ფილტრი

ვაკანსიები

ID 71808

1715016-75-3 5f-adb

განთ. 29 აპრილი 06:48

ბოლო ვადა 29 მაისი 00:00

ID 71807

5cl-adb-a CAS 137350-66-4

განთ. 29 აპრილი 06:48

ბოლო ვადა 29 მაისი 00:00

ID 71806

2F-DCK CAS 111982-50-4

განთ. 29 აპრილი 06:47

ბოლო ვადა 29 მაისი 00:00

ქოლ-ცენტრის ოპერატორი

ID 71524

"სვიფტ კრედიტი" აცხადებს ვაკანსიას ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე.

"სვიფტ კრედიტი" გასცემს ტექნიკით უზრუნველყოფილ სალომბარდე სესხებს და ბაზარზე წარმოადგენს ერთ-ერთ მსხვილ ფინანსურ ორგანიზაციას მომსახურების ამ სფეროში. კომპანია ორიენტირებულია სანდოობაზე, მომსახურების სისწრაფეზე, მაღალ ხარისხზე და მოქნილ საგადახდო პირობებზე.

მდებარეობა: ქალაქი თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: 10:00-19:00 სთ-მდე;
სამუშაო დღეები: ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით.
ანაზღაურება: ხელზე ასაღები 900 (ცხრაასი) ლარი.
პირველი 15 დღე სტაჟირება, რომელიც არ არის ანაზღაურებადი.

სამუშაოს აღწერილობა:

** აქტივების მართვა მსესხებლებთან ურთიერთობა, მათთან მოლაპარაკების წარმოება, ვალდებულების დაფარვის უზრუნველყოფა;
** მონაცემთა ბაზიდან ინფორმაციის ანალიზი და დამუშავება;
** პორტფელის სისტემური მონიტორინგი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია უმაღლესი განათლება
** საოფისე პროგრამების ცოდნა (Word, Excel)

აუცილებელი უნარები:

** ორგანიზებულობა, სამუშაოს დაგეგმვისა და დროის ოპტიმალურად განაწილების უნარი;
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი;

გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV ფოტო-სურათით შემდეგ მისამართზე: [email protected]

გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება წერილის სათაურში.

განთ. 22 აპრილი 14:53

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

ფილიალის ხელმძღვანელი ოზურგეთში

ID 71522

შპს "ს მოტორს" 2001 წლიდან წარმატებით ახორციელებს ავტომობილების სათადარიგო ნაწილების, სპეც-ტექნიკის, სასოფლო-სამეურნეო მანქანების, ავტობუსების და მოპედების იმპორტს და დისტრიბუციას საქართველოს მთელს ტერიტორიაზე.

შპს "ს მოტორს" მომხმარებელს სთავაზობს რეალიზებული პროდუქციის სერვისს - ავტოტექმომსახურების სრულ ასორტიმენტს, უმაღლესი და მხოლოდ ევროპული ხარისხის საცხებ-საპოხ მასალებთან ერთად.

კომპანია "SMOTORS" აცხადებს ვაკანსიას თანამდებობაზე: ფილიალის ხელმძღვანელი

მისამართი: ქ. ოზურგეთი
სამუშაო გრაფიკი: სრული
ანაზღაურება: შეთანხმებით

სამუშაოს აღწერა:

** ფილიალის ადამიანური რესურსით დაკომპლექტება და მართვა
** მატერიალური რესურსის მართვა
** ყოველდღიური საქმიანობის დაგეგმვა და მონიტორინგი
** ავტომობილების ადგილობრივ ხელოსნებთან კომუნიკაცია
** პერიოდული ანგარიშის წარდგენა უშუალო ხელმძღვანელთან
** სხვა, პოზიციასთან შესაბამისი მოვალეობების შესრულება

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია ავტოსფეროში მუშაობის გამოცდილება
** აუცილებელია გუნდის მმართველობის გამოცდილება

შერჩევის ეტაპები:

** რეზიუმეების გადარჩევა
** სატელეფონო გასაუბრება
** გასაუბრება ხელმძღვანელთან

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე/CV ელმისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში Subject მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

მოცემულ ვაკანსიაზე რეზიუმეს გამოგზავნით ადასტურებთ, რომ თქვენს მიერ შპს "ს მოტორსისთვის" მიწოდებული ინფორმაცია არის ნამდვილი და აცხადებთ თანხმობას თქვენი პერსონალური მონაცემების შენახვა/დამუშავებაზე. რეზიუმე ინახება გამოგზავნიდან 1 წლის ვადით, კანონმდებლობით გათვალისწინებული წესით.

დამატებითი ინფორმაციისთვის, გთხოვთ ეწვიეთ ჩვენს გვერდს: https://www.smotors.ge/

გისურვებთ წარმატებას!

შპს "ს მოტორს" - ხარისხი დეტალებშია!

განთ. 22 აპრილი 14:50

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

1000 ლარი

ვიზუალური მერჩენდაიზერი - ZARA

ID 71521

Cenomi Retail მოდის რითეილის სფეროში მსოფლიოს ერთ-ერთი წამყვანი და მრავალფეროვანი პორტფელის მქონე კომპანიაა. ჯგუფი 90-მდე ცნობილ ბრენდს აერთიანებს და კავკასიაში, ცენტრალურ აზიაში და ჩრდილოეთ აფრიკაში 2000-ზე მეტ მაღაზიას ფლობს.

Cenomi Retail Georgia 20-მდე ცნობილი ბრენდის ოფიციალური წარმომადგენელია საქართველოში, მათ შორის: Zara, Mango, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Aldo, U.S. Polo, CHARLES & KEITH, Sunglass Hut, Oysho, Zara Home, Parfois, Ipekyol, Kiko Milano და ა.შ. დღესდღეობით კომპანია თბილისისა და ბათუმის მასშტაბით ფლობს 60-მდე მაღაზიას.

პოზიციის დასახელება: ვიზუალური მერჩენდაიზერი - ZARA
მისამართი: Grand Mall ბათუმი - შერიფ ხიმშიაშვილის ქუჩა #29

ძირითადი მოვალეობები:

** მაღაზიაში პროდუქციის განლაგების დაგეგმვა და კოორდინირება.
** მაღაზიის ვიზუალურ მხარეზე მუშაობა, გაყიდვებზე დაყრდნობით.
** კომერციული რეპორტების ანალიზი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი ან პროფესიული განათლება
** აუცილებელია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა

უნარები:

** კრეატიულობა
** დღის დაგეგმვა პრიორიტეტების მიხედვით
** დროის მენეჯმენტი
** ტრეინინგის ჩატარების უნარ-ჩვევები
** ღია კომუნიკაცია
** გადაწყვეტილების სწრაფად მიღების უნარი

სამუშაო გრაფიკი: სრული, კვირაში 5 დღე, 40 საათი
ანაზღაურება: 1000 + ბონუსი

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: ვიზუალური მერჩენდაიზერი Grand Mall Batumi.

განთ. 22 აპრილი 14:48

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

მთავარი მედდა

ID 71519

"ევექსი" საქართველოს ჯანდაცვის ჯგუფში შემავალი კომპანიაა, რომელიც აერთიანებს 15-მდე პოლიკლინიკას ქვეყნის მასშტაბით. კომპანია მუდმივად დებს ინვესტიციას ახალ ტექნოლოგიებში, ასევე, ექიმებისა და მომსახურე პერსონალის გადამზადებაში. კომპანიის უმთავრესი ღირებულება მომხმარებლების, თანამშრომლებისა და პარტნიორების საერთო კეთილდღეობის შექმნაა.

"ევექსი" ჯანდაცვის სფეროს ერთ-ერთი მსხვილი დამსაქმებელია.

ვებგვერდი: https://evex.ge/ka/
Facebook: https://www.facebook.com/evexclinics/

შემოგვიერთდი, გახდი ჩვენი დიდი გუნდის წევრი!

"ევექსი" აცხადებს ვაკანსიას მთავარი მედდის პოზიციაზე.

სამუშაოს ადგილმდებარეობა: თბილისი, ცოტნე დადიანი #87
სამუშაო გრაფიკი: სრული

ძირითადი მოვალეობები:

** საექთნო საქმის ხარისხიანი მართვა;
** სამედიცინო სახარჯო მასალისა და მედიკამენტების მარაგისა და ვადების კონტროლი, ყოველკვირეულად მათი აღწერა, ჩამოწერა პროგრამულად;
** სამედიცინო დაწესებულებაში ჰიგიენის სტანდარტის უზრუნველყოფა;
** ინფექციის კონტროლისა და პრევენციის პროცესის კოორდინირება;
** ექთნების მიერ შესრულებული სამუშაოს ხარისხის და სიზუსტის კონტროლი (ქსელში დანერგილი პროტოკოლების შესაბამისად);
** კლინიკის მიერ შემუშავებული პროცედურების (ფორმალური და არაფორმალური წესები) და პროტოკოლების შესრულება;

ვაკანსიის მოთხოვნები მოთხოვნები:

** სავალდებულოა, პროფესიული კოლეჯის პრაქტიკოსი ექთნის სპეციალიზაცია ან/და უმაღლესი სამედიცინო განათლება;
** სამუშაო გამოცდილება მედდის პოზიციაზე არანაკლებ 3 წელი;
** სასურველია სტაციონარში მუშაობის გამოცდილება;
** სასურველია მენეჯერული სამუშაო გამოცდილება;
** სამუშაოს დაგეგმვა/ორგანიზების უნარი;
** პრიორიტეტის განსაზღვრის უნარი;
** შემჭიდროებულ ვადებში მუშაობის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** შედეგზე ორიენტირებულიობა;

ჩვენთან შენ მიიღებ:

** ტრენინგი და განვითარება - "ევექსი", როგორც განვითარებაზე ორიენტირებული კომპანია, უზრუნველყოფს სამედიცინო და არასამედიცინო მიმართულებით, თანამშრომელთა გადამზადების პროგრამებს, რომელიც მიმართულია როგორც მათ პროფესიულ, ასევე პიროვნულ ზრდაზე.
** ევექსელის ბენეფიტი - ქსელის მასშტაბით, ყველა თანამშრომელს, ყოველგვარი შეზღუდვისა და ლიმიტის გარეშე, აქვს შესაძლებლობა მიიღოს:

** 50%-იანი ფასდაკლება ლაბორატორიულ-ინსტრუმენტულ კვლევებზე
** 50%-მდე ფასდაკლება სტომატოლოგიურ მომსახურებაზე კლინიკა "ნიუ დენტში"
** ფასდაკლებები "ჯიპისის" და "ფარმადეპოს" სააფთიაქო ქსელში მედიკამენტებსა და თავის მოვლის საშუალებებზე.
** ჯანმრთელობის დაზღვევა - ხელმისაწვდომია ყველა თანამშრომლისთვის.

დაინტერესებული კანდიდატები რეზიუმეს ასატვირთად მიჰყევით ბმულს: https://evex.ge/ka/vacancy/mtavari-medda/673

"ევექსი" მადლობას გიხდით ვაკანტური თანამდებობით დაინტერესებისათვის და გისურვებთ წარმატებებს.

განთ. 22 აპრილი 14:45

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

ინგლისური ენის Online კურსის ტრენერი

ID 71517

ბიემსისი ცენტრი განათლების ციფრული პლატფორმაა, ცენტრი აერთიანებს სხვადასხვა მიმართულების ყველაზე მოთხოვნად ონლაინ კურსებს. მომხმარებელს სთავაზობს კეთილმეგობრულ გარემოსა და სწავლების უახლეს მეთოდებს.

"ბიემსისი ცენტრი" აცხადებს ვაკანსიას ინგლისური ენის Online კურსის ტრენერის პოზიციაზე.

ტრენერის ძირითადი მოვალეობები:

** სასწავლო პროგრამის შემუშავება და განხორციელება.
** სილაბუსის და შეფასების სისტემის შექმნა, განვითარება.
** მუდმივი კონტაქტი ცენტრის ადმინისტრაციასთან და მსმენელთან სასწავლო პროცესის გაუმჯობესების მიზნით.
** თანამედროვე სასწავლო კურსების მუდმივი მონიტორინგი სიახლეების დანერგვა და მორგება მიმდინარე სასწავლო ჯგუფებზე.
** ონლაინ შეხვედრებთან ერთად პრაქტიკული დღეების ორგანიზება და შესრულება.
** მუდმივი სწრაფვა სასწავლო კურსის დახვეწისკენ და პროფესიული განვითარებისკენ.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება, ინგლისური ფილოლოგიის განხრით.
** საოფისე პროგრამების და Online საკომუნიკაციო არხების ცოდნა.
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

პიროვნული უნარები:

** ეფექტური კომუნიკაციისა და პრეზენტაციის უნარი;
** აუდიტორიის მართვის უნარი;
** გამართული წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი;
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი;

სამუშაო ადგილი: დისტანციური. ანაზღაურება: კანდიდატის კვალიფიკაციიდან გამომდინარე.

თუ თვლით, რომ აკმაყოფილებთ ზემოთ მოცემულ პირობებს და დაინტერესებული ხართ აღნიშნული პოზიციით გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ ელ. ფოსტაზე: [email protected] და გთხოვთ, წერილის სათაურში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

განთ. 22 აპრილი 14:42

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

ანალიტიკოსი

ID 71516

"MS Holding" - ს ქართულ ბაზარზე მოღვაწეობის 20 წლიანი ისტორია აქვს. კომპანია ლიდერ პოზიციაზეა, როგორც იმპორტირებული პროდუქციის პორტფელით, ასევე სადისტრიბუციო სერვისით, მთელი საქართველოს მასშტაბით. "MS Holding" - ის მმართველობაში შედის სხვადასხვა ბიზნეს ობიექტი - ჰორეკას მიმართულებით, წარმოების სფეროში და უძრავი ქონების სექტორში.

"ემ ეს ჰოლდინგის" პრიორიტეტული მიმართულებაა სამზარეულოს ტექნიკისა და ჭურჭლის იმპორტი და დისტრიბუცია. ამ ეტაპზე კომპანია 10 000 - მდე დასახელების პროდუქციის იმპორტს ახორციელებს და ემსახურება 500 - მდე სავაჭრო ობიექტს საქართველოში, მათ შორის ორგანიზებულ ქსელებს - კარფური, გუდვილი, დომინო, გორგია, ფრესკო, ნიკორა, აგროჰაბი და სხვა.

კომპანია "MS holding" ეძებს განვითარებაზე ორიენტირებულ, მოტივირებულ და ახალი გამოწვევების მოყვარული ადამიანს ანალიტიკოსის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: ჭირნახულის 4
სამუშაო საათები: 09:30 - 18:00 საათი. შაბათ - კვირას დასვენება
ანაზღაურება: ფიქსირებული

ფუნქცია-მოვალეობები:

** ანგარიშგების წარმოება უშუალო ხელმძღვანელთან კომპანიის შესაბამისი სტანდარტების და პროცედურების მიხედვით;
** მონაცემთა ბაზებიდან, რეპორტებიდან და სხვა სტრუქტურული ერთეულებიდან საჭირო მონაცემების მოპოვება და ანალიზი;
** საწყობში არსებული პროდუქციის მარაგების მართვა, ანალიზი და ოპტიმიზაცია;
** წინასწარ დადგენილი პერიოდულობით, მარაგების შევსებისა და ხარჯვის შესახებ ინფორმაციის შეგროვება - რეპორტინგი;
** ხელმძღვანელთან ერთად ეფექტური საოპერაციო სტრატეგიების შემუშავება და წინასწარ გაწერილი სტრატეგიის რეპორტინგი;
** გაყიდვების რეპორტების წარმოება;
** საჭიროების შემთხვევაში ფინანსური რეპორტების წარმოება;
** ყოველთვიური და კვარტალური მონაცემების პრეზენტაციის სახით წარდგენა მენეჯმენტთან.
** სამუშაო პროცესისთვის საჭირო ახალი რეპორტების შექმნა / დამუშავება;
** პროგრამაში დასანარგი რეპორტის /მოდულის უზრუნველყოფა / კომუნიკაცია შემსრულებელთან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების, ფინანასების მიმართულებით;
** მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე (მარაგების დაგეგმვის ან/და ანალიტიკის მიმართულებით);
** საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა;
** სასურველია APEX - ში მუშაობის გამოცდილება;
** Retail - ში მუშაობის გამოცდილება;
** აუცილებელია ინგლისური ენის ფლობა.

საჭირო უნარ-ჩვევები:

** ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნება;
** გამართული ვერბალური და წერილობითი კომუნიკაციის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** ორგანიზებულობა.
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** გუნდურობა;
** თვითგანვითარებისკენ სწრაფვა;

დაინტერესების შემთხვევაში გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში არ განიხილება თქვენი კანდიდატურა.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 22 აპრილი 14:41

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

2500 ლარი

ლოჯისტიკის მენეჯერი

ID 71515

"MATE TRNS LOCISTIC COMPANY" აცხადებს ვაკანსიას მენეჯერის ასისტენტის თანამდებობაზე.

სამუშაოს აღწერა/ძირითადი მოვალეობები:

უშუალო ხელმძღვანელის სამუშაოსთან დაკავშირებით მიცემული მითითებების/დავალებების შესრულება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
** ინგლისური და ქართული ენების ცოდნა აუცილებელია;
** რუსული და თურქული ენის ცოდნა სასურველია;
** აუცილებელია ტენდერებში მონაწილეობის გამოცდილება;
** საოფისე პროგრამები მაღალ დონეზე;
** ასევე Bag.ge მუშაობის გამოცდილება;

პიროვნული თვისებები:

პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** დროის მართვისა და პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი;

ჩვენ გთავაზობთ:

** ჯანსაღ სამუშაო გარემოს;
** კვების ანაზღაურებას;
** კვალიფიციურ გუნდთან მუშაობის გამოცდილებას;
** სამუშაოსთან დაკავშირებული ცოდნის გაღრმავებას;

სამუშაო გრაფიკი: კვირაში 5 დღე 10:00 - 18:00. ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით. სამუშაო დღის მანძილზე დასაქმებული სარგებლობს 1 საათიანი შესვენებით.
თანამდებობრივი სარგო: 2500 ლარი.

დაინტერესების შემთხვევაში თქვენი CV გამოგზავნოთ შემდეგ ელ.ფოსტაზე [email protected] სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება.

განთ. 22 აპრილი 14:40

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

1250 ლარი

პიცის სპეციალისტი/სამზარეულოს თანამშრომელი

ID 71513

სწრაფი კვების ქსელი "პიცა ჰატი/PIZZA HUT" აცხადებს ვაკანსიას პიცის სპეციალისტი/სამზარეულოს თანამშრომლის პოზიციაზე თბილისში.

ჩვენ ვეძებთ კომუნიკაბელურ, აქტიურ, ენერგიულ, პოზიტიურ, მოტივირებულ, შრომის მოყვარე და პასუხისმგებლიან თანამშრომლებს!
გვჭირდება გუნდი ! რომელიც ერთად შეძლებს სწრაფად და ხარისხიანად შეასრულოს მრავალფეროვანი და საინტერესო საქმე!

ანაზღაურება: 1250 ლარი საქართველოს კანონმდებლობით გათვალისწინებული გადასახადების ჩათვლით;
სამუშაო გრაფიკი: 09:00-16:00, 16:00-23:00.

ჩვენ არ ვითხოვთ გამოცდილებას, ყველა საქმის შესწავლა ადგილზე განხორციელდება ჩვენი სერტიფიცირებული ტრენერების მიერ.

ეს ამერიკული სწრაფი კვების ქსელია, რომელიც სტუდენტმა ძმებმა - დენ და ფრენკ კარნისებმა 1958 წელს დაარსეს, და უკვე ათეულობით წლებია მსოფლიოს მასშტაბით უამრავ ქვეყანაში ოპერირებს.

დაინტერესების შემთხვევაში CV გამოგზავნოთ მეილზე: [email protected]

განთ. 22 აპრილი 14:37

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00

1000 ლარი

კომუნიკაციების სპეციალისტი

ID 71511

კომპანია გეზ მოტორსი 2014 წლიდან ოპერირებს ქართულ ბაზარზე და დღეს ბაზარზე 3 ფილიალით და ფართოსადილერო ქსელით არის წარმოდგენილი. კომპანია ამ ეტაპზე, აცხადებს ვაკანსიას და ეძებს კომუნიკაციების სპეციალისტს.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** სოციალურ ქსელებში ინბოქსებზე და კომენტარებზე პასუხი
** მომხმარებლის სატელეფონო ზარების მიღება და ინფორმაციის მიწოდება
** ზარების მონიტორინგი, ცვლილებების აღნიშვნა, გამოტოვებული ზარების მონიტორინგი, საჭიროების შემთხვევაში ფილიალთან გადამისამართება
** ყოველკვირეული რეპორტინგის წარმოება
** პრობლემის დროულად იდენტიფიცირება და მისი ოპერატიულად მოგვარება
** გუნდის ყოველდღიურ საქმიანობაში ჩართულობა.

კვალიფიკაცია:

** განათლება ან მუშაობის მცირე გამოცდილება კომუნიკაციების მიმართულებით
** ინბოქსისა და კომენტარების მართვის გამოცდილება
** კარგი კომუნიკაციის უნარი
** სასურველია ინგლისური ენის და რუსული ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა
** Excel-ის საშუალო დონეზე ცოდნა

პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:

** პასუხისმგებლობის გრძნობა
** ეთიკურობა და აკადემიურობა
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი
** როგორც გუნდურად, ისე დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
** დროის სწორად მართვისა და ეფექტურად გამოყენების უნარი
** ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა

რას გთავაზობთ:

გრაფიკი: კვირაში 6 სამუშაო დღე (1 დღე დასვენება)
სამუშაო საათები: 10:00 - 18:00 სთ (შესვენება 1 საათი)
ჯანმრთელობის დაზღვევა
ანაზღაურება: 1000, ხელფასის ზრდა 3 თვის შემდეგ

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ CV-ი შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]

განთ. 22 აპრილი 14:34

ბოლო ვადა 22 მაისი 00:00