ფილტრი

ვაკანსიები

800 ლარი

სარეკლამო ხელოსანი - სტაჟიორი

ID 71493

სარეკლამო კომპანია "პრომოუტერი" 11 წელია, რაც ქმნის სარეკლამო პროექტებს, რომელიც ორიენტირებულია მაღალ ხარისხზე, ოპერატიულობაზე და კრეატიულობაზე. დაკომპლექტებულია გამოცდილი და კომპეტენტური კადრებით, რომლებიც სარგებლობენ სტაბილური შემოსავლით, ჯანმრთელობის დაზღვევით, უსაფრთხოების მოტივით.

კომპანია ყოველ წელს ვითარდება და ორიენტირებულია ახალი კადრების დამატებით როგორც გამოცდილი, ასვე "სტაჟირების" ადგილზე შესწავლის მსურველებით.

მიმდინარე ვაკანსია: სარეკლამო ხელოსანი - სტაჟიორი
სამუშაო განაკვეთი: სრული - კვირაში 6 დღე
სამუშაო ადგილი: წერეთლის გამზირი 112 (კოკა-კოლასთან)

ძირითადი მოვალეობა:

** წარმოებაში მიმდინარე პროექტების აწყობა დამზადება მონტაჟი
** კონკრეტული დავალებების მიღება ხელმძღვანელიდან
** სხვადასხვა ობიექტებზე ტრანსპორტირების და მონტაჟის შესრულებაში დახმარება,
** სასურველია ხელსაწყოებთან (ხრახნდამჭერი, კუთხსახეხი, შედუღება, მცირე ელექტრობასთან) მეგობრობა
** პრიორიტეტად ჩაითვლება მართვის მოწმობა - B-ან A კატეგორია
** მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილების მქონე პირებს ექნებათ ინდივიდუალური შეთავაზება საუკეთესო პირობებით

უნარ-ჩვევები:

** მიზანდასახული და შედეგებზე ორიენტირებული;
** გუნდური და მეგობრული მუშაობის უნარი;
** ინტერესი ახალი საქმის შესწავლის და განვითარების;
** ენერგიული, დაუზარელი და დეტალებზე ორიენტირებული,

ანაზღაურება: 800 ლარიდან

დაინტერესებულმა პირმა უნდა მოგვწეროთ, მოკლე ბიოგრაფია (CV) Mail: [email protected]

ან დაგვირეკეთ - მობ: 592 15 29 29

აუცილებლად მიუთითეთ სასურველი პოზიცია, თუ რა პოზიციაზე გნებავთ ჩვენთან მუშაობა.

განთ. 22 აპრილი 13:32

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00

სტუდენტური სტაჟირება

ID 71492

"GBDC Caucasia" აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგის და ფინანსების ოფიცრის სტაჟიორის პოზიციაზე, CV-ების გამოგზავნა შეგიძლიათ 2024 წლის, 15 მაისამდე. წარმატებული სტაჟიორები მიიღებენ ანაზღაურებას.

დასახელება: მარკეტინგის და ფინანსური პროგნოზირების ოფიცერი

2024 წლის, 15 აპრილიდან, "USAID"-ის, აწარმოე საქართველოს და ევრო კავშირის მიერ დაფინანსებული პროგრამების ფარგლებში, GBDC Caucasia იწვევს სტუდენტებს სტაჟირებაზე.

კერძოდ სტუდენტები მონაწილეობას მიიღებენ ბიზნეს გეგმების და მარკეტინგული გეგმების შემუშავებაში, ონლაინ სოციალური სარეკლამო კამპანიის დაგეგმარება - განხორციელებაში, პროდუქციის და მომსახურების რეკლამისთვის საჭირო კონტენტის შემუშავებაში და სხვა.

ბიზნეს საკონსულტაციო მომსახურებაში ჩართული სტაჟიორი სტუდენტები მიიღებენ ბიზნესის მართვის პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს, რაც არის წინაპირობა საკუთარი ბიზნესის დაწყებისთვის ან კომპანიებში დასაქმებისთვის.

"GBDC Caucasia" (http://www.gbdc.ge) - საქართველოს ბიზნესის განვითარების ცენტრი კავკასია, სახელმწიფო უნივერსიტეტების კურსდამთავრებულების, პროფესორ მასწავლებლების და მოწვეული ექსპერტების მიერ დაარსებული საკონსულტაციო ორგანიზაციაა, რომელიც 20-წელზე მეტია ეხმარება მცირე და საშუალო მეწარმეებს სოფლად სხვადასხვა მიმართულებით, მათ შორის: ბიზნეს გრანტების მიღება, გაყიდვების სტიმულირება, ბიზნეს პროცესების დაგეგმარება და დანერგვა.

"GBDC Caucasia"-ის მიზანი არის მცირე და საშუალო ბიზნესის განვითარება და კომპანიების უზრუნველყოფა ბიზნესის პრაქტიკული უნარების მქონე ახალგაზრდებით.

სტუდენტური სტაჟირების მხარდამჭერია:

ვებგვერდი: http://www.jobs.ge

"USAID"-ის ძლიერი სოფლის პროგრამა https://www.facebook.com/USAIDResilientCommunitiesProgram

ივანე ჯავახიშვილის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის ეკონომიკის და ბიზნესის ფაკულტეტი https://www.facebook.com/profile.php?id=100064868130559

სტაჟიორი სტუდენტის ფუნქცია მოვალეობები:

- საგრანტო განაცხადების, სრული საპროექტო განაცხადების, ბიზნეს გეგმის ნაწილების შემუშავებაში მონაწილეობა
- ბრენდინგის პროცესებში ჩართულობა (ლოგოს, სლოგანის და PR მესიჯების ჩამოყალიბება)
- ონლაინ სოციალური სარეკლამო რგოლების შემუშავების და ეთერში განთავსების პროცესში ჩართულობა
- ონლაინ საინფორმაციო ბროშურების დიზაინი, დამზადება, გავრცელება
- სამიზნე ჯგუფებზე სიუჟეტების მომზადება და ონლაინ განთავსება
- ონლაინ საინფორმაციო შეხვედრების ორგანიზება
- ონლაინ სტატიების მომზადება ელექტრონული პრესისათვის
- სამიზნე ჯგუფთან (ქალები და ახალგაზრდები სოფლად და სხვა) მოლაპარაკებების წარმოება და საკონსულტაციო მომსახურების შეთავაზება
- ბლოგერებთან ინტერაქცია საზოგადოებრივი დისკუსიების გასამართად
- პროექტების ფარგლებში შემუშავებული სოციალური ონლაინ გვერდების/ვებ გვერდების და ჯგუფების მართვაში მონაწილეობა
- ინგლისურიდან ქართულ ენაზე და ქართულიდან ინგლისურზე პროექტების დოკუმენტების თარგმანში მონაწილეობა
სტაჟიორობის კანდიდატი უნდა აკმაყოფილებდეს შემდეგ მოთხოვნებს:
- უმაღლესი სასწავლებლის სტუდენტი, პრიორიტეტი ენიჭება ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტს და საბუნებისმეტყველო/ჟურნალისტიკის ფაკულტეტს, თუმცა არ არის შეზღუდული სხვა ფაკულტეტები
- სამუშაო გამოცდილება არის უპირატესობა

ცოდნა და უნარები:

- ექსელის (Excel) და სხვა Windows - ის აპლიკაციების ცოდნა
- ფინანსების, მარკეტინგის ან PR - ის საფუძვლების ცოდნა არის უპირატესობა
- პროექტების განხორციელებაში მონაწილეობა არის უპირატესობა
- ონლაინ სოციალური გვერდების მართვა არის უპირატესობა
- გუნდური მუშაობის პრინციპებთან ადვილად ადაპტირების უნარი
- მოლაპარაკებების წარმართვის უნარი
- დროის ეფექტური მართვის უნარი
- ინგლისური, რუსული და სხვა უცხოური ენების ცოდნა არის მნიშვნელოვანი

სხვა თვისებები:

- ენერგიული
- შრომისმოყვარე
- ორგანიზებული
- კომუნიკაბელური
- პუნქტუალური
- დეტალებზე ორიენტირებული

დაინტერესებულმა სტუდენტებმა მოგვაწოდეთ CV და მოკლე სამოტივაციო წერილი ქართულ ან ინგლისურ ენაზე შემდეგ ელ.ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის სახელწოდება - სტაჟიორი სტუდენტი.

უპირატესობა მიენიჭება კანდიდატებს რომლებიც დაურთავენ სამოტივაციო წერილს ან რეკომენდატორების (ლექტორის, ექსპერტის ან სხვა) საკონტაქტო ინფორმაციას (სახელი და გვარი, ელ. ფოსტა და ტელეფონი).
დამატებითი კითხვების შემთხვევაში მოგვწერეთ Whatsup - ში +995 577 577750 ან +995 599 526748, აღნიშნულ ნომრებზე მხოლოდ მოწერის შემდეგ გიპასუხებთ, ასევე შეგიძლიათ ისარგებლოთ ჩვენი მესენჯერით. ელ-ფოსტაზე [email protected] CV - ის გამოგზავნის შემდეგ მიიღებთ უკუკავშირს, CV - ში ნათლად უნდა ჩანდეს თქვენი ცოდნის და გამოცდილების შესახებ.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 22 აპრილი 13:30

ბოლო ვადა 15 მაისი 00:00

ადმინისტრატორი გუდაურში

ID 71486

სასტუმრო "ბესტ უესტერნ გუდაური" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

"ბესტ უესტერნ გუდაური" არის ერთადერთი ბრენდული სასტუმრო რეგიონში, რომელიც მდებარეობს დაბა გუდაურში, მოიცავს 63 ნომერს და რესტორანს 200 პერსონის განთავსების შესაძლებლობით.

სამუშაო ადგილი: გუდაური, სტეფანწმინდა
ანაზღაურება: 1200 ლარი (ხელზე ასაღები)
სამუშაო გრაფიკი: 8 საათიანი სმენა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება
** სამუშაო გამოცდილება შესაბამის სფეროში
** ინგლისური ენის ცოდნა (დამატებითი ენის ცოდნა-ჩაითვლება უპირატესობად)
** კომპიუტერული უნარები
** სასტუმროს მართვის პროგრამასთან მუშაობის გამოცდილება
** სტუმრებთან ურთიერთობის გამოცდილება

ძირითადი ფუნქციები:

** სტუმრების მიღება, რეგისტრაცია, განთავსება
** პირდაპირი ჯავშნების პროგრამული ასახვა
** სტუმრების გაწერა, ანგარიშსწორება
** სატელეფონო ზარებზე პასუხი
** ტრანსპორტირების, ტურის ორგანიზება
** სტუმრებთან თავაზიანი ურთიერთობა, მათ მოთხოვნებზე სწრაფი და ეფექტური რეაგირება
** ცვლებში მუშაობის შესაძლებლობა
** მომიჯნავე დეპარტამენტებთან ეფექტური კომუნიკაცია

საჭირო უნარ-ჩვევები და პიროვნული მახასიათებლები:

** კომუნიკაბელურობა
** მოწესრიგებულობა
** ორგანიზებულობა
** სტრესულ სიტუაციასთან მშვიდად გამკლავების უნარი
** დეტალებზე ორიენტირებულობა
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი
** სწრაფი და მოტივირებული
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
** გუნდური მუშაობის უნარი

*სასტუმრო უზრუნველყოფს კვებითა და საცხოვრებლით

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი
რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ მიუთითოთ სასურველი პოზიცია.

გისურვებთ წარმატებებს!

განთ. 19 აპრილი 16:10

ბოლო ვადა 8 მაისი 00:00

რეგისტრატორი გუდაურში

ID 71485

სასტუმრო "MONTE" აცხადებს ვაკანსიას რეგისტრატორის პოზიციაზე.

ლოკაცია: გუდაური

ადმინისტრატორი

ძირითადი მოვალეობები:

** სასტუმროში არსებული სტანდარტების მიხედვით სტუმართა მიღება, განთავსება და გაცილება;
** სტუმრის სისტემაში რეგისტრაცია და სათანადო ფინანსური ოპერაციების შესრულება;
** სტუმრებისათვის სასურველი ინფორმაციის მიწოდება ნომრების, ტარიფების და სასტუმროში არსებული სხვა სერვისების შესახებ;
** სისტემაში არსებული მიმდინარე დღის ჯავშნების მომზადება (სარეგისტრაციო ბარათების ბეჭდვა, გასაღებების დამზადება);
** სამუშაო დღის დასასრულსა და დასაწყისში სასტუმროში არსებულ სხვა დეპარტამენტებში საჭირო ინფორმაციის გადაცემა;
** შემოსული რეზერვაციების და სატელეფონო ზარების მიღება და შესაბამისი ინფორმაციის გაცემა;
** სასტუმროს პროგრამაში (area.ly) მუშაობა პოზიციისთვის განკუთვნილი ფუნქციებით;
** მომხმარებლებთან სატელეფონო, პირდაპირი თუ ელ-ფოსტით კომუნიკაცია, მიმოწერის კულტურისა და სტანდარტების დაცვა;
** სტუმრებისთვის ინფორმაციის მიწოდება რეგიონის ღირსშესანიშნაობების შესახებ და საჭიროების შემთხვევაში მათი სწორი გადამისამართება;
** გაუთვალისწინებელ პრობლემებზე დროული რეაგირება და სწრაფი გადაჭრის გზების მოძიება;
** სასტუმროს მომსახურების სტანდარტების გათვალისწინებით მოქმედება.

საჭირო უნარები:

** ქართული და ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა, დამატებით სხვა უცხო ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.
** კარგი კომუნიკაციის უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.

პირობები:

** სასტუმრო უზრუნველყოფს კვებითა და საცხოვრებლით.
** გთავაზობთ კომფორტულ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 19 აპრილი 15:37

ბოლო ვადა 15 მაისი 00:00

კონსულტანტი ბაკურიანში

ID 71484

სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "პეპელა" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე ქალაქ ბაკურიანში.

სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "პეპელა" მომხმარებელს სთავაზობს ევროპული და საერთაშორისო ბრენდების სათამაშოების ფართო ასორტიმენტს ბიჭებისთვის და გოგოებისთვის, 1 თვიდან.

სამუშაო გრაფიკი: სრული (ცვლებში)
ვაკანსიის ადგილმდებარეობა: ბაკურიანი, დავით აღმაშენებლის ქ. 14

ჩვენთან გელოდებათ:

** კარიერული განვითარების შესაძლებლობა;
** კომფორტული სამუშაო გარემო;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** და რაც ყველაზე მთავარია - ჩვენთან განსაკუთრებით ფასდება ერთგულება და ახალი იდეების ინიციირება.

ასე რომ, მოუთმენლად გელოდებით ჩვენს დიდ გუნდში, იმისთვის, რომ ერთად ვაკეთოთ ღირებული და მნიშვნელოვანი საქმე.

ძირითადი მოვალეობები:

** მომსახურების კორპორაციული სტანდარტის მიხედვით კლიენტთა მომსახურება;
** პროდუქციის სტანდარტული წესით განლაგების უზრუნველყოფა;
** სალარო აპარატთან მუშაობა.

ძირითადი მოთხოვნები:

** სასურველია სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა მომხმარებლის დონეზე (MS Word, Excel).

პიროვნული მახასიათებლები:

** კომუნიკაბელურობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** პუნქტუალურობა.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV ელფოსტაზე: [email protected] და საგნის ხაზში მიუთითოთ პოზიციის სათაური (კონსულტანტი, ბაკურიანი) წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 19 აპრილი 15:33

ბოლო ვადა 16 მაისი 00:00

დილერი ბაკურიანში

ID 71483

კაზინო "ოპერა ლიდერბეთი" აცხადებს ვაკანსიას დილერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ბაკურიანი
სამუშაო დღეები: ცვლიანობის განრიგი
ანაზღაურება: 800 აშშ დოლარიდან (ექვივალენტი ლარში) + ბონუსი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** ინგლისური ენა (სასურველია რუსულიც);
** კომუნიკაციის უნარი;

ჩვენ გთავაზობთ:

** სტაბილურ და კონკურენტულ ანაზღაურება;
** საცხოვრებლით უზრუნველყოფა;
** კვებით უზრუნველყოფა;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** კარიერული ზრდა და განვითარება.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV ელ.მისამართზე [email protected] აუცილებლად მიუთითეთ სათაურის (Subject) ველში პოზიციის დასახელება.

შეტყობინება: ლიდერბეთი პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც ლიდერბეთისთვის ხელმისაწვდომი გახდება, კომპანიაში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით, კომპანიის მონაცემთა დაცვის პოლიტიკისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.

განთ. 19 აპრილი 15:31

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00

მიმტანი ყაზბეგში

ID 71482

სასტუმრო "Intourist Hotel Kazbegi" აცხადებს ვაკანსიას მიმტანის პოზიციაზე.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** მენიუს შემადგენლობის ზედმიწევნით ცოდნა;
** მომსახურების წესების დაცვა სასტუმროს დადგენილი სტანდარტების მიხედვით;
** სტუმრების მიღება, სწრაფი და სტუმართმოყვარე მომსახურების გაწევა;
** მაგიდების ალაგება და სისუფთავის კონტროლი;
** სტუმრისთვის ანგარიშის მიტანა და გადახდის სიზუსტეზე პასუხისმგებლობა;
** სალაროში გატარებული ოპერაციების ფინანსურ დეპარტამენტთან ანგარიშგება;
** სამუშაო ინვენტარის მოფრთხილება;
** სტუმართან მუდმივი კომუნიკაცია და მის კმაყოფილებაზე ზრუნვა. უკმაყოფილო სტუმრის შემთხვევაში მიზეზის დადგენა და მენეჯერისთვის ცნობა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სამუშაო გამოცდილება ანალოგიურ სფეროში ჩაითვლება უპირატესობად;
** ქართული და ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა;
** ნებისმიერი დამატებითი ენა ჩაითვლება უპირატესობად;
** სტუმართმოყვარე მომსახურების უნარი, მათ შორის პრობლემურ სტუმრებთან;
** გუნდში მუშაობის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებული.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 19 აპრილი 15:29

ბოლო ვადა 12 მაისი 00:00

მიმღები-რეგისტრატორი ყაზბეგში

ID 71481

სასტუმრო "Intourist Hotel Kazbegi" აცხადებს ვაკანსიას მიმღები-რეგისტრატორის პოზიციაზე

ფუნქცია-მოვალეობები:

** თავაზიანი, პოზიტიური ურთიერთობა როგორც სასტუმროს სტუმრებთან, ასევე თანამშრომლებთან;
** სასტუმროში არსებული სტანდარტების მიხედვით სტუმართა მიღება, განთავსება და შემდგომ გაცილება;
** სტუმრებისათვის სასურველი ინფორმაციის მიწოდება ნომრების, ტარიფების და სასტუმროში არსებული სხვა სერვისების შესახებ;
** შემოსული სატელეფონო ზარების მიღება და შესაბამისი ინფორმაციის გაცემა;
** სატელეფონო საუბრის და ელექტრონული ფოსტით მიმოწერის კულტურისა და სტანდარტების დაცვა;
** სტუმართან ეფექტური და პოზიტიური კომუნიკაციის დამყარება;
** სტუმრის სისტემაში რეგისტრაცია და სათანადო ფინანსური ოპერაციების შესრულება;
** სისტემაში არსებული მიმდინარე დღის ჯავშნების მომზადება (სარეგისტრაციო ბარათების ბეჭდვა, გასაღებების დამზადება და ა.შ);
** სამუშაო დღის დასასრულსა და დასაწყისში სასტუმროში არსებულ სხვა დეპარტამენტებში ინფორმაციის გადაცემა;
** სასტუმროს მომსახურების სტანდარტების გათვალისწინებით მოქმედება.

ძირითადი მოთხოვნები:

** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
** ქართული და ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა;
** ნებისმიერი დამატებითი ენა ჩაითვლება უპირატესობად;
** კომპიუტერული და საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** დეტალებისადმი ყურადღებიანი, ორგანიზებული, პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე;
** კომუნიკაბელური, პრეზენტაბელური;
** გადაწყვეტილებების სწრაფად მიღების უნარი;
** სამუშაოს დაგეგმვის და მისი დროულად შესრულების უნარი.

პიროვნული მახასიათებლები და უნარები:

** ემოციური სტაბილურობა და თავშეკავებულობა;
** პუნქტუალურობა და ორგანიზებულობა;
** დროის მართვისა და პრიორიტეტების დასახვის უნარი;
** დამოუკიდებლად და გუნდურად მუშაობის უნარი.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 19 აპრილი 15:28

ბოლო ვადა 12 მაისი 00:00

ბარ-მენეჯერი ყაზბეგში

ID 71480

სასტუმრო "მეხუთე სეზონი", რომელიც მდებარეობს ყაზბეგში, კერძოდ ჯუთაში აცხადებს ვაკანსიას ბარ-მენეჯერისა და მზარეულის პოზიციაზე.

სასურველია, გამოცდილება მსგავს სფეროში და ბარ მენეჯერმა იცოდეს ინგლისური საკომუნიკაციო დონეზე.

დაინტერესებული პირები დაგვიკავშირდნენ: 555 01 15 15, ან გამოგვიგზავნონ რეზიუმე: [email protected]

განთ. 19 აპრილი 15:25

ბოლო ვადა 15 მაისი 00:00

მენეჯერის ასისტენტი ყაზბეგში

ID 71479

სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "პეპელა" აცხადებს ვაკანსიას მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე.

სათამაშოების მაღაზიათა ქსელი "პეპელა" მომხმარებელს სთავაზობს ევროპული და საერთაშორისო ბრენდების სათამაშოების ფართო ასორტიმენტს ბიჭებისთვის და გოგოებისთვის, 1 თვიდან.

სამუშაო გრაფიკი: სრული (ცვლებში)
ვაკანსიის ადგილმდებარეობა: თბილისი, მიცკევიჩის ქ. 29 (ყაზბეგის 14ბ)

ჩვენთან გელოდებათ:

** კარიერული განვითარების შესაძლებლობა;
** კომფორტული სამუშაო გარემო;
** ფასდაკლების ბარათი;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა;
** ფიტპასი;
** და რაც ყველაზე მთავარია - ჩვენთან განსაკუთრებით ფასდება ერთგულება და ახალი იდეების ინიციირება.

ძირითადი მოვალეობები:

** მომსახურების კორპორაციული სტანდარტის მიხედვით კლიენტთა მომსახურება;
** პროდუქციის სტანდარტული წესით განლაგების უზრუნველყოფა;
** სააღრიცხვო პროცესების მართვა - სალაროსა და ფულადი ოპერაციების მართვა და კონტროლი, აღწერის პროცესის მართვა;

ძირითადი მოთხოვნები:

** სასურველია სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში
** საოფისე პროგრამების ცოდნა მომხმარებლის დონეზე (MS word, excel).

პიროვნული მახასიათებლები:

** კომუნიკაბელურობა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** გუნდურად მუშაობის უნარი;
** პუნქტუალურობა.

ასე რომ, მოუთმენლად გელოდებით ჩვენს დიდ გუნდში იმისთვის, რომ ერთად ვაკეთოთ ღირებული და მნიშვნელოვანი საქმე.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV ელფოსტაზე: [email protected] და საგნის ხაზში მიუთითოთ პოზიციის სათაური (მენეჯერის ასისტენტი, ყაზბეგი) წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება.

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

აღნიშნული ვაკანსიის ფარგლებში თქვენ მიერ რეზიუმეს ან/და სხვა მონაცემების შემცველი ინფორმაციის წარდგენით, თქვენ თანხმობას აცხადებთ და კომპანიას აძლევთ შემდეგ უფლებამოსილებას:

გაეცნოს/განიხილოს/დაამუშაოს/შეინახოს მოწოდებული ინფორმაცია/ გამოიყენოს მარკეტინგული კომუნიკაციისათვის/გადასცეს მასთან აფილირებულ პირებს ამავე მიზნებით/აღნიშნული უფლებამოსილება გაცემულად ჩაითვლება წინამდებარე მიზნობრიობის ამოწურვამდე ვადით, მათ შორის მომავალში ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურის განხილვისათვის.თქვენ მიერ გამოგზავნილი ინფორმაცია დამუშავდება სახელშეკრულებო, მათ შორის, შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის, ასევე მარკეტინგული მიზნებისათვის, მოქმედი კანონმდებლობის დაცვით.

თქვენ გაქვთ უფლება ნებისმიერ დროს მოგვმართოთ ამავე გზით და მოითხოვოთ მონაცემების წაშლა ან/და გამოყენების შეწყვეტა. კომპანია იტოვებს უფლებას არ განიხილოს მოცემულ ვაკანსიაზე თქვენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია. თქვენ ადასტურებთ, რომ გამოგზავნილი ინფორმაცია გეკუთვნით თქვენ და შეესაბამება სინამდვილეს.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 19 აპრილი 15:23

ბოლო ვადა 16 მაისი 00:00

მძღოლი ყაზბეგში

ID 71478

"კრედო ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას მძღოლის პოზიციაზე დუშეთში, ყაზბეგსა და თიანეთში.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა გთხოვთ, იხილოთ მოცემულ ბმულზე: სამუშაო აღწერილობა

ვაკანსიის დედლაინი: 8.05.2024

განთ. 19 აპრილი 15:22

ბოლო ვადა 8 მაისი 00:00

მზარეული ყაზბეგში

ID 71477

კაფე-რესტორანი "ყაზბეგია" მდებარეობს სტეფანწმინდაში და ორიენტირებულია ქართულ სამზარეულოზე.

"ყაზბეგია" აცხადებს ვაკანსიას შემდეგ პოზიციებზე:

1. მზარეული

მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.
** პუნქტუალურობა;
** მოწესრიგებულობა.
** გუნდური მუშაობის უნარი.
** სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის და სწრაფი რეაგირების უნარი.
** შესაბამისი მარაგების უზრუნველყოფა.
** რეცეპტურისა და კალკულაციის დაცვა კერძის მომზადების დროს.
** უსაფრთხოების, ჰიგიენისა და სანიტარული სტანდარტების დაცვა.
** სურსათის უვნებლობის კანონმდებლობით გათვალისწინებული ნორმების დაცვა.
** პროდუქტის სწორად შენახვის კონტროლი.
** ინგრედიენტების სიჯანსაღისა და სისუფთავის კონტროლი.

პირობები:

** სამუშაო ადგილი: ყაზბეგი/სტეფანწმინდა.
** დაწყების თარიღი: სასწრაფოდ.
** სამუშაო საათები: დილის 9-დან, საღამოს 10-11-მდე გრაფიკით.
** ხელფასი: 100 ლარი დღეში

2. მიმტანი

მიმტანის მოვალეობაში შედის:

** სტუმრის დახვედრა კეთილგანწყობით;
** სტუმრებისთვის მენიუს მიხედვით კერძების და სასმელების შეთავაზება;
** სტუმრების შეკვეთების მიღება და დროული მომსახურების უზრუნველყოფა;
** სტუმრებისთვის ყურადღების მიქცევა, პოზიციის კონტროლი;
** სუფრის გაწყობა/გასერვირება (მაგიდების და დამხმარე სერვის/კარადის
მომზადება);

მოთხოვნები:

** ინგლისური ენის ცოდნა
** კომუნიკაბელურობა;
** მომსახურების სანიმუშო მანერები;
** გამართული მეტყველება;
** დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი;
** გუნდური მუშაობა;

პირობები:

** სამუშაო ადგილი: ყაზბეგი/სტეფანწმინდა.
** დაწყების თარიღი: სასწრაფოდ.
** სამუშაო საათები: დილის 9 დან, საღამოს 10-11 მდე გრაფიკით.
** ხელფასი: 50 ლარი დღეში.

კონტაქტი: [email protected]. 599190141.

განთ. 19 აპრილი 15:20

ბოლო ვადა 18 მაისი 00:00