ფილტრი

ვაკანსიები

1500 ლარი

კორპორაციული გაყიდვების დეპარტამენტის უფროსი

ID 63071

მსხვილ ფინანსურ ჰოლდინგში შემავალი სატელეკომუნიკაციო კომპანია "ინექსფონი" აცხადებს ვაკანსიას კორპორაციული გაყიდვების დეპარტამენტის უფროსის პოზიციაზე

სამუშაო ადგილი: თბილისი, წერეთლის გამზ. 118, ექსპო ჯორჯიას პირველი პავილიონი
სამუშაო განაკვეთი: სტანდარტული

ჩვენთვის მნიშვნელოვანია:

- დისციპლინა
- მიზანდასახულობა
- დეტალებზე ორიენტირებულობა

ძირითადი მოვალეობები:

- კორპორაციული გაყიდვების დეპარტამენტის განვითარება
- გაყიდვების გაზრდის ხელშეწყობა უფროს გაყიდვების მენეჯერებთან ერთად
- პოტენციური მომხმარებლების ბაზის დამუშავება
- გაყიდვების სტრატეგიული გეგმის შემუშავება და სამუშაო პროცესის კონტროლი
- ბაზრის შესწავლა და კლიენტზე მორგებული სერვისის შექმნა
- გაყიდვების შედეგების ანალიზის, არსებულ და მოსალოდნელ შედეგებზე ინფორმაციის მიწოდება მენეჯმენტისთვის
- მენეჯმენტთან ყოველკვირეული რეპორტინგი
- გაყიდვების მენეჯერების პერიოდული დატრეინინგება
- საჭიროების შემთხვევაში დეპარტამენტისთვის ახალი კადრის მოძიება

გამოსაცდელი პერიოდი: 1 თვე (ანაზღაურებადი)
ანაზღაურება: 1200-1500 ლარი კვალიფიკაციის შესაბამისად

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected]

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 ოქტომბერი 16:36

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

სტაჟირება მარკეტინგში

ID 63070

"გუდვილი" აცხადებს ვაკანსიას სტაჟიორის პოზიციაზე მარკეტინგის სამსახურში.

პოზიციის მდებარეობა: ქ. თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი - პარასკევი 10:00-18:00 საათამდე; სწავლასთან ხელშეწყობით
სტაჟირების პერიოდი: 6 თვე პროექტის ფარგლებში

სტაჟირება არის ანაზღაურებადი

- თუ ხარ დაინტერესებული მარკეტინგით;
- თუ გიყვარს ფოტოების გადაღება;
- თუ გსურს, მიიღო მონაწილეობა ძალიან საინტერესო და "საშვილიშვილო" პროექტში;
- თუ გინდა, "გუდვილში" შემოსვლისას სიამაყით აივსო და თქვა "ეს მე გავაკეთე!"

მაშინ შენი CV უნდა იყოს ჩვენთან!

[email protected]

Subject-ში მიუთითე "Marketing intern"

შენი მოვალეობები იქნება:

- მარკეტინგულ აქტივობებში ჩართულობა;
- ფოტოების გადაღება, დამუშავება;

ჩვენ არაფერს ვითხოვთ, კარგი იქნება:

უმაღლესი განათლება მარკეტინგის/მოსაზღვრე პროფესიის მიმართულებით (სტუდენტი);

დაინტერესებულ კანდიდატებს შეხვდება მარკეტინგის სამსახურის უფროსი და HR.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 16 ოქტომბერი 16:34

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

საწყობის თანამშრომელი

ID 63069

"ბი ემ სი გორგია" ამიერკავკასიაში ყველაზე მსხვილი სამშენებლო სარემონტო მასალების სავაჭრო კომპანიაა, დაარსებული 1998 წელს. "ბი ემ სი გორგიას" მიერ იმპორტირებული საქონლის რეალიზება ხდება საქართველოში, სომხეთში, აზერბაიჯანში, უკრაინასა და ყაზახეთში. "ბი ემ სი გორგია" ბაზარზე წარმოდგენილია ორი შვილობილი ბრენდით: "ჰიპერმარკეტი გორგია" და "გორგია პრემიუმი". ჰიპერმარკეტები წარმოდგენილია თბილისში, ქუთაისში, მარნეულში, თელავში, ზუგდიდსა და ბათუმში.

ჩვენ გთავაზობთ:

პატივისცემაზე, პროფესიონალიზმზე და მრავალფეროვნებაზე დამყარებულ სამუშაო გარემოს, ადვილი ადაპტაციისთვის ყველა საჭირო პირობას, კარიერული წინსვლის და დაწინაურების რეალურ შესაძლებლობას.

კომპანია გორგიას მუდმივად აქვს მზაობა არსებული ვაკანტური პოზიციები მისივე თანამშრომლებით დააკომპლექტოს, რაც მათ გამოცდილების გაზრდის საშუალებას აძლევს. ჩვენ ვაფასებთ თითოეული თანამშრომლის გამოცდილებას და ჩართულობას კომპანიისთვის მნიშვნელოვან პროცესებში.

გორგიას გუნდის წევრები მუდამ მზად არიან გამოწვევებისთვის, რაც მათი პროფესიული უნარ-ჩვევების გაზრდის და საუკეთესო შედეგის გარანტია.

გახდი ჩვენი პოზიტიური და ინოვაციური გუნდის წევრი!

კომპანია "გორგია" აცხადებს ვაკანსიას საწყობის თანამშრომლის პოზიციაზე, ბათუმში.

ძირითადი მოვალეობები:

- კლიენტის მომსახურება - ტვირთის მიტანა სატრანსპორტო საშუალებამდე;
- ტვირთის დაცლა და დასაწყობება;
- საწყობის პერიოდულ აღრიცხვაში მონაწილეობის მიღება;
- მონაწილეობის მიღება წუნდებული პროდუქციის აღრიცხვაში;
- საწყობის დალაგება, დასუფთავება.

პიროვნული თვისებები:

- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
- ​დისციპლინირებულობა
- გუნდური მუშაობის უნარი

გთხოვთ, 31 ოქტომბრის ჩათვლით გამოგვიგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე [email protected]

გაითვალისწინეთ, რომ აუცილებელია გამოგზავნისას მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 ოქტომბერი 16:32

ბოლო ვადა 31 ოქტომბერი 00:00

ჰიპერმარკეტის კონსულტანტი

ID 63068

"ბი ემ სი გორგია" ამიერკავკასიაში ყველაზე მსხვილი სამშენებლო სარემონტო მასალების სავაჭრო კომპანიაა, დაარსებული 1998 წელს. "ბი ემ სი გორგიას" მიერ იმპორტირებული საქონლის რეალიზება ხდება საქართველოში, სომხეთში, აზერბაიჯანში, უკრაინასა და ყაზახეთში. "ბი ემ სი გორგია" ბაზარზე წარმოდგენილია ორი შვილობილი ბრენდით: "ჰიპერმარკეტი გორგია" და "გორგია პრემიუმი". ჰიპერმარკეტები წარმოდგენილია თბილისში, ქუთაისში, მარნეულში, თელავში, ზუგდიდსა და ბათუმში.

ჩვენ გთავაზობთ:

პატივისცემაზე, პროფესიონალიზმზე და მრავალფეროვნებაზე დამყარებულ სამუშაო გარემოს, ადვილი ადაპტაციისთვის ყველა საჭირო პირობას, კარიერული წინსვლის და დაწინაურების რეალურ შესაძლებლობას.

კომპანია გორგიას მუდმივად აქვს მზაობა არსებული ვაკანტური პოზიციები მისივე თანამშრომლებით დააკომპლექტოს, რაც მათ გამოცდილების გაზრდის საშუალებას აძლევს. ჩვენ ვაფასებთ თითოეული თანამშრომლის გამოცდილებას და ჩართულობას კომპანიისთვის მნიშვნელოვან პროცესებში.

გორგიას გუნდის წევრები მუდამ მზად არიან გამოწვევებისთვის, რაც მათი პროფესიული უნარ-ჩვევების გაზრდის და საუკეთესო შედეგის გარანტია.

გახდი ჩვენი პოზიტიური და ინოვაციური გუნდის წევრი!

კომპანია "გორგია" აცხადებს ვაკანსიას ჰიპერმარკეტის კონსულტანტის პოზიციაზე, ზუგდიდში.

ძირითადი მოვალეობები:

- კლიენტების მოთხოვნების გაგება, პროდუქციის შეთავაზება, პროდუქციის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება
- კლიენტებისგან შეკვეთის მიღება და პროდუქციის მიწოდების ორგანიზებაში მონაწილეობის მიღება
- საქონლის მიღებაში მონაწილეობა - პროდუქციის გახსნა, აწყობა, დაკომპლექტება, მახასიათებლების შემოწმება
- დარბაზში საქონლის აღწერა, ნაშთების რაოდენობის კონტროლი - პროდუქციის შევსება, პროდუქციის შეკვეთის აუცილებლობის შესახებ მენეჯერის ინფორმირება
- გაყიდვების და შეკვეთების პროგრამაში შეტანა
- გაყიდვების ხელშეწყობა, პროდუქციის განთავსება თვალსაჩინო ადგილას, მომხმარებლის ყურადღების მიპყრობა პროდუქციაზე
- ​სტაჟიორებისთვის მენტორობის გაწევა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
- სასურველია ინგლისური და/ან რუსული ენის ცოდნა
- საოფისე პროგრამების ცოდნა

პიროვნული თვისებები:

- კომუნიკაბელურობა
- პრეზენტაციის უნარი
- გუნდური მუშაობის უნარი

გთხოვთ, გამოგვიგზავნეთ CV 31 ოქტომბრის ჩათვლით შემდეგ მისამართზე [email protected].
გაითვალისწინეთ, რომ აუცილებელია გამოგზავნისას მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 ოქტომბერი 16:31

ბოლო ვადა 31 ოქტომბერი 00:00

გენერალური მენეჯერი

ID 63067

სასტუმრო "სილვერ 39" ეძებს გენერალურ მენეჯერს.

21 ნომრიანი, ტერასით და ძველი თბილისის შესანიშნავი ხედებით, ბუტიკური სტილის სასტუმრო განთავსებულია ძველ თბილისში.

გენერალური მენეჯერის ფუნქციები იქნება:

- თანამშრომლების დაქირავება, ტრენინგი და ზედამხედველობა
- სასტუმროს ბიუჯეტის დაგეგმვა და მართვა
- სასტუმროს ოპერაციების ამსახველი სტატისტიკური და ფინანსური მონაცემების წარმოება და წარდგენა უშუალო ხელმძღვანელისთვის
- ​ჯავშნების, ოთახების დასუფთავების, სამზარეულოს, რეცეფციის, ტერასის, მომარაგების გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა
- მომხმარებლის კმაყოფილებაზე ზრუნვა
- სასტუმროს გაყიდვების მაჩვენებლის გაზრდა
- უსაფრთხოებისა და სტუმრების უვნებლობის უზრუნველყოფა
- სასტუმროს მუშაობის სტანდარტების ამსახველი დოკუმენტაციის შემუშავება, დამტკიცება და დანერგვა
- სასტუმროს ოპერაციების საქართველოს კანონმდებლობასთან და საერთაშორისო სტანდარტებთან შესაბამისობაში მოყვანა
- სასტუმროს ოპერაციებთან დაკავშირებული სხვა დავალებების შესრულება

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება
- პატარა ან საშუალო ზომის სასტუმროს მართვის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება
- აუცილებელია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა
- საოფისე პროგრამებთან მუშაობის ცოდნა და გამოცდილება

თუ აკმაყოფილებთ ზემოთ მოცემულ მოთხოვნებს, გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოგზავნოთ შემდეგ ელექტრონულ ფოსტაზე [email protected]. განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2019 წლის 31 ოქტომბერი.

გთხოვთ ელექტრონული ფოსტის სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

გთხოვთ გაითვალისწინოთ, თქვენი რეზიუმე მომდევნო სამი წლის განმავლობაში შეინახება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

განთ. 16 ოქტომბერი 16:29

ბოლო ვადა 31 ოქტომბერი 00:00

აუდიტის მენეჯერი, აუდიტის უფროსი

ID 63066

Deloitte is pleased to offer a number of exciting job opportunities for bright and proactive team players to join its audit department for the positions of:

1. Audit Managers

2. Audit Seniors

Location: Tbilisi

Minimum educational pre-requisites are:

- Audit Manager(s) - Minimum of 5 years audit experience with at least 1 year as a manager.
- Audit Senior(s) - Minimum of 4 years audit experience
- University degree
- Certification in your relevant field is required for Manager`s position (ACCA or equivalent).
- For all positions, fluent Georgian, and a strong working knowledge of spoken and written English is required. Charisma, good "People skills", including presentation and report writing ability are required for all positions, as the ability to manage multiple tasks and complete projects within assigned deadlines and budgets.

Deloitte is an international organization that operates a high performing culture. We are looking for Georgia`s most talented people to join our team.

Please send your CV to [email protected] by October 31, 2019

Deloitte in Georgia is part of the CIS Holdings Limited ("Deloitte CIS"), a member firm of Deloitte Touche Tohmatsu Limited (DTTL). We provide audit, tax, consulting, and financial advisory services to public and private clients spanning multiple industries.

With a globally connected network of member firms in more than 150 countries, Deloitte brings world-class capabilities and in-depth local expertise to help clients succeed wherever they operate.

Header of the email should indicate "Attn: Audit Manager"; "Audit Senior".

No telephone enquiries please. Successful candidates will be contacted directly.

განთ. 16 ოქტომბერი 16:26

ბოლო ვადა 31 ოქტომბერი 00:00

მოლარე-კონსულტანტი

ID 63065

"ლეგატო" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-კონსულტანტის თანამდებობაზე.

რეზიუმე გამოაგზავნეთ ელ. ფოსტაზე: [email protected]

განთ. 16 ოქტომბერი 16:24

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 63064

Crowne Plaza Hotels & Resorts is IHG®`s upscale brand and is currently the fourth largest full- service hotel brand in the upper segments with more than 400 hotels and resorts in 66 countries. Truly international, Crowne Plaza offers premium accommodation, designed for the discerning business and leisure traveler who appreciates elegance combined with the practicality of the latest features.

The Crowne Plaza Borjomi is situated in the heart of Borjomi, a picturesque Georgian spa and resort town well known for its artesian natural springs. With the World Class Spa and Conference Facilities we welcome both leisure and corporate travelers to get the unforgettable experience in Borjomi.

Crowne Plaza Borjomi is announcing the vacancy for the position of Sales Manager

Position purpose

Initiate, plan, direct and manage the implementation of the sales strategy. Direct the activities of the Sales and Events teams, ensuring that the activities of all team members are aligned with company strategy.

Oversee the Sales Department and works with the Excom in achieving the hotel`s market positioning and goals. Provide support and advice to the General Manager in strategic planning and overall business goals relating to Sales issues of the hotel. Protect and guard corporate standards, Brand integrity and Hotel image.

Essential functions:

- Drive Total Hotel Revenue - Overall responsibility for achievement of all budgeted hotel revenue streams. Increase business from existing channels while creating new business development opportunities.
- Owner Relations & Presentations - Develop presentations and key owner communications to best represent the hotel and satisfy the requirements of the ownership group.
- Development and Implementation of Strategic Sales Goals - Through critical thinking, ensure strategies are consistent with the dynamic needs and goals of the property both short and long-term.
- Relationships -Establish excellent working relationships with all internal stakeholders responsible for driving hotel revenues, Operations, Food and Beverage, Catering and Convention Services, Spa and others as appropriate.
- Financial Reporting - Reporting, Analytics, Pricing, Market Intelligence while maximizing profitability, forecasting and revenue management strategies. Advocates for sound financial business decisions while demonstrating honesty and integrity. Ensure all associates adhere to the Hotel credit policy and procedures.
- Customer Interactions - Relationship building, negotiations and site inspections. Ensure that all sales related activities support our customer satisfaction and retention goals. Business travel as needed to industry tradeshows and events.
- Community - Representation of the hotel through committees, engagement in local charitable and non-profit entities, outreach opportunities and board participation. Proactively positioning the hotel as a business leader in the community. Identify opportunities for future business development.
- Contracts - Review and approve all contracts and turnovers before being sent to Convention Services to ensure the integrity of the RevMax process.
- Participate in the preparation of the Strategic Business and Operating Plans.
- Develop relationships with key business customers and foster new business opportunities.

Job knowledge, skills & abilities:

- Knowledge in all business segments.
- Ability to work independently and under pressure
- A self-starter who is highly driven, persistent and adaptable to change.
- Highly organized individual who has a strong ability to multi-task
- Excellent communication skills and networking abilities
- Collaborative leader with a strategic and analytical focus
- Influencing abilities that span beyond their immediate direct reports
- Demonstrate sound decision making skills and good judgment
- Must be fluent in English and Russian
- Possess excellent computer skills

Education & experience:

- Master`s Degree preferred.
- At least 4 years Sales experience, also working experience at Hotel (front of the house).
- Experience in a full service room property required
- Experience in customer relationship.
- Some leadership experience would be an advantage.

Multilingual ability preferred.

All interested candidates are welcome to send the CV (with a photo) to the following e-mail address: [email protected] no later than 1 November, 2019. Please indicate the vacancy you are applying for in the subject line.

განთ. 16 ოქტომბერი 16:23

ბოლო ვადა 1 ნოემბერი 00:00

პრისელერი

ID 63063

შპს "ვასაძის პურის" საკონდიტრო "სანდომი" აცხადებს ვაკანსიას პრისელერის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა: თბილისი, სოფ. ფონიჭალა.
განაკვეთი: სრული
სამუშაო დღეები: ორშაბათი-შაბათი, დასვენება: კვირა

კომპანია სთავაზობს კანდიდატებს შემდეგ პირობებს:

- გეგმასთან მიბმულ ანაზღაურებას
- სამოტივაციო ბონუსს

აუცილებელი მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება.
- შესაბამის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წელი გამოცდილება.
- 25-45 წლამდე.
- მართვის მოწმობა.
- უძრავი ქონებით უზრუნველყოფა.

პიროვნული თვისებები:

- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
- პუნქტუალურობა
- შრომისმოყვარეობა
- კომუნიკაბელურობა
- გუნდურობა
- ახალი ობიექტების ათვისების უნარი
- პროდუქციის პრეზენტაციის უნარი

მოვალეობები:

- უზრუნველყოს ტერიტორიაზე ახალი კლიენტების მოძიება
- უზრუნველყოს მის პორტფელში არსებული ყველა სახეობის პროდუქციის მაქსიმალური რეალიზაცია.
- უზრუნველყოს პროდუქციის საუკეთესო განლაგება.
- აქტიურად მიიღოს მონაწილეობა ბაზარზე ახალი პროდუქციის დამკვიდრებაში.
- გაამყაროს კონსტრუქტიული თანამშრომლობა ყველა მყიდველთან, უზრუნველყოს მომსახურების მაღალი დონე.

დაინტერესებულმა პირებმა გადმოაგზავნეთ რეზიუმე ქართულ ენაზე, ელ.მისამართზე: [email protected] და აუცილებლად საგანში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახლება, წინააღმდეგ შემთხვევაში ვაკანსია არ განიხილება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

განთ. 16 ოქტომბერი 16:20

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

UI/UX დიზაინერი

ID 63062

We are a small international team of designers and developers, creating a multifunctional online platform, cloud solution for day-to-day life. We use the newest technologies, to make our product fast, smart and incredible.

Now, due to constant growth of the project, we`re looking for a UI/UX Designer to create the fundamental layout concepts, visual composition, Look & Feel of the User Interface; Develop the UI Kit and all elements for each perspective. Ensure that all interfaces meet commercial requirements and in-line with the overall UX and UI concepts.

Required Hard Skills:

- Minimum 2 years of experience in UI/UX design;
- Naturally, you have expert proficiency in one or several UX design tools such as Adobe XD (preference), OmniGraffle, Balsamiq, Axure, or other wireframing tools;
- Fluency in current graphic design practices and graphic production software, such as Adobe Creative Suite: Photoshop, InDesign, Illustrator, …
- Proficiency with Microsoft Office suite, including skills with Word, Excel, Visio and PowerPoint;
- Solid understanding of key technologies relevant to desktop, mobile web-based and application user interface development;
- Following digital standards and style guides to ensure design consistency across the application;
- Creating visual assets to be used in prototype and application development;
- Extremely good communication skills in English (Level B2 minimum);

Required Soft Skills:

- Highly motivated, energetic, detail-oriented, self-directed and independent individual;
- Excellent analytical skills with the ability to understand complex problems and suggest solutions;
- Ability to think clearly, objectively and logically without losing the emotional aspect from sight;
- Curious, engaged and an outside of the box thinker;
- Ability to uncover new concepts and transform them into new ideas;
- Able to design simple solutions to complex workflows;
- Ability to adjust to changing requirements are essential;

We offer you:

- Office in the center with a great view on the city;
- 5-day working week, flexible schedule either 9.00.-18.00. or 10.00.-19.00.
- Pizza-Fridays and Mexican cuisine days with the team;

Application:

If you qualify, kindly submit your CV to [email protected]

Please, write the position, you are applying to, in the subject line. Only shortlisted candidates would be contacted and invited to an interview.

Please be informed that your CV will be automatically saved in the company`s database and stored for 1 year. In addition, your candidacy may be considered by the company in case of vacancy in a similar position.

განთ. 16 ოქტომბერი 16:18

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

Node.js დეველოპერი

ID 63061

We are a small team of designers and developers, creating a multifunctional cloud platform for every day`s life. We use the latest technologies, to make our product fast, smart and incredible.

Due to the project`s constant growth, we`re looking for a motivated Node.js Programmer

You are welcome if:

- You have minimum 1 years of experience in JavaScript;
- You build clean and reusable code;
- You have experience with different frameworks and libraries;
- You have some understanding of GraphQL and gRPC;
- You have English level B2 minimum;

We offer you:
- Small and young team of enthusiast developers;
- Pizza-Fridays and Mexican cuisine days with the team;
- Office in the center with a great view on the city;

Application

If you qualify, kindly submit your CV to [email protected]

Please, write the position, you are applying to, in the subject line. Only shortlisted candidates would be contacted and invited to an interview.

Please be informed that your CV will be automatically saved in the company`s database and stored for 1 year. In addition, your candidacy may be considered by the company in case of vacancy in a similar position.

განთ. 16 ოქტომბერი 16:07

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00

1100 ლარი

ფრანგულენოვან მომხმარებელთან ურთიერთობის სპეციალისტი

ID 63060

"Georgian Service Group 2007" - პირველი აუტსორსული კომპანია საქართველოში - თბილისის ფილიალში აცხადებს ვაკანსიას ფრანგულენოვან მომხმარებელთან ურთიერთობის სპეციალისტის (Customer Service Representative) პოზიციაზე.

მოვალეობები: უცხოელი მომხმარებლების ელ-ფოსტაზე და სატელეფონო ზარებზე პასუხი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- ფრანგული ენის სრულყოფილად ცოდნა
- კომპიუტერული უნარ-ჩვევები
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

სამუშაო პირობები:

- მაღალი ანაზღაურება
- საწყისი ხელფასი: 750 ლარი (ნეტო). საცდელი ვადის წარმატებით გასვლის შემდეგ ხელფასის ეტაპობრივი ზრდა 1100 ლარამდე (ნეტო).
- პრემირების სისტემა გამოცდილებისა და დამსახურების მიხედვით
- ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტი
- ახალგაზრდა და მოტივირებული გუნდი
- მეგობრული და სასიამოვნო სამუშაო გარემო
- მოქნილი სამუშაო გრაფიკი.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, მიჰყვეთ ბმულს: http://cv.gsg.ge/?vacancy=422336025

"Georgian Service Group 2007"
ანა პოლიტკოვსკაიას ქ. 10, თბილისი, 0186
ვებ-გვერდი: www.gsg.ge

განთ. 16 ოქტომბერი 16:06

ბოლო ვადა 16 ნოემბერი 00:00