ფილტრი

ვაკანსიები

სასტუმროს გაყიდვების მენეჯერი ყაზბეგში

ID 66279

სასტუმრო "პორტა კავკასია" აცხადებს ვაკანსიას სასტუმროს გაყიდვების მენეჯერის თანამდებობაზე ყაზბეგში.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, დისტანციური;
სამუშაო გრაფიკი: სრული(მორგებული);
ანაზღაურება: 800-1200 ლარი + ბონუსური სისტემა.

ჩვენ ვეძებთ, გამოცდილ, კრეატიულ და ფართო პირადი კონტაქტების მქონე პიროვნებას, რომელიც დაგვეხმარება რესტორნისა და სასტუმროსთვის მეტი კლიენტის მოზიდვაში.

ძირითადი მოვალეობები:

** სასტუმროს გაყიდვების სტრატეგიის შემუშავება;
** სტრატეგიის შესაბამისი მარკეტინგის დაგეგმვა და შესრულება;
** სასტუმროს პოზიციონირება ბაზარზე;
** ახალი საქმიანი პარტნიორების მოძიება;
** არსებულ პარტნიორებთან საქმიანი ურთიერთობის მუდმივი მონირტორინგი;
** ბაზრის ახალი მიმართულებების გამოვლება და სწრაფი ათვისება;
** პრეზენტაციების მომზადება და პოტენციური პარტნიორებისათვის წარდგენა/გაცნობა;
** სოციალური გვერდებისა და მედია პლატფორმების (Facebook, Instagram) მართვა, კონტროლი და კომპანიის სიახლეების დროულად განთავსება მედია-პლატფორმებზე;
** ყოველთვიური, კვარტალური და წლიური დატვირთვის პროგნოზირება და გენერალური მენეჯერისათვის წარდგენა;
** სასტუმრო და ტურისტული სექტორის გამოფენებში და სხვა ღონისძიებებში მონაწილეობა;
** მენეჯმენტის დავალებების შესრულება;

პიროვნული თვისებები:

** მართვის უნარი
** მათემატიკური უნარები
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი
** გადაწყვეტილებების მიღების უნარი
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** შრომისმოყვარე
** აქტიური
** კომუნიკაბელური
** დავალებების სწრაფად და ხარისხიანად შესრულების უნარი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** გაყიდვების სფეროში მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება (გამოცდილება სასტუმროს სფეროში ჩაითვლება უპირატესობად);
** MS Office-ისა და საპრეზენტაციო პროგრამების მოხმარების უნარ-ჩვევები.
** სასურველია საკუთარი ავტომობილი, B კატეგორიის მართვის მოწმობა
** ძლიერი ლიდერი გამორჩეული დარწმუნების, პრეზენტაციის და კომუნიკაციის უნარები
** ქართული, რუსული და ინგლისური ენების მაღალ დონეზე ცოდნა და ნებისმიერი სახის ინფორმაციის სათანადოდ გადაცემის უნარი;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე 2021 წლის 22 აპრილის ჩათვლით შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურის ველში ("subject") მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. 16 აპრილი 17:20

ბოლო ვადა 22 აპრილი 00:00

მრეცხავი ყაზბეგში

ID 66278

სასტუმრო "რუმს ყაზბეგი" აცხადებს ვაკანსიას მრეცხავის პოზიციაზე.

პოზიციის აღწერა: იზრუნოს სამზარეულოში სისუფთავის შენარჩუნებაზე, მოაწესრიგოს სამზარეულოს ყველა ინვენტარი და შეასრულოს პოზიციასთან დაკავშირებული სხვა მოვალეობები.

ძირითადი მოვალეობები:

** გარეცხოს სამზარეულოს ყველა ინვენტარი (ტაფა, თეფში, ჭიქა, ფინჯანი და სხვა.) დეტალებზე ყურადღების გამახვილებით;
** დაიცვას ინსტრუქციები (სანაგვე ყუთის დაცლა, ჭიქების რეცხვა და ა.შ.), რათა უზრუნველყოს სამუშაო ადგილის მზადყოფნა მომავალი მომსახურებისათვის;
** ფლობდეს ინფორმაციას ყველა სარეცხი საშუალებისა და მათი გამოყენების წესების შესახებ;
** სწორად გამოიყენოს სარეცხი მოწყობილობები;
** უზრუნველყოს მუშაობისთვის სარეცხი საშუალების საჭირო რაოდენობის კონტროლი;
** დაუყოვნებლივ შეატყობინოს სამრეცხაოს ზედამხედველს ნებისმიერი გაუგებრობისა და პრობლემის შესახებ;
** დაიცვას და უზრუნველყოს სისუფთავე სამუშაო ადგილას;
** უზრუნველყოს ყველა მასალის კარგ მდგომარეობაში შენახვა სასტუმროს სტანდარტების შესაბამისად.

საჭირო უნარები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (ჩაითვლება უპირატესობად);
** გამართულად საუბარი ქართულ ენაზე;
** ფიზიკური გამძლეობა;
** კარგი კომუნიკაციის უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე 14 მაისამდე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] ; გთხოვთ სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

მოცემულ ვაკანსიას შესაძლოა დაემატოს პუნქტები ან შეცვალოს ზემოთმოყვანილი აღწერილობა.

განთ. 16 აპრილი 17:16

ბოლო ვადა 14 მაისი 00:00

გაყიდვების ოფიცერი- ნინოწმინდა

ID 66277

"ლიბერთი", ბანკი ყველგან და ყველასთვის, აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების ოფიცრის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა: ახალციხე, ადიგენი, ასპინძა, ახალქალაქი, ნინოწმინდა, ბორჯომი.

ძირითადი მოვალეობები:

** ახალი ფიზიკური და იურიდიული პირი კლიენტების მოზიდვა;
** კლიენტებთან ინტენსიური კომუნიკაცია, საბანკო პროდუქტებთან დაკავშირებით;
** საკუთარი აგენტების ქსელის აწყობა და მუდმივი ეფექტიანი მართვა;
** დასახული რაოდენობრივი და მოცულობითი გეგმების შესრულებაზე ზრუნვა;
** საკუთარი აგენტების მუდმივი მხარდაჭერა, კლიენტებთან კომუნიკაციის პროცესში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება /დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი (სასურველია - საბანკო საქმე, მენეჯმენტი, ფინანსები);
** საოფისე პროგრამების (Excel, Word) ცოდნა.
** უცხო ენების ინგლისური, რუსულის ცოდნა;
** გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

პიროვნული უნარები:

** შედეგზე ორიენტირებული;
** მიზანდასახული;
** შრომისმოყვარე;
** მოწესრიგებული;
** პასუხისმგებლიანი;
** პუნქტუალური.

პირობები:

** ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი + პირადი ბონუსი + ჯგუფის ბონუსი;
** სამუშაო საათები: კვირის დღეებში, 10:00-დან 18:00-მდე;

შენიშვნა: სტუდენტებისთვის მოქნილი გრაფიკი, სალექციო კურსის შესაბამისად.

როგორ მოგვმართოთ:

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2021 წლის 30 აპრილის ჩათვლით.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, განაცხადის გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიცია და ქალაქი/რაიონი , რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.
დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან. სატელეფონო ზარებით ინფორმაციის გაცემა შეუძლებელია.

შეტყობინება: "ლიბერთი ბანკი" პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც ლიბერთი ბანკისთვის ხელმისაწვდომი გახდება ბანკში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით, ბანკის მონაცემთა დაცვის პოლიტიკისა (რომელიც ხელმისაწვდომია ბანკის ოფიციალურ ვებ გვერდზე http://bit.ly/1S5KLSu) და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.

კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით (ან კანონით დადგენილი მეტი/ნაკლები ვადით).
კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, ლიბერთი ბანკმა შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად. თუ თქვენ წინააღმდეგი ხართ, თქვენი კანდიდატურა განხილულ იქნას სხვა პოზიციაზე ან გსურთ ბანკმა შეწყვიტოს მონაცემების დამუშავება, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ლიბერთი ბანკს (ვებ გვერდზე http://www.libertybank.ge მითითებულ საკონტაქტო მონაცემებზე).

გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მონაცემების ბანკისათვის გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა "ლიბერთი ბანკში" ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად.

წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება, როგორც ლიბერთი ბანკში დასაქმებულის ინდივიდუალური შრომითი ხელშეკრულების ნაწილი.

განთ. 16 აპრილი 17:13

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტის ასისტენტი-ახალციხე

ID 66276

სს "თიბისი ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტის ასისტენტის პოზიციაზე.

სამუშაოს აღწერა

შექმენი კომპანიის ძლიერი მომავალი ადამიანების ცხოვრების გასამარტივებლად.

თიბისის ბიზნესების მხარდაჭერის ხანგრძლივი ისტორია აქვს. ბიზნეს ეკოსისტემის გაუმჯობესება კომპანიის ერთ-ერთი მთავარი ამოცანაა, რაც თავის მხრივ ქვეყნის ეკონომიკაზე აისახება. წლების განმავლობაში თიბისის მხარდაჭერით განვითარდა და გაიზარდა არაერთი ბიზნესი, რომლებიც დღესდღეობით მოწინავე როლს თამაშობენ ადგილობრივ ბაზარზე.
ბიზნესებისთვის, როგორც თიბისის მომხმარებლებისთვის მათზე მორგებული ფინანსური ინსტრუმენტების შეთავაზება თიბისისთვის ერთ-ერთი ყველაზე პრიორიტეტული მიმართულებაა. ეს პროცესი თავის მხრივ განსაკუთრებულ ყურადღებას და მუდმივად ძიების პროცესში ყოფნას მოითხოვს.
ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტის პოზიციაზე შენ გადამწყვეტი როლი გექნება მომხმარებლებთან თანამშრომლობის პროცესში. ეს არის კარგი შესაძლებლობა საფინანსო სფეროთი დაინტერესებული ადამიანებისთვის, მართონ პროცესი და განსაზღვრონ სამომავლო თანამშრომლობა კომპანიებთან. გარდა ამისა, პოზიცია ითვალისწინებს პოტენციური მომხმარებლების მოძიებას, რაც ბაზრის კარგად ათვისების საშუალებას იძლევა.

შენ, როგორც ბიზნეს დაკრედიტების ექსპერტის ასისტენტი, უზრუნველყოფ:

** ბიზნეს კლიენტების მოზიდვას და პოტენციური კლიენტებისთვის ბიზნეს სესხის პროდუქტების შესახებ ინფორმაციის მიწოდებას;
** ეფექტური გაყიდვების წარმოებას;
** შედეგებზე ორიენტაციას-ყოველდღიური/ყოველთვიური დავალებების შესრულებას;

ველოდებით გამოხმაურებას თუ:

** ფიქრობ, რომ გაქვს გაყიდვების უნარი და სხარტი აზროვნება
** ხარ კომუნიკაბელური და ინიციატივიანი
** გაქვს ფინანსური ანალიზის უნარი და ხარ პასუხისმგებლიანი
** მუდმივად ეძებ ახალ გამოწვევებს
** გაქვს ლოგიკური აზროვნება
** დამარწმუნებელი კომუნიკაცია
** გუნდურად მუშაობის უნარი
** სტრესული სიტუაციების გამკლავების უნარი
** საქმიანობის ორგანიზების და დაგეგმვის უნარი
** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი

ჩვენ ვართ თიბისი, ტექნოლოგიური კომპანია, რომელიც არსებობს მომხმარებლებისთვის, იცნობს მათ და ზრუნავს მათზე. გვყავს საუკეთესო გუნდი, რომელსაც არ ეშინია შეცდომების და ინოვაციურად აზროვნებს. თიბისი ადამიანების ყოველდღიურობის მნიშვნელოვანი ნაწილია და ემსახურება მათ ციფრულად.

გაცნობებთ, რომ სს "თიბისი ბანკი" ახორციელებს კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებას, ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად. ინფორმაცია კანდიდატის შესახებ ასევე შესაძლოა დამუშავდეს სამომავლო ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით. ინფორმაცია კანდიდატის შესახებ ინახება არაუმეტეს 10 წლის ვადით. იმ შემთხვევაში თუ არ გსურთ მონაცემთა შემდგომი დამუშავება, გსურთ მონაცემთა ცვლილება ან წაშლა, გთხოვთ მოგვმართეთ.

სს "თიბისი ბანკი" კანდიდატთა შერჩევის პროცესს ახორციელებს დისკრიმინაციის ყველა ფორმით აღმოფხვრის შესახებ კანონის მოთხოვნათა და პირთა მიმართ თანაბარი მოპყრობის პრინციპების დაცვით და გამორიცხავს პირთა მიმართ დისკრიმინაციას ნებისმიერი ნიშნით.

თქვენ მიმართ დისკრიმინაციული მოპყრობის ვარაუდის შემთხვევაში, შეგიძლიათ მოგვმართოთ: ცხელი ხაზი 032 2 27 27 27 *1998;

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ იმ პირებთან, ვინც გაივლის შერჩევის პირველ ეტაპს და მიენიჭება კანდიდატის სტატუსი.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: http://career.tbcbank.ge/Job/5664

განთ. 16 აპრილი 17:10

ბოლო ვადა 29 აპრილი 00:00

600 ლარი

ქერია ეითემი

ID 66275

“ქერია ეითემი” (career 8M )- პროფესიული კონსულტირების და დასაქმების ცენტრი - სტარტაპ კომპანიაა, რომლის მთავარი საქმიანობა ოჯახში მომსახურე პერსონალის, მათ შორის, ძიძების შერჩევა და დასაქმებაა. 

 ჩვენ გთავაზობთ:  მაღალანაზღაურებად სამუშაოს;  გადამზადებას ძიძის პოზიციაზე ( სასერტიფიკატო ტრენინგები ტარდება ფსიქოლოგიური, სამედიცინო და ბავშვთა უფლებების მიმართულებით 

სამუშაო პირობები:

  • ადგილმდებარეობა: თბილისი, საბურთალო

  • სამუშაო დღეები: ორშაბათი-პარასკავი 

  • სამუშაო საათები: 10:00 - 19:00;

ანაზღაურება: 600 ლარი

⇒ ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

 

  • ბავშვის ყოველდღიური ჰიგიენის დაცვა;

  • ბავშვის საჭმლის მომზადება;

  • ბავშვის ტანსაცმლის დაუთოება;

  • ბავშვის საძინებელი ოთახის დალაგება;

  • ბავშვის სათამაშოგარემოს მოწესრიგება

  • ბავშვის სათამაშო კუთხის დალაგება;

  • ბავშვის სუფთა ჰაერზე გასეირნება;

  • ბავშვისთვის წიგნის წაკითხვა და თამაში.

 

⇒ საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

 

  • ძიძად მუშაობის გამოცდილება (სასურველია);

 

  ⇒  პიროვნული უნარები:

 

  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;

  • პუნქტუალურობა;

  • ენერგიული, შრომისმოყვარე;

  • მოწესრიგებული;

 

⇒  რა უპირატესობა აქვს ჩვენთან თანამშრომლობას? 

 

  • ჩენთან რეგისტრაცია უფასოა;

  • დასაქმების საკომისიო მხოლოდ 40%, გადახდა შეგეძლებათ 2 ნაწილად;

  • ისარგებლებთ გადამზადების კურსებზე -40% -იანი ფასდაკლებით;

 

  • როგორ დავრეგისტრირდეთ ?


• დააკოპირეთ აპლიკაციის ლინკი და გახსენით ახალ ფანჯარაში - https://bit.ly/3pSi5jB
• შეავსეთ აპლიკაციის ყველა გრაფა და მიუთითეთ რომ გსურთ ძიძად მუშაობა; თქვენი მონაცემები გადმოიგზავნება ჩვენთან;
• დაგიკავშირდებით თქვენს მიერ მითითებულ ნომერზე;

 

აპლიკაციის შევსების დროს ტექნიკური კითხვების არსებობის შემთხვევაში და

დამატებითი კითხვებისთვის დაგვიკავშირდით 598 98 05 03. 

 

თქვენზე  ზრუნვა   ჩვენი პრიორიტეტია !

განთ. 12 აპრილი 13:14

ბოლო ვადა 12 მაისი 00:00

700 ლარი

ქერია ეითემი

ID 66274

“ქერია ეითემი” (career 8M )- პროფესიული კონსულტირების და დასაქმების ცენტრი - სტარტაპ კომპანიაა, რომლის მთავარი საქმიანობა ოჯახში მომსახურე პერსონალის, მათ შორის, ძიძების შერჩევა და დასაქმებაა. 

 ჩვენ გთავაზობთ:  მაღალანაზღაურებად სამუშაოს;  გადამზადებას ძიძის პოზიციაზე ( სასერტიფიკატო ტრენინგები ტარდება ფსიქოლოგიური, სამედიცინო და ბავშვთა უფლებების მიმართულებით 

სამუშაო პირობები:

  • ადგილმდებარეობა: თბილისი, ვაჟა-ფშაველა

  • სამუშაო დღეები: ორშაბათი-პარასკავი 

  • სამუშაო საათები: 10:00 - 19:00;

ანაზღაურება: 700 ლარი

⇒ ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

 

  • ბავშვის ყოველდღიური ჰიგიენის დაცვა;

  • ბავშვის საჭმლის მომზადება;

  • ბავშვის ტანსაცმლის დაუთოება;

  • ბავშვის საძინებელი ოთახის დალაგება;

  • ბავშვის სათამაშოგარემოს მოწესრიგება

  • ბავშვის სათამაშო კუთხის დალაგება;

  • ბავშვის სუფთა ჰაერზე გასეირნება;

  • ბავშვისთვის წიგნის წაკითხვა და თამაში.

 

⇒ საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

 

  • ძიძად მუშაობის გამოცდილება (სასურველია);

 

  ⇒  პიროვნული უნარები:

 

  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;

  • პუნქტუალურობა;

  • ენერგიული, შრომისმოყვარე;

  • მოწესრიგებული;

 

⇒  რა უპირატესობა აქვს ჩვენთან თანამშრომლობას? 

 

  • ჩენთან რეგისტრაცია უფასოა;

  • დასაქმების საკომისიო მხოლოდ 40%, გადახდა შეგეძლებათ 2 ნაწილად;

  • ისარგებლებთ გადამზადების კურსებზე -40% -იანი ფასდაკლებით;

 

  • როგორ დავრეგისტრირდეთ ?


• დააკოპირეთ აპლიკაციის ლინკი და გახსენით ახალ ფანჯარაში - https://bit.ly/3pSi5jB
• შეავსეთ აპლიკაციის ყველა გრაფა და მიუთითეთ რომ გსურთ ძიძად მუშაობა; თქვენი მონაცემები გადმოიგზავნება ჩვენთან;
• დაგიკავშირდებით თქვენს მიერ მითითებულ ნომერზე;

 

აპლიკაციის შევსების დროს ტექნიკური კითხვების არსებობის შემთხვევაში და

დამატებითი კითხვებისთვის დაგვიკავშირდით 598 98 05 03. 

 

თქვენზე  ზრუნვა   ჩვენი პრიორიტეტია !

განთ. 12 აპრილი 11:57

ბოლო ვადა 12 მაისი 00:00

სერვის ცენტრის შემოსავლების კოორდინატორი ონში

ID 66271

შპს "საქართველოს გაერთიანებული წყალმომარაგების კომპანია" აცხადებს კანდიდატთა შერჩევას ზემო იმერეთისა და რაჭის რეგიონული ფილიალის ონის სერვის ცენტრის შემოსავლების კოორდინატორის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ონი
სამუშაო გრაფიკი: სრული

ფუნქცია - მოვალეობები:

** შინაგანაწესის დაცვა და თანამდებობრივი ინსტრუქციით გათვალისწინებული ფუნქცია-მოვალეობების ხარისხიანი და ოპერატიული შესრულება;
** კომპანიის სრული კომერციული ციკლის დადგენილ ვადებში შესრულების კონტროლი (მრიცხველის ჩვენებების აღება, საფასურის დარიცხვა, ქვითრების და საჭირო დოკუმენტაციის წარდგენა, დარიცხული თანხის ამოღება).
** წყლის უკანონო მოხმარებისა და წყალარინების ქსელით უკანონოდ სარგებლობის ფაქტის გამოვლენა, ადმინისტრაციული სამართალდარღვევის ოქმის შედგენა;
** იურიდიული და ფიზიკური პირებისაგან სერვის ცენტრში თანხის ამოღების კონტროლი;
** კომპანიის შემოსავლების ზრდასთან დაკავშირებული გეგმების შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება;
** შემოსულ კორესპონდენციაზე შესაბამისი რეაგირების განხორციელება;
** განყოფილების უფროსისათვის ყოველდღიური ანგარიშის მომზადება და ინფორმაციის მიწოდება;
** შესრულებული სამუშაოების შესახებ ყოველთვიური ანგარიშის მომზადება/წარდგენა უშუალო უფროსისთვის;
** მასზე მინდობილი კომპანიის კუთვნილი ქონების დაცვა/მოფრთხილება;
** კომპეტენციის ფარგლებში ხელმძღვანელობის სხვა დავალებების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სავალდებულოა ბაკალავრის აკადემიური ხარისხი, სასურველია განათლება ფინანსური ან/და ეკონომიური მიმართულებით;
** მუშაობის არანაკლებ 2 წლის სტაჟი;
** სასურველია ინგლისური ან/და რუსული ენის ცოდნა;
** სავალდებულოა Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office Outlook მაღალ დონეზე ცოდნა.

პიროვნული მახასიათებლები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** პუნქტუალურობა.

დაინტერესებულმა პირებმა 2021 წლის 20 აპრილის ჩათვლით გამოაგზავნეთ რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე [email protected] და გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. 7 აპრილი 12:49

ბოლო ვადა 21 აპრილი 00:00

ოფიცერი რაჭაში

ID 66270

"კრედო ბანკი" 20 წლიანი ისტორიის მქონე მძლავრი, სტაბილური ფინანსური ინსტიტუტია. კომპანია უწყვეტი სერვისებით საქართველოს 11 რეგიონში, 75 ფილიალით არის წარმოდგენილი.
თანამშრომლებზე ზრუნვა ჩვენი პრიორიტეტია.

ახალ კრედოელებს ვთავაზობთ პროფესიონალ გუნდთან ერთად, მეგობრულ სამუშაო გარემოში განვითარების შესაძლებლობას და ბენეფიტებს:

** ტრენინგები;
** მასტერკლასები;
** პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
** დინამიურ გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას;

გუნდში ვეძებთ მოტივირებულ, განვითარებაზე ორიენტირებულ, პოზიტიურ კანდიდატს ზემო იმერეთში და რაჭა-ლეჩხუმში (ზესტაფონი, ხარაგაული, თერჯოლა, ბაღდათი, ცაგერი, ამბროლაური, ჭიათურა, საჩხერე).

რა იქნება შენი ძირითადი მოვალეობა და პასუხისმგებლობა: მოუტანო შედეგი შენს გუნდს, კომპანიას და საკუთარ თავს.

რა ცოდნა და უნარები გვჭირდება შენგან:

იცოდე კარგად შენი საქმე, იცნობდე კარგად შენს ქალაქს, რეგიონს და გიყვარდეს რასაც აკეთებ.

თუ დაინტერესდი, გამოგზავნეთ CV, გაიარე შერჩევა და შემოუერთდი ჩვენს მეგობრულ გუნდს. #გახდიკრედოელი
CV გამოგვიგზავნე მეილზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - უმცროსი სესხის ოფიცერი ზემო იმერეთში.

დამატებითი ინფორმაციისთვის მოგვწერე კრედო კარიერის Facebook-ზე.

განცხადების მიღების ვადა: არაუგვიანეს 2021 წლის 21 აპრილი.

#გახდიკრედოელი

შენიშვნა: თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შენახულ იქნას 1 წლის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 7 აპრილი 12:46

ბოლო ვადა 21 აპრილი 00:00

სესხის ოფიცერი მესტიაში

ID 66269

"კრედო ბანკი" 20 წლიანი ისტორიის მქონე მძლავრი, სტაბილური ფინანსური ინსტიტუტია. კომპანია უწყვეტი სერვისებით საქართველოს 11 რეგიონში, 75 ფილიალით არის წარმოდგენილი.
თანამშრომლებზე ზრუნვა ჩვენი პრიორიტეტია.

ახალ კრედოელებს ვთავაზობთ პროფესიონალ გუნდთან ერთად, მეგობრულ სამუშაო გარემოში განვითარების შესაძლებლობას და ბენეფიტებს:

** ტრენინგები;
** მასტერკლასები;
** პროფესიული განვითარებისა და თვითრეალიზაციის შესაძლებლობას;
** დინამიურ გარემოში მუშაობის შესაძლებლობას;

გუნდში ვეძებთ მოტივირებულ, განვითარებაზე ორიენტირებულ, პოზიტიურ კანდიდატს სამეგრელოში და ზემო სვანეთში (ზუგდიდი, წალენჯიხა, ჩხოროწყუ, ხობი, ფოთი, მესტია, სენაკი, მარტვილი).

რა იქნება შენი ძირითადი მოვალეობა და პასუხისმგებლობა: მოუტანო შედეგი შენს გუნდს, კომპანიას და საკუთარ თავს.

რა ცოდნა და უნარები გვჭირდება შენგან:

იცოდე კარგად შენი საქმე, იცნობდე კარგად შენს ქალაქს, რეგიონს და გიყვარდეს რასაც აკეთებ.

თუ დაინტერესდი, გამოგზავნეთ CV, გაიარე შერჩევა და შემოუერთდი ჩვენს მეგობრულ გუნდს. #გახდიკრედოელი
CV გამოგვიგზავნე მეილზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - სამეგრელოში და ზემო სვანეთში.

დამატებითი ინფორმაციისთვის მოგვწერე კრედო კარიერის Facebook-ზე.

განცხადების მიღების ვადა: არაუგვიანეს 2021 წლის 21 აპრილი.

#გახდიკრედოელი

შენიშვნა: თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შენახულ იქნას 1 წლის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 7 აპრილი 12:43

ბოლო ვადა 21 მაისი 00:00

სოციალური მედია მენეჯერი

ID 66268

"ფოლადის სახლი" აცხადებს ვაკანსიას: სოციალური მედია მენეჯერი

ძირითადი მოვალეობები:

** ბრენდის პოზიციონირების და მარკეტინგული მიზნების შესაბამისად სოციალური მედია სტრატეგიის შემუშავება;
** ყოველდღიური კონტენტის შექმნა (ტექსტი, ვიზუალი);
** სოციალური მედიისთვის საკომუნიკაციო გეგმის შემუშავება და შესრულება;
** სოციალური ქსელების მართვა;
** მომხმარებელთან კომუნიკაცია;
** მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმვაში მონაწილეობის მიღება, მათი განხორციელება, პროცესის კონტროლი და რეკომენდაციების მომზადება;
** რეგულარული რეპორტინგი, სხვადასხვა ანგარიშებისა და პრეზენტაციების მომზადება და წარდგენა;
** არსებული საკომუნიკაციო კამპანიის ეფექტურობის შეფასება;
** E-mail-კამპანიების დაგეგმვა, განხორციელება და მართვა;
** ვებ გვერდის მართვა, ინფორმაციის განახლება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სოც.მედია მარკეტინგის სფეროში მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
** განათლება რელევანტურ სფეროში;
** ქართულისა და ინგლისური ენების მაღალ დონეზე ცოდნა;
** Facebook, Instagram, Linkedin - ის მართვის საფუძვლიანი უნარი;
** ქოფირაითინგის (Copywriting) საფუძვლიანი უნარი, როგორც ქართულად ასევე ინგლისურად;
** Facebook ads manager and analytics - საფუძვლიანი ცოდნა;
** Google Analytics - ზოგადი ცოდნა;
** SEO (სამძებრო სისტემების ოპტიმიზაცია) - ზოგადი ცოდნა;
** შემოქმედებითი, კრეატიული და პროგრესული ხედვა;
** პუნქტუალურობა და გუნდური მუშაობის უნარი.

უნარები:

** შემოქმედებითი;
** სხარტი აზროვნების უნარი;
** გუნდური მოთამაშე;
** ყურადღებიანი;
** ზეპირი და წერითი კომუნიკაციის გამართული კულტურა

გამოაგზავნეთ რეზიუმე ელ.ფოსტაზე [email protected]

განთ. 7 აპრილი 12:40

ბოლო ვადა 6 მაისი 00:00

სტაჟირება სერვისის სივრცეში

ID 66267

"ევექსის კლინიკები" აცხადებს სტაჟირებას სერვისის სივრცეშიქუთაისის კლინიკაში.

რატომ დასაქმება ევექსში?

** ევექსი ერთ-ერთი ყველაზე წარმატებული, მზარდი და ამბიციური კომპანიაა.
** ასეთ დიდ კომპანიაში კარიერის შექმნა რეალური, პერსპექტიული და საინტერესოა.
** ევექსის რეგისტრატურის გუნდში ვაკანტური ადგილებია.

ვისთვის არის ეს პროგრამა განკუთვნილი? მათთვის, ვისაც სურს შეისწავლოს პრაქტიკაზე დაფუძნებული მომსახურების სტანდარტები და გახდეს რეგისტრატურის გუნდის წევრი.

ვიწვევთ მომსახურების სფეროთი დაინტერესებულებს ბიზნესის, ფინანსების, სოციალური, ფსიქოლოგიური, სამედიცინო, მენეჯმენტის და სხვა მიმართულებებიდან!

სტაჟირების ხანგრძლივობა: 2 კვირა

განსაკუთრებული მინიშნება: პროგრამის დასრულების შემდგომ საუკეთესო შედეგების მქონე მონაწილეებს შესაძლებელია კომპანიამ შესთავაზოს სტაბილური სამუშაო ამ მიმართულებით.

მოითხოვება მხოლოდ მოტივაცია, აქტიურობა და პოზიტივი!

დასაქმების პროგრამის ფარგლებში შესაძლებელია შეისწავლოთ:

** მომსახურების სტანდარტები
** კორპორატიული კულტურა
** პაციენტის ვიზიტის კოორდინაცია
** პაციენტის რეგისტრაციის პროცედურა
** პროცედურულ დოკუმენტაციასთან მუშაობა
** რთული სიტუაციების მართვა

დაინტერესებული კანდიდატები რეზიუმეს ასატვირთად მიჰყევით ბმულს:
https://evexclinics.ge/ka/vacancy/stajireba-servisis-sivrceshi-qutaisi/406

"ევექსის კლინიკები" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებებს.

მოთხოვნილი დოკუმენტის/ინფორმაციის გადმოგზავნით დასაქმების მსურველი (შემდგომში აგრეთვე "კანდიდადტი") ადასტურებს, რომ მის მიერ მიწოდებული ინფორმაცია (პირადი მონაცემები, მოწოდებულ დოკუმენტებში მოცემული სხვა მონაცემები, რეზიუმე, დიპლომ(ებ)ი, სერტიფიკატ(ებ)ი და სხვა ნებისმიერი მოწოდებული დოკუმენტაცია), არის უტყუარი. დამსაქმებელი იღებს ვალდებულებას მოპოვებული ინფორმაცია დაამუშაოს იმ მოცულობით და ფარგლებში, რომელიც საჭიროა მიზნის მისაღწევად. მოპოვებული ინფორმაცია დამსაქმებელთან ინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით, ხოლო ნებისმიერი სადავო საკითხის შემთხვევაში, რომელსაც შეიძლება შემხებლობა ჰქონდეს კანდიდატთან ან მოპოვებულ ინფორმაციასთან, შესაბამისი დავის დასრულებამდე. ამასთან, სადავო გარემოებების არსებობისას, დამსაქმებელი უფლებამოსილია, მოპოვებული ინფორმაცია გადასცეს შესაბამის კომპეტენტურ ორგანოებს. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა, არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე და დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტური ვაკანსიისათვის.
პერსონალურ მონაცემთა დაცვის მაღალი სტანდარტის დანერგვისა და მათ დამუშავებასთან დაკავშირებული ნებისმიერი საკითხისა თუ წამოჭრილი პრობლემის მაქსიმალურად ეფექტურად მართვის/გადაჭრის მიზნით, წინამდებარე თანხმობის გამცემი პირი უფლებამოსილია, კონსულტაციისთვის, ნებისმიერ დროს მიმართოს დამსაქმებლის პერსონალურ მონაცემთა დაცვის ოფიცერს და არსებული საჭიროებიდან გამომდინარე, მაქსიმალურად მოკლე ვადაში მიიღოს კვალიფიციური და ოპერატიული მომსახურება.

გთხოვთ, მხოლოდ იმ შემთხვევაში გამოეხმაუროთ ვაკანსიას და გამოგვიგზავნოთ თქვენი მონაცემები, თუ თქვენ ეთანხმებით ზემოაღნიშნულ პირობებს.

განთ. 7 აპრილი 12:25

ბოლო ვადა 21 აპრილი 00:00

მოლარე-ოპერატორი

ID 66265

გახდი ლიდერ კრედიტის გუნდის წევრი!

შპს მისო "ლიდერ კრედიტი" აცხადებს შემდეგ ვაკანსიას:

მოლარე-ოპერატორი/ოქროს ექსპერტ-შემფასებლი
მდებარეობა: თბილისის, რუსთავის, მარნეულის, გორის, ქუთაისისა და ბათუმის ფილიალებისათვის

სამუშაო გრაფიკი: სრული

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი (სასურველია საბანკო, საფინანსო ან ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით);
** აღნიშნულ სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** რუსული ენის ცოდნა (კომუნიკაციის დონეზე);
** აზერბაიჯანული ენის ცოდნა (სასურველია მარნეულის ფილიალებისათვის);
** ძვირფასი ლითონების შეფასების სერტიფიკატი (სასურველია);
** ნაღდ ფულთან მუშაობის გამოცდილება;

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** ძვირფასი ლითონების მიღება, შეფასება
** სალომბარდე სესხის გაცემა;
** ნაღდ ფულთან დაკავშირებული სალარო ოპერაციების წარმოება;
** მომხმარებლისთვის სწრაფი და ეფექტური მომსახურება;

პიროვნული უნარები:

** სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი
** დამარწმუნებელი, გამართული ვერბალური კომუნიკაციის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი.

ანაზღაურება: ფიქსირებული + ბონუსი

თუ გსურთ გახდეთ ძლიერი გუნდის წევრი, დასაქმდეთ ან უბრალოდ შეიცვალოთ სამსახური, მაშინ გამოაგზავნეთ რეზიუმე (CV) ქართულ ენაზე ფოტოსურათით შემდეგ მისამართზე: [email protected] ან/და შეავსეთ აპლიკაცია http://www.leadercredit.ge (დასაქმდი ჩვენთან).

გთხოვთ, წერილის სათაურში (subject line) მიუთითოთ შესაბამისი პოზიცია და ქალაქი, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. დამატებითი ინფორმაცია, ჩვენი ორგანიზაციის შესახებ, შეგიძლიათ იხილოთ შემდეგ ვებ-მისამართზე: http://www.leadercredit.ge

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

მნიშვნელოვანი შეტყობინება:

გაითვალისწინეთ, რომ ზემოთ აღნიშნულ ვაკანსიაზე რეზიუმეს გაგზავნით თქვენ ავტომატურად ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს შპს მისო ლიდერ კრედიტის მიერ საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამიად. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა შპს მისო ლიდერ კრედიტ-ში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად. წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება, როგორც შპს მისო ლიდერ კრედიტ-ში დასაქმებულის ინდივიდუალური შრომითი ხელშეკრულების ნაწილი.

პერსონალური მონაცემების შენახვა/გამოყენება:

კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 6 (ექვსი) თვის ვადით. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, შპს მისო ლიდერ კრედიტ-მა შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად.

მონაცემთა სუბიექტის მოთხოვნის საფუძველზე მონაცემების დამუშავების შეწყვეტა: თუ, თქვენ ხართ წინააღმდეგი, რომ თქვენი კანდიდატურა განხილულ იქნას სხვა პოზიციაზე ან/და გსურთ შპს მისო ლიდერ კრედიტ-მა შეწყვიტოს მონაცემების დამუშავება, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ კომპანიას ელ.ფოსტის მეშვეობით: [email protected] ან/და ტელეფონის ნომერზე: 0322 730073 (*010)

განთ. 7 აპრილი 12:02

ბოლო ვადა 7 მაისი 00:00