ფილტრი

ვაკანსიები

სტაჟიორი ცაგერში

ID 65940

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია ს.ს. "ლაზიკა კაპიტალი" აწარმოებს მსურველთა მიღებას საკრედიტო ექსპერტ-სტაჟიორის თანამდებობაზე (ზუგდიდის, წალენჯიხის, მესტიის, სენაკის, მარტვილის, ჩხოროწყუს, ოზურგეთის, ხობის, ბათუმის, ქობულეთის, ხულოს, ხელვაჩაურის, ქუთაისის, ცაგერის, სამტრედიის, ზესტაფონის და ბაღდათის ფილიალებში).

აუცილებელი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება, პრიორიტეტულად ფინანსებში და საბანკო საქმეში, ან სხვა მონათესავე ეკონომიკური პროფილით; ასევე ნებისმიერ საბუნებისმეტყველო დარგებში;
** სხარტი და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** კომუნიკაბელური;
** კომპიუტერის, კერძოდ კი "ვორდის" და "ექსელის" ზედმიწევნით ცოდნა;
** აუცილებელია იყოს შესაბამისი ქალაქის ან მიმდებარე სოფლების მკვიდრი;
** ​მაქსიმალური ასაკი: 25 წელი.

კანდიდატთა შერჩევა მოხდება სპეციალური ტესტირების საფუძველზე. მსურველებს შეუძლიათ გამოაგზავნონ ანკეტა, ანუ ე.წ. "სივი" ქართულ ენაზე, აუცილებლად ფოტოსურათით, ელ. ფოსტით, შემდეგ მისამართზე: [email protected].

განთ. გუშინ 11:22

ბოლო ვადა 13 თებერვალი 00:00

განვადების მენეჯერი მესტიაში

ID 65939

მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია ს.ს. "ლაზიკა კაპიტალი" აცხადებს ვაკანსიას განვადების მენეჯერის პოზიციაზე ზუგდიდის, მესტიის, სენაკის, მარტვილის, ჩხოროწყუს, ოზურგეთის, ხობის, ბათუმის, ხელვაჩაურის, ქუთაისის, სამტრედიის, ზესტაფონის ფილიალებში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** არ არის აუცილებელი კანდიდატს ჰქონდეს სამუშაო გამოცდილება;
** იგივე ან მსგავს პოზიციაზე მიღებული სამუშაო გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
** კომპიუტერზე მუშაობის დახვეწილი უნარ-ჩვევები (MS Word, MS Excel).

სასურველი უნარ-ჩვევები:

** კომუნიკაბელური;
** პრეზენტაბელური;
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** მოტივირებული;

მსურველებს შეუძლიათ გამოაგზავნონ ანკეტა, ანუ ე.წ. "სივი" ქართულ ენაზე აუცილებლად ფოტოსურათით, ელ. ფოსტით, შემდეგ მისამართზე: [email protected].

განთ. გუშინ 11:20

ბოლო ვადა 13 თებერვალი 00:00

ტექნიკური მენეჯერი ნაფარეულში

ID 65938

სასტუმრო "ლოპოტა სპა & რეზორტი" აცხადებს ვაკანსიას ტექნიკური მენეჯერის პოზიციაზე ს. ნაფარეულში.

ძირითადი ფუნქციები:

** ტექნიკური სისტემების მონიტორინგის მიზნით საჭირო სამუშაოების დაგეგმვა და განხორციელება. არსებული და მოსალოდნელი ხარვეზების დროული გამოვლენის უზრუნველყოფა;
** არსებული შენობა-ნაგებობების, მანქანა-დანადგარების, მოწყობილობების და ელექტრო დანადგარების მდგომარეობის შემოწმება მათ გაუმართაობასთან დაკავშირებული მოსალოდნელი საფრთხეების იდენტიფიცირების მიზნით;
** კომპანიის ტექნიკურ სისტემებში მოსალოდნელი საფრთხეების და რისკების იდენტიფიცირების მიზნით საჭირო წინასწარი კონტროლის სამუშაობის დაგეგმვა და განხორციელება;
** გათბობისა და კონდიცირების, ასევე სამაცივრე დანადგარების/სისტემების გამართულობის მონიტორინგი და გამოვლენილ პრობლემებზე შესაბამისი რეაგირება;
** ტექნიკური სისტემების მონიტორინგის მიდგომის განვითარების წინადადების ინიცირება ხელმძღვანელთან, რათა დროულად განხორციელდეს მოსალოდნელი პრობლემების იდენტიფიცირება;
** მის სარგებლობაში არსებული რესურსების, ინვენტარის, ძირითადი საშუალებების სწორი ექსპლუატაცია და რაციონალური გამოყენება;
** დიზელ გენერატორის მუშაობის კონტროლი, საწვავის მარაგის უზრუნველყოფა, ნამუშევარი საათების აღრიცხვა, დაწესებული ვადების მიხედვით პროფილაქტიკური და ტექნიკური მომსახურების ჩატარების უზრუნველყოფა;

უნარ-ჩვევები:

** პროექტის დაგეგმვის, ორგანიზების და მართვის უნარი;
** მოლაპარაკების უნარი, როგორც ქართულ, ასევე ინგლისურ ენაზე;
** პრეზენტაციის უნარი;
** დროის მართვის და გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** დაქვემდებარებული პერსონალის მართვის უნარი;
** რამდენიმე პროექტის ერთდროულად და ეფექტურად წარმართვის უნარი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მინიმუმ სამ (3) წლიანი გამოცდილება ტექნიკური დეპარტამენტის მართვის მიმართულებით;
** უმაღლესი განათლება სამშენებლო ან საინჟინრო მიმართულებით;
** ინგლისური ენის ცოდნა;
** კომპიუტერული, საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ ელექტრონული წერილის თემის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. გუშინ 11:17

ბოლო ვადა 14 თებერვალი 00:00

ობიექტის ინჟინერი აბასთუმანში

ID 65937

გზის სამშენებლო კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ობიექტის ინჟინრის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: აბასთუმანი
კომპანია უზრუნველყოფს კანდიდატის ტრანსპორტირების, კვებისა და საცხოვრებელი ფართის ხარჯების ანაზღაურებას.
ხელფასი დამოკიდებულია კანდიდატის კვალიფიკაციაზე.

ობიექტის ინჟინერის მოვალეობები:

** პროექტების დაგეგმვის ეტაპზე საინჟინრო-ტექნიკური კუთხით ჩართულობა;
** პროექტების განხორციელებისას წარმოქმნილი პრობლემების დროული შესწავლა და სწრაფი რეაგირება.
** სამშენებლო ტექნოლოგიისა და ნორმების მუდმივი კონტროლი.
** მშენებლობის ხარისხის მუდმივი კონტროლი და ზედამხედველობა.
** პროექტის მენეჯერთან ერთად რესურსების (მასალა, ტექნიკა, ადამიანური რესურსი) დაგეგმვა და კონტროლი;
** პროექტების განხორციელებისას ცვლილებების საჭიროებების საინჟინრო-ტექნიკური ანალიზი, გადაწყვეტილებების ალტერნატივების მომზადება, განხილვა საპროექტო გუნდთან და პროექტის მენეჯერთან ერთად;
** პროექტში განსახორციელებელი ცვლილებების შეფასება და ადგილზე შესწავლა.
** პროექტებში განხორციელებული მნიშვნელოვანი საინჟინრო-ტექნიკური ცვლილებების შესახებ დამკვეთთან კომუნიკაცია, მოლაპარაკებისა და ცვლილებების დასაბუთების პროცესში მონაწილეობა;
** საჭიროების შემთხვევაში ლაბორატორიასთან ურთიერთობა და ცვლილებების საჭიროების დასაბუთება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი ტექნიკური განათლება მშენებლობის განხრით.
** არანაკლებ 5 წლიანი სამუშაო გამოცდილება - აუცილებელია.
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა.
** კარგი მენეჯერული თვისებები.
** გუნდური მუშაობის უნარი.
** გამართული წერისა და მეტყველების უნარი.
** ორგაზინებულობის და პასუხისმგებლობის მაღალი დონე.
** კომუნიკაციის და მოლაპარაკების წარმოების უნარი.
** დროული და ეფექტური გადაწყვეტილებების მიღების უნარი.

დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ მიმდინარე წლის 25 თებერვლამდე გამოაგზავნოთ CV ქართულ ენაზე ელ-ფოსტის მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, წერილის შინაარსში (subject) მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

განთ. გუშინ 11:13

ბოლო ვადა 25 თებერვალი 00:00

ვიპ გაყიდვების მენეჯერი

ID 65936

სს სადაზღვევო კომპანია ალდაგი აცხადებს ვაკანსიას ვიპ გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე, ვიპ გაყიდვების განყოფილებაში.

სამუშაო საათები: 10:00-18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)

ძირითადი მოვალეობები:

** საცალო და SME სადაზღვევო პროდუქტების რეალიზაციის მიზნით სხვადასხვა კომპანიების მოძიება და მათთან მოლაპარაკების წარმართვა;
** პოტენციური კლიენტებისთვის სადაზღვევო პროდუქტების შეთავაზება, პრეზენტაციის ჩატარება და კონსულტაციის გაწევა;
** ყოველდღიურად ანგარიშის მომზადება გაყიდვების შესახებ.

ძირითადი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება, სასურველია ეკონომიკის/ბიზნესის/მარკეტინგის მიმართულებით;
** აუცილებელია სადაზღვევო ან/და საბანკო სფეროში, გაყიდვების მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება;
** აუცილებელია ინგლისური ან/და რუსული ენების კარგად ცოდნა;
** Microsoft Office პროგრამების კარგად ცოდნა.

აუცილებელი უნარები:

** მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
** დამარწმუნებელი კომუნიკაცია;
** ორგანიზებული და მოწესრიგებული;
** შედეგზე ორიენტირებული;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნოთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2021 წლის 28 იანვრის ჩათვლით და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება - ვიპ გაყიდვების მენეჯერი.

სადაზღვევო კომპანია ალდაგში თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები სადაზღვევო კომპანია ალდაგის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის შემდგომი სამი წლის განმავლობაში.

განთ. 14 იანვარი 15:46

ბოლო ვადა 28 იანვარი 00:00

დისტანციური სერვისების განვითარების გუნდი 2

ID 65935

"თიბისი ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას: სერვის ექსპერტი/ - დისტანციური სერვისების განვითარების გუნდი.

ვაკანსიის კოდი: VC5245
ადგილმდებარეობა: თბილისი
მოქმედების ვადა: 28.01.2021
კატეგორია: ბიზნესის განვითარება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

სამუშაოს აღწერა:

** დისტანციური სერვისების განყოფილებაში, იქმნება ახალი და სუპერ საინტერესო გუნდი, რომლის მიზანი არის დისტანციური სერვისების როგორც ტექნოლოგიური ასევე ბიზნეს განვითარება!
** თუ გსურს მონაწილეობა მიიღო მნიშვნელოვანი ტრანსფორმაციის პროცესში, შექმნა და დანერგო განვითარების სტრატეგია, იზრუნო პროცესების გამარტივაზე და ავტომატიზაციაზე, გადაჭრა რთული და საინტერესო ბიზნეს და ტექნოლოგიური ამოცანები - დააფიქსირე შენი სურვილი!

ვის ვეძებთ:

** თუ ხარ ენერგიული, მოტივირებული და დაკვირვებული, გიყვარს პრობლემების იდენტიფიცირება და ახალი გადაწყვეტების შექმნა, სისტემების/პროცესების რედიზაინი და მათი ანალიზი;
** გაქვს გამოცდილება ბიზნეს ანალიზის მიმართულებით, ან გაქვს სურვილი განვითარდე ამ კუთხით, ასევე კარგად იცნობ ბანკის პროცესებს/პროდუქტებს;
** მზად ხარ დაუღალავი შრომისთვის და ახალი გამოწვევებისთვის, მაშინ მოემზადე საინტერესო თავგადასავლებისთვის!

შენ იქნები:

სერვის ექსპერტი, რომელიც მუშაობს ეჯაილ მიდგომებით (Scrum, Kanban) და შეიტან უზარმაზარ წვლილს ისეთი ინოვაციური პროექტების განხორციელებაში, რომლებიც ბანკს მისცემს შესაძლებლობას მნიშვნელოვნად გააუმჯობესოს შედეგები და ასევე მომხმარებელს შესთავაზოს მის მოთხოვნილებებზე მაქსიმალურად მორგებული მარტივი და ავტომატიზირებული ბიზნეს პროცესები.

შენ დაგევალება:

** გუნდთან ერთად ბექლოგის მომზადების პროცესში აქტიური მონაწილეობა, არსებული და ახალი ბიზნეს პროცესების განვითარების კუთხით, დეველოპმენტის გუნდისათვის ბიზნეს/ტექნიკური მოთხოვნების ჩამოყალიბება და მართვა, ეპიკებზე და User story -ებზე მუშაობა.
** ამოცანის შესრულების ხარისხსა და ვადებზე პასუხისმგებლობის აღება.
** ბიზნეს ამოცანების/ პროცესების მოდელირების ტექნიკების ცოდნა (Design thinking, Six Sigma).
** ბიზნეს ამოცანის შესაბამისი გადაწყვეტილების დაპროექტება, როგორც არსებული სისტემების გამოყენებით, ისე საჭიროებისამებრ ახალი სისტემის შექმნით;
** მომხმარებლის საჭიროებას მორგებული ეფექტური, მარტივი, ავტომატური, კონფიგურირებადი პროცესების/პროდუქტების შექმნა და არსებულის გაუმჯობესებაზე აქტიური მუშაობა.
** ბიზნესთან /ჩართულ მხარეებთან აქტიური კომუნიკაცია (ინტერვიუ/შეხვედრები და ა.შ) მოთხოვნების შეგროვების მიზნით და მიღებული ინფორმაციის ანალიზი (ბიზნეს პროცესების დიაგრამირება) საუკეთესო ბიზნეს მოდელის ჩამოყალიბებისთვის.
** ამოცანის დიზაინის, დაპროგრამების, ტესტირებისა და დანერგვის და შემდგომი მონიტორინგის/კონტროლის ფაზებში ფუნქციონალური ექსპერტის როლის შესრულება;

უნდა გქონდეს:

** უმაღლესი განათლება, სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების/ინფორმაციული ტექნოლოგიების დარგში;
** ბანკში პროცესების/პროდუქტების განვითარების მიმართულებით ან ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
** ბანკის პროცესების/პროდუქტების ცოდნა;
** ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნება;
** ბიზნეს პროცესების მოდელირების (ტექნიკების/მეთოდოლოგიების) ცოდნა;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** გუნდურად მუშაობის უნარი;
** დამოუკიდებლად გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** ლოგიკური აზროვნების უნარი;
** საქმიანობის დაგეგმვის და ორგანიზების უნარი;
** უნდა იყო კომუნიკაბელური და ინიციატივიანი

კარგი იქნება რომ გქონდეს:

** Agile გუნდში სერვის ექსპერტის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ტექნიკურ ამოცანებზე მუშაობის;

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/5245

განთ. 14 იანვარი 15:35

ბოლო ვადა 13 თებერვალი 00:00

სერვის ექსპერტი/დისტანციური სერვისების განვითარების გუნდი 2

ID 65934

"თიბისი ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას: სერვის ექსპერტი/ - დისტანციური სერვისების განვითარების გუნდი.

ვაკანსიის კოდი: VC5246
ადგილმდებარეობა: თბილისი
მოქმედების ვადა: 28.01.2021
კატეგორია: ბიზნესის განვითარება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

სამუშაოს აღწერა:

დისტანციური სერვისების განყოფილებაში, იქმნება ახალი და სუპერ საინტერესო გუნდი, რომლის მიზანი არის დისტანციური სერვისების როგორც ტექნოლოგიური ასევე ბიზნეს განვითარება!
თუ გსურს მონაწილეობა მიიღო მნიშვნელოვანი ტრანსფორმაციის პროცესში, შექმნა და დანერგო განვითარების სტრატეგია, იზრუნო პროცესების გამარტივებაზე და ავტომატიზაციაზე, გადაჭრა რთული და საინტერესო ბიზნეს და ტექნოლოგიური ამოცანები - დააფიქსირე შენი სურვილი!

ვის ვეძებთ:

** თუ ხარ ენერგიული, მოტივირებული და დაკვირვებული;
** გიყვარს სიახლეების მოფიქრება და დანერგვა;
** შეგიძლია საკუთარი პოზიციის დაცვა;
** გიყვარს ხალხთან და პარტნიორებთან კომუნიკაცია;
** მუდმივად ხარ სიახლეების და მიმდინარე ტრენდების საქმის კურსში და მზად ხარ დაუღალავი შრომისთვის;
** გაქვს კარგი ვერბალური და წერითი კომუნიკაცია;
** გაქვს რამდენიმე პროექტზე ერთდროულად მუშაობის უნარი;
** არ გეშინია გამოწვევების და სიახლეების;
** შეძლებ იმუშაო თვითორგანიზებულ გუნდებთან ერთად;
** გაქვს მაღალი მოტივაცია და პასუხისმგებლობის გრძნობა;

შენ დაგევალება:

** გუნდთან ერთად ბექლოგის მომზადება, არსებული და ახალი ბიზნეს პროცესების განვითარების კუთხით, დეველოპმენტის გუნდისათვის ბიზნეს/ტექნიკური მოთხოვნების ჩამოყალიბება და მართვა, ეპიკებზე და User story -ებზე მუშაობა.
** ამოცანის შესრულების ხარისხსა და ვადებზე პასუხისმგებლობის აღება.
** მომხმარებლის საჭიროებას მორგებული ეფექტური, მარტივი, ავტომატური, კონფიგურირებადი პროცესების/პროდუქტების შექმნა და არსებულის გაუმჯობესებაზე აქტიური მუშაობა.
** ბიზნესთან /ჩართულ მხარეებთან აქტიური კომუნიკაცია (ინტერვიუ/შეხვედრები და ა.შ) მოთხოვნების შეგროვების მიზნით და მიღებული ინფორმაციის ანალიზი (ბიზნეს პროცესების დიაგრამირება) საუკეთესო ბიზნეს მოდელის ჩამოყალიბებისთვის.
** ამოცანის დიზაინის, დაპროგრამების, ტესტირებისა და დანერგვის და შემდგომი მონიტორინგის/კონტროლის ფაზებში ფუნქციონალური ექსპერტის როლის შესრულება;

უნდა გქონდეს:

** უმაღლესი განათლება, სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების/ინფორმაციული ტექნოლოგიების დარგში;
** ბანკში პროცესების/პროდუქტების/არხების განვითარების მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება;
** ბანკის პროცესების/პროდუქტების ცოდნა;
** ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნება;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** გუნდურად მუშაობის უნარი;
** დამოუკიდებლად გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** ლოგიკური აზროვნების უნარი;
** საქმიანობის დაგეგმვის და ორგანიზების უნარი;
** უნდა იყო კომუნიკაბელური და ინიციატივიანი

კარგი იქნება რომ გქონდეს:

** გამოცდილება სტრატეგიულ დაგეგმვაში/განსაზღვრაში;
** მსხვილ პროექტებზე მუშაობის გამოცდილება;

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/5246

განთ. 14 იანვარი 15:32

ბოლო ვადა 28 იანვარი 00:00

ბარისტა-კონსულტანტი

ID 65933

"უნიქოფი" აცხადებს ვაკანსიას ბარისტა-კონსულტანტის თანამდებობაზე.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მოლარედ მუშაობის გამოცდილება;
** სასურველია, ყავის აპარატთან მუშაობის გამოცდილება (შერჩეულ კანდიდატებს შევასწავლით ადგილზე);
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა (სასურველია);
** ასაკი: 18-35 წ.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** მომხმარებლისთვის სწრაფი, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურების გაწევა;
** მათთვის სწორი და საჭირო ინფორმაციის მიწოდება;
** ნაღდი და უნაღდო სალარო ოპერაციების წარმოება;
** ნაღდ ფულთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება წესების სრული დაცვით;
** სალარო ოპერაციების ზუსტი აღრიცხვა და პროგრამული გატარება;
** თაროების ახალი საქონლით რეგულარულად შევსება და არასაჭირო პროდუქციისგან გათავისუფლება;
** მენეჯერის მიერ განსაზღვრული სხვა დავალებების შესრულება;
** მაღაზიაში წარმოდგენილი პროდუქციის ცოდნა;
** გაყიდვების ზრდაზე ორიენტირებულობა.

პიროვნული თვისებები:

** ენერგიულობა და დისციპლინირებულობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** კომუნიკაბელურობა;
** ორგანიზებულობა;
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** მოტივირებული და შრომისმოყვარე.
** გუნდური მუშაობის უნარი.

პირობები:

** ანაზღაურება ცვლების მიხედვით: თვიური ანაზღაურება 700-750 ლარი;
** ცვლების განრიგი: 09:00-21:00, 21:00-09:00 (შუალედში 24 საათიანი დასვენებით).

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგ ელ. ფოსტაზე: [email protected]

განთ. 14 იანვარი 15:28

ბოლო ვადა 14 თებერვალი 00:00

875 ლარი

ბექ-ოფისის აგენტი

ID 65932

LLC SL Technology is pleased to announce a vacancy for the position of Back Office Agent.

Working days: 5
Working hours: 8 hours per shift - day/night shifts scheduled upon agreement. (Transportation during night shifts provided by the company).
Salary: 875 GEL (NET)

Job requirements:

** Advanced Knowledge of English language is a must.
** Experience in office management
** Experience in processing various documents
** Good knowledge of office programs
** Ability to learn fast

Personal Skills required:

** Self-motivated
** Ambitious
** Organized
** Detail-oriented
** Punctual

We offer:

** Opportunity to join a fast growing international company
** Great work atmosphere in Tbilisi
** Young and highly motivated co-workers
** Great opportunities to make a professional carrier in the company

If you feel, you meet with our vacancy requirements, please send your CV to: [email protected] and indicate the position you are applying for in the subject line.

Only short listed candidates will be contacted.

განთ. 14 იანვარი 14:40

ბოლო ვადა 14 თებერვალი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი/დისტრიბუტორი

ID 65931

"სტენლი ჯგუფი" არის ყველაზე სწრაფად მზარდი კომპანიების ჯგუფი შუა აღმოსავლეთში, ევროპასა და აფრიკაში, რომელიც ლიდერია საავტომობილო და ინდუსტრიული ზეთებისა და საპოხი მასალების წარმოებაში.

ჩვენ ვეძებთ კანდიდატს, რომელსაც აქვს გამოცდილება ზეთის საპოხი მასალების გაყიდვაში/დისტრიბუციაში.

უნარები და გამოცდილება ზეთის საპოხ მასალებში აუცილებელია.

ხელფასი: ფიქსირებული + ბონუსი

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა უნდა წარმოადგინონ CV ფოტოსურათით, ელ. ფოსტაზე: [email protected]. გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ ის პოზიცია, რომელზეც აგზავნით რეზიუმეს.

განთ. 14 იანვარი 14:36

ბოლო ვადა 14 თებერვალი 00:00

1000 ლარი

ტანსაცმლის გამფორმებელი

ID 65930

"MACH & MACH" აცხადებს ვაკანსიას ტანსაცმლის გამფორმებლის პოზიციაზე.

სამუშაო გრაფიკი: სრული, ორშაბათი - შაბათი 09:00 - 18:00

ფუნქცია მოვალეობები:

** ბისერების და თვლების დაკერება
** ქარგვა
** ღილების დაკერება
** შეკერილი სამოსის მოწესრიგება
** ხელმძღვანელისგან, წარმოებასთან დაკავშირებული დამატებითი მითითებების შესრულება

აუცილებელი მოთხოვნები:

** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის 1-2 წლიანი გამოცდილება
** ორგანიზებულობა
** მოწესრიგებულობა
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** პუნქტუალურობა

ანაზღაურება: 800-დან 1000 ლარამდე.

დაინტერესებულმა პირებმა გადმოაგზავნოთ CV ფოტოსურათთან ერთად (აუცილებლად მიუთითეთ ელ. ფოსტის "Subject" ველში - "ტანსაცმლის გამფორმებლის პოზიცია") და, ასევე, ნამუშევრების ფოტოები გამოგვიგზავნეთ საფოსტო მისამართზე: [email protected], წინააღმდეგ შემთხვევაში რეზიუმე არ განიხილება.

პანდემიის პერიოდში კომპანია უზრუნველყოფს თანამშრომლების ტრანსპორტირებას.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 14 იანვარი 14:35

ბოლო ვადა 14 თებერვალი 00:00

1500 ლარი

მკერავი

ID 65929

ქართული ბრენდი "MACH & MACH" ეძებს ქალის ტანსაცმლის პროფესიონალ მკერავს მაღალი ანაზღაურებით.

აუცილებელი მოთხოვნებია:

** გამოჭრილი ტანსაცმლის პროფესიონალურ დონეზე თავიდან ბოლომდე შეკერვა (გამოჭრილის დასრულებულ სახემდე მიყვანა)
** ბოლო უთოს ცოდნა
** მუშაობის მინიმუმ 3-5 წლიანი გამოცდილება
** კანდიდატი უნდა იყოს მოქმედი მკერავი

დამატებითი მოთხოვნები:

** სქესი: მდედრობითი
** ხარისხზე და დეტალებზე ორიენტირებული
** პუნქტუალური
** მაღალი პასუხისმგებლობის მქონე
** ორგანიზებული

სამუშაო გრაფიკი: სრული, ორშაბათი-შაბათი 09:00-18:00 სთ
ხელფასი: 1200-დან 1500 ლარამდე

თუ აკმაყოფილებთ მოცემულ მოთხოვნებს, დაგვიკავშირდით მითითებულ ნომერზე: 558 38 58 38 ან გამოგვიგზავნეთ რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected], გთხოვთ მეილის სათაურში (subject) მიუთითოთ პოზიციის დასახელება: მკერავი, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

პანდემიის პერიოდში კომპანია უზრუნველყოფს თანამშრომლების ტრანსპორტირებას.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 14 იანვარი 14:33

ბოლო ვადა 14 თებერვალი 00:00