ფილტრი
ვაკანსიები

ID 70242
განთ. 26 მაისი 15:00
ბოლო ვადა 26 ივნისი 00:00

ID 70241
"ქრაფთი" ბრენდის მისიაა ინტერიერის კონცეპტუალური დაგეგმვა და აღსრულება აქციოს სიამოვნებად.
კომპანიის მომსახურებაში შედის: სარემონტო, ინტერიერის დიზაინის, არქიტექტურისა და კერძო მშენებლობის მიმართულებები.
ვეძებთ გამოცდილ ადამიანს, რომელსაც კარგად შეუძლია გუნდის მოტივირება და სრულიად იაზრებს კომპანიის ხედვასა და შეთავაზებულ სტილისტიკას.
ინტერიერის Senior დიზაინერის ფუნქციათა ნუსხას წარმოადგენს:
** დამკვეთთან კომუნიკაცია და დიზაინერისთვის დავალების გაცემა
** ინტერიერის დიზაინის პროექტის სივრცითი დაგეგმარება
** 3D რენდერი და საჭიროების შემთხვევაში ვიზუალების კორექცია
** დიზაინერული ალბომის მომზადება შესაბამისი ტექნიკური ნახაზებით
** პროექტის ფარგლებში სარემონტო მეთვალყურეობა და პროექტის მენეჯერთან კომუნიკაცია.
** ობიექტზე ვიზიტი სამუშაოების მსვლელობის დათვალიერება და პროგრესის ამსახველი ანგარიშის მომზადება
** პროექტის წინასწარ განსაზღვრულ ვადებში ჩაბარება და შესაბამისი სამუშაო პროგრამაში, დეტალური რეპორტინგი.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება არქიტექტურის, ინტერიერის დიზაინის მიმართულებით;
** ინტერიერის დიზაინის სფეროში მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
** აუცილებელია 3d max, Photoshop პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა და მათში მუშაობის გამოცდილება;
** ინგლისური ენის სრულყოფილი ცოდნა.
გთავაზობთ:
** საინტერესო გამოცდილებას და მეგობრულ გარემოს
** დისტანციურ მუშაობის პრინციპს.
** Per project ანაზღაურებას
** მრავალფეროვან პროექტებს (აპარტამენტები, კერძო სახლები და საცხოვრებელი კომპლექსები, კომერციული ობიექტები, ოფისები)
დაინტერესების შემთხვევაში აუცილებელია მიუთითოთ მეილის სათაურში პოზიციის დასახელება და CV-სთან ერთად გადმოგვიგზავნოთ თქვენი პორტფელის ლინკი მისამართზე: [email protected]
განთ. 26 მაისი 14:58
ბოლო ვადა 26 ივნისი 00:00

ID 70240
"Air Solutions LLC" წარმოადგენს საერთაშორისო ლოგისტიკურ კომპანიას.
პოზიციის დასახელება: გაყიდვების მენეჯერი
ადგილმდებარეობა: თბილისი
სამუშაო საათები: 10:00-18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)
გამოსაცდელი ვადა: 2 კვირა
ანაზღაურება: ფიქსირებული + ბონუსი.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
** პოტენციურ მომხმარებლებთან გამავალი ზარების განხორციელება;
** პოტენციური მომხმარებლებისთვის კონკრეტული შეთავაზების მომზადება, შეხვედრის ჩანიშვნა და პრეზენტაციის ჩატარება;
** შემომავალი ზარების მიღება;
** პირველადი შეთავაზების შემდეგ პოტენციური მომხმარებლების მონაცემთა ბაზის შექმნა/მართვა;
** მომხმარებლის საჭიროების დადგენა და ინფორმაციის შესაბამისი სტრუქტურული ერთეულისთვის გადაგზავნა;
** თითოეული ზარის მონაცემთა ბაზაში ასახვა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** გაყიდვების კუთხით მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება პრიორიტეტად.
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების საბაზისო ცოდნა.
სხვა მოთხოვნები:
** მოლაპარაკების ეფექტურად წარმართვის უნარი;
** გამართული მეტყველება;
** დამარწმუნებელი კომუნიკაციის უნარი;
** ემოციური მდგრადობა;
** მომსახურება თავაზიანად და კეთილგანწყობილად;
** კონფლიქტური სიტუაციის მართვის უნარი;
** ინტენსიური დატვირთვის პირობებში მუშაობის უნარი.
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე [email protected], გთხოვთ სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც აგზავნით.
განთ. 26 მაისი 14:55
ბოლო ვადა 26 ივნისი 00:00

850 ლარი
ID 70239
შპს მისო "სმარტ ფინანსი" აცხადებს კონკურსს ვაკანტურ პოზიციაზე: უნივერსალური მოლარე-ოპერატორი.
სამუშაო ადგილი: ფოთი, ზესტაფონი.
სამუშაო გრაფიკი: 9:00 საათიდან 19:00 საათამდე, კვირაში 5 დღე.
ძირითადი მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება;
** ინგლისური და რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა;
** კომპიუტერული საოფისე პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა;
** მათემატიკური და ანალიტიკური უნარ-ჩვევები;
** მომხმარებელთან თავაზიანი, კეთილგანწყობილი დამოკიდებულება.
უნივერსალური მოლარე-ოპერატორის მოვალეობები:
** ძვირფასი ლითონების მიღება, შეფასება;
** სალომბარდე სესხების გაცემა;
** ფულადი გზავნილების, კონვერტაციების განხორციელება;
** კომუნალური გადახდების შესრულება.
ანაზღაურება ხელზე ასაღები: 850 ლარიდან + ბონუსები გეგმებიდან, წლიური პრემირების სისტემა, სამედიცინო დაზღვევა.
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელფოსტაზე: [email protected]. მიიღება მხოლოდ http://smartfin.ge/index.php/ka/career-ka ბმულიდან გადმოწერილი ანკეტის ფორმა.
დავუკავშირდებით მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.
განთ. 26 მაისი 14:53
ბოლო ვადა 26 ივნისი 00:00

750 ლარი
ID 70238
სატელეკომუნიკაციო კომპანია "inexPHONE" აცხადებს ვაკანსიას კონტაქტ ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე.
სამუშაო ადგილი: თბილისი, ნუცუბიძის ქუჩა N1
ანაზღაურება: ხელფასი - 750 ლარი, ბონუსი - 300 ლარი (NET)
სამუშაო განაკვეთი: სრული (განიხილება არასრული განაკვეთიც)
ფუნქცია-მოვალეობები:
** ცხელი ხაზზე შემოსულ ზარებზე დროული და ამომწურავი პასუხი;
** კომპანიის ონლაინ საკომუნიკაციო არხების საშუალებით მომხმარებლებთან წერილობითი კომუნიკაცია;
** საჭიროების შემთხვევაში მომხმარებლებთან ზარის/ვერბალური კომუნიკაციის ინიცირება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და პიროვნული უნარები:
** სასურველია: ინგლისური ან/და რუსული ენის ცოდნა;
** სასურველია მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება.
შერჩევის ეტაპები:
** გასაუბრება;
** ტრენინგი (ანაზღაურებადი).
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - კონტაქტ ცენტრის ოპერატორი.
"inexPHONE" მადლობას გიხდით ვაკანტური პოზიციით დაინტერესებისთვის.
გისურვებთ წარმატებას!
განთ. 26 მაისი 14:51
ბოლო ვადა 26 ივნისი 00:00

900 ლარი
ID 70237
სასტუმრო "Blue Balcony" აცხადებს ვაკანსიას სასტუმროს ადმინისტრატორის პოზიციაზე.
სამუშაო ადგილი: თბილისი, შ. ნიშნიანიძის 16
სამუშაო გრაფიკი: ყოველ მესამე დღეს 10:00-10:00
ანაზღაურება: 900 ლარი ხელზე, დამატებით ბონუსი (200-300 ლარის ოდენობით)
ძირითადი მოთხოვნები:
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.
უნარ-ჩვევები:
** კომუნიკაბელურობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** პუნქტუალურობა, მოწესრიგებულობა, დისციპლინირებულობა
მოვალეობები:
** სტუმრის მიღება/რეგისტრაცია/განთავსება;
** ჯავშნების განხორციელება;
** შემომავალ სატელეფონო ზარებზე პასუხი და ინფორმაციის მიწოდება;
** სტუმრებთან ანგარიშსწორების წარმოება;
** დაკარგული და ნაპოვნი ნივთების რეგისტრაცია;
** სტუმართან დაკავშირებული შენიშვნების და კომენტარების რეგისტრაცია;
** სასტუმროდან გაწერის პროცედურა.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება - "სასტუმროს ადმინისტრატორი", წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.
განთ. 26 მაისი 14:50
ბოლო ვადა 26 ივნისი 00:00

1000 ლარი
ID 70236
სპორტული ტანსაცმლის სამკერვალო "სპორტ+"-ში გვესაჭიროება გამომჭრელი და მკერავი.
1. გამომჭრელი
მოთხოვნები:
** ერკვეოდეს ტანსაცმლის თარგებში (ზომებში გადასვლა და სხვა მოთხოვნები რაც საჭიროა ტანისამოსის შესაკერად)
** უნდა შეეძლოს ძირითად თარგზე კონსტრუირება
** უნდა ჰქონდეს ჭრა-კერვის საბაზისო ცოდნა და იყოს პროფესიულ განვითარებაზე ორიენტირებული.
** ჰქონდეს თარგების ქსოვილზე ჩახაზვის და ელექტრო დანით გამოჭრის გამოცდილება
** სწრაფად ათვისების უნარი
** ენერგიული და პუნქტუალური
** უნდა იყოს პასუხისმგებლობიანი და აკურატული
პირობები:
** ანაზღაურება: 1500 ლარი ხელზე ასაღები.
** სამუშაო დღე (ორშ-შაბ) 10:00 -19:00, ანაზღაურება ყოველი თვის 1 და 16 რიცხვში.
** მუდმივი და სტაბილური სამუშაო.
2. მკერავი
მოთხოვნები:
** მკერავს უნდა შეეძლოს ნიმუშის ან მითითების მიხედვით გამოჭრილი პროდუქტის სრულად აწყობა;
** აუცილებელია იყოს განვითარებაზე ორიენტირებული, პუნქტუალური და კომუნიკაბელური.
პირობები:
** ანაზღაურება: მოჭრილი 1000 ლარი ან გამომუშავება
** სამუშაო საათები: ორშ-შაბ, 10:00-19:00 სთ
ასევე განიხილება დამწყები მკერავი, რომელსაც შევასწავლით საქმეს ადგილზე და გადავუხდით შესაბამის ანაზღაურებას.
დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ რეზიუმე ელფოსტაზე: [email protected]
დეტალებზე დაგვიკავშირდით ნომერზე: +995 598 30 38 95; +995 595 77 82 33
განთ. 26 მაისი 14:47
ბოლო ვადა 26 ივნისი 00:00

800 ლარი
ID 70235
შპს "Couturier UMS" კომპანიაა, სადაც მომხმარებლების კმაყოფილება არის პრიორიტეტი. ჩვენ ვცდილობთ მათი მოთხოვნების დაკმაყოფილებას.
ჩვენი მხრიდან გთავაზობთ თბილ და მეგობრულ გარემოს, სადაც პატივს ვცემთ ერთმანეთს და გვაქვს მუდმივი სწავლის სურვილი. თუ თვლით, რომ იზიარებთ ჩვენს ღირებულებებს, შემოგვიერთდით კონსულტანტის პოზიციაზე.
ფუნქცია-მოვალეობები:
** მომხმარებლისთვის კონსულტაციის გაწევა საკერავ მანქანებსა და აქსესუარებთან დაკავშირებით
** მომხმარებლის დახმარება სასურველი პროდუქტის შერჩევის პროცესში
** პროდუქციის განსათავსებელ ადგილას (საკუთარ სექციაში) წესრიგისა და სისუფთავის დაცვა.
** საკერავი მანქანის გატესტვა (გატესტვა მოიცავს ტექნიკურ შემოწმებას, ხანგრძლივობა 10-15 წუთი, ამას ადგილზე გასწავლით)
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში (სასურველია)
** საკერავი მანქანების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად, თუმცა არ არის სავალდებულო და ჩვენ ადგილზე გასწავლით
** დაკვირვების, გამართული კომუნიკაციისა და თავაზიანი მომსახურების უნარი
** ინგლისური ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა (სასურველია)
სამუშაო პირობები:
** სამუშაო გრაფიკი: 10:00-18:00 საათები
** ანაზღაურება: საწყის ეტაპზე NET 800 ლარი, შემდგომში ხელფასი გაიზრდება. ხელფასი ირიცხება მხოლოდ ბარათზე
** დასვენების დღე: კვირა დღე
გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი CV მითითებულ საკონტაქტო ელფოსტაზე: [email protected]
განთ. 26 მაისი 14:45
ბოლო ვადა 26 ივნისი 00:00

ID 70234
Apple Premium Resellers Team in Georgia, ASBC | iSpace, invites you to participate in the competition for the vacancy of Logistic Manager.
Functional responsibilities:
** Procurement planning by category
** Dealing with International and local suppliers
** Preparation of orders
** Daily monitoring of sales
** Effective management of inventory
** Participation in customs procedures preparation of documents
** B2B department purchases
** Assistance of retail sales stuff
** Planning of promotions with sales and marketing department
** Fulfillment of other tasks, according to established KPI.
Education: University degree is required
Qualifications:
** minimum 1 year Experience in technical field
** experience in the same field will be preferred.
Languages:
** English
** Russian - preferred.
Personal skills:
** Communicability
** Time management
** Oriented on self-development
Other skills: Good command of Microsoft Office tools
Our Benefits:
** Flexible working environment.
** Fixed and Performance based commission system.
** MBO Bonus.
** Professional growth perspectives.
** Challenging tasks and friendly staff.
** Health insurance.
** Loyalty system for our Employees.
We offer:
** Possibility of personal and professional development.
** Dynamic work environment of international company.
If you feel you have the required skills and experience to fulfill this role, please send your CV with the subject - Product Manager, to the following e-mail address: [email protected]
განთ. 26 მაისი 14:43
ბოლო ვადა 26 ივნისი 00:00

ID 70233
ბათუმში, კომპანია "iSpace" აცხადებს გაყიდვების კონსულტანტის ვაკანსიას.
"iSpace" - Apple-ის ერთადერთი Premium Reseller მაღაზიათა ქსელია საქართველოში.
თუ გინდა:
** დასაქმდე საერთაშორისო ორგანიზაციაში
** გახდე მსოფლიოში ყველაზე პოპულარული კომპანიის, Apple პროდუქტების ექსპერტი
** გქონდეს წვდომა Apple-ის უნიკალური სასწავლო პლატფორმასთან
** იმუშაო მსოფლიოში ყველაზე პოპულარულ ბრენდებთან
** შეისწავლო უახლესი ტექნოლოგიები და გახდე პროფესიონალი
** გქონდეს კარიერული ზრდის ფართე არეალი და უნიკალური შესაძლებლობა
** ჩაერთო თანამშრომლებზე გათვლილ ლოიალურობის პროგრამაში
** გქონდეს დაზღვევა და სხვა ბენეფიტები
** გქონდეს მაღალი ანაზღაურება, რომელიც არ არის შეზღუდული და მხოლოდ შენზე იქნება დამოკიდებული მისი მოცულობა
** იმუშაო პროფესიონალებთან ერთად
გსიამოვნებს გაყიდვები და შეგიძლია მომხმარებელთან უცხო ენაზე კომუნიკაცია?
მაშინ ეს ვაკანსია შენთვის არის!
ძირითადი მოვალეობები:
** მომხმარებელთა მომსახურება
** მომხმარებლებისთვის ტექნიკური კონსულტაციის გაწევა
** პროდუქციის განლაგება Apple სტანდარტების შესაბამისად
საჭირო უნარ-ჩვევები:
** მომხმარებელსა და მომსახურებაზე ორიენტირებულობა
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
** სწავლასა და განვითარებაზე ორიენტირებულობა
** გუნდური მუშაობის უნარი
** დისციპლინირებულობა
გაინტერესებს როგორი იქნება შენი სამუშაო გარემო? მარტივად შეგიძლია ნახო აქ: https://ispace.ge/vr-shop
სამუშაო რეჟიმიც დაგაინტერესებთ:
** განაკვეთი - სრული.
** ვმუშაობთ კვირაში 5 დღე (40 საათი) 2 დღე ვისვენებთ!
ჩვენთან ანაზღაურება ფიქსირებულია, ხოლო საბონუსე სისტემა შეუზღუდავი!
თუ თვლი, რომ შეესაბამები ვაკანსიის მოთხოვნებს, გინდა კარიერული ზრდა საერთაშორისო ორგანიზაციაში, მაშინ CV მოგვაწოდე ამ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. სათაურის ველში მიუთითე - "iSpace გაყიდვების კონსულტანტი - ბათუმი".
დამატებითი ინფორმაცია:
თქვენი რეზიუმე კომპანიის მონაცემთა ბაზაში რჩება მაქსიმუმ 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას კომპანიაში არსებულ სხვა რეზიუმეს შესაბამის ვაკანტურ პოზიციაზე.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ რეზიუმეს გამოგზავნით, თქვენ აცხადებთ თანხმობას კომპანიის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავებაზე და/ან მათი ავტომატიზაციის საშუალებების გამოყენებით ან მის გარეშე იმ ადგილობრივ ან საერთაშორისო ორგანიზაციებისთვის გადაცემაზე, რომლებთანაც კომპანია ახორციელებს ურთიერთქმედებას შესაბამისი ხელშეკრულებების საფუძველზე.
განთ. 26 მაისი 14:42
ბოლო ვადა 26 ივნისი 00:00

ID 70232
"რე|ბანკი" წარმოადგენს "პაშა ბანკი საქართველოს" საცალო მიმართულების ქვებრენდს და ამ სეგმენტს 2019 წლიდან ემსახურება. "პაშა ბანკი საქართველო", თავის მხრივ, მსხვილი საინვესტიციო ჯგუფის, პაშა ჰოლდინგის ნაწილი და კორპორატიულ სფეროში მოქმედი რეგიონული ბანკია.
თუ გსურს გახდე ახალგაზრდა, ინოვაციური და განვითარებაზე ორიენტირებული გუნდის წევრი, შემოგვიერთდი! ეს შენი შანსია!
რე|ბანკი დაინტერესებულ და მოტივირებულ პირებს გთავაზობთ გაყიდვების ოფიცრის პოზიციაზე დასაქმებას.
განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა: 26 ივნისი, 2023 წ.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
გისურვებთ წარმატებას!
განთ. 26 მაისი 14:39
ბოლო ვადა 26 ივნისი 00:00

ID 70231
"რე|ბანკი" წარმოადგენს "პაშა ბანკი საქართველოს" საცალო მიმართულების ქვებრენდს და ამ სეგმენტს 2019 წლიდან ემსახურება. "პაშა ბანკი საქართველო", თავის მხრივ, მსხვილი საინვესტიციო ჯგუფის, პაშა ჰოლდინგის ნაწილი და კორპორატიულ სფეროში მოქმედი რეგიონული ბანკია.
თუ გსურს გახდე ახალგაზრდა, ინოვაციური და განვითარებაზე ორიენტირებული გუნდის წევრი, შემოგვიერთდი! ეს შენი შანსია!
რე|ბანკი დაინტერესებულ და მოტივირებულ პირებს გთავაზობთ დისტანციური მომსახურების ოპერატორის პოზიციაზე დასაქმებას.
განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა: 26 ივნისი, 2023 წ.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან. გისურვებთ წარმატებას.
განთ. 26 მაისი 14:39
ბოლო ვადა 26 ივნისი 00:00
სს "არდი დაზღვევა" აცხადებს ვაკანსიას სადაზღვევო შემთხვევების რეგულირების მენეჯერის პოზიციაზე.
სამუშაო ადგილი: ქ. ბათუმი, მის: ვ. გორგასლის N110
სამუშაო განრიგი: მორიგეობა.
ძირითადი მოვალეობები:
** ავტო ზარალების რეგულირების მიზნით სადაზღვევო შემთხვევების დადგომის დროს საჭიროების შემთხვევაში შემთხვევის ადგილზე გასვლა და კლიენტებთან შეხვედრა;
** შემთხვევის ადგილის დასურათება საჭირო ფოტო მასალით;
** შემთხვევის პირველადი შეფასება და გადაწყვეტილების მიღება ექსპერტის ჩართვის საჭიროებაზე;
** საჭირო დოკუმენტაციის მიღების შემდეგ პირველადი ანგარიშის მომზადება და ზარალების საოპერაციო სამსახურისთვის გადაცემა განსახილველად;
** კლიენტისთვის კომპანიის მიერ მიღებული გადაწყვეტილების მიწოდება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება (სასურველია იურიდიული/ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით);
** სასურველია სამუშაო გამოცდილება სადაზღვევო, საბანკო სფეროში, კლიენტებთან ურთიერთობის/მომსახურების მიმართულებით;
** მნიშვნელოვანია დოკუმენტაციასთან მუშაობის გამოცდილება;
** კომპიუტერთან მუშაობის უნარი (Windows, MS Office, Excel, E-mail);
** ქართული ენის გამართული ცოდნა (წერა, მეტყველება) - სავალდებულოა;
** უცხო ენ (ებ)ის ცოდნა - სასურველია;
** B კატეგორიის მართვის მოწმობა.
პიროვნული თვისებები:
** კომუნიკაბელურობა;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** ინფორმაციის სწრაფი ათვისების უნარი;
** დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი;
** სტრესულ გარემოში/ვითარებაში მუშაობის უნარი.
დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ რეზიუმე (CV) ელფოსტაზე: [email protected], სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება - სადაზღვევო შემთხვევების რეგულირების მენეჯერი.
სს "არდი დაზღვევის" მიერ გამოცხადებულ წინამდებარე ვაკანსიაზე გამოხმაურების შემთხვევაში, მათ შორის, თქვენი რეზიუმეს [CV] გამოგზავნით, თქვენ:
ეთანხმებით, რომ "სს. არდი დაზღვევა" უფლებამოსილია, კანონმდებლობით დადგენილი წესით, მიზნით, მოცულობითა და ვადით დაამუშაოს თქვენი პერსონალური მონაცემები;
ანიჭებთ "სს არდი დაზღვევას" უფლებას, თქვენი დასაქმების შესახებ უარყოფითი გადაწყვეტილების მიღების შემთხვევაში, თქვენგან მიღებული ინფორმაცია, მათ შორის, პერსონალური მონაცემები, შეინახოს და დაამუშაოს მათი მიღებიდან 6 (ექვსი) თვის განმავლობაში, დასაქმების შემდგომი შემოთავაზების მიზნით.
დაუსაქმებლობის შემთხვევაში ამ ვადის გასვლისთანავე "სს. არდი დაზღვევა" სრულად გაანადგურებს თქვენ მიერ გამოგზავნილ რეზიუმეს [CV] და კორპორაციაში არსებულ პერსონალურ მონაცემებს.