ფილტრი

ვაკანსიები

4000 ლარი

ვენტილაციის სპეციალისტი

ID 64811

შპს "Sky Group" აცხადებს ვაკანსიას გათბობა/გაგრილება/ვენტილაციის სპეციალისტის პოზიციაზე.

აუცილებელი მოთხოვნა:

** გათბობა/ გაგრილება/ვენტილაციის სისტემების პროექტირება/მონტაჟი/დემონტაჟი;
** გათბობა/ გაგრილება/ვენტილაციის სისტემების გამართულად ფუნქციონირების კუთხით მუდმივი კონტროლი;
** პრევენციული სამუშაოების დაგეგმვა და ჩატარება სისტემის უწყვეტად და გამართულად ფუნქციონირების მიზნით;
** დაზიანების შემთხვევაში პრობლემის იდენტიფიცირება/დიაგნოსტიკა/შეკეთება;
** გათბობა/გაგრილება/ვენტილაციის სფეროში მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;

სხვა უნარჩვევები:

** გუნდური მუშაობა;
** სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი;
** სამუშაო პროცედურების მკაცრი დაცვა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** პუნქტუალობა.

სამუშაო პირობები:

სამუშაო გრაფიკი: 10-დან 19-მდე;
დასვენების დღე: კვირა;
ხელფასი: 4000 ლარი

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე ელ.ფოსტაზე: [email protected] ან დაგვიკავშირდით ნომერზე: 577 557 537

განთ. 18 ივნისი 14:12

ბოლო ვადა 18 ივლისი 00:00

500 ლარი

ოპერატიული ჯგუფის თანამშრომელი

ID 64810

დაცვის კომპანია "ალგანი", რომელიც დაარსდა 2004 წელს, არის უსაფრთხოების უზრუნველყოფის ლიდერი კომპანია საქართველოში. დღეს "ალგანის" პორტფოლიო 6000-ზე მეტ ორგანიზაციასა და კერძო პირს მოიცავს. კომპანია ორიენტირებულია საქართველოში უსაფრთხოების თანამედროვე, საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი სერვისების დანერგვასა და მიწოდებაზე. დღეისათვის ალგანში დასაქმებულია 1900-მდე ადამიანი, რომლებიც ყოველდღიურად უზრუნველყოფენ უსაფრთხოებას მთელი ქვეყნის მასშტაბით.

დაცვის კომპანია "ალგანი"-ს ქ. ბათუმის რეგიონული განყოფილება აცხადებს მიღებას ოპერატიული ჯგუფის თანამშრომელის პოზიციაზე.

ძირითადი მოთხოვნები:

** სქესი: მამრობითი;
** ასაკი: 25 წლიდან - 45 წლამდე;
** სიმაღლე 180 სმ-დან;
** აღნიშნულ სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
** სავალდებულოა მართვის მოწმობა და მანქანის მართვის არანაკლებ 3 წლიანი გამოცდილება;
** სპორტული აღნაგობა.

სამუშაო გრაფიკი: 24 საათი - სამ დღეში ერთხელ
ხელზე ასაღები ანაზღაურება: 500 ლარი

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ შემდეგ ნომერზე: 577 200 233 / 577 200 228.

განთ. 18 ივნისი 14:10

ბოლო ვადა 18 ივლისი 00:00

მოლარე

ID 64808

მაღაზიათა ქსელი "ელვა მარკეტი" აცხადებს ვაკანსიას მოლარის პოზიციაზე ქ. თბილისში.

ძირითადი მოვალეობები:

** მომხმარებლისთვის ეფექტური და თავაზიანი მომსახურების გაწევა;
** ნაღდი და უნაღდო სალარო ოპერაციების წარმოება;
** სალარო ოპერაციების ზუსტი აღრიცხვა და პროგრამული გატარება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** Fina პროგრამის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;

პიროვნული თვისებები:

** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;

ჩვენ გთავაზობთ:

** კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას;
** მეგობრულ სამუშაო გარემოს
** მზარდ სახელფასო ანაზღაურებას სტაჟის მიხედვით
** დამატებით საბონუსე ანაზღაურებას

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გადმოაგზავნეთ თქვენი CV ელ. მისამართზე: [email protected] 2020 წლის 10 ივლისის ჩათვლით ან დაგვიკავშირდით ნომერზე: 595 99 80 53.

"ელვა მარკეტი" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას.

განთ. 18 ივნისი 14:04

ბოლო ვადა 18 ივლისი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 64807

სასტუმრო "რივერსიდ ზუგდიდი" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე!

სამუშაოს აღწერა:

** კლიენტების მოძიება, მოლაპარაკებების წარმართვა;
** არსებული კლიენტების მომსახურება, განახლებების შეთავაზება;
** სამიზნე ბაზრის კვლევა;
** გაყიდვების ზრდის ხელშეწყობა;
** ყოველკვირეული ანგარიშის წარმოება უშუალო ხელმძღვანელთან.

დამატებითი მოთხოვნები:

** კარგი მეტყველების უნარი;
** გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** სტრესულ სიტუაციებში ადეკვატურად მოქმედების უნარი;
** გაყიდვების/მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება (მინიმუმ 3 წელი);
** პუნქტუალურობა;
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
** კომუნიკაბელურობა და სხვადასხვა ტიპის ადამიანებთან ურთიერთობის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი.
** ენების ცოდნა სასურველია

დაინტერესებულმა პირებმა გაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განთ. 18 ივნისი 14:03

ბოლო ვადა 18 ივლისი 00:00

ადმინისტრაციული ასისტენტი

ID 64806

"პრაგმა მენეჯმენტი" წარმოადგენს "ქებული ბიზნეს ჯგუფში" შემავალი ორგანიზაციების მართვის ახლადშექმნილ ცენტრს. კომპანია უზრუნველყოფს მათ სტრატეგიული, ფინანსური და დამხმარე პროცესების მენეჯმენტს. ამ ეტაპისთვის მის ერთ-ერთ ამოცანას მენეჯერთა პროფესიონალური გუნდის შექმნა და ძირითადი პროცესის გამართვა წარმოადგენს.

"პრაგმა მენეჯმენტი" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული ასისტენტის პოზიციაზე.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** კომპანიის დირექტორისთვის საორგანიზაციო და ადმინისტრაციულ საკითხებში მხარდაჭერა;
** შეხვედრების, საქმიანი მიმოწერის და სხვადასხვა დოკუმენტის თარგმნა;
** ღონისძიებების, შეხვედრებისა და თათბირების ორგანიზება; ოქმების შედგენა;
** დავალებების ვადების კონტროლი, შეხსენება, სტატუსების ცვლილება;
** კომპანიის საიტზე ინფორმაციის პერიოდული განახლება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა;
** უცხო ენების (რუსული, ინგლისური) მაღალ დონეზე ფლობა.

საჭირო უნარ-ჩვევები:

** მაღალი პასუხისმგებლობა და ორგანიზებულობა;
** გამართული წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი;
** მონაცემების სისტემატიზაციის უნარი; ანალიტიკური აზროვნება;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
** სიახლეების იოლად ათვისების უნარი.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგზავნეთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 18 ივნისი 14:01

ბოლო ვადა 18 ივლისი 00:00

თარჯიმანი გუდაურში

ID 64804

Safege is in France based Organisation for water and wastewater infrastructure.
The main objective of "Safege PE" is to assist the contracting Authorities in construction issues.

Location: based in Gudauri (preferred local person)

Job description: Georgian-English Translator/Secretary

Duties:

** Translation of Documents;
** Distributing office correspondence/documents/daily logbooks;
** writing down and monitoring monthly progress meetings;
** Keeping documentation organized and archiving;
** Assisting Resident Engineer in general office duties.

Skills required:

** Good command of English language;
** Responsible and self-organized;
** Computer literacy (MS Office programs: Word, Excel, Outlook, PowerPoint);
** Detail oriented;
** Team player.

Working hours: 9 pm - 6 pm, 5 days a week.
Holidays: Based on Georgian Holidays Calendar.
Preferred candidates: based in Gudauri, Kazbegi, Fasanauri.

Contact: [email protected]

განთ. 17 ივნისი 17:30

ბოლო ვადა 17 ივლისი 00:00

სამაცივრე მეურნეობის მენეჯერი ჯუმათში

ID 64803

შპს "აგრითაჩი" აცხადებს ვაკანსიას სამაცივრე მეურნეობის მენეჯერის თანამდებობაზე სოფელ ჯუმათში (ოზურგეთის მუნიციპალიტეტი).

ძირითადი მოვალეობები:

** სამაცივრე მეურნეობის ხელმძღვანელობა: სამუშაო პროცესის დაგეგმვა და მისი კონტროლი (პროდუქციის მიღების, აღრიცხვისა და დასაწყობების ჩათვლით);
** მიღებული და გაცემული პროდუქციის აღრიცხვა და კონტროლი;
** სამაცივრე საწყობში პროდუქციის სწორად გადანაწილება/განლაგების კონტროლი;
** კლიენტებთან ურთიერთობის გაწევის კოორდინირება და მონიტორინგი;
** სამაცივრე მეურნეობის ფუნქციონირებასთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის წარმოება;
** ახალი კლიენტების მოზიდვა სამაცივრე მეურნეობის სრულყოფილად ფუნქციონირებისთვის;
** სამაცივრე მეურნეობაში სურსათის სისუფთავისა და წესრიგის დაცვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება, სასურველია კვების ინდუსტრიის ინჟინერიისა და ტექნოლოგიების სფეროში;
** მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება, მათ შორის ხელმძღვანელ თანამდებობაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება, სასურველია მსგავს პოზიციაზე;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა და გუნდური მუშაობის უნარი;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
** პრობლემების ანალიზისა და გადაჭრის უნარი.

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected] და ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

განთ. 17 ივნისი 12:21

ბოლო ვადა 16 ივლისი 00:00

კონსულტანტი

ID 64800

შპს "დრესარიუმი" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე.

სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5-6 დღე 48 საათი
ადგილმდებარეობა: თბილისი; "გალერია თბილისი"

ძირითადი მოვალეობები:

** მომხმარებლისთვის მაღალკვალიფიციური მომსახურების გაწევა, პროდუქციის რეალიზაცია;
** მაღაზიის სალაროს ოპერაციების შესრულება;
** მაღაზიაში არსებულ პროდუქციასა და ინვენტარზე პასუხისმგებლობა;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია რუსული და ინგლისური ენების საბაზისო ცოდნა.
** სასურველია ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;

პიროვნული მახასიათებლები:

** კომუნიკაბელური;
** გაწონასწორებული, თავაზიანი;
** შრომისმოყვარე და ენერგიული;
** მოტივირებული და ორგანიზებული;
** დისციპლინირებული;
** პასუხისმგებლობის მქონე;

დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ რეზიუმე (CV ფოტოსურათით) ელფოსტაზე: [email protected]. გთხოვთ, ელფოსტის სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 17 ივნისი 12:12

ბოლო ვადა 16 ივლისი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 64798

"აპტოს შოპ"-ი წარმოადგენს ესთეტიკური მედიცინის პროდუქტების პირველ ოფიციალურ მაღაზიას საქართველოში, რომელიც საუკეთესო პროდუქციას ხელმისაწვდომს ხდის ესთეტიურ მედიცინაში მოღვაწე პროფესიონალებისთვის.

"აპტოს შოპ"-ში წარმოდგენილია წამყვანი ბრენდების (Juvederm, Mesoline, Zo skin, Pluryal, Emet, Skyndor, Aptos, Dr. Nice, Dr. Super და სხვა) როგორც ინექციური პრეპარატები, კოსმეტიკური საშუალებები და ქირურგიული ინსტრუმენტები, ასევე სპეციალიზებული სამედიცინო ტანსაცმელი და ლიტერატურა.

დამატებითი ინფორმაციისთვის ეწვიეთ ვებ-გვერდს: http://www.aptosshop.ge/ge

"აპტოს შოპ"-ის გაყიდვების გუნდი ეძებს გაყიდვების მენეჯერს.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: გაყიდვების სრული ციკლის მართვა - პროდუქციის შესახებ პრეზენტაციების ჩატარება, კლიენტთა პორტფოლიოზე და გაყიდვების ზრდაზე ზრუნვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** საოფისე პროგრამების ცოდნა
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
** სასურველია უმაღლესი სამედიცინო განათლება ან სამედიცინო პროდუქტებთან მუშაობის გამოცდილება
** სასურველია ინგლისური ან რუსული ენის სასაუბრო დონეზე ცოდნა.

პიროვნული მახასიათებლები:

** გამართული კომუნიკაცია და არგუმენტირება
** დროის მართვა და ორგანიზებულობა
** ინიციატივა და შედეგზე ორიენტირებულობა
** ეფექტური პრეზენტაციის მომზადება და ჩატარება
** როგორც გუნდში, ასევე დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი.

დამატებითი მოთხოვნა: სასურველია პირადი ავტომანქანა.

ვაკანტური პოზიცია არის სრული განაკვეთით.
სამუშაო დღეებია: ორშაბათი-პარასკევი, 9:30 სთ-დან 18:00 სთ-მდე.

ჩვენ გთავაზობთ:

** პროფესიული განვითარების და სწავლის შესაძლებლობას
** საბონუსე სისტემას
** კორპორატიული ბენეფიტების პაკეტს - კვება, ჯანმრთელობის დაზღვევა, ფასდაკლებას კომპანიის მომსახურებებზე და პროდუქციაზე.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოგზავნოთ პროფესიული რეზიუმე ელ.ფოსტაზე: [email protected] 5 ივლისამდე. აუცილებელია, რომ ელ.ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "გაყიდვების მენეჯერი".

დავუკავშირდებით მხოლოდ გასაუბრებისთვის შერჩეულ კანდიდატებს.

გისურვებთ წარმატებას!

გაცნობებთ, რომ ვაკანსიაზე გამოგზავნილი რეზიუმე და სხვა დოკუმენტები ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება 3 წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "აპტოს"-ის ან შპს "აპტოს"-ის უფლებამოსილი პირის მიერ, სხვა პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში. პირი, აპლიკაციის მითითებულ ელექტრონულ ფოსტაზე გაგზავნის გზით, ადასტურებს და თანხმდება წინამდებარე პირობას პერსონალურ მონაცემთა დამუშავებასთან დაკავშირებით. აპლიკანტი უფლებამოსილია მოითხოვოს მიწოდებული ინფორმაციის გასწორება, განახლება, დამატება, დაბლოკვა, წაშალა ან განადგურება. ამ შემთხვევაში, შპს "აპტოს", ისევე როგორც შესაბამისი უფლებამოსილი პირი, 15 დღის ვადაში გაასწორებს, განაახლებს, დაამატებს, დაბლოკავს, წაშლის, გაანადგურებს მიღებულ ინფორმაციას ან მიიღებს გადაწყვეტილებას მოთხოვნაზე უარის თქმის შესახებ. გადაწყვეტილება შესაძლებელია გასაჩივრდეს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის ინსპექტორთან ან სასამართლოში კანონმდებლობით დადგენილი წესით.

განთ. 17 ივნისი 12:08

ბოლო ვადა 5 ივლისი 00:00

მსუბუქი ავტომობილის მძღოლი

ID 64797

კომპანია "აგროჰაბი" აცხადებს ვაკანსიას მსუბუქი ავტომობილის მძღოლის პოზიციაზე.

"აგროჰაბი" არის, საქართველოში პირველი, ინოვაციური აგრარული ჰიპერმარკეტი, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს მუდმივად ჯანსაღ, ნატურალურ და ახალ პროდუქციას. ამისთვის კომპანიას გააჩნია საკუთარი ფერმები, რძის პროდუქტების ქარხანა და ათამდე დასახელების სხვადასხვა სახის წარმოება.

ძირითადი მოვალეობები:

** კომპანიის კუთვნილებაში არსებული ავტომობილის მართვა;
** პროდუქციის უსაფრთხოდ გადაზიდვა და მიწოდება დანიშნულების ადგილას დროულად კომპანიის შინაგანაწესის დაცვით;
** ავტომანქანის სისუფთავისა და ტექნიკური მდგომარეობის გამართულობის მონიტორინგი;

ძირითადი მოთხოვნები:

** მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება;
** B კატეგორიის მართვის მოწმობა.

პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** პუნქტუალურობა;
** ​დისციპლინირებულობა;
** გამართული მეტყველება.

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გადმოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected]

გთხოვთ, "subject"-ში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 17 ივნისი 12:07

ბოლო ვადა 17 ივლისი 00:00

სავაჭრო დარბაზის მენეჯერი

ID 64796

კომპანია "აგროჰაბი" აცხადებს ვაკანსიას სავაჭრო დარბაზის მენეჯერის პოზიციაზე თბილისში.

"აგროჰაბი" არის, საქართველოში პირველი, ინოვაციური აგრარული ჰიპერმარკეტი, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს მუდმივად ჯანსაღ, ნატურალურ და ახალ პროდუქციას. ამისთვის კომპანიას გააჩნია საკუთარი ფერმები, რძის პროდუქტების ქარხანა და ათამდე დასახელების სხვადასხვა სახის წარმოება.

ძირითადი მოვალეობები:

** ობიექტის მუშაობისთვის აუცილებელი პროცედურების მართვა, კონტროლი;
** მერჩენდაიზინგის მართვა, კონტროლი;
** ობიექტის სრული პერსონალის მართვა;
** პერსონალის სამუშაო გრაფიკის, ჰიგიენის, იერსახის დაცვის კონტროლი;
** მომხმარებლებისთვის გაწეული მომსახურების ხარისხის კონტროლი;
** ობიექტზე არსებული ფასდებულების სიზუსტის კონტროლი;
** ვადების კონტროლის მექანიზმის მუშაობის კონტროლი;
** სტაჟიორების შეფასება, სტაჟირების პროცესში აქტიური ჩართულობა და საბოლოო გადაწყვეტილების მიღებაში მონაწილეობა;
** კონფლიქტური სიტუაციების მოგვარება;
** შეკვეთების კონტროლი;
** ნაშთის კონტროლი;
** ობიექტის ინტერიერის და სისუფთავის კონტროლი;
** პერსონალის ქცევის კონტროლი;
** ობიექტზე პროდუქციის დროულად და ეფექტურად განთავსების კონტროლი;
** პროდუქციის შენახვისთვის აუცილებელი ტემპერატურული რეჟიმისა და შენახვის კონტროლი;
** დეგუსტაციის მსვლელობის ორგანიზებაში მონაწილეობის მიღება;
** კორპორატიული შეკვეთების შეგროვების უზრუნველყოფა;
** ტაბელის წარმოება;
** შესვენების გრაფიკის დაცვის კონტროლი;
** ხარისხის სამსახურის მიერ გადაცემული დოკუმენტაციის წარმოების კონტროლი;
** ეტიკეტების და შემადგენლობების სისწორის კონტროლი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით)
** მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 4 წლიანი გამოცდილება;
** კვების წარმოების ინდუსტრიის კარგი ცოდნა;
** პროცესების და თანამშრომელთა მართვის უნარები;
** კრიტიკულ სიტუაციებში სწორი გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** საქმისადმი ერთგულება.

სამუშაო პირობები:

** სამუშაო განაკვეთი: სრული;
** ანაზღაურება: კვალიფიკაციის შესაბამისად.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი CV ელ-ფოსტაზე: [email protected] და ელექტრონული წერილის თემაში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 17 ივნისი 12:06

ბოლო ვადა 17 ივლისი 00:00

500 ლარი

კონსიერჟი

ID 64795

კომპანია "აგროჰაბი" აცხადებს ვაკანსიას კონსიერჟის პოზიციაზე.

"აგროჰაბი" არის, საქართველოში პირველი, ინოვაციური აგრარული ჰიპერმარკეტი, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს მუდმივად ჯანსაღ, ნატურალურ და ახალ პროდუქციას. ამისთვის კომპანიას გააჩნია საკუთარი ფერმები, რძის პროდუქტების ქარხანა და ათამდე დასახელების სხვადასხვა სახის წარმოება.

ძირითადი მოვალეობები: მომხმარებლისთვის პროდუქციის უსაფრთხოდ მიწოდება დანიშნულების ადგილზე კომპანიის შინაგანაწესის დაცვით.

ძირითადი მოთხოვნები:

** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** სასურველია ინგლისურის საკომუნიკაციო დონეზე ფლობა.

პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:

** პუნქტუალურობა;
** თავაზიანობა;
** გამართული მეტყველება;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;

სამუშაო გრაფიკი: დღეგამოშვებით 10:00-დან 20:00-მდე
ანაზღაურება: 500 ლარი (NET) + ბონუსი

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გადმოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected]

გთხოვთ, "subject"-ში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებებს!
 

განთ. 17 ივნისი 12:04

ბოლო ვადა 17 ივლისი 00:00