ფილტრი

ვაკანსიები

გაყიდვების სპეციალისტი მესტიაში

ID 71476

მზად ხართ დაიწყოთ თქვენი კარიერა მიკროდაკრედიტების დინამიკურ სამყაროში? მაშინ შემოუერთდით ჩვენს გუნდს გაყიდვების სპეციალისტის პოზიციაზე: ბათუმის, ქობულეთის, ოზურგეთის, ზუგდიდის, ჩხოროწყუს, წალენჯიხის, მარტვილის, ქუთაისის, სენაკის, ხულოს, ბაღდათის, ხელვაჩაურის, ცაგერის, ხობის, ზესტაფონის, სამტრედიის, მესტიის, ახალციხის ფილიალებში.

ვაკანსიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის გასაცნობად და რეზიუმეს გადმოსაგზავნად გთხოვთ ეწვიოთ მოცემულ ბმულს: https://www.helio-ai.com/apply/xwiuy197ga405aa2?src=jobs.ge.

განთ. 19 აპრილი 14:18

ბოლო ვადა 6 მაისი 00:00

1400 ლარი

კურიერი მესტიაში

ID 71475

"დელივო" არის ამანათების მიწოდების სტარტაპ კომპანია, რომელიც სთავაზობს მოწინავე ტექნოლოგიების და ლოჯისტიკის სისტემის დანერგვის საშუალებით მომხმარებლებს სწრაფ და საიმედო ამანათების მიწოდების სერვისებს მთელი საქართველოს მასშტაბით. ჩვენი მიზანია შევქმნათ მარტივი, სწრაფი და თანამედროვე მიტანის სერვისი, რომელიც ხელს შეუწყობს ქვეყანაში ეკონომიკის ზრდას.

"დელივო" აცხადებს ვაკანსიას კურიერის პოზიციაზე (საკუთარი ავტომობილით) ქუთაისში, ბათუმში, წყალტუბოში, ახალქალაქში, სტეფანწმინდაში, კასპში, ქარელში, ბოლნისში, მესტიაში, ამბროლაურში, ქობულეთში, ოზურგეთში, ზესტაფონში, სენაკში, სამტრედიაში, ყვარელში, გურჯაანში, სიღნაღში საგარეჯოში და თელავში.

ძირითადი მოვალეობები:

** საკუთარი ავტომობილის ქონა;
** ამანათების სერვის ცენტრებიდან მოგროვება და საწყობში მიტანა/განთავსება;
** სხვადასხვა სახის საფოსტო გზავნილების აღრიცხვა, ადრესატისთვის მიწოდება;
** ავტომობილის მდგომარეობის კონტროლი
** მოძრაობის წესების და უსაფრთხოების დაცვა;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** B კატეგორიის მართვის მოწმობა;
** სამუშაო გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე (სასურველია);
** ქალაქის ქუჩების ცოდნა;
** მოძრაობის წესების ცოდნა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა და საქმისადმი კეთილსინდისიერი დამოკიდებულება;
** პუნქტუალურობა და დისციპლინირებულობა;

პიროვნული თვისებები და უნარები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** სტრესულ სიტუაციაში ეფექტურად მუშაობის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი

კომპანია გთავაზობთ:

** საწვავს
** საინტერესო, ჯანსაღ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს;
** კონკურენტულ და მზარდ ანაზღაურებას
** ანაზღაურება 1000-1400 ლარამდე რეგიონის მიხედვით.

დაინტერესებულმა პირებმა, ვისი უნარები და გამოცდილებაც შეესაბამება მოთხოვნებს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV ელ. მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 2024 წლის 5 მაისისა.

გთხოვთ, მიუთითოთ სათაურში დარგობრივი პოზიცია, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

"დელივო" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებებს.

"დელივოში" თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა შეიცავდეს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონით გათვალისწინებულ პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებს. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები "დელივოს" მიერ დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის, შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა, არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე და დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტური ვაკანსიისათვის არაუმეტეს 3 წლის ვადით. გთხოვთ, მხოლოდ იმ შემთხვევაში გამოეხმაუროთ ვაკანსიას და გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, თუ თქვენ ეთანხმებით ზემოაღნიშნულ პირობებს.

განთ. 19 აპრილი 14:16

ბოლო ვადა 5 მაისი 00:00

სასტუმროს ადმინისტრატორი მესტიაში

ID 71474

სასტუმრო Chalet Mestia აცხადებს ვაკანსიას სასტუმროს ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

ძირითადი მოთხოვნები:

** სასტუმრო ინდუსტრიაში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
** ქართული და ინგლისური ენების ცოდნა (დამატებითი უცხო ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად);
** საოფისე და ჯავშნების მიმღები პროგრამების ცოდნა;
** დამოუკიდებლად, ასევე როგორც გუნდურად მუშაობის უნარი;
** ყურადღებიანი და მობილიზებული;
** სტრესულ სიტუაციაში სწრაფი გადაწყვეტილების მიღების უნარი;

მოვალეობები:

** სტუმრების მიღება, განთავსებისა და გაცილება;
** სატელეფონო ზარებსა და შეტყობინებებზე პასუხი და სრული ინფორმაციის მიწოდება;
** სტუმრების მომსახურების მაღალი ხარისხით უზრუნველყოფა;
** თანამშრომლებისთვის დღის გეგმის ყოველდღიური გაცნობა და თანამშრომელთა ფუნქციების განაწილება;
** სხვადასხვა ადმინისტრაციული დავალებების შესრულება;

გრაფიკი: სრული განაკვეთი
დამატებითი სარგებელი: საცხოვრებელი და კვებითი უზრუნველყოფა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განაცხადის შემოტანის საბოლოო ვადაა 15 მაისი.

განთ. 19 აპრილი 14:13

ბოლო ვადა 15 მაისი 00:00

უნივერსალური მოლარე მესტიაში

ID 71473

"კრედო ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას უნივერსალური მოლარის პოზიციაზე მესტიაში.

ვაკანსიის დეტალური აღწერა გთხოვთ, იხილოთ მოცემულ ბმულზე: სამუშაო აღწერილობა

ვაკანსიის დედლაინი: 09.05.2024

განთ. 19 აპრილი 14:11

ბოლო ვადა 9 მაისი 00:00

1000 ლარი

ადმინისტრატორი გუდაურში

ID 71301

"Gudauri Lodge" აცხადებს ვაკანსიას სპა ცენტრის მიმღები-ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა გუდაური
ანგარიშვალდებულება: სპა ცენტრის ზედამხედველი
ანაზღაურება - 1000 ლარი (5 სამუშაო დღე, 2 დასვენების დღე)

დამატებითი ბენეფიტები:

კომპანია თანამშრომლებს უზრუნველყოფს კვებით, საცხოვრებელი ადგილით გუდაურში და ჯანმრთელობის დაზღვევით

ფუნქცია-მოვალეობები

** მიიღოს და მოემსახუროს სასტუმროს სპის მომხმარებელს უსაფრთხო და სასიამოვნო გარემოში;
** სპის პროცედურებზე ჯავშნების მიღება და მონიტორინგი;
** სატელეფონო ზარების კონტროლი;
** თანხის მიღება, კონტროლი, ბუღალტერიასთან კომუნიკაცია, შეკვეთების წარმოება;
** კომპანიაში დადგენილი სტანდარტების შესაბამისად სტუმრის სრულყოფილი მომსახურების გაწევის კონტროლი
** შეინარჩუნოს სუფთა სამუშაო გარემო
** მიაწოდოს მაქსიმალური, სწორი და ღირებული ინფორმაცია სტუმარს

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება
** აუცილებელია ინგლისური ენის ცოდნა

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ CV ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2024 წლის 29 აპრილამდე, წერილის სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება;

განთ. 3 აპრილი 16:36

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

2400 ლარი

პრომო აგენტი გუდაურში

ID 71299

გამარჯობა, კომპანია "Sky Kings", რომელიც აწარმოებს გუდაურში პარაპლანით ფრენებს, წელიწადის 4-ვე სეზონზე და ერთ-ერთი წარმატებული კომპანიაა, აცხადებს ვაკანსიას პრომო აგენტის პოზიციაზე.

მოვალეობა:

** შესთავაზოს ტურისტებს პარაპლანით ფრენა
** დახვდეს სამუშაო ლოკაციაზე გიდებს, რომლებიც ჩვენ კომპანიასთან თანამშრომლობენ და მათ ხალხს შესთავაზოს და აუხსნას ფრენის პირობები
** დაამყაროს კონტაქტი და შესთავაზოს ახალ გიდებს ჩვენს კომპანიასთან თანამშრომლობა

აუცილებელი მოთხოვნა:

** კომუნიკაბელური
** ინგლისური ენის ცოდნა აუცილებელია!
** გუნდური მუშაობის უნარი
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა

პირობები:

** ხელფასი: 2400 +
** სამუშაო საათები: 10:00 დან - 16:00 სთ-მდე (აპრილი), მაისიდან 10:00-დან 18:00-მდე
** დასვენების დღე: ორშაბათი და ასევე, უამინდობის დროს, როდესაც ფრენა საფრთხის შემცველია (ნისლი, ძლიერი ქარი, წვიმა)

დაინტერესებულმა პირებმა გამოგზავნეთ რეზიუმე ელფოსტაზე: [email protected]

განთ. 3 აპრილი 16:32

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

F&B მენეჯერი ბაკურიანში

ID 71294

5 ვარსკვლავიანი სასტუმრო "კრისტალ ჰოტელ & სპა" მდებარეობს სამთო-სათხილამურო კურორტ ბაკურიანში, თბილისიდან 185 კმ-ში და დიდველის სასრიალო საბაგიროდან რამდენიმე წუთში. კრისტალის საკურორტო ზონა აერთიანებს გონდოლებიან და ნახევრად ღია სავარძლის ტიპის საბაგიროს, 6 კმ-იან სათხილამურო ტრასას, საციგურაო მოედანს, კაფე-ბარებსა და რესტორნებს, საცურაო აუზს, სპა და ფიტნეს ცენტრს, ტყე-პარკს - სასეირნო ბილიკებითა და მოსასვენებელი ფანჩატურებით.

კომპანიის შესახებ მეტი ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ ვებგვერდზე: https://hotelcrystal.ge/

ამჟამად ვეძებთ გუნდის ახალ წევრს F&B მენეჯერის თანამდებობაზე შემდეგი პირობებით:

სამუშაო ადგილი: ბაკურიანი, დიდველის მიმდებარე ტერიტორია

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** კვების ობიექტის ყოველდღიური საოპერაციო საქმიანობის შეუფერხებლად წარმართვის უზრუნველყოფა;
** რესტორნის დარბაზის მომზადების უზრუნველყოფა სტუმრების მისაღებად
** მენიუში არსებული პროდუქტების და მათი მომზადების წესების სრულყოფილი ცოდნა;
** მარაგების კონტროლი და მონიტორინგი;
** რესტორნების ყველა დანაყოფის, კოორდინირებული მუშაობის უზრუნველყოფა - დაგეგმვა, ორგანიზება და კონტროლი;
** დეპარტამენტის გუნდის მიერ შესრულებული სამუშაოს ხარისხის ზედამხედველობა და სამუშაოს ეფექტურობის ზრდის უზრუნველყოფა
** მომსახურების სტანდარტების, სანიტარულ-ჰიგიენური ნორმების, სისუფთავისა და საკვების უსაფრთხოების ნორმების სრული დაცვა;
** კვების დეპარტამენტში თანამშრომლების სწავლება და გადამზადება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** შესაბამის პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება (უპირატესობა მიენიჭება სასტუმროში მუშაობის გამოცდილების მქონე კანდიდატებს);
** უცხო ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.

პიროვნული უნარები:

** გუნდურად მუშაობის უნარი;
** ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნება;
** პრობლემების გადაჭრის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი.

გუნდის ახალ წევრს ჩვენ ვთავაზობთ:

** მეგობრულ სამუშაო გარემოს;
** კონკურენტუნარიან ანაზღაურებას;
** მაქსიმალურ ხელშეწყობას თქვენი კარიერული ზრდისა და განვითარებისთვის.

შერჩევის ეტაპები:

** რეზიუმეების გადარჩევა (გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, დავუკავშირდებით მხოლოდ რეზიუმეს საფუძველზე შერჩეულ კანდიდატებს);
** გასაუბრება.

თუ გსურთ, შემოუერთდეთ ჩვენს გუნდს, ვაკანტური თანამდებობა თქვენთვის საინტერესოა და ამასთანავე, აკმაყოფილებთ მის დასაკავებლად განსაზღვრულ მოთხოვნებს, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე მისამართზე: [email protected]

გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანტური თანამდებობის დასახელება.

ვაკანტური თანამდებობის შესახებ დამატებითი ინფორმაციისთვის დაგვიკავშირდით ნომერზე: +995 555 326 726

"ჰოტელს მენეჯმენტ გრუპ - HMG" მადლობას გიხდით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას !

განთ. 3 აპრილი 16:24

ბოლო ვადა 30 აპრილი 00:00

რეგისტრატორი ყაზბეგში

ID 71292

"ROOMS"-ი სტუმარ-მასპინძლობის სფეროში საერთაშორისოდ ცნობილი ქართული ბრენდია და მსოფლიოს მასშტაბით არის ცნობილი მოგზაურთა სხვადასხვა სეგმენტზე გათვლილი ინოვაციური და დიზაინზე ორიენტირებული პორტფოლიოთი. "ROOMS"-ის ბრენდი აერთიანებს თანამედროვე და ტრადიციულ ქართულ ესთეტიკას, რომელიც მუდმივად ვითარდება და თავის სტუმარს გამორჩეულ, მათზე მორგებულ სერვისსა თუ გარემოს სთავაზობს.

"ROOMS KAZBEGI" აცხადებს ვაკანსიას რეგისტრატორის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** ყოველ დილით სტუმრების სიის და მათი მოთხოვნების შემოწმება;
** ყოველი ცვლის დასაწყისში პროგრამაში დატოვებული ინფორმაციის შემოწმება;
** ოთახების დასუფთავების დროების სიის დალაგება;
** სტუმართან თავაზიანი შეხვედრა. რეგისტრაციის პროცედურის განხორციელება ყველა წესის დაცვით;
** სტუმრის შესახებ არსებული და დამატებითი ინფორმაციის პროგრამაში შეყვანა;
** სტუმრებზე არსებული ინფორმაციის კონფიდენციალურობის უზრუნველყოფა;
** სტუმრების მიერ ანგარიშების დროულად დახურვის უზრუნველყოფა;
** გამსვლელთა სიის ანგარიშების წარმოება;
** სტუმრისგან საჩივრის მიღების შემთხვევაში მისი გადაჭრის გზების მოძიება და უმოკლეს ვადაში პრობლემის მოგვარების სტატუსის შემოწმება;
** სტუმრებისთვის ინფორმაციის მიწოდება, ქალაქის ღირსშესანიშნაობების შესახებ;
** სტუმრის დახვედრისა და გაცილების უზრუნველყოფა, სასტუმროში და მის გარეთ.

საჭირო უნარები:

** ქართული, ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა;
** კარგი კომუნიკაციის უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.

დამატებითი სარგებელი:

** პროფესიული განვითარება;
** კონკურენტული ანაზღაურება;
** საცხოვრებელი;
** დაზღვევა;
** კვება;
** ტრანსპორტირება ღამის საათებში;
** რუმსის ობიექტებზე კორპორატიული ფასდაკლება;

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე 2 მაისამდე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. სათაურის ველში გთხოვთ, აუცილებლად მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, შპს "აჭარა ჯგუფმა" მონაცემთა დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. შეაგროვოს, დაამუშაოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ აღნიშნული მიზნისთვის და თქვენი თანხმობის გარეშე არ გადაეცემა მესამე პირს.

განთ. 3 აპრილი 16:15

ბოლო ვადა 2 მაისი 00:00

აუზის მიმღები ყაზბეგში

ID 71291

"ROOMS"-ი სტუმარ-მასპინძლობის სფეროში საერთაშორისოდ ცნობილი ქართული ბრენდია და მსოფლიოს მასშტაბით არის ცნობილი მოგზაურთა სხვადასხვა სეგმენტზე გათვლილი ინოვაციური და დიზაინზე ორიენტირებული პორტფოლიოთი. "ROOMS"-ის ბრენდი აერთიანებს თანამედროვე და ტრადიციულ ქართულ ესთეტიკას, რომელიც მუდმივად ვითარდება და თავის სტუმარს გამორჩეულ, მათზე მორგებულ სერვისსა თუ გარემოს სთავაზობს.

"ROOMS KAZBEGI" აცხადებს ვაკანსიას აუზის მიმღების პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** ღიმილითა და თავაზიანი საუბრის მანერით მიესალმოს და მოემსახუროს გამაჯანსაღებელი ცენტრის ყველა სტუმარს, უპასუხოს სატელეფონო ზარებს და დაიცვას სისუფთავე როგორც საცურაო აუზის გარშემო, ასევე გამაჯანსაღებელი ცენტრის მიმღების მიმდებარე ტერიტორიაზე;
** შეიყვანოს პროგრამაში ყველა საჭირო მონაცემი;
** იქონიოს ამომწურავი ინფორმაცია გამაჯანსაღებელი ცენტრის მიერ შეთავაზებულ ყველა სერვისზე და საჭიროებისამებრ გაუწიოს კონსულტაცია ცენტრის სტუმრებს გაყიდვების გაუმჯობესების მიზნით;
** კეთილსინდისიერად და დაკვირვებულად აწარმოოს ნაღდი ფულის მიღება-გაცემა და ასევე გადაამოწმოს საკრედიტო ბარათების ტრანზაქციები. (ნაღდი ფულის მიღება უნდა მოხდეს საკასო აპარატის ჩეკის საფუძველზე. დაუშვებელია თანხის მიღება ჩეკის გარეშე);
** შეეცადოს გადაწყვიტოს და აღმოფხვრას გამაჯანსაღებელი ცენტრის სტუმართა ნებისმიერი პრობლემა მშვიდი გაწონასწორებული მანერით;
** არ დატოვოს უყურადღებოდ სტუმრის მხრიდან გამოთქმული უკმაყოფილება და მიაწოდოს ინფორმაცია ყველა მნიშვნელოვან საკითხზე დეპარტამენტის ზედამხედველს, რათა მოხდეს დროული რეაგირება;
** უნდა იყოს მომთმენი, პოზიტიური და კომუნიკაბელური;
** უნდა გაუფრთხილდეს გამაჯანსაღებელი ცენტრის ტერიტორიაზე არსებულ ინვენტარს და ტექნიკას;
** მიმღებში მუშაობისას მუდამ ხელთ იქონიოს მუშაობისათვის საჭირო ყველა ინვენტარი და დოკუმენტაცია;
** აკონტროლოს ტრენაჟორების დარბაზისა და გამოსაცვლელი ოთახის გასაღებების გაცემა-დაბრუნება და ყოველი დღის ბოლოს გასაღებების აღწერა;
** იყოს პასუხისმგებელი გამაჯანსაღებელი ცენტრის ტერიტორიაზე არსებული ყველა კარის გასაღების შენახვა-გაცემაზე;
** მუდმივად იქონიოს კომუნიკაცია გამაჯანსაღებელი ცენტრის სხვა თანამშრომლებთან და მოახდინოს ყველა სიახლის და მნიშვნელოვანი ინფორმაციის შეტანა სამუშაო წიგნში;
** იყოს მოქნილი რამდენიმე საქმის ერთდროულად კეთების მიმართ;
** საჭიროებისამებრ შეასრულოს ამ პოზიციასთან დაკავშირებული სხვა სამუშაოები.
** აწარმოოს მასაჟის დაჯავშნის პროცედურა სტანდარტების შესაბამისად.

საჭირო უნარები:

** ქართული და ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა;
** კარგი კომუნიკაციის უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.

დამატებითი სარგებელი:

** პროფესიული განვითარება;
** კონკურენტული ანაზღაურება;
** დაზღვევა;
** კვება;
** საცხოვრებლის უზრუნველყოფა;
** რუმსის ობიექტებზე კორპორატიული ფასდაკლება.

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე 2 მაისამდე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. სათაურის ველში გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

აღნიშნულ ვაკანსიაზე მონაცემების გაგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, "რუმს ჰოტელს ლაბი", მონაცემთა დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად შეაგროვოს, დაამუშაოს და შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე) თქვენი დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვის მიზნით.

განთ. 3 აპრილი 16:13

ბოლო ვადა 2 მაისი 00:00

ადმინისტრატორი მესტიაში

ID 71287

კომპანია და მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" 2009 წლიდან ერთგულად ემსახურება მომხმარებელს, 2014 წლიდან ქსელმა მასშტაბური ზრდა დაიწყო და დღეის მდგომარეობით კომპანია საქართველოს მასშტაბით 210-მდე ფილიალით და 1500-ზე მეტი თანამშრომლით არის წარმოდგენილი. კომპანიისთვის თანამშრომლებზე ზრუნვა, მათი ზრდა და განვითარება დღიდან დაარსებისა მთავარი ღირებულებაა.

"სუფთა სახლი" მომხმარებელს მრავალფეროვან თავისა და სახლის მოვლის საშუალებებსა და პროდუქციას სთავაზობს. ნებისმიერ ფილიალში ხელმისაწვდომია მრავალფეროვანი კატეგორიის პროდუქცია: პარფიუმერია; პირადი ჰიგიენის ნივთები; სარეცხი და საწმენდი საშუალებები; წვრილმანი საყოფაცხოვრებო ნივთები; ჭურჭელი, საკანცელარიო საქონელი. კომპანია მუდამ ცდილობს მომხმარებელს შესთავაზოს კონკურენტული ფასი, გამორჩეულად საინტერესო აქციები და მომსახურება.

გაგვიცანი უფრო ახლოს: http://www.ch.ge

ამჟამად მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრატორის პოზიციაზე მესტიის ფილიალში.

ძირითადი მოვალეობები:

** მომხმარებლისთვის კვალიფიციური კონსულტაციის გაწევა პროდუქციასთან დაკავშირებით;
** პროდუქციის განაწილება და მოწესრიგება;
** წარმოდგენილი პროდუქციის ვადების კონტროლი;
** კონსულტანტებისა და მოლარეების მართვა;
** ახალი პროდუქციის მიღება და შესაბამისი დოკუმენტაციის წარმოება;
** მერჩენდაიზინგის კონტროლი;
** სააღრიცხვო პროგრამასთან მუშაობა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია უმაღლესი განათლება;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა (Word, Excel);

დამატებითი უნარები:

** სწორად და გამართულად მეტყველების უნარი;
** მოტივირებული;
** მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებული;
** გუნდური მუშაობის უნარი;

დაინტერესებულმა პირებმა შეავსეთ სააპლიკაციო ფორმა https://shorturl.at/apDT5, ან გამოაგზავნეთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, მიუთითოთ სასურველი თანამდებობა "ადმინისტრატორი" და ფილიალი "მესტია", წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

მაღაზიათა ქსელი "სუფთა სახლი" პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად. ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც შპს "სუფთა სახლი"ისთვის ხელმისაწვდომი გახდება კომპანიაში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად.

კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 12 (თორმეტი) თვის ვადით. კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, შპს "სუფთა სახლ"-ში შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად.
გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მონაცემების შპს "სუფთა სახლი"-სათვის გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა შპს "სუფთა სახლ"-ში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 3 აპრილი 15:42

ბოლო ვადა 3 მაისი 00:00

1500 ლარი

ბუღალტერი

ID 68295

კომპანია "მადარტი" 2009 წლიდან მოყოლებული დღემდე წარმატებით ინარჩუნებს საკონდიტრო ბაზარზე ლიდერის პოზიციას. "მადარტის" უპირატესობას კონკურენტებთან მიმართებაში განსაზღვრავს ჯანსაღი და უვნებელი პროდუქციის წარმოება, მრავალფეროვანი ასორტიმენტი, მოქნილი და გამარტივებული მიტანისა და შეკვეთის სერვისი და მომხმარებლის კმაყოფილებაზე ორიენტირებული მომსახურების შეთავაზება.

კომპანია "მადარტი" აცხადებს ბუღალტრის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 დღე; 09:00 - 18:00
საწყისი ანაზღაურება: 1200-1500 ლარი

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** დროული და სწორი ბუღალტრული აღრიცხვისა და ანგარიშგების წარმოება;
** სააღრიცხვო პოლიტიკის ფორმირება და მისი განხორციელების ღონისძიების ჩამოყალიბება;
** თანამედროვე ტექნიკური საშუალებებისა და ტექნოლოგიების დანერგვა;
** საბუღალტრო დოკუმენტების დროული და სწორად შედგენის კონტროლი;
** ფინანსური დირექტორის მიერ გაცემული სხვა დავალებების შესრულება.

ძირითადი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ფინანსების, ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით;
** 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე.

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

კომპანია მადარტი გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 21 მარტი 2022 12:29

ბოლო ვადა 21 აპრილი 2025 00:00