ფილტრი

ვაკანსიები

ანალიტიკოსი

ID 71516

"MS Holding" - ს ქართულ ბაზარზე მოღვაწეობის 20 წლიანი ისტორია აქვს. კომპანია ლიდერ პოზიციაზეა, როგორც იმპორტირებული პროდუქციის პორტფელით, ასევე სადისტრიბუციო სერვისით, მთელი საქართველოს მასშტაბით. "MS Holding" - ის მმართველობაში შედის სხვადასხვა ბიზნეს ობიექტი - ჰორეკას მიმართულებით, წარმოების სფეროში და უძრავი ქონების სექტორში.

"ემ ეს ჰოლდინგის" პრიორიტეტული მიმართულებაა სამზარეულოს ტექნიკისა და ჭურჭლის იმპორტი და დისტრიბუცია. ამ ეტაპზე კომპანია 10 000 - მდე დასახელების პროდუქციის იმპორტს ახორციელებს და ემსახურება 500 - მდე სავაჭრო ობიექტს საქართველოში, მათ შორის ორგანიზებულ ქსელებს - კარფური, გუდვილი, დომინო, გორგია, ფრესკო, ნიკორა, აგროჰაბი და სხვა.

კომპანია "MS holding" ეძებს განვითარებაზე ორიენტირებულ, მოტივირებულ და ახალი გამოწვევების მოყვარული ადამიანს ანალიტიკოსის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ჭირნახულის 4
სამუშაო საათები: 09:30 - 18:00 საათი. შაბათ - კვირას დასვენება
ანაზღაურება: ფიქსირებული

ფუნქცია-მოვალეობები:

** ანგარიშგების წარმოება უშუალო ხელმძღვანელთან კომპანიის შესაბამისი სტანდარტების და პროცედურების მიხედვით;
** მონაცემთა ბაზებიდან, რეპორტებიდან და სხვა სტრუქტურული ერთეულებიდან საჭირო მონაცემების მოპოვება და ანალიზი;
** საწყობში არსებული პროდუქციის მარაგების მართვა, ანალიზი და ოპტიმიზაცია;
** წინასწარ დადგენილი პერიოდულობით, მარაგების შევსებისა და ხარჯვის შესახებ ინფორმაციის შეგროვება - რეპორტინგი;
** ხელმძღვანელთან ერთად ეფექტური საოპერაციო სტრატეგიების შემუშავება და წინასწარ გაწერილი სტრატეგიის რეპორტინგი;
** გაყიდვების რეპორტების წარმოება;
** საჭიროების შემთხვევაში ფინანსური რეპორტების წარმოება;
** ყოველთვიური და კვარტალური მონაცემების პრეზენტაციის სახით წარდგენა მენეჯმენტთან.
** სამუშაო პროცესისთვის საჭირო ახალი რეპორტების შექმნა / დამუშავება;
** პროგრამაში დასანარგი რეპორტის /მოდულის უზრუნველყოფა / კომუნიკაცია შემსრულებელთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების, ფინანასების მიმართულებით;
** მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე (მარაგების დაგეგმვის ან/და ანალიტიკის მიმართულებით);
** საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა;
** სასურველია APEX - ში მუშაობის გამოცდილება;
** Retail - ში მუშაობის გამოცდილება;
** აუცილებელია ინგლისური ენის ფლობა.

საჭირო უნარ-ჩვევები:

** ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნება;
** გამართული ვერბალური და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ორგანიზებულობა.
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** გუნდურობა;
** თვითგანვითარებისკენ სწრაფვა;

დაინტერესების შემთხვევაში გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში არ განიხილება თქვენი კანდიდატურა.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 22 აპრილი 14:41

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

2500 ლარი

ლოჯისტიკის მენეჯერი

ID 71515

"MATE TRNS LOCISTIC COMPANY" აცხადებს ვაკანსიას მენეჯერის ასისტენტის თანამდებობაზე.

სამუშაოს აღწერა/ძირითადი მოვალეობები:

უშუალო ხელმძღვანელის სამუშაოსთან დაკავშირებით მიცემული მითითებების/დავალებების შესრულება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
** ინგლისური და ქართული ენების ცოდნა აუცილებელია;
** რუსული და თურქული ენის ცოდნა სასურველია;
** აუცილებელია ტენდერებში მონაწილეობის გამოცდილება;
** საოფისე პროგრამები მაღალ დონეზე;
** ასევე Bag.ge მუშაობის გამოცდილება;

პიროვნული თვისებები:

პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** დროის მართვისა და პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი;

ჩვენ გთავაზობთ:

** ჯანსაღ სამუშაო გარემოს;
** კვების ანაზღაურებას;
** კვალიფიციურ გუნდთან მუშაობის გამოცდილებას;
** სამუშაოსთან დაკავშირებული ცოდნის გაღრმავებას;

სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 დღე 10:00 - 18:00. ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით. სამუშაო დღის მანძილზე დასაქმებული სარგებლობს 1 საათიანი შესვენებით.
თანამდებობრივი სარგო: 2500 ლარი.

დაინტერესების შემთხვევაში თქვენი CV გამოგზავნოთ შემდეგ ელ.ფოსტაზე [email protected] სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება.

განთ. 22 აპრილი 14:40

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

გაყიდვების მენეჯერი

ID 71514

შპს "ოზონ ჯორჯია" - საერთაშორისო კომპანია, რომელიც უკვე 30 წელია აქტიურად და უწყვეტად პოზიციონირებს ბაზარზე. დღეს კომპანია არის სამუშაო ტანსაცმლის, დამცავი ფეხსაცმლის, უსაფრთხოების სათვალეების და სამუშაო ხელთათმანების წამყვანი დეველოპერი და მწარმოებელი.

იხილეთ საიტი - https://www.ozon.com.ua/o-kompanii/

შპს "ოზონ ჯორჯია" საქართველოს ფილიალისთვის აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, ლუი ბლეროის ქ. 38
სამუშაო გრაფიკი: ჰიბრიდული

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება, სასურველის ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით;
** გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება (სასურველია ტექსტილის ნაწარმის გაყიდვები);
** უცხო ენების ცოდნა (რუსული/უკრაინული ჩაითვლება უპირატესად);
** საოფისე პროგრამების სამომხმარებლო დონებზე ცოდნა;
** მომხმარებელთან ურთიერთობის გამოცდილება

პროფესიული უნარ-ჩვევები:

** გამართულად წერითი და მეტყველების უნარი;
** დამარწმუნებელი კომუნიკაცია;
** კომუნიკაბელურობა;
** გუნდურად მუშაობის უნარი

ძირითადი მოვალეობა:

** ბაზრის კვლევა და პოტენციური დამკვეთების მოძიება;
** მონაცემთა ბაზის შექმნა და მუდმივი განახლება;
** შეთავაზების განხორციელება პოტენციურ დამკვეთთან;
** მოლაპარაკების სრული პროცესის წარმართვა;
** დამკვეთთან პირდაპირი კომუნიკაცია.

ჩვენ გთავაზობთ:

** კომფორტულ სამუშაო გარემოს და მეგობრულ გუნდს;
** კარიერული განვითარების შესაძლებლობას;
** მენეჯმენტის მხრიდან მუდმივ მხარდაჭერას;
** უფასო ჯანმრთელობის დაზღვევას;
** კარიერული ზრდის შესაძლებლობა.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ რეზიუმე გამოგვიგზავნეთ მისამართზე [email protected] სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - გაყიდვების მენეჯერი.

წინამდებარე ვაკანსიაზე მონაცემების (რეზიუმეს) გამოგზავნით ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ, საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად, რომ შპს ფავორიტმა სტილმა შეაგროვოს, დაამუშაოს და ვაკანტური პოზიციის შევსებამდე შეინახოს წარდგენილი ინფორმაცია (რეზიუმე), თქვენი, როგორც ვაკანსიის მოთხოვნებთან კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის, გასაუბრებაზე დაბარების ან/და დასაქმების თაობაზე გადაწყვეტილების მიღების მიზნით.

შპს "ოზონ ჯორჯია" მადლობას მოგახსენებთ ვაკანტური პოზიციით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას

განთ. 22 აპრილი 14:38

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

1250 ლარი

პიცის სპეციალისტი/სამზარეულოს თანამშრომელი

ID 71513

სწრაფი კვების ქსელი "პიცა ჰატი/PIZZA HUT" აცხადებს ვაკანსიას პიცის სპეციალისტი/სამზარეულოს თანამშრომლის პოზიციაზე თბილისში.

ჩვენ ვეძებთ კომუნიკაბელურ, აქტიურ, ენერგიულ, პოზიტიურ, მოტივირებულ, შრომის მოყვარე და პასუხისმგებლიან თანამშრომლებს!
გვჭირდება გუნდი ! რომელიც ერთად შეძლებს სწრაფად და ხარისხიანად შეასრულოს მრავალფეროვანი და საინტერესო საქმე!

ანაზღაურება: 1250 ლარი საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებული გადასახადების ჩათვლით;
სამუშაო გრაფიკი: 09:00-16:00, 16:00-23:00.

ჩვენ არ ვითხოვთ გამოცდილებას, ყველა საქმის შესწავლა ადგილზე განხორციელდება ჩვენი სერტიფიცირებული ტრენერების მიერ.

ეს ამერიკული სწრაფი კვების ქსელია, რომელიც სტუდენტმა ძმებმა - დენ და ფრენკ კარნისებმა 1958 წელს დაარსეს, და უკვე ათეულობით წლებია მსოფლიოს მასშტაბით უამრავ ქვეყანაში ოპერირებს.

დაინტერესების შემთხვევაში CV გამოგზავნოთ მეილზე: [email protected]

განთ. 22 აპრილი 14:37

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

გიდი

ID 71512

ჯუნი ტურსის დინამიური და სწრაფად მზარდი გუნდი აცხადებს ვაკანსიას გიდის პოზიციაზე.

ჩვენს ძირითად მიმართულებას წარმოადგენს ისრაელიდან ტურისტების ჩამოყვანა, მათი განთავსება, მათზე ტურების გაყიდვა და სხვადასხვა ტურისტული მომსახურებების გაწევა.

შემოგვიერთდი, თუ:

** ხარ შენს ძალებში დარწმუნებული
** ხარ ძალიან პასუხისმგებლიანი
** გაქვს კომუნიკაციის კარგი უნარი
** შენი ენთუზიაზმი გადამდებია
** ხარ ორგანიზებული
** ხარ დეტალებზე ორიენტირებული
** შეგიძლია გუნდური მუშაობა

ძირითადი მოვალეობები:

** ტრანსფერის გაკეთება;
** ტურების გაყიდვა;
** ტურების გაძღოლა;
** საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** ინგლისური ენის ცოდნა;
** რუსული ენის ცოდნა; (სასურველია);
** ებრაული; (სასურველია);

ჩვენ გთავაზობთ:

** ძალიან სასიამოვნო და მეგობრულ სამუშაო გარემოს
** დინამიკას და სწრაფი ზრდის საშუალებას
** უფასო ჯანმრთელობის დაზღვევას

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე მეილზე [email protected] და მიუთითოთ სათაურში "ვაკანსია გიდის პოზიციაზე".

ოფისის ადგილმდებარეობა: ბათუმი, ლეხ და მარია კაჩინსკების ქუჩა 1 ა.
სამუშაო გრაფიკი 10:00 - 18:00; 12:00-20:00; 11:00-19:00; 14:00-22:00.

განთ. 22 აპრილი 14:35

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

1000 ლარი

კომუნიკაციების სპეციალისტი

ID 71511

კომპანია გეზ მოტორსი 2014 წლიდან ოპერირებს ქართულ ბაზარზე და დღეს ბაზარზე 3 ფილიალით და ფართოსადილერო ქსელით არის წარმოდგენილი. კომპანია ამ ეტაპზე, აცხადებს ვაკანსიას და ეძებს კომუნიკაციების სპეციალისტს.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** სოციალურ ქსელებში ინბოქსებზე და კომენტარებზე პასუხი
** მომხმარებლის სატელეფონო ზარების მიღება და ინფორმაციის მიწოდება
** ზარების მონიტორინგი, ცვლილებების აღნიშვნა, გამოტოვებული ზარების მონიტორინგი, საჭიროების შემთხვევაში ფილიალთან გადამისამართება
** ყოველკვირეული რეპორტინგის წარმოება
** პრობლემის დროულად იდენტიფიცირება და მისი ოპერატიულად მოგვარება
** გუნდის ყოველდღიურ საქმიანობაში ჩართულობა.

კვალიფიკაცია:

** განათლება ან მუშაობის მცირე გამოცდილება კომუნიკაციების მიმართულებით
** ინბოქსისა და კომენტარების მართვის გამოცდილება
** კარგი კომუნიკაციის უნარი
** სასურველია ინგლისური ენის და რუსული ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა
** Excel-ის საშუალო დონეზე ცოდნა

პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:

** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** ეთიკურობა და აკადემიურობა
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი
** როგორც გუნდურად, ისე დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
** დროის სწორად მართვისა და ეფექტურად გამოყენების უნარი
** ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა

რას გთავაზობთ:

გრაფიკი: კვირაში 6 სამუშაო დღე (1 დღე დასვენება)
სამუშაო საათები: 10:00 - 18:00 სთ (შესვენება 1 საათი)
ჯანმრთელობის დაზღვევა
ანაზღაურება: 1000, ხელფასის ზრდა 3 თვის შემდეგ

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ CV-ი შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განთ. 22 აპრილი 14:34

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

3000 ლარი

საბითუმო გაყიდვების წარმომადგენელი/დისტრიბუტორი

ID 71510

კომპანია "გეზ მოტორსი" აცხადებს 2 ვაკანტურ ადგილს, საბითუმო გაყიდვების წარმომადგენლის - დისტრიბუტორის პოზიციაზე.

პროდუქტი:

საბურავები, საცხებ-საპოხი მასალები, ავტოქიმია, ავტოკოსმეტიკა, ფილტრები, მუხრუჭები, სხვა ავტონაწილები და ავტოაქსესუარები.

პასუხისმგებლობები:

** მოიძიეთ ახალი მომხმარებელი და გაზარდეთ ნავაჭრი არსებულ მომხმარებლებთან.
** მიაწოდეთ დაზუსტებული და დეტალური ინფორმაცია (მაგ. პროდუქტის მახასიათებლების, ფასების და გაყიდვების შემდგომი მომსახურების შესახებ).
** უპასუხეთ მომხმარებლის შეკითხვებს კონკრეტული პროდუქტების შესახებ.
** განახორციელეთ ფასებისა და მახასიათებლების კონკურენტებთან შედარება, რათა ხელი შეუწყოთ პროდუქტის სწორედ გაყიდვას.
** განახორციელეთ პროდუქტების ჯვარედინი გაყიდვა - დამატებითი პროდუქტების და მომსახურების შეთავაზება, რომლებიც ავსებს პირველად შენაძენს.
** დარწმუნდით, რომ თაროები სრულად არის მომარაგებული და პროდუქტი სწორედ არის წარმოდგენილი მომხმარებლის მაღაზიებში და ავტოსერვისებში.
** მარკეტინგის გუნდთან და საწყობთან კოორდინირებული მუშაობით, უზრუნველყოთ მომსახურების მაღალი ხარისხი და შესანიშნავი გამოცდილება მომხმარებლისთვის.
** აცნობეთ მომხმარებლებს ფასდაკლებებისა და სპეციალური შეთავაზებების შესახებ.
** აუცილებლად მიაწოდეთ ინფორმაცია ხელმძღვანელობას მომხმარებლის გამოხმაურების შესახებ.
** მუდმივად შეისწავლეთ და განაახლეთ ცოდნა ახალი პროდუქტების შესახებ.

მოთხოვნები და უნარები:

** სასურველია კანდიდატს გააჩნდეს საბითუმო გაყიდვების მიმართულებით ან გაყიდვების სფეროსთან ასოცირებულ პოზიციებთან მინიმუმ ერთ წლიანი სამუშაო გამოცდილება.
** მართვის მოწმობა და მინიმუმ 2 წლიანი მართის გამოცდილება.
** საბითუმო გაყიდვების პროცესის გააზრება.
** მომხმარებლის ქცევის პრინციპების შესახებ ინფორმაცია.
** მათემატიკის ძირითადი უნარები (სწორი დაანგარიშება).
** გაყიდვების სამიზნე მაჩვენებლის მიღწევის გამოცდილება.
** შესანიშნავი კომუნიკაციის უნარი და სანდო ურთიერთობების დამყარება
** სწრაფ ტემპში მუშაობის უნარი.
** მოქნილობა სხვადასხვა რეგიონებში მუშაობისთვის.
** MS OFFICE- ის საშუალო დონეზე ცოდნა

კომპანია დასაქმებულებს სთავაზობს:

** სასიამოვნო სამუშაო გარემოს და მეგობრულ გუნდს კომპანიის სამივე ფილიალში
** ჯანმრთელობის კორპორატიულ დაზღვევას
** ტრენინგებს საქართველოში
** კორპორატიულ და გუნდურ ღონისძიებებს.

პირობები:

** გრაფიკი: კვირაში 6 სამუშაო დღე (1 დღე დასვენება)
** სამუშაო საათები: 10:00 - 18:00 სთ (შესვენება 1 საათი)
** ანაზღაურება: ფიქსირებული 1000 ლარი + პროცენტი (ყოველთვიური საშუალო ხელფასი 3000 ლარი)

ვის ვეძებთ?!

ჩვენ ვეძებთ შედეგებზე ორიენტირებულ გაყიდვების წარმომადგენელს რომელიც პასუხისმგებლობას აიღებს, არსებული და პოტენციური მომხმარებლის ინტერესების გათვალისწინებით და მიიღებს შესაბამის გადაწყვეტილებებს, რათა უზრუნველყოს მომხმარებლის კმაყოფილება და გაყიდვების მუდმივი ზრდა.

დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] ან დაგვიკავშირდით 0322 40 34 03

განთ. 22 აპრილი 14:33

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

ლოჯისტიკის მენეჯერი

ID 71509

"იმექს კარგო ლოჯისტიკს" აცხადებს ვაკანსიას ლოჯისტიკის მენეჯერის პოზიციაზე.

კომპანია "იმექს კარგო ლოჯისტიკს" ლოჯისტიკური სფეროს ერთ-ერთი აქტიური წევრია. კომპანია მომხმარებელს საავტომობილო, საზღვაო და საჰაერო გადაზიდვებს სთავაზობს. ასევე "იმექს კარგო ლოჯისტიკს" მომხმარებლებს აძლევს საშუალებას ისარგებლონ დამატებით საბაჟო-საბროკერო მომსახურებითა და ტვირთის დაზღვევის შესაძლებლობით.

სამუშაო ადგილი: ქ.თბილისი.
ანაზღაურება: ფიქსირებული + ბონუსი
სამუშაო დრო: სრული (ორშაბათი - პარასკევი 10:00 - 19:00)

ძირითადი მოვალეობები:

** საერთაშორისო გაყიდვების (იმპორტის და ექსპორტის) მიმართულებით ფორმირებული შეკვეთების/მოთხოვნების და მის საფუძველზე განსაზღვრული წარმოების გრაფიკების მუდმივი კონტროლი;
** ექსპორტ-იმპორტის სრული ციკლის და საბაჟო ოპერაციების მონიტორინგი;
** სუბკონტრაქტორებთან მჭიდრო ურთიერთობა მთლიანი ტრანსპორტირების ციკლის განმავლობაში და ტვირთის სტატუსების კონტროლი და განახლება.
** სახმელეთო, გადაზიდვებისთვის, ოპტიმალურ დროში, სატრანსპორტო კომპანიებთან კომუნიკაცია, მიწოდების ვადების კონტროლი;
** ტვირთის გადაადგილების კონტროლი განბაჟებამდე;
** საბაჟო სპეციალისტთან კომუნიკაცია და გადაზიდვებთან დაკავშირებული დოკუმენტების უზრუნველყოფა და სისრულეში მოყვანა განბაჟებისთვის.
** საბაჟო პროცედურების და ტვირთის დანიშნულების ადგილამდე მიტანის მონიტორინგი
** საჭიროების მიხედვით სხვადასხვა დეპარტამენტებისთვის სერვისის გაწევა ქვეყნის ფარგლებს გარედან ან სხვა ქვეყანაში ნივთის/ნიმუშის ტრანსპორტირების მიზნებისთვის.
** ყველა ტიპის ტრანსპორტისა და პროდუქტისთვის დატვირთვის სქემების შემუშავება და სტანდარტიზება შესაბამის პირებთან ერთად.
** გადაზიდვის ფარგლებში, ადგილობრივ და უცხოელ პარტნიორებთან ურთიერთობა.
** განხორციელებული გადაზიდვების შესახებ რეპორტის მომზადება შემდგომი ანგარიშსწორებისათვის
** საბაჟო საწყობ ტერმინალთან კომუნიკაცია, დასააქციზებელი/დასასტიკერებელი ტვირთების იმპორტისას.
** უშუალო ხელმძღვანელის მხრიდან მიღებული სხვა დავალებების შესრულება, საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** აუცილებელია იგივე ან მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
** აუცილებელია საბაჟო და იმპორტ-ექსპორტთან დაკავშირებულ დოკუმენტებთან მუშაობის გამოცდილება;
** აუცილებელია სატრანსპორტო და საბაჟო ოპერაციების ცოდნა
** აუცილებელია იმპორტ-ექსპორტის ხაზის და ტვირთის გადაზიდვის ეტაპების ცოდნა;
** რუსული, თურქული ან აზერბაიჯანული ენების მაღალ დონეზე ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების (MS Office);

უნარები/პიროვნული კომპეტენციები

** დაგეგმვისა და სამუშაოს ორგანიზების ძლიერი უნარი
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** მოლაპარაკებების წარმართის უნარი;
** კომუნიკაციისა და გუნდური მუშაობის უნარი;
** გუნდში მუშაობის უნარი

ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ჩვენს ელ.ფოსტაზე: [email protected] გთხოვთ, სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

შპს "იმექს კარგო ლოჯისტიკს" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 22 აპრილი 14:31

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

შრომის უსაფრთხოების სპეციალისტი

ID 71508

ჩვენ ვართ შრომის უსაფრთხოების და გარემოს დაცვის საკონსულტაციო კომპანია მრავალპროფილური პორტფელით. "SMG" (Safety Management Group) დაარსდა 2019 წელს და დღეს ჩვენ 100-ზე მეტი პარტნიორის ნდობით ვსარგებლობთ. ჩვენი მთავარი ამოცანაა დავეხმაროთ პარტნიორებს შექმნან უსაფრთხო სამუშაო გარემო დასაქმებულთათვის, ავამაღლოთ ცნობიერება კომპანიებში და სრულად დავაზღვიოთ მოსალოდნელი რისკებისგან.

"SMG - Safety Management Group" აცხადებს ვაკანსიას შრომის უსაფრთხოების სპეციალისტების პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-შაბათი 10:00-18:00

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სავალდებულოა შრომის უსაფრთხოების სპეციალისტის სერტიფიკატის/დიპლომის ფლობა;
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად;
** რუსული ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
** ინგლისური ენის ცოდნა სავალდებულოა;
** B კატეგორიის მართვის მოწმობა (ჩაითვლება უპირატესობად);

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** მოქმედი კანონმდებლობის და რეგლამენტების ცოდნა;
** პარტნიორ კომპანიაში შრომის უსაფრთხოებისა და ტექნიკური უსაფრთხოების პოლიტიკის დაგეგმვა, განხორციელება, მართვა და კონტროლი;
** საკანონმდებლო მოთხოვნებთან შესაბამისად შრომის უსაფრთხოების მართვის დოკუმენტირებული სისტემის შექმნა და პერიოდული განახლება;
** საფრთხეების იდენტიფიცირება, რისკების შეფასება, საკონტროლო ღონისძიებების განსაზღვრა, დოკუმენტირება და პერიოდული გადახედვა პასუხისმგებელ პირებთან კოორდინირებით;
** პარტნიორ კომპანიაში ინსტრუქტაჟებისა და ტრენინგების ჩატარება;
** ხელმძღვანელობის მხრიდან სხვა დავალებების შესრულება.

პიროვნული თვისებები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** დროის მართვის უნარი;

პიროვნული თვისებები:

** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** მოლაპარაკების წარმოების და დარწმუნების უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** სხარტი აზროვნება;
** ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნება;
** ინიციატიურობა;
** სწრაფად ათვისების უნარი;
** მიზანდასახული;
** შედეგზე ორიენტირებული;

ანაზღაურება: შეთანხმებით, კვალიფიკაციის მიხედვით.

დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ რეზიუმე, ელ. მისამართზე: [email protected] და სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

"შრომის უსაფრთხოების მენეჯმენტის ჯგუფი" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 22 აპრილი 14:30

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

1500 ლარი

საწყობის მენეჯერი

ID 71507

კომპანია "ვინ ვინ", აცხადებს ვაკანსიას საწყობის მენეჯერის პოზიციაზე, თბილისში.

შპს "ვინ ვინ" არის სწრაფად მზარდი კომპანია, რომელიც გთავაზობთ სილამაზის სალონის ინვენტარის ყველაზე მრავალფეროვან არჩევანს. კომპანია ორიენტირებულია პროცესების ოპტიმიზაციაზე და ნერგავს ტექნოლოგიებს როგორიცაა სელფი, საკურიერო აპლიკაცია და ა.შ. კომპანიას გამოარჩევს თანამშრომლებისადმი ლოიალური დამოკიდებულება და მათზე ზრუნვის კულტურა.

სამუშაო ადგილი: ბელიაშვილის 43ა
სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 6 სამუშაო დღე
სამუშაო საათები: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით-10:00-17:00, შაბათს: 11:00-15:00 (შესაძლებელია, სამუშაო გრაფიკის განხილვა და ცვლილება, ინდივიდუალურად)
ანაზღაურება: 1500 ლარი
კვების თანხა 150 ლარი თვეში
ბონუსი რეალიზაციის მიხედვით (საშუალოდ 100-დან 150 ლარამდე)
ზეგანაკვეთური საათების ანაზღაურება

საწყობის მენეჯერი ყოველდღიური ფუნქცია-მოვალეობები:

** კომპანიის საწყობებში პროდუქციის განლაგების რუკის შემუშავება და მისი მართვა, კონტროლი
** საწყობებში არსებული პროდუქციის მარაგების მართვა, დეფიციტური და ჭარბი პროდუქციის თაობაზე შესაბამისი პერსონალის ინფორმირება
** საწყობებში არსებული პროდუქციის აღრიცხვიანობის სისტემის შექმნა და მართვა
** საწყობში პროდუქციის მიღების და გაცემის პროცესების სისტემის შექმნა და მისი განხორციელების კონტროლი
** საბაჟოდან მოსული პროდუქციის მითვლა, შემოწმება და საწყობში განთავსება
** საწყობებში ჰიგიენური და სტრუქტურული წესრიგის უზრუნველყოფა
** ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება, მისი თანამდებობრივი ფუნქცია-მოვალეობების ფარგლებში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
** ექსელის საბაზისო დონეზე ცოდნა

პერსონალური უნარები:

** დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი
** მოწესრიგებულობა
** კონტროლის უნარი

თანამშრომლის სარგებლის სისტემა:

** ჯანმრთელობის დაზღვევის საბაზისო პაკეტი
** კომპანია უზრუნველყოფს კვებას
** Dealz.ge - შიდა კორპორატიული 0% პროცენტიანი განვადება
** ფიტპასის თანადაფინანსება
** დასვენების დღე საკუთარ დაბადების დღეზე
** 24 დღიანი შვებულება და 4 დამატებითი თავისუფალი დღე
** კორპორატიული შეკრებები - 3 თვეში ერთხელ (გუნდის წევრების დაფასების და მათდამი მადლიერების ღონისძიებები)
** ხელფასის ყოველწლიური ზრდა სტაჟის და ქვეყანაში არსებული ინფლაციის
** მიხედვით
** დღის განმავლობაში, მნიშვნელოვანი პირადი საქმეებისთვის, გონივრული ვადით განთავისუფლების შესაძლებლობა
** შრომის უსაფრთხოების სტანდარტების დაცვა
** საპენსიო ფონდში ფიზიკური პირის მიერ განსახორციელებელ აუცილებელ შენატანს იხდის კომპანია
** მეგობრული და სტრესისგან თავისუფალი გარემო

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

უკუკავშირს მიიღებს ყველა დაინტერესებული კანდიდატი!

შპს "ვინ ვინ"-ის მიერ გამოცხადებულ წინამდებარე ვაკანსიაზე გამოხმაურების შემთხვევაში, თქვენ ეთანხმებით, რომ შპს "ვინ ვინ" უფლებამოსილია, კანონმდებლობით დადგენილი წესით, მიზნით და ვადით დაამუშაოს თქვენი პერსონალური მონაცემები, რომელიც ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება ერთი წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "ვინ ვინ"-ის მიერ სხვა, მსგავს პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 22 აპრილი 14:29

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

2000 ლარი

ცხელი კერძების მზარეული

ID 71506

რესტორანი "ადრე" აცხადებს ვაკანსიას, ცხელი კერძების მზარეულის პოზიციაზე.

მდებარეობა: თბილისი. კოტე აფხაზის ქ. 27

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
** კერძების მომზადება და ხარისხის კონტროლი
** ხარისხის და ჰიგიენის დაცვა

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

** ორგანიზებული
** გუნდურად მუშაობის უნარი
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა

ანაზღაურება: 2000 ლარი
სამუშაო გრაფიკი: 9 საათი

დაინტერესების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ნომერზე 558-32-38-96
ან მოგვწერეთ რეზიუმე მისამართზე [email protected]

განთ. 22 აპრილი 14:27

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

70 ლარი

მეხინკლე

ID 71505

რესტორანი "ადრე" აცხადებს ვაკანსიას მეხინკლის პოზიციაზე.

მდებარეობა: თბილისი, კოტე აფხაზის ქ. 27

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მეხინკლედ მუშაობის გამოცდილება
** გუნდური მუშაობის უნარი
** დროის მართვის უნარი
** ყურადღებიანი და მობილიზებული

სამუშაო გრაფიკი: 7 სთ
ხელფასი: დღიური 70 ლარი

დაინტერესების შემთხვევაში დაგვიკავშირდით ნომერზე 558 32 38 96 ან მოგვწერეთ რეზიუმე მისამართზე [email protected]

განთ. 22 აპრილი 14:26

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00