ფილტრი

ვაკანსიები

ლიზინგის პროექტების მენეჯერი - Micro

ID 62409

სს "თიბისი ლიზინგი" უმსხვილესი სალიზინგო კომპანიაა საქართველოში, რომელიც დაფუძნებულია სს "თიბისი ბანკის" მიერ. კომპანია დღეისათვის ლიდერია ლიზინგის ბაზარზე 70%-იანი წილით. ჩვენი კლიენტები არიან: სამედიცინო, პოლიგრაფიული, სატრანსპორტო კომპანიები, კვებისა და გადამამუშავებელი მრეწველობის, მომსახურებისა და ვაჭრობის, აგრეთვე სოფლის მეურნეობის და სხვა სფეროებში მომუშავე კომპანიები მთელი საქართველოს მასშტაბით. კომპანია მომხმარებლებს სთავაზობს ექსკლუზიურ პირობებს სწრაფ ავტო-ლიზინგზე: ახალი და მეორადი ავტომობილების დაფინანსება - როგორც იურიდიული, ისე ფიზიკური პირებისთვისაა განკუთვნილი.

სს "თიბისი ლიზინგი" აცხადებს ვაკანსიას ლიზინგის პროექტების მენეჯერის (SME) პოზიციაზე:

მდებარეობა: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული (ორშაბათი - პარასკევი)
სამუშაო საათები: 09:30-18:30 (შესვენება 1 საათი)

ასევე, ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში გთავაზობთ:

- ჯანმრთელობის დაზღვევას;
- დანაზოგის შექმნას საპენსიო ფონდისთვის;
- თანამშრომლისთვის განკუთვნილ სპეციალურ შეთავაზებებს სხვადასხვა პროდუქტებზე;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი ბიზნესის, ეკონომიკის ან ფინანსების მიმართულებით;
- სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების სფეროში ფინანსურ ინსტიტუტში;
- ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა;
- Microsoft office ფლობა საბაზისო დონეზე (Excel, Word);
- ფინანსების საბაზისო დონეზე ცოდნა.

ძირითადი მოვალეობები:

- კლიენტისთვის ლიზინგის პირობების გაცნობა და შეთავაზების გაკეთება;
- დაინტერესებული კლიენტების ბაზის შექმნა და კონტროლი;
- დაინტერესებული კლიენტებისგან საჭირო მონაცემების მიღება; მიღებული მონაცემების ხარისხის და შესაბამისობის კონტროლი;
- სალიზინგო პროექტის დამუშავება/ანალიზი და კომიტეტზე დამტკიცება;
- საკრედიტო დოკუმენტაციის მართვა;
- ლიზინგის ხელშკერულების გაფორმების პროცესის მონიტორინგი;
- ლიზინგის ხელშეკრულებების რესტრუქტურიზაციის და ცვლილების მართვა, პროცესის მონიტორინგი და რეპორტინგი.
- სხვა სახის რეპორტინგი საჭიროების შემთხვევაში

უნარ-ჩვევები:

- კომუნიკაბელურობა;
- სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი;
- ანალიტიკური უნარ-ჩვევები;
- გუნდურობა;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;

დაინტერესების შემთხვევაში გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 13 სექტემბერი 16:17

ბოლო ვადა 12 ოქტომბერი 00:00

მოლარე-კონსულტანტი

ID 62408

შპს "სპარი" აცხადებს ვაკანსიებს ლუდის ჩამომსხმელი კონსულტანტისა და მოლარე-კონსულტანტის პოზიციაზე, კარიერული ზრდის პერსპექტივით.

ადგილმდებარეობა:

- თბილისი, ვორონცოვის მოედანი - მოლარე კონსულტანტი;
- თბილისი, 5 დეკემბრის ქუჩა (დირსი) - ლუდის ჩამომსხმელი კონსულტანტი; მოლარე კონსულტანტი;.
- თბილისი, წინანდლის ქუჩა (ყოფილი არამიანცის საავადმყოფოსთან) - მოლარე კონსულტანტი.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

- სალაროსთან დაკავშირებული ყველა საქმიანობის წარმოება;
- სალაროში არსებული ნაღდი ფულის და უნაღდო ჩეკის კონტროლი;
- დარბაზის შესაბამის სექციაში პროდუქციის დახლებზე განთავსება მერჩენდაიზინგის წესების დაცვით, მისი მუდმივი შევსება და კონტროლი;
- პროდუქციის რეალიზაციამდე ხარისხის, ვადიანობის, ფასმაჩვენებლების სიზუსტის მუდმივი მონიტორინგი;
- მომხმარებლისათვის სექციაში განთავსებული პროდუქციის შესახებ კონსულტაციის გაწევა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- სასურველია მსგავს პოზიციაზე სამუშაო გამოცდილება
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა
- სასურველია, უცხო ენის სასაუბრო დონეზე ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:

- გუნდური მუშაობის უნარი
- კომუნიკაციის უნარი
- მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა.

კომპანიაში, გარდა ფიქსირებული სახელფასო სისტემისა, მოქმედებს რამდენიმე ტიპის საბონუსე სისტემა. ასევე, კომპანიაში დანერგილია შიდა თანამდებობრივი ზრდის პრაქტიკა.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა CV გამოაგზავნეთ მისამართზე: [email protected] ან დარეკეთ ნომერზე 577 155888.

მადლობას გიხდით ჩვენი ვაკანსიებით დაინტერესებისთვის.

განთ. 13 სექტემბერი 16:15

ბოლო ვადა 12 ოქტომბერი 00:00

500 ლარი

პირველადი სამედიცინო დახმარების მედდა

ID 62407

შპს "ქართულ-ამერიკული უნივერსიტეტი" აცხადებს ვაკანსიას პირველადი სამედიცინო დახმარების მედდის სრულგანაკვეთიან პოზიციაზე.

პირველადი სამედიცინო დახმარების მედდის საქმიანობის ძირითადი მიზანია შპს ქ/ა უნივერსიტეტის სტუდენტებისა და თანამშრომლებისათვის პირველადი სამედიცინო დახმარების გაწევა.

ფუნქციები:

- პირველადი დახმარებისათვის საჭირო მედიკამენტების, საჭირო სამედიცინო მასალისა და ინვენტარის შეძენა
- შეძენილი მედიკამენტებისა და მასალის აღრიცხვა/კონტროლი;
- სტუდენტის/თანამშრომლის მიერ წარმოდგენილი ჯანმრთელობის მდგომარეობის შესახებ სამედიცინო ცნობის გადამოწმება ცნობის გამცემ დაწესებულებაში და მისი ნამდვილობის დადგენა;
- შენობაში დეზინფექციის ჩატარების ორგანიზება და კონტროლი;
- პირველადი სამედიცინო დახმარების აღმოჩენა კომპეტენციის ფარგლებში.

მოთხოვნები:

- სამედიცინო განათლება
- ინგლისური და რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
- ასაკი: 30 წლიდან.

ხელფასი: 500 ლარი
სამუშაო საათები: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-დან 19:00 საათამდე, შაბათს შეთანხმებით.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნეთ CV თანდართული ფოტოთი (ფოტოს გარეშე CV არ განიხილება), ელ-ფოსტაზე: [email protected] არაუგვიანეს 25 სექტემბრისა.

გთხოვთ, სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გასაუბრება დაენიშნებათ მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს.

განთ. 13 სექტემბერი 16:13

ბოლო ვადა 25 სექტემბერი 00:00

600 ლარი

დასუფთავების თანამშრომელი ყაზბეგში

ID 62406

სასტუმრო "ოიშე" აცხადებს ვაკანსიას დასუფთავების თანამშრომლის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

- სასტუმროს ჰიგიენური და სანიტარული ნორმების დაცვა
- სისუფთავის მუდმივი უზრუნველყოფა.
- საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვადასხვა დავალებების შესრულება.

ძირითადი მოთხოვნები:

- სავალდებულოა მინიმუმ 0-1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება დასუფთავების მიმართულებით
- უპირატესობად ჩაითვლება გამოცდილება სასტუმრო/რესტორნების მიმართულებით ანალოგიურ პოზიციაზე.

პიროვნული თვისებები:

- პასუხისმგებლობის გრძნობა
- ორგანიზებულობა/მოწესრიგებულობა
- დეტალებზე ორიენტირებულობა
- ინტენსიური დატვირთვის პირობებში მუშაობის უნარი.

სამუშაო ადგილი: ყაზბეგი, სტეფანწმინდა, გორგასლის #2
ანაზღაურება: 600 ლარი

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 13 სექტემბერი 16:10

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

მოლარე - რეზერვი

ID 62405

სს თიბისი ბანკი აცხადებს ვაკანსიას მოლარის (სარეზერვო თანამშრომელი) თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: VC3915
ადგილმდებარეობა: თბილისი, რუსთავი
კატეგორია: კლიენტთა მომსახურება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

- გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება
- განათლება: სტუდენტი; ბაკალავრის ხარისხი.

ენების ცოდნა:

- ქართული - მშობლიური
- ინგლისური - კარგი
- რუსული - კარგი.

უნარები:

- დეტალებზე ფოკუსირება
- სისხარტე
- თავაზიანობა
- პასუხისმგებლობის გრძნობა
- გუნდურად მუშაობის უნარი
- სისწრაფე.

დამატებითი მოთხოვნა: სასურველია ბანკში მოლარის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება.

სამუშაოს აღწერა:

- კლიენტთან თავაზიანი, კეთილგანწყობილი და თბილი დამოკიდებულება;
- ფიზიკური და იურიდიული პირების მომსახურება ნაღდი ფულის შემოსავლისა და გaსავლის ოპერაციების მიხედვით;
- ნაღდი კონვერტაციების ოპერაციების წარმოება;
- ვალუტის ამოცნობის ოპერაციების წარმოება;
- დაზიანებული ვალუტის მიღებასთან დაკავშირებული პროცედურების შესრულება;
- სამგზავრო ჩეკების გაყიდვისა და განაღდების ოპერაციების წარმოება;
- ვადიანი ანაბრების წიგნაკებით ოპერაციების წარმოება;
- იურიდიულ პირებზე სალარე და სავალუტო საფულე ჩეკის წიგნაკების გაცემის პროცედურების შესრულება;
- ფილიალში ინკასირებული თანხის დათვლასთან დაკავშირებული ოპერაციების წარმოება.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს http://career.tbcbank.ge/Job/3915

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 26 სექტემბერი, 2019 წ.

განთ. 13 სექტემბერი 16:08

ბოლო ვადა 26 სექტემბერი 00:00

კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერი

ID 62404

შრომის უსაფრთხოებისა და გარემოს დაცვის საკონსულტაციო კომპანია "უსაფრთხო გარემო" აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაოს აღწერილობა/მოვალეობები:

- გრძელვადიანი პარტნიორული ურთიერთობის ჩამოყალიბების უზრუნველყოფა კომპანიის მომხმარებლებთან
- მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება B2B გაყიდვების კუთხით
- არსებულ კლიენტებთან მუდმივი კონტაქტი, მომსახურება
- კომპანიის სერვისების გაყიდვების ზრდაზე ზრუნვა
- პოტენციური მომხმარებლების მოძიება, შეთავაზების მომზადება და მოლაპარაკებების წარმოება
- პოტენციური მომხმარებლების მონაცემთა ბაზის შექმნა და რეგულარული განახლება
- პოტენციური კორპორატიული კლიენტებისთვის კომპანიის წარდგენა და შეთავაზების გაკეთება
- იმეილ და სატელეფონო კომუნიკაცია პოტენციურ დამკვეთებთან.

ძირითადი მოთხოვნები:

- უმაღლესი განათლება
- ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა
- რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად
- მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება
- საოფისე პროგრამების ცოდნა.

თვისებები და უნარები:

- კარგი პიროვნული და კომუნიკაციური თვისებები
- კარგი მეტყველება/გადმოცემის უნარი/პრეზენტაბელურობა
- შრომისმოყვარე, ენერგიული, მიზანდასახული, პასუხისმგებლიანი, ორგანიზებული, ყურადღება დეტალების მიმართ
- გარემოში სწრაფი ადაპტაციისა და პრობლემის სწრაფად გადაწყვეტის უნარი
- გუნდური და დამოუკიდებლად მუშაობის შესაძლებლობა
- შესწავლისა და კომპანიაში დინამიკურად ზრდის პოტენციალი
- სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი
- სხარტი, ლოგიკური, ანალიტიკური აზროვნება
- სამუშაოს და დროის დაგეგმვის უნარი
- პუნქტუალურობა, მოწესრიგებულობა, დისციპლინირებულობა
- შედეგზე ორიენტირებულობა.

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] 2019 წლის 25 სექტემბრის ჩათვლით. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

განთ. 13 სექტემბერი 16:06

ბოლო ვადა 25 სექტემბერი 00:00

მიმღების ადმინისტრატორი

ID 62403

სასტუმრო "Green Queen" აცხადებს ვაკანსიას მიმღების ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

- სავალდებულოა სასტუმროში ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
- ინგლისური და რუსული ენების სრულყოფილად ცოდნა;
- უმაღლესი განათლება.

ძირითადი მოვალეობები:

- სტუმრების მიღება-განთავსება, ანგარიშსწორება, გასტუმრება
- სატელეფონო ზარებზე პასუხი და ინფორმაციის მიწოდება
- ჯავშნების მიღება
- უშუალო ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება.

გთხოვთ, CV გამოაგზავნოთ ელ ფოსტაზე: [email protected]

განთ. 13 სექტემბერი 16:04

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

მიმტანი

ID 62402

ირლანდიური ფაბი "ნალი" აცხადებს მიმტანის ვაკანსიას.

სასურველია მსგავს სფეროში სამუშაო გამოცდილება.

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ რეზიუმე (CV) ფოტოსურათით, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: jobs[email protected]

ფოტოსურათის გარეშე განაცხადი არ განიხილება.

განთ. 13 სექტემბერი 16:03

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

მძღოლი

ID 62401

ფინანსური ჩართულობის ორგანიზაცია "კრისტალი" აცხადებს ვაკანსიას მძღოლის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი (ვარკეთილის ფილიალი)
სამუშაო განაკვეთი: სრული

"კრისტალი" ქვეყანაში წამყვანი ფინანსური ჩართულობის კომპანია და არასაბანკო საფინანსო ინსტიტუტია, რომელიც საქართველოს მასშტაბით მართავს 270 მლნ ლარის მოცულობის სასესხო პორთფელს, დასაქმებული ყავს 1, 000-ზე მეტი თანამშრომელი, ოპერირებს 62 ფილიალით და ემსახურება 100, 000-ზე მეტ მომხმარებელს. საჭიროებებზე მორგებული, ინოვაციური და განვითარებაზე ორიენტირებული ფინანსური პროდუქტებისა და მომსახურების შეთავაზებით, "კრისტალი" ხელს უწყობს ათასობით მომხმარებლის ეკონომიკურ განვითარებას.

"კრისტალი" პირველი არასაბანკო საფინანსო ორგანიზაციაა რეგიონში, რომელმაც გლობალური სარეიტინგო სააგენტოს, FitchRatings-ის შეფასება `B`/Stable მოიპოვა. 2018 წლის 13 დეკემბერს, "კრისტალი" საქართველოში წლის პასუხისმგებლიან ბიზნესად დასახელდა და "მელიორა 2018"-ის გრან-პრის მფლობელი გახდა. ასევე, "კრისტალი" პირველია იმ 5 კომპანიას შორის, რომელიც შეუერთდა გაეროს ქალთა ორგანიზაციის ქალთა გაძლიერების პრინციპებს (WEPs).

დამატებითი ინფორმაციისათვის, ეწვიეთ ვებ გვერდს: http://www.ir.crystal.ge

"კრისტალი" გთავაზობთ:

- პიროვნულ და პროფესიულ ზრდას;
- მზარდ სახელფასო სისტემას, გამოცდილების და კვალიფიკაციის გათვალისწინებით;
- მეგობრულ და პროფესიონალურ სამუშაო გარემოს.

ძირითადი მოთხოვნები განცხადების წარმომდგენის (მძღოლის) მიმართ:

- ავტომანქანის მართვის უნარის მაღალ დონეზე ფლობა;
- პრეტენდენტს აუცილებელია გააჩნდეს მოქმედი მართვის მოწმობა (მინიმუმ B კატეგორია);
- ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- ადამიანებთან ურთიერთობის დამყარების უნარი, კომუნიკაბელურობა;
- კოლეგიალურობა, გუნდურობა, არაკონფლიქტურობა, მოსმენის უნარი;
- პუნქტუალობა, აკურატულობა, პრინციპულობა;
- ღია და გამჭვირვალე ურთიერთობები სამსახურებრივი მოვალეობების შესრულებისას;
- ქართული ენის სრულყოფილად ფლობა, გამართულად და გასაგებად საუბრის უნარი;
- რეგიონებში გადაადგილების შესაძლებლობა;
- დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი.

ძირითადი მოთხოვნები ავტომობილის მიმართ:

- უცხოური (არასაბჭოთა) ავტომობილი - ტექნიკურად და გარეგნულად გამართულ მდგომარეობაში;
- საჭე: მარცხენა;
- საწვავის ტიპი: ბენზინი, დიზელი;
- ავტომობილის ტიპი: მსუბუქი, ოთხკარიანი;
- ინტერიერი მოწესრიგებული და კომფორტული;
- ავტომობილს გამართული უნდა ქონდეს უსაფრთხოების სისტემები;
- ავტომობილს უნდა გააჩნდეს გამართული გათბობა-კონდიცირების სიტემა;
- საწვავის მაქსიმალური მოხმარება: 100კმ - 11 ლიტრი;
- ავტომობილის ასაკი: 2002 წლიდან;
- ავტომობილში განთავსებული უნდა იყოს: პირველადი გადაუდებელი დახმარების პაკეტი, ცეცხლმაქრი, უსაფრთხოების სამკუთხედი;
- სასურველია ავტომობილს გავლილი ჰქონდეს ტექნიკური დათვალიერება.

ჩვენი კომპანია დასაქმებისა და შრომითი ურთიერთობის თანაბარ პირობებს უქმნის ნებისმიერ თანამშრომელსა და კანდიდატს, მისი რასის, რელიგიის, მრწამსის, სქესის, ეროვნების, ეთნიკური და სოციალური კუთვნილების, შეზღუდული შესაძლებლობების, გენდერული იდენტობის, პოლიტიკური შეხედულების ან სხვა ნიშნის მიუხედავად.

დაინტერესებულ პირებს 2019 წლის 22 სექტემბრის ჩათვლით შეუძლიათ გამოაგზავნონ თანდართული შევსებული ფორმა, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] (გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიცია და ადგილმდებარეობა, სადაც შემოგაქვთ განაცხადი, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება).

მხოლოდ შერჩეული კანდიდატები იქნებიან გამოძახებული შემდგომ ეტაპზე.

განთ. 13 სექტემბერი 16:01

ბოლო ვადა 22 სექტემბერი 00:00

კონსულტანტი

ID 62400

კომპანია "ჯიპისი" წარმოადგენს ჯანსაღი ცხოვრების ხელშემწყობ ერთ-ერთ ლიდერ ფარმაცევტულ კომპანიას საცალო, საბითუმო და პირველადი ჯანდაცვის მიმართულებით.

"ჯიპისი" გამოირჩევა როგორც ინოვატორი და სტანდარტების დამამკვიდრებელი ბრენდი. იგი ორიენტირებულია განახორციელოს ისეთი პროექტები, რომელთა მიზანია საზოგადოების ჩართვა ჯანმრთელობაზე ზრუნვის პროცესში და მრავალფეროვანი საშუალებებით ჯანსაღი ცხოვრების წესის ხელშეწყობა. "ჯიპისი" ცდილობს სრულად უზრუნველყოს თავისი მომხმარებლის მოთხოვნები, ამიტომაც, იგი არ შემოიფარგლება მხოლოდ სამკურნალო საშუალებების დისტრიბუციით და ყოველდღიურად აფართოებს თავისი საქმიანობის არეალს.

ამჟამად სააფთიაქო ქსელი "ჯიპისი" აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის თანამდებობაზე.

მოვალეობები:

- აფთიაქის დარბაზში პარაფარმაციის, ბავშვთა კვების, ბავშვთა მოვლის საშუალებების, სამკურნალო კოსმეტიკის პროდუქციის რეალიზაციაზე ზრუნვა;
- მომხმარებელთან აქტიური კომუნიკაცია, მისი საჭიროებების დადგენა და შესაბამისი პროდუქციის შეთავაზება;
- სალაროსთან მუშაობა და რეალიზებული პროდუქციის პროგრამული გატარება;
- დარბაზის თაროებზე პროდუქციის განლაგებასა და ესთეტიურ იერ-სახეზე ზრუნვა;
- პროდუქციის თაროების იერსახესა და სისუფთავეზე ზრუნვა.

მოთხოვნები:

- სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
- ჰქონდეს გამართული და დამაჯერებელი მეტყველების უნარი;
- იყოს აქტიური, დადებითი პიროვნება;
- იყოს კლიენტზე ორიენტირებული, თავაზიანი;
- ორგანიზებული და აკურატული.
- რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.

თუ მზად ხართ იმუშაოთ მზარდ კომპანიაში და განვითარდეთ პროფესიულად, გამოაგზავნეთ თქვენი მონაცემები CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, შესაბამის ველში (subject) მიუთითეთ ვაკანსიის სახელწოდება - "Consultant", წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი მონაცემები არ განიხილება.

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

კანდიდატების შერჩევა მოხდება კონკურსის წესით, გასაუბრების საფუძველზე.

განთ. 13 სექტემბერი 15:58

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

C++ დეველოპერი

ID 62399

ინოვაციური ენერგოეფექტურობისა (EMS) და შენობების მართვის (BMS) სისტემების მწარმოებელი კომპანია "ველი" ეძებს მოტივირებულ დეველოპერს IoT მოწყობილობებთან სამუშაოდ. კანდიდატის ძირითადი ამოცანა იქნება ჩვენს გამოცდილ ინჟინრების გუნდთან ერთად შექმნას პროგრამული უზრუნველყოფა ხსენებული მოწყობილობებისათვის.

რეგიონში არსებული კომპანიებისგან განსხვავებით, "ველი" (www.wely.me) თავად ქმნის გადაწყვეტილებებს, როგორც პროგრამული უზრუნველყოფის, ასევე მოწყობილობების (სენსორები, მართვის მოდულები) ნაწილში და არ წარმოადგენს სხვისი ტექნოლოგიებისა და პროგრამების ინტეგრატორს.

დაინტერესებული კანდიდატებისაგან მოველით C, C++ ენების და თანამედროვე პროგრამირების სტანდარტების ცოდნას.

ანაზღაურება ნეტო: 1000-3000 ლარი (გამოცდილების და უნარების მიხედვით).
კომპანია აქტიურად ზრუნავს თანამშრომლების განვითარებასა და კომფორტის შექმნაზე.

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელფოსტაზე: [email protected] და სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. 13 სექტემბერი 15:55

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

საკრედიტო ადმინისტრატორი

ID 62397

სს თიბისი ბანკი აცხადებს ვაკანსიას საკრედიტო ადმინისტრატორის თანამდებობაზე.

ვაკანსიის კოდი: VC3918
ადგილმდებარეობა: მარნეული
კატეგორია: კლიენტთა მომსახურება
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები:

- გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება.
- განათლება: ბაკალავრის, მაგისტრის ხარისხი.

ენების ცოდნა:

- ინგლისური - საშუალო
- რუსული - საშუალო.

უნარები:

- თავაზიანობა
- გუნდურად მუშაობის უნარი
- დეტალებზე ფოკუსირება
- დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
- პასუხისმგებლობის გრძნობა
- სისხარტე
- საქმიანობის ორგანიზება და დაგეგმვა.

სამუშაოს აღწერა:

- საკრედიტო დოკუმენტაციის ვიზირება და შემოწმება;
- საკრედიტო და სხვა იურიდიული დოკუმენტაციის მომზადება, კანონმდებლობასთან და ბანკის სტანდარტებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფით;
- იურიდიული სამსახურისგან დოკუმენტაციის სისწორეზე შესაბამისი ვიზირების მიღება;
- საკრედიტო პროდუქტების პროგრამული რეგისტრაცია;
- სესხების გაცემა შესაბამისი პროცედურების დაცვით;
- სესხების გადაფარვის პროცედურების განხორციელება;
- საკრედიტო დოკუმენტაციის გაფორმებისა და შენახვის დადგენილი მოთხოვნების დაცვა;
- კლიენტთან თავაზიანი, კეთილგანწყობილი და თბილი დამოკიდებულება.

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: http://career.tbcbank.ge/Job/3918

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადა: 19 სექტემბერი, 2019 წ.

რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდეგ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.

განთ. 13 სექტემბერი 15:49

ბოლო ვადა 19 ოქტომბერი 00:00