ფილტრი

ვაკანსიები

500 ლარი

კურიერი ყაზბეგში

ID 64722

შპს "საქართველოს ფოსტა" აცხადებს ვაკანსიას კურიერის თანამდებობაზე სტეფანწმინდის სერვისცენტრში.

ანაზღაურება: 500 ლარი

ძირითადი მოვალეობები:

** საკურიერო მომსახურების გაწევა როგორც ფიზიკური ასევე იურიდიული პირებისათვის;
** სხვადასხვა სახის საფოსტო გზავნილების აღრიცხვა, ადრესატისათვის მიწოდება და არსებული წესის შესაბამისად გადაცემა;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;
** მართვის მოწმობა B კატეგორია;
** საგზაო ნიშნებისა და უსაფრთხოების წესების ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:

** სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
** კომუნიკაციის უნარი;
** გამართულად მეტყველების უნარი;
** ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი;
** მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებული;

კანდიდატთა შერჩევა:

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის ორ ეტაპს:

1. კანდიდატთა შერჩევა რეზუმეებისა და კანდიდატის განცხადის ფორმების საფუძველზე;
2. გასაუბრება.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ შეავსოთ კანდიდატის განაცხადის ფორმა და გამოაგზავნოთ რეზიუმესთან (CV) ერთად შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected] გთხოვთ, ელ. ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

განთ. 15 ივნისი 12:20

ბოლო ვადა 13 ივლისი 00:00

დამლაგებელი ჯუთაში

ID 64717

ბანაკი "ზეთა" აცხადებს ვაკანსიას შემდეგ პოზიციებზე; მზარეული, დამლაგებელი.

ბანაკი მდებარეობს ყაზბეგის რაიონში, სოფელ ჯუთაში.

1. მზარეული:

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ ერთ წლიანი გამოცდილება;
** ევროპული და ქართული სამზარეულოს ცოდნა;

მოვალეობები:

** პროდუქტის დამუშავება, დამზადება;
** არსებული პროდუქტის სწორად შენახვა, დასაწყობება, განთავსება;
** პროდუქციის იერსახის, ვარგისიანობის, შენახვის ვადის კონტროლი.

2. დამლაგებელი:

ძირითადი მოთხოვნები:

** დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
** სასურველია ამ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.

მოვალეობები: სანიტარული ნორმებისა და რეგულაციების დაცვა;

დაინტერესების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ნომერზე: +995555701057 ან გადმოგვიგზავნეთ რეზიუმე მეილზე: [email protected]

გთხოვთ გაითვალისწინეთ, რომ თუ ადგილმდებარეობა არ არის მისაღები თქვენთვის, რეზიუმე არ გადმოაგზავნოთ!

განთ. 11 ივნისი 16:44

ბოლო ვადა 11 ივლისი 00:00

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 64716

შპს "ავიატო" აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე, შემდგომში დაწინაურების პერსპექტივით.

სამუშაო გრაფიკი: სამუშაო გრაფიკი: 10:00სთ-დან 18:00 სთ-დე;
ანაზღაურება: ბონუსური (წარჩინებულ თანამშრომლებზე გათვალისწინებულია დამატებითი წამახალისებელი ბონუსები)

სამუშაოს აღწერილობა:

** პრობლემური აქტივების მართვა;
** მონაცემთა ბაზიდან ინფორმაციის ანალიზი და დამუშავება;
** პრობლემურ მსესხებლებთან ურთიერთობა;
** მათთან მოლაპარაკების წარმოება;
** ვალდებულების დაფარვის უზრუნველყოფა;
** პორტფელის სისტემური მონიტორინგი;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი (არასრული) განათლება;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა (Word, Excel)
** სასურველია პრობლემური სასესხო აქტივების მართვის გამოცდილება;

აუცილებელი უნარები:

** ორგანიზებულობა, სამუშაოს დაგეგმვისა და დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
** სხარტი, ლოგიკური, ანალიტიკური აზროვნება და ინტუიცია;
** პრინციპულობა; გუნდური მუშაობის უნარი; პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** მიზანდასახულობა და განვითარების სურვილი.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე აღნიშნულ ელფოსტაზე: [email protected]

განთ. 11 ივნისი 16:29

ბოლო ვადა 11 ივლისი 00:00

საწყობის მტვირთავი

ID 64715

სადისტრიბუციო კომპანია შპს "აიდიეს ბორჯომი თბილისი" აცხადებს საწყობის მტვირთავის ვაკანსიას.

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი; ქინძმარაულის #5.
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 6 სამუშაო დღე (ცვლები, წინასწარ დადგენილი გრაფიკით).
სეზონური სამუშაო.
ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი, ბონუსი გამომუშავებით.

მოვალეობები:

პროდუქციის გადმოტვირთვა/დატვირთვა და საწყობში განლაგება დადგენილი წესის მიხედვით.

ზოგადი მოთხოვნები:

** პასუხისმგებლობა;
** შრომისმოყვარეობა;
** პატიოსნება;
** ანალიზისა და გამოთვლების წარმოების უნარი;
** პუნქტუალურობა;
** სასურველია კანდიდატი ცხოვრობდეს ისანი-სამგორის ან ვარკეთილის ტერიტორიაზე.

დაინტერესებულ კანდიდატებს ვთხოვთ, რეზიუმე გამოაგზავნონ შემდეგ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება საწყობის მტვირთავი.
შეგიძლიათ ასევე მობრძანდეთ მისამართზე ილია ბაბუციძის #14 და ადგილზე შეავსოთ სპეციალური საინფორმაციო ფორმა.

გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ შერჩევის შემდეგ ეტაპზე გადავლენ მხოლოდ ის კანდიდატები, ვისი მონაცემებიც მაქსიმალურად შეესაბამება ვაკანსიის მოთხოვნებს.

გისურვებთ წარმატებებს!

თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები ჩვენი კომპანიის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტური ვაკანსიისთვის. იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. 11 ივნისი 16:27

ბოლო ვადა 11 ივლისი 00:00

ინფრასტრუქტურის მენეჯერი

ID 64714

The American Hospital Tbilisi (AHT) soon to create a quantum shift in how hospital and healthcare services are delivered in Georgia and the Caucasus region.

AHT is intended to operate in accordance with international standards, reflecting best practices in the provision of a leading-edge standard of clinical and customer care. This implies that AHT will initially meet and constantly maintain the accreditation requirements of the Joint Commission International (JCI).

Under 23, 000 square meters physical profile, the AHT Ambulatory Care Center (ACC) or Outpatient Department houses thirty-six (36) Patient Exam Rooms, including Heart Center, Neurosciences Institute, Orthopedic Center, Spine Center, Center for Advanced and Minimally Invasive Surgery, Ambulatory Care Center, Pediatrics & Pediatrics Surgery and Obstetrics & Gynecology.

The mission of the AHT is to provide compassionate, patient-centered, and extraordinary, evidence-based healthcare services with the exceptional skills followed by world-class contemporary innovations.

We are looking for the best talent to lead our ambitious healthcare organization, a trusted leader inspiring hope through the advancement of health.

In return, the American Hospital Tbilisi will provide unsurpassed professional development and greater opportunity for career progression!

See the full list of current open vacancies here: http://bit.ly/2Pa7u3K

The American Hospital Tbilisi (AHT) is pleased to announce openings for the following positions:

1. Biomedical Engineer - https://bit.ly/3cPPVPw
2. Facility Manager - https://bit.ly/30oIP1Z

განთ. 11 ივნისი 16:26

ბოლო ვადა 11 ივლისი 00:00

საექთნო სამსახურის დირექტორი

ID 64713

The American Hospital Tbilisi (AHT) soon to create a quantum shift in how hospital and healthcare services are delivered in Georgia and the Caucasus region.

AHT is intended to operate in accordance with international standards, reflecting best practices in the provision of a leading-edge standard of clinical and customer care. This implies that AHT will initially meet and constantly maintain the accreditation requirements of the Joint Commission International (JCI).

Under 23, 000 square meters physical profile, the AHT Ambulatory Care Center (ACC) or Outpatient Department houses thirty-six (36) Patient Exam Rooms, including Heart Center, Neurosciences Institute, Orthopedic Center, Spine Center, Center for Advanced and Minimally Invasive Surgery, Ambulatory Care Center, Pediatrics & Pediatrics Surgery and Obstetrics & Gynecology.

The mission of the AHT is to provide compassionate, patient-centered, and extraordinary, evidence-based healthcare services with the exceptional skills followed by world-class contemporary innovations.

We are looking for the best talent to lead our ambitious healthcare organization, a trusted leader inspiring hope through the advancement of health.

In return, the American Hospital Tbilisi will provide unsurpassed professional development and greater opportunity for career progression!

See the full list of current open vacancies here: http://bit.ly/2Pa7u3K

The American Hospital Tbilisi (AHT) is pleased to announce openings for the following positions:

1. Chief Nursing Officer - https://bit.ly/2MJMwHq

განთ. 11 ივნისი 16:25

ბოლო ვადა 11 ივლისი 00:00

ბუღალტრის თანაშემწე

ID 64712

"თბილისის ზღვის კლუბი" აცხადებს ვაკანსიას ბუღალტრის თანაშემწის/მოლარის თანამდებობაზე.

მოთხოვნები: Excel და ბუღალტრული პროგრამის ცოდნა.

ტელ.: 599103399

განთ. 11 ივნისი 16:24

ბოლო ვადა 11 ივლისი 00:00

ვალების მართვის სპეციალისტი

ID 64711

შპს "ჯორჯიან ექსპრესი" აცხადებს ვაკანსიას ვალების მართვის სპეციალისტის პოზიციზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, 09:30-18:00;

ძირითადი მოვალეობები:

** ბუღალტრული აღრიცხვის ბაზებიდან დებიტორული დავალიანების ბაზებისა და ცხრილების შექმნა
** დებიტორული დავალიანების მონაცემთა ბაზაში ანგარიშების და ბალანსების განახლება, რომლებიც ასახავს კლიენტის ანგარიშებს გადახდისა და საკონტაქტო ინფორმაციის საფუძველზე
** ვადაგადაცილებული ვალების ანალიზი/დამუშავება
** დავალიანების დაფარვის მიზნით კლიენტებთან მოლაპარაკებების წარმოება
** დავალიანების დაფარვის მიზნით კლიენტებთან სატელეფონო კომუნიკაცია, ვიზიტი
** კლიენტების დავალიანების აღიარება შედარების აქტების საფუძველზე

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ფინანსური მიმართულებით
** ვადაგადაცილებულ ვალებთან მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება
** საოფისე პროგრამების ცოდნა (Excel)

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** მოლაპარაკებების წარმართვის მაღალი უნარი
** წერილობითი კომუნიკაციის და ანგარიშების მომზადების უნარი
** ორგანიზებულობა
** გუნდური მუშაობის უნარი
** კონფიდენციალობის დაცვის უნარი

შერჩევაში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელ. ფოსტის მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "ვალების მართვის სპეციალისტი".

განთ. 11 ივნისი 16:22

ბოლო ვადა 11 ივლისი 00:00

მოლარე-ოპერატორი

ID 64710

კომპანია "მწვანე ციკლი" აცხადებს ვაკანსიას მოლარე-ოპერატორის პოზიციაზე ქ. რუსთავში.

კომპანიის შესახებ ინფორმაციის გასაცნობად გთხოვთ ეწვიოთ ვებ გვერდს http://www.makuliteratura.ge

მოვალეობები:

** ნედლეულის მიღება;
** პროდუქტის ამოთვლა;
** მომხმარებლის მიღება, დაგროვებითი ბარათის გახსნა და წიგნების გაცემა.

მოთხოვნები:

** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოდილება
** პუნქტუალურობა;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** კომუნიკაბელურობა;
** შრომისმოყვარეობა

სამუშაო გრაფიკი: სრული
ვაკანსიის ადგლმდებარეობა: ქ. რუსთავი

დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე ელ. მისამართზე [email protected] ან დაგვიკავშირდეთ ტელეფონის ნომერზე: 577 74 20 40

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 11 ივნისი 16:21

ბოლო ვადა 11 ივლისი 00:00

სტაჟირება აუდიტის დეპარტამენტში

ID 64709

საერთაშორისო აუდიტორული კომპანია აცხადებს სტაჟირებას აუდიტის დეპარტამენტში.

კარიერა აუდიტორული მომსახურების სფეროში შესაძლებლობას მოგცემთ გაუწიოთ აუდიტორული მომსახურებები და ბიზნეს კონსულტაციები სხვადასხვა კლიენტებს დაწყებული მცირე, სწრაფად მზარდი კომპანიებით დამთავრებული მსხვილი ორგანიზაციებით. ჩვენი კლიენტები ხშირად კარგად ცნობილი ბრენდებია.

როგორც სტაჟიორი, თქვენ იმუშავებთ დიდი საკონსულტაციო და აუდიტორული გამოცდილების მქონე პროფესიონალთა გუნდთან.

კვალიფიკაციები:

** ქართულ და ინგლისურ ენაზე თავისუფლად კომუნიკაციის უნარი, როგორც წერილობით ასევე სიტყვიერად; რუსულის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
** კარგი მათემატიკური და ანალიტიკური უნარი; საბაზისო ბუღალტერიის ცოდნა;
** კარგი პრეზენტაციის უნარი, გამართულად კომუნიკაციის და წერის უნარი;
** კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა.

ჩვენ გთავაზობთ:

** სასიამოვნო სამუშაო გარემოს;
** მრავალფეროვან და საინტერესო სამუშაოს;
** პროფესიულ განვითარებას;
** სწრაფ კარიერულ წინსვლას.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნეთ რეზიუმეები ელ-ფოსტაზე: [email protected] და გრაფაში "საგანი" მიუთითეთ "სტაჟიორი".

განთ. 11 ივნისი 16:19

ბოლო ვადა 11 ივლისი 00:00

აუდიტორის ასისტენტი

ID 64708

საერთაშორისო აუდიტორული კომპანია აცხადებს ვაკანსიას აუდიტორის ასისტენტის თანამდებობაზე.

მოვალეობები:

** მონაწილეობა მიიღოს აუდიტის პროექტებში და შეასრულოს უფროსი აუდიტორების მიერ მიცემული დავალებები, როგორც კომპანიის, ასევე კლიენტის ოფისში, გასვლითი სამუშაოების შესრულებისას;
** შესრულებული აუდიტორული სამუშაო სათანადოდ და ზუსტად ასახოს სამუშაო დოკუმენტებში;
** მონაწილეობა მიიღოს აუდიტორის დასკვნებისა და სხვა ანგარიშების შედგენაში;
** დაასრულოს მიცემული დავალებები დადგენილ ვადებში;
** დაიცვას ეთიკისა და პროფესიული ქცევის ნორმები ეთიკისა და ხარისხის კონტროლის სახელმძღვანელოს შესაბამისად;
** შეასრულოს უწყვეტი პროფესიული განათლების მინიმალური მოთხოვნები, დაესწროს გარე და შიდა კურსებს და ინდივიდუალური სწავლების პროგრამებს;
** მუდმივად ფლობდეს ინფორმაციას მიმდინარე და საერთაშორისო რეგულაციებისა და სახელმძღვანელო მითითებების შესახებ, რომლებიც ეხება აუდიტის პროცესს, ასევე კლიენტთან დაკავშირებულ ბიზნეს-რისკებს;
** შეასრულოს უფროსი აუდიტორების მიერ მიცემული სხვა დავალებები.

კვალიფიკაციები და უნარები:

** უნივერსიტეტის ხარისხი ფინანსების/ბუღალტრული აღრიცხვის ან ეკონომიკის დარგში,
** აუდიტორის ასისტენტად ან მთავარ ბუღალტრად მუშაობის გამოცდილება;
** IFRS და საბუღალტრო აღრიცხვის სტანდარტების სათანადო და პრაქტიკული ცოდნა;
** საფინანსო/საბუღალტრო კვალიფიკაციის პროგრამაში (ACCA ან ქართული საკვალიფიკაციო პროგრამა) ჩართულობა ჩაითვლება უპირატესობად;
** ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაციისა და ანგარიშგების უნარი;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** დადგენილ ვადებში სამუშაოს შესრულების უნარი;
** კომპიუტერული საოფისე და საბუღალტრო პროგრამების ცოდნა,
** ენები: ქართული, რუსული, ინგლისური (ძალიან კარგად).

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნეთ რეზიუმეები ელ-ფოსტაზე: [email protected] და გრაფაში "საგანი" მიუთითეთ "აუდიტორის ასისტენტი".

განთ. 11 ივნისი 16:10

ბოლო ვადა 11 ივლისი 00:00

მოლარე

ID 64707

ევროპროდუქტი დაარსდა 2004 წელს და მისი საქმიანობის ძირითადი მიმართულებაა კვების პროდუქტების იმპორტი და მათი დისტრიბუცია ქართულ ბაზარზე. იგი ექსკლუზიურად წარმოადგენს საქართველოში ისეთ საერთაშორისო ბრენდებს როგორებიცაა: Valio, Arla, Bayernland, Frico, Elpozo და სხვა, ხოლო 2014 წლის დეკემბრიდან გახსნა საკუთარი მარკეტების ქსელი.

დეტალური ინფორმაციისათვის ეწვიეთ ვებ-გვერდს: http://www.europroduct.ge

მათთვის, ვისაც სურს დასაქმდეს ხანგრძლივი ვადით მზარდ კომპანიაში, დაწინაურებისა და კარიერული ზრდის რეალური პერსპექტივით გიწვევთ კომპანია ევროპროდუქტში, სადაც მოგეცემათ საშუალება ისწავლოთ ბევრი რამ, გამოსცადოთ თქვენი თავი და განვითარების ყველა ეტაპზე შეეჭიდოთ ახალ გამოწვევებს!

ჩვენთან დასაქმების მსურველთა და უკვე დასაქმებულთა ასაკი შეუზღუდავია! სტუდენტებისათვის კი საქართველოს მასშტაბით გვაქვს ყველაზე შეღავათიანი და ყველასათვის მისაღები სამუშაო გრაფიკი ცვლებში!

ვაკანსიის დასახელება: კონსულტანტი; მოლარე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, ლისის მიმდებარედ (სასურველია კანდიდატები ცხოვრობდნენ ნუცუბიძეზე, ვეძისში, ან მიმდებარე ტერიტორიებზე).
სამუშაო გრაფიკი: ცვლების მიხედვით
ანაზღაურება გრაფიკის მიხედვით (კონსულტანტი: 450-730 +50 ლარის პროდუქცია უფასოდ ყოველთვიურად / მოლარე: 500 - 780 +50 ლარის პროდუქცია უფასოდ ყოველთვიურად).
დამატებით: ტრანსპორტირებას (მაღაზიამდე მოყვანა, სახლში წაყვანა) უზრუნველყოფს კომპანია.

სტაჟირება: ანაზღაურებადი (სტაჟირების წარმატებით გავლისა და ოფიციალურად თანამშრომლობის გაფორმების შემთხვევაში), ხანგრძლივობა დამოკიდებულია მხოლოდ კანდიდატის მონდომებასა და ათვისების შესაძლებლობაზე!

პიროვნული თვისებები:

** შრომისმოყვარეობა და ენერგიულობა;
** კომუნიკაბელურობა და დახვეწილი მეტყველება;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** სხარტი აზროვნება;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** კონფლიქტური სიტუაციების გადალახვის უნარი.
** დატვირთულ რეჟიმში სწრაფად რეაგირების და მუშაობის უნარი.
** დაგეგმვისა და დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;

აუცილებელი მოთხოვნები:

** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (სასურველია);
** პრიორიტეტად ჩაითვლება რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა;
** ქართულ ენაზე გამართული და დახვეწილი მეტყველების უნარი;
** ასაკი: შეუზღუდავი

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** გაუწიოს მომხმარებელს კონსულტაცია პროდუქციის ადგილმდებარეობის, ასორტიმენტისა და ხარისხობრივი მაჩვენებლების შესახებ;
** მომხმარებლის მოთხოვნის შესაბამისად მოახდინოს პროდუქტის პრეზენტაცია;
** მყიდველებს გაუწიოს კვალიფიციური დახმარება პროდუქციის შერჩევასა და გადაწყვეტილების მიღებაში.
** მიაწოდოს ინფორმაცია მომხმარებელს კომპანიის დამატებითი მომსახურების შესახებ.
** გაუწიოს მომხმარებელს ეფექტური და თავაზიანი მომსახურება
** იცნობდეს მაღაზიაში წარმოდგენილ პროდუქტებს სრულყოფილად.
** ორიენტირებული იყოს მაღაზიაში რეალიზაციის მუდმივ ზრდაზე.
** მაღაზიის ინტერიერისა და სისუფთავის კონტროლი;
** ფასების სიზუსტისა და განთავსების კონტროლი მაღაზიაში;
** მაღაზიაში პროდუქციის დროულად და ეფექტურად განთავსება;
** მაღაზიაში მომსახურების ხარისხის მუდმივი გაუმჯობესება;
** მომხმარებელთა მომსახურების არსებული სტანდარტების დაცვა;
** პროდუქციის შენახვისათვის აუცილებელი ტემპერატურული რეჟიმისა და შენახვის პირობების მუდმივი კონტროლი.
** მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით უშუალო ხელმძღვანელთან მუდმივი თანამშრომლობა არსებული პრობლემების განხილვისა და ინფორმაციის დროული გაცვლის გზით;

გთხოვთ დაინტერესებულმა აპლიკანტებმა CV გამოაგზავნოთ მისამართზე [email protected] და "subject"-ში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ მოთხოვნის შესაბამისად შერჩეულ კანდიდატებთან.
 

განთ. 11 ივნისი 16:09

ბოლო ვადა 11 ივლისი 00:00