკური უნარ-ჩვევები;
** Microsoft Office-ის კარგად ცოდნა;
** აუცილებელია უცხო ენის ცოდნა (ინგლისური, რუსული).

დამატებითი უნარები:

** კომუნიკაბელური;
** მიზანდასახული;
** პასუხიმგებლიანი;
** ორგანიზებული;
** ენერგიული;
** პუნქტუალური;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** სასურველია საკუთარი მსუბუქი ავტომობილი.

ჩვენ გთავაზობთ კომფორტულ სამუშაო გარემოს, კვალიფიკაციის ასამაღლებელ ტრეინინგებს, კარიერულ ზრდას, მზარდ შრომით ანაზღაურებას.

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ გადმოაგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "კატეგორიის მენეჯერის ასისტენტი".
"სუფთა სახლი" პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

განთ. გუშინ 15:50

ბოლო ვადა 27 ივნისი 00:00

მენეჯერი

ID 68949

ირლანდიური ფაბი "დუბლინი" აცხადებს ვაკანსიას მენეჯერის პოზიციაზე, ნახევარი განაკვეთით.

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განთ. გუშინ 15:48

ბოლო ვადა 27 ივნისი 00:00

ადმინისტრატორი

ID 68948

სასტუმრო "Gallery Inn" აცხადებს ვაკანსიას სასტუმროში ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

ძირითადი მოთხოვნები:

** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** კომუნიკაბელურობა,
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** გუნდურად და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
** სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის და გადაწყვეტილების მიღების უნარი.

მოვალეობები:

** სტუმრის მიღება და განთავსება;
** სტუმრების რეგისტრაცია;
** სატელეფონო ზარებზე პასუხი და ინფორმაციის მიწოდება;
** სტუმრებთან ანგარიშსწორების წარმოება;

სამუშაო ადგილი: თბილისი, ავლაბარი, გიორგი წერეთლის ქ. #20

გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნეთ ელფოსტაზე: [email protected]

ტელ: +995 595 885887

განთ. გუშინ 15:46

ბოლო ვადა 27 ივნისი 00:00