ფილტრი

ვაკანსიები

სანებართვო პროცედურების მართვის მენეჯერი

ID 54961

20 წლიანი გამოცდილების მქონე "საქართველოს ინდუსტრიული ჯგუფი" ერთ-ერთი ყველაზე მსხვილი ინდუსტრიული ჰოლდინგია საქართველოში. მისი ბიზნეს პორტფელი მოიცავს ნახშირის მოპოვებას, ელექტროენერგიის გამომუშავებას (ჰიდრო, ბუნებრივ აირზე და ნახშირზე მომუშავე სადგურები), ბუნებრივი აირით ვაჭრობასა და უძრავი ქონების მართვას. 2006 წელს, ქართულ ბაზარზე 20 წლიანი ბიზნეს საქმიანობის გამოცდილების მქონე კომპანიამ ჰოლდინგის სახე მიიღო. 

"საქართველოს ინდუსტრიული ჯგუფი" აცხადებს კონკურსს შვილობილი კომპანიისთვის - შპს ნეოგაზი - სანებართვო პროცედურების მართვის მენეჯერის პოზიციაზე.

ვაკანსიის სანახავად გთხოვთ, ეწვიოთ ვებსაიტს.

დასაქმების ადგილი: ქ. თბილისი.

განთ. გუშინ 17:47

ბოლო ვადა 28 ოქტომბერი 00:00

სოციალური ქსელის ადმინისტრატორი

ID 54959

მაღაზიათა ქსელი "ორი ნაბიჯი" აცხადებს ვაკანსიას სოციალური ქსელის ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** სოციალური მედიის სტრატეგიის შემუშავება და განხორციელება;
** მიზნობრივი აუდიტორიის შესწავლა და ანალიზი;
** სოციალური ქსელის გვერდის მართვა;
** პოსტების ტექსტის მომზადება სოციალური გვერდისთვის და განთავსება (Copywriting);
** სოციალური არხებისთვის კონტენტის შექმნა;
** სოციალური ქსელის მომხმარებელთან დროული კომუნიკაცია;
** სოციალური ქსელის გვერდის სტატისტიკის მუდმივი მონიტორინგი და ანალიზი;
** კომპანიის ვებგვერდების ადმისისტრირება/განახლება, სიახლეების განთავსება;

სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (სასურველია მარკეტინგის მიმართულებით);
** მინიმუმ 1 წლიანი მუშაობის გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე;
** ქართულ ენაზე გამართულად წერა;
** ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
** მონაცემებთან მუშაობა (MS Excel);
** CMS (Content Management System) - მართვის გამოცდილება.
** სასურველია Photoshop/Illustrator/ კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა.

აუცილებელი უნარები:

** პუნქტუალურობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** საქმიანობის დამოუკიდებლად ორგანიზება და ეფექტიანად დაგეგმვა;
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** შემოქმედებითი, კრიტიკული და კონცეპტუალური აზროვნება;
** სამუშაოს დაგეგმვის და ორგანიზების უნარი;
** ყურადღება დეტალების მიმართ;

ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ჩვენს ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] გთხოვთ, სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი.

მაღაზიათა ქსელი "ორი ნაბიჯ" - ში თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები მაღაზიათა ქსელ "ორი ნაბიჯ" - ის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე, ან დარეზერვებული იქნას სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე. იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.

განთ. გუშინ 15:15

ბოლო ვადა 15 ნოემბერი 00:00

პარტნიორებთან ურთიერთობის მენეჯერი

ID 54948

სს "თიბისი ბანკი" აცხადებს ვაკანსიას პარტნიორებთან ურთიერთობის მენეჯერის პოზიციაზე.

ვაკანსიის კოდი: VC3023
ადგილმდებარეობა: სათაო, საკრედიტო ბარათების და განვადებების ბიზნესის მართვის განყოფილება, კამპანიების მართვის ჯგუფი
კატეგორია: სხვა
დასაქმების ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო გრაფიკი: სტანდარტული გრაფიკი
გამოცდილების დონე: სპეციალისტი

ძირითადი მოთხოვნები

** გამოცდილება: მინიმალური სამუშაო გამოცდილება
** განათლება: ხარისხი: ბაკალავრი, მაგისტრი

ენები

** ინგლისური - ძალიან კარგი
** რუსული - კარგი

უნარები

** ვერბალური და წერითი კომუნიკაცია;
** საქმიანობის ორგანიზება და დაგეგმვა;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** გუნდურად მუშაობის უნარი
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი.
** ოპერატიულობა

დამატებითი მოთხოვნები

** უმაღლესი განათლება მარკეტინგის, ბიზნესის ადმინისტრირების ან ეკონომიკის მიმართულებით;
** მინიმუმ 1 წლიანი მუშაობის გამოცდილება გაყიდვების მიმართულებით, სასურველია საშუალო ან დიდ ბიზნესთან მუშაობის გამოცდილება.

სამუშაოს აღწერა

** პარტნიორ კომპანიებთან შეხვედრების დაგეგმვა და მოლაპარაკება;
** ბანკის საბანკო პროდუქტების პრეზენტაცია, პროდუქტის უპირატესობის ახსნა;
** პარტნიორი კომპანიის მოთხოვნის იდენტიფიცირება; 
** ახალი კომპანიების მოზიდვა;
** პარტნიორ ორგანიზაციებთან გაყიდვების წამახალისებელი აქციების დაგეგმვა და მონიტორინგი (მათ შორის პარტნიორისათვის აქციის ეფექტის/მომგებიანობის კუთხით)

დამატებითი ინფორმაცია: რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ დადებითად განხილულ კანდიდატებთან. 

განაცხადის შესატანად, გთხოვთ, მიჰყევით ბმულს: http://career.tbcbank.ge/Job/3023

განთ. გუშინ 13:06

ბოლო ვადა 21 ოქტომბერი 00:00

შესაბამისობის კონტროლის მენეჯერი

ID 54943

სს "ვითიბი ბანკი ჯორჯია" აცხადებს შესაბამისობის კონტროლის მენეჯერი ვაკანსიას:

სამუშაო ადგილი: თბილისი

ძირითადი ფუნქციები:

** ბანკის შესაბამისობის რისკების გამოვლენა, შეფასება, რისკის დონის მონიტორინგი და პოტენციური/რეალიზებული რისკების მიტიგაციის ღონისძიებების დაგეგმვა
** შესაბამისობის რისკების მართვისა და კონტროლისთვის შესაბამისი ღონისძიებების გატარება
** შესაბამისობს რისკების მართვასთან დაკავშირებით ბანკის შესაბამისი სტრუქტურებისთვის/კოლეგიალური ორგანოებისთვის განმარტებების, რეკომენდაციების და წინადადებების წარდგენა
** ბანკის ბიზნეს-საქმიანობის ახალი მიმართულებების ან არსებული ბიზნეს-საქმიანობაში არსებითი ცვლილებების ანალიზი და შესაბამისობის რისკების შეფასება. რეკომენდაციების შემუშავება ასეთი რისკების შესამცირებლად
** ეთიკის პრინციპების, პროფესიული ქცევის, კორპორატიული მართვის, ინტერესთა კონფლიქტების მართვის საკითხებზე მუშაობა და აღნიშნული საკითხების რეგულირებისთვის შესაბამისი პროცედურების პროექტების შემუშავება/შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება, ბანკის თანამშრომლებისათვის კონსულტაციის გაწევა
** შესაბამისობის კონტროლის განყოფილების კომპეტენციაში შემავალ საკითხებზე ბანკის მიერ მისი საქმიანობისადმი გამოყენებული კანონების, წესების და სტანდარტების დაცვის მონიტორინგის განხორციელება
** შესაბამისობის რისკების მართვისთვის პოლიტიკების, სხვა ძირითადი შიდამარეგლამენტირებელი დოკუმენტების შემუშავების ორგანიზება, მათი დამტკიცებისა და რეალიზაციის უზრუნველყოფა 
** ცალკეული პროექტების (FATCA/GDPR/CRS) მართვა და ბანკში შესაბამისი პროცესების დანერგვა
** შესაბამისობის რისკის მართვის მიზნებისთვის ახალი საკანონმდებლო მოთხოვნების ანალიზი და ბანკის საქმიანობაზე მისი გავლენის შეფასება 
** მმართველობითი ანგარიშების ფორმირების უზრუნველყოფა
** ზემოთ ჩამოთვლილი მიზნებისთვის პროგრამული უზრუნველყოფის შესაქმნელად ტექნიკური დავალებების შემუშავება

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი იურიდიული განათლება
** კომერციულ ბანკში მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება (იურისტის (Legal Compliance) ან შიდა აუდიტის თანამდებობაზე)
** საბანკო პროდუქტების (მომსახურების ტიპების) ცოდნა
** საბანკო პროცესების საფუძვლიანი ცოდნა
** საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის ცოდნა
** მარეგულირებელი ორგანოს ინსტრუქციებისა და წესების ცოდნა
** რუსული და ინგლისური ენების სრულყოფილად ფლობა (წერა/კითხვა/საუბარი)
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილად ფლობა (MS Office)
** სასურველია საბანკო პროგრამებში მუშაობის გამოცდილება

უნარები:

** პრობლემური საკითხების იდენტიფიკაციისა და დროულად გადაჭრის უნარი 
** მოწესრიგებული, დეტალებზე ორიენტირებული, ორგანიზებული
** პასუხისმგებლობის გრძნობის მაღალი ხარისხის მქონე 
** მოტივირებული და წარმატების მიღწევაზე ორიენტირებული
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი
** გუნდური მუშაობის უნარი
** კომუნიკაბელურობა

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, არაუგვიანეს 2018 წლის 4 ნოემბრისა შეავსოთ განაცხადის ფორმა.

განთ. გუშინ 12:12

ბოლო ვადა 4 ნოემბერი 00:00

მაღაზიის მენეჯერი

ID 54934

იაპონური კომპანია "მინისო ჯორჯია" მსოფლიოს 60-ზე მეტ ქვეყანაში, 2400 მაღაზიით არის წარმოდგენილი და ერთ-ერთ ყველაზე სწრაფად განვითარებად და წარმატებულ ბრენდად არის აღიარებული. მის მაღაზიებში წარმოდგენილია 8500-ზე მეტი სხვადასხვა სახეობის: ელექტრო აქსესუარები, კოსმეტიკა, პარფიუმერია, ბიჟუტერია, ჩანთები, სასაჩუქრე ნივთები, სათამაშოები, თეთრეული, სახლის აქსესუარები და საყოფაცხოვრებო ნივთები. საქართველოს ბაზარზე "მინისო ჯორჯია" 2016 წლის დეკემბრიდან ოპერირებს და დღეის მდგომარეობისთ 7 მაღაზიით არის წარმოდგენილი.

იაპონური კომპანია "მინისო ჯორჯია" აცხადებს ვაკანსიას მაღაზიის მენეჯერის პოზიციაზე.

სამუშაო გრაფიკი: სრული
მაღაზიის ადგილმდებარეობა: თბილისი

ძირითადი მოვალეობები: 

** პროდუქციის გაყიდვებში აქტიური მონაწილეობის მიღება;
** პერსონალის ეფექტური მართვა და მუშაობის კონტროლი;
** პროდუქციის შეკვეთის გაკეთება/მიღება;
** მაღაზიაში პერიოდულად აღწერების წარმოება;
** პროდუქციის ნაშთების კონტროლი;
** სალაროს ოპერაციების წარმოების სისწორე;
** დარბაზში სისუფთავისა და წესრიგის დაცვის უზრუნველყოფა/კონტროლი;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება
** მსგავს პოზიციაზე მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ;
** ინგლისური, რუსული ენების საბაზისო ენების ცოდნა;
** საოფისე პროგრამებთან მუშაობის გამოცდილება;

პიროვნული თვისებები და უნარ-ჩვევები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** გუნდის მართვის უნარი
** ორგანიზებული;
** დეტალებზე ორიენტირებული;

დაინტერესების შემთვევაში გთხოვთ, გამოაგზავნეთ თქვენი CV მისამართზე: [email protected] 2018 წლის 1 ნოემბრამდე. გთხოვთ, ელ.ფოსტის სათაურში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

განთ. გუშინ 10:36

ბოლო ვადა 1 ნოემბერი 00:00

უმცროსი ტრენინგ მენეჯერი

ID 54921

"ვაბაკო " სწრაფად მზარდი, დინამიური კომპანიაა მეგობრული კოლექტივითა და სასიამოვნო სამუშაო გარემოთი. ჩვენი გუნდი აერთიანებს ტექნიკური, კრეატიული და ბიზნეს უნარების მქონე, განსხვავებულ პროფესიონალებს. მზად ვართ მოტივირებულ და შრომისმოყვარე ადამიანებთან თანამშრომლობისათვის.

ვეძებთ უმცროს ტრენინგ მენეჯერს, რომელიც დაგვეხმარება პროგრამული პროდუქტების დანერგვასა და სწავლებაში.

ძირითადი სამუშაო:

  • პროგრამული პროდუქტის შესწავლა და საპრეზენტაციო მასალების მომზადება;
  • კომპანიაში არსებული პროგრამული პროდუქტების სწავლება თანამშრომლებისათვის; 
  • თანამშრომელთა კონსულტირება პროგრამული პროდუქტების გამოყენებაში; 


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: ბაკალავრის ხარისხი სოციალურ მეცნიერებებში, ბიზნეს ადმინისტრირებაში, ან ნებისმიერი ტექნიკური მიმართულებით. 

პირობები:

  • სამუშაო გრაფიკი - კვირაში ხუთი დღე, ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, 09:00-დან 18:00-მდე;
  • ანაზღაურება - 600-800 ლარი ხელზე;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევა.


დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: უმცროსი ტრენინგ მენეჯერი.

განთ. 17 ოქტომბერი 16:17

ბოლო ვადა 12 ნოემბერი 00:00

სამშენებლო კატეგორიის მენეჯერი

ID 54897

ბი ემ სი გორგია" ამიერკავკასიაში ყველაზე მსხვილი სამშენებლო სარემონტო მასალების სავაჭრო კომპანიაა, დაარსებული 1998 წელს. "ბი ემ სი გორგიას" მიერ იმპორტირებული საქონლის რეალიზება ხდება საქართველოში, სომხეთში, აზერბაიჯანში, უკრაინასა და ყაზახეთში. "ბი ემ სი გორგია" ბაზარზე წარმოდგენილია ორი შვილობილი ბრენდით - "ჰიპერმარკეტი გორგია" და "ლუსონი". ჰიპერმარკეტები წარმოდგენილია თბილისში, ქუთაისში, მარნეულში, თელავში, ზუგდიდსა და ბათუმში. 

ჩვენ გთავაზობთ: პატივისცემაზე, პროფესიონალიზმზე და მრავალფეროვნებაზე დამყარებულ სამუშაო გარემოს; ადვილი ადაპტაციისთვის ყველა საჭირო პირობას, კარიერული წინსვლის და დაწინაურების რეალურ შესაძლებლობას. 

კომპანია "გორგიას" მუდმივად აქვს მზაობა არსებული ვაკანტური პოზიციები მისივე თანამშრომლებით დააკომპლექტოს, რაც მათ გამოცდილების გაზრდის საშუალებას აძლევს. ჩვენ ვაფასებთ თითოეული თანამშრომლის გამოცდილებას და ჩართულობას კომპანიისთვის მნიშვნელოვან პროცესებში. 

"გორგიას" გუნდის წევრები მუდამ მზად არიან გამოწვევებისთვის, რაც მათი პროფესიული უნარ-ჩვევების გაზრდის და საუკეთესო შედეგის გარანტია. 

გახდი ჩვენი პოზიტიური და ინოვაციური გუნდის წევრი! 

კომპანია "ბი ემ სი გორგია" აცხადებს ვაკანსიას სამშენებლო კატეგორიის მენეჯერის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** პროდუქციის შესყიდვისა და გაყიდვის პროცესების მართვა და კონტროლი;
** დაქვემდებარებული თანამშრომლების მიერ შესრულებული სამუშაოს ხარისხის კონტროლი;
** ბაზრის ანალიზი - საბაზრო ტენდენციების მონიტორინგი;
** პროდუქციის ნაირსახეობის მატებაზე ზრუნვა, არსებული ასორტიმენტის, გაყიდვებისა და ბაზრის ანალიზის საფუძველზე;
** ახალი ბრენდების/მომწოდებლების მოძიება, მოლაპარაკების წარმოება და პროდუქციის დროული მოწოდების უზრუნველყოფა;
** შესყიდვების გეგმის შედგენა;
** შესყიდული პროდუქციის გაყიდვების მხარდაჭერა და პროცესის მართვა;
** ფასწარმოქმნის ანალიზი და პროდუქციის ფასების შესახებ რეკომენდაციების შემუშავება;
** გაყიდვებისთვის დაგეგმილი აქციებისა და სხვა აქტივობების ეფექტურობის დადგენა და მონიტორინგი;
** შეთავაზების კატალოგების მომზადება გაყიდვების სტიმულაციისთვის;
** პროდუქციის ანალიზი - შესყიდვის, გაყიდვის და მარაგის მუდმივი მონიტორინგი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება კატეგორიის მენეჯერის პოზიციაზე;
** აუცილებელია გამოცდილება გაყიდვების მიმართულებით;
** აუცილებელია გამოცდილება სამშენებლო სფეროში;
** სასურველია ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა;
** სასურველია 1C პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება.

პიროვნული თვისებები:

** ანალიტიკური აზროვნება; 
** მოლაპარაკების და დარწმუნების უნარი;
** ორგანიზებულობა;
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ CV 25 ოქტომბრის ჩათვლით შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. 

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 17 ოქტომბერი 13:04

ბოლო ვადა 25 ოქტომბერი 00:00

სამშენებლო კატეგორიის მენეჯერი

ID 54893

"ბი ემ სი გორგია" ამიერკავკასიაში ყველაზე მსხვილი სამშენებლო სარემონტო მასალების სავაჭრო კომპანიაა, დაარსებული 1998 წელს. "ბი ემ სი გორგიას" მიერ იმპორტირებული საქონლის რეალიზება ხდება საქართველოში, სომხეთში, აზერბაიჯანში, უკრაინასა და ყაზახეთში. "ბი ემ სი გორგია" ბაზარზე წარმოდგენილია ორი შვილობილი ბრენდით - "ჰიპერმარკეტი გორგია" და "ლუსონი". ჰიპერმარკეტები წარმოდგენილია თბილისში, ქუთაისში, მარნეულში, თელავში, ზუგდიდსა და ბათუმში. 

ჩვენ გთავაზობთ: პატივისცემაზე, პროფესიონალიზმზე და მრავალფეროვნებაზე დამყარებულ სამუშაო გარემოს; ადვილი ადაპტაციისთვის ყველა საჭირო პირობას, კარიერული წინსვლის და დაწინაურების რეალურ შესაძლებლობას. 

კომპანია "გორგიას" მუდმივად აქვს მზაობა არსებული ვაკანტური პოზიციები მისივე თანამშრომლებით დააკომპლექტოს, რაც მათ გამოცდილების გაზრდის საშუალებას აძლევს. ჩვენ ვაფასებთ თითოეული თანამშრომლის გამოცდილებას და ჩართულობას კომპანიისთვის მნიშვნელოვან პროცესებში. 

"გორგიას" გუნდის წევრები მუდამ მზად არიან გამოწვევებისთვის, რაც მათი პროფესიული უნარ-ჩვევების გაზრდის და საუკეთესო შედეგის გარანტია. 

გახდი ჩვენი პოზიტიური და ინოვაციური გუნდის წევრი! 

კომპანია "ბი ემ სი გორგია" აცხადებს ვაკანსიას სამშენებლო კატეგორიის მენეჯერის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

  • პროდუქციის შესყიდვისა და გაყიდვის პროცესების მართვა და კონტროლი;
  • დაქვემდებარებული თანამშრომლების მიერ შესრულებული სამუშაოს ხარისხის კონტროლი;
  • ბაზრის ანალიზი - საბაზრო ტენდენციების მონიტორინგი;
  • პროდუქციის ნაირსახეობის მატებაზე ზრუნვა, არსებული ასორტიმენტის, გაყიდვებისა და ბაზრის ანალიზის საფუძველზე;
  • ახალი ბრენდების/მომწოდებლების მოძიება, მოლაპარაკების წარმოება და პროდუქციის დროული მოწოდების უზრუნველყოფა;
  • შესყიდვების გეგმის შედგენა;
  • შესყიდული პროდუქციის გაყიდვების მხარდაჭერა და პროცესის მართვა;
  • ფასწარმოქმნის ანალიზი და პროდუქციის ფასების შესახებ რეკომენდაციების შემუშავება;
  • გაყიდვებისთვის დაგეგმილი აქციებისა და სხვა აქტივობების ეფექტურობის დადგენა და მონიტორინგი;
  • შეთავაზების კატალოგების მომზადება გაყიდვების სტიმულაციისთვის;
  • პროდუქციის ანალიზი - შესყიდვის, გაყიდვის და მარაგის მუდმივი მონიტორინგი.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება კატეგორიის მენეჯერის პოზიციაზე;
  • აუცილებელია გამოცდილება გაყიდვების მიმართულებით;
  • აუცილებელია გამოცდილება სამშენებლო სფეროში;
  • სასურველია ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა;
  • სასურველია 1C პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება.


პიროვნული თვისებები:

  • ანალიტიკური აზროვნება; 
  • მოლაპარაკების და დარწმუნების უნარი;
  • ორგანიზებულობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებული;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.


დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ CV 25 ოქტომბრის ჩათვლით შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. 

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 ოქტომბერი 18:09

ბოლო ვადა 25 ოქტომბერი 00:00

კატეგორიის მენეჯერის ასისტენტი

ID 54891

"ბი ემ სი გორგია" ამიერკავკასიაში ყველაზე მსხვილი სამშენებლო სარემონტო მასალების სავაჭრო კომპანიაა, დაარსებული 1998 წელს. "ბი ემ სი გორგიას" მიერ იმპორტირებული საქონლის რეალიზება ხდება საქართველოში, სომხეთში, აზერბაიჯანში, უკრაინასა და ყაზახეთში.

"ბი ემ სი გორგია" ბაზარზე წარმოდგენილია ორი შვილობილი ბრენდით: "ჰიპერმარკეტი გორგია" და "გორგია პრემიუმი". ჰიპერმარკეტები წარმოდგენილია თბილისში, ქუთაისში, მარნეულში, თელავში, ზუგდიდსა და ბათუმში. 

ჩვენ გთავაზობთ: 

პატივისცემაზე, პროფესიონალიზმზე და მრავალფეროვნებაზე დამყარებულ სამუშაო გარემოს, ადვილი ადაპტაციისთვის ყველა საჭირო პირობას, კარიერული წინსვლის და დაწინაურების რეალურ შესაძლებლობას. 

კომპანია "გორგიას" მუდმივად აქვს მზაობა არსებული ვაკანტური პოზიციები მისივე თანამშრომლებით დააკომპლექტოს, რაც მათ გამოცდილების გაზრდის საშუალებას აძლევს. ჩვენ ვაფასებთ თითოეული თანამშრომლის გამოცდილებას და ჩართულობას კომპანიისთვის მნიშვნელოვან პროცესებში. 

"გორგიას" გუნდის წევრები მუდამ მზად არიან გამოწვევებისთვის, რაც მათი პროფესიული უნარ-ჩვევების გაზრდის და საუკეთესო შედეგის გარანტია. 

გახდი ჩვენი პოზიტიური და ინოვაციური გუნდის წევრი!

კომპანია "ბი ემ სი გორგია" აცხადებს ვაკანსიას კატეგორიის მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

დაეხმაროს კატეგორიის მენეჯერს შემდეგი საქმიანობების წარმოებაში:

  • ბაზრის ანალიზი - საბაზრო ტენდენციების მონიტორინგი;
  • პროდუქციის ნაირსახეობის მატებაზე ზრუნვა - ახალი ბრენდების მოძიება;
  • პოტენციური მომწოდებლის მოძიება;
  • შესყიდვების უზრუნველყოფა - მომწოდებლებთან ურთიერთობა და პროდუქციის დროული მოწოდების უზრუნველყოფა;
  • პროდუქციის ფასების/ღირებულების შესახებ რეკომენდაციების შემუშავება კატეგორიის მენეჯერთან ერთად;
  • პროდუქციის შესახებ სტანდარტების და გამოყენების სახელმძღვანელოს შემუშავება.


საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება;
  • სასურველია სამუშაო გამოცდილება გაყიდვების ან შესყიდვების მიმართულებით; 
  • Excel-ის ცოდნა;
  • აუცილებელია ინგლისური ან/და რუსული ენის ცოდნა;
  • სასურველია თურქული ენის ცოდნა. 


დაინტერესების შემთხვევაში, გამოაგზავნეთ CV 25 ოქტომბრის ჩათვლით მისამართზე: [email protected]

გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. 

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 16 ოქტომბერი 17:46

ბოლო ვადა 25 ოქტომბერი 00:00

ქსელის ადმინისტრატორი

ID 54881

სს "პროკრედიტ ბანკი" აცხადებს ქსელის ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

ძირითადი მოთხოვნები:

** აუცილებელია უმაღლესი განათლება ინფორმაციული ტექნოლოგიების მიმართულებით;
** მინიმუმ 5 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროში;
** ქსელური ტექნოლოგიების მაღალ დონეზე ცოდნა;
** Cisco მოწყობილობებთან მუშაობის გამოცდილება Routing, Switching. 
** ფაირვოლებთან მუშაობის გამოცდილება;
** ძირითადი ქსელური ტექნოლოგიების EIGRP, OSPF, Policy Based Routing, HSRP, VTP, STP, VRF, BGP მაღალ დონეზე ცოდნა და სამუშაო გამოცდილება;
** VPN ტექნოლოგიების მაღალ დონეზე ცოდნა, GRE, IPSec, და.ა.შ
** Cisco Unified Call Manager - თან მუშაობის გამოცდილება (სასურველია);
** Cisco Unified Contact Center Express-თან მუშაობის გამოცდილება (სასურველია)
** F5 მუშაობის გამოცდილება (სასურველია)
** ქსელის ინფრასტრუქტურის მონიტორინგი (SNMP, NetFlow, Syslog, etc);
** Cisco სერტიფიცირებული ინჟინერი (CCNP ან CCIE);

ძირითადი მოვალეობები:

** ქსელის გამართვა/ადმინისტრირება;
** დაშიფრული კავშირის აწყობა სხვადასხვა კომპანიებთან;
** ქსელის შეუფერხებლად მუშაობის უზრუნველყოფა;
** წარმოქმნილი ხარვეზების/პრობლემების მოკვლევა და მოგვარება;
** ქსელის მონიტორინგი;
** ქსელის უსაფრთხოების უზრუნველყოფა და კონტროლი.
** ქსელის და ინფრასტრუქტურის განვითარების სტრატეგიის და დეტალური გეგმის შემუშავება;

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ იხილოთ ელექტრონული რეგისტრაციის ფორმა აქ.

განთ. 16 ოქტომბერი 16:57

ბოლო ვადა 25 ოქტომბერი 00:00

კომერციული მენეჯერი

ID 54877

ლიბერთი - ბანკი ყველგან და ყველასთვის! აცხადებს ვაკანსიას კომერციული მენეჯერის პოზიციზე ლიბერთი ბანკის სათავო ოფისში.

აღნიშნული ვაკანსია ცხადდება ლიბერთის ალტერნატიული საბანკო არხების ლოიალობის პროექტზე სამუშაოდ. პროექტი შინაარსობრივად წარმოადგენს ინოვაციურ ვებ-პლატფორმას, რომელზეც განთავსდება ბანკის პარტნიორი კომპანიების ფასდაკლებები და სხვა შეთავაზებები. კომერციული მენეჯერი, ამ პროექტის პოტენციურ კლიენტებთან ურთიერთობაში მნიშვნელოვან რგოლს წარმოადგენს.

ლიბერთის მთავარი პრიორიტეტია საკადრო პოლიტიკა, რაც გულისხმობს პერსპექტიული კადრების შერჩევას და შემდგომში მათ პროფესიულ ზრდასა და განვითარებას. 

ძირითადი მოვალეობები: 

** პოტენციური პარტნიორი კომპანიების ბაზების ორგანიზება და მათი საკონტაქტო ინფორმაციების მოძიება;
** ამ კომპანიებთან კომუნიკაციის დამყარება და შეხვედრების ორგანიზება;
** ლოიალობის პროგრამაში ჩართვის შეთავაზება და საჭიროებისამებრ პრეზენტაციის წარმართვა;
** ლოიალობის პროგრამის ფარგლებში ან მის პარალელურად სხვა საბანკო პროდუქტებზე კონსულტაციების გაწევა; 
** კომპანიებთან საპარტნიორო ხელშეკრულების მომზადება / გაფორმება და მათთან სრულყოფილი თანამშრომლობისთვის საჭირო ყველა პროცესის კურირება; 
** პოტენციური კორპორაციული კლიენტების ბაზების მუდმივი განახლება; 
** რეპორტინგის წარმოება დაგეგმილ და შესრულებულ სამუშაოებზე; 
** შესრულებული სამუშაოს ანალიზი და მის დახვეწის გზებზე პერმანენტული ზრუნვა;
** პარტნიორი კომპანიების კმაყოფილებასა და მათთვის შეთავაზებული მომსახურების დროულ მიწოდებაზე ზრუნვა;
** არსებული კლიენტების მოვლა და მათთან ურთიერთობის განვითარება; 
** ბანკის სხვა პროდუქტების პირობების ცოდნა და საჭიროების შემთხვევაში დაკავშირება / გადამისამართება ლიბერთი ბანკის შესაბამის მიმართულებასთან; 
** უშუალო ხელმძღვანელის მიერი დადგენილი ყოველთვიური გაყიდვების გეგმების შესრულება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** საბანკო სფეროში მუშაობის გამოცდილება - ჩაითვლება უპირატესობად;
** საცალო ან კორპორატიული გაყიდვების ან მომსახურების განხრით მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
** კომპიუტერული / საოფისე პროგრამების კარგ დონეზე ფლობა; 
** პოტენციურ პარტნიორ კომპანიებთან პირადი საკონტაქტო პორტფელის ქონა - ჩაითვლება უპირატესობად;

პიროვნული უნარები:

** კომუნიკაბელურობა, სისხარტე და ენერგიულობა;
** პრეზენტაბელურობა;
** გამართული და დახვეწილი მეტყველების უნარი;
** მოლაპარაკებისა და დარწმუნების უნარი;
** დაგეგმვა და ორგანიზება;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა და პრინციპულობა;
** მიზანმიმართულობა და შედეგებზე ორიენტირებულობა; 
** სტრესულ გარემოში მუშაობის შესაძლებლობა.
** დროის ეფექტური მართვა; 

სამუშაო პირობები:

სამუშაო განრიგი - სრული სამუშაო კვირა. 10:00 - 19:00 სთ;
ანაზღაურება - საშუალოზე მაღალი (დამოკიდებულია კანდიდატურის გამოცდილებაზე) დამატებული კვარტალური ბონუსები;

როგორ მოგვმართოთ:

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, წარმოადგინოთ თქვენი CV ფოტოსურათით ქართულ ან ინგლისურ ენაზე, შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] 2018 წლის 22 ოქტომბრის ჩათვლით.

მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, განაცხადის გამოგზავნისას "subject line"-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი, სხვა შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. 

დაკავშირება მოხდება შერჩეულ კანდიდატებთან. სატელეფონო ზარებით ინფორმაციის გაცემა შეუძლებელია.

შეტყობინება: 

"ლიბერთი ბანკი" პატივს სცემს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის თაობაზე მოქმედ რეგულაციებს და თავის საქმიანობას წარმართავს "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად.

ნებისმიერი პერსონალური მონაცემი, რომელიც ლიბერთი ბანკისთვის ხელმისაწვდომი გახდება ბანკში გამოცხადებულ ამა თუ იმ ვაკანსიაზე განაცხადების განხილვისას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ შემოიფარგლება თქვენს CV-სა ან/და მის თანდართულ დოკუმენტებში მოცემული მონაცემებით (შემდგომში "კანდიდატის პერსონალური მონაცემები"), შეგროვდება და დამუშავდება ვაკანსიაზე თქვენი განაცხადის შენახვისა და განხილვის, ასევე კანდიდატთა შერჩევის პროცესში თქვენი დაშვების მიზნით, ბანკის მონაცემთა დაცვის პოლიტიკისა (რომელიც ხელმისაწვდომია ბანკის ოფიციალურ ვებ გვერდზე http://bit.ly/1S5KLSu) და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. 

კანდიდატის პერსონალური მონაცემები შეინახება არაუმეტეს 3 (სამი) წლის ვადით (ან კანონით დადგენილი მეტი/ნაკლები ვადით).

კანდიდატის პერსონალური მონაცემების უშუალოდ იმ ვაკანსიაზე განხილვის გარდა, რომელზეც გამოაგზავნეთ განაცხადი, ლიბერთი ბანკმა შესაძლოა შეინახოს და გამოიყენოს აღნიშნული მონაცემები თქვენი კანდიდატურის სხვა პოზიციაზე განსახილველად. თუ თქვენ წინააღმდეგი ხართ, თქვენი კანდიდატურა განხილულ იქნას სხვა პოზიციაზე ან გსურთ ბანკმა შეწყვიტოს მონაცემების დამუშავება, შეგიძლიათ დაუკავშირდეთ ლიბერთი ბანკს (ვებ გვერდზე www.libertybank.ge მითითებულ საკონტაქტო მონაცემებზე). 

გაითვალისწინეთ, რომ კანდიდატის პერსონალური მონაცემების ბანკისათვის გაგზავნით, თქვენ ადასტურებთ, რომ გაეცანით წინამდებარე შეტყობინებას და თანახმა ხართ, თქვენი პერსონალური მონაცემები შეგროვდეს, შენახულ იქნას, გადაიცეს ან/და დამუშავდეს ზემოთ ხსენებული ფორმით. ყოველივე აღნიშნულზე თანხმობა აუცილებელი პირობაა ლიბერთი ბანკში ნებისმიერ პოზიციაზე თქვენი კანდიდატურის განსახილველად.

წინამდებარე შეტყობინება არ განიხილება, როგორც ლიბერთი ბანკში დასაქმებულის ინდივიდუალური შრომითი ხელშეკრულების ნაწილი.

განთ. 16 ოქტომბერი 16:46

ბოლო ვადა 22 ოქტომბერი 00:00

შესაბამისობის კონტროლის მენეჯერი

ID 54865

სს ვითიბი ბანკი ჯორჯია“ აცხადებს შესაბამისობის კონტროლის მენეჯერის ვაკანსიას:

სამუშაო ადგილი:   თბილისი

განაცხადის მიღების ბოლო ვადა:  04.11.2018

 

ძირითადი ფუნქციები:

  • ბანკის შესაბამისობის რისკების გამოვლენა, შეფასება, რისკის დონის მონიტორინგი და პოტენციური/რეალიზებული რისკების მიტიგაციის ღონისძიებების დაგეგმვა
  • შესაბამისობის რისკების მართვისა და კონტროლისთვის შესაბამისი ღონისძიებების გატარება
  • შესაბამისობს რისკების მართვასთან დაკავშირებით ბანკის შესაბამისი სტრუქტურებისთვის/კოლეგიალური ორგანოებისთვის განმარტებების,  რეკომენდაციების და წინადადებების წარდგენა.
  • ბანკის ბიზნეს-საქმიანობის ახალი მიმართულებების ან არსებული ბიზნეს-საქმიანობაში არსებითი ცვლილებების ანალიზი და შესაბამისობის რისკების შეფასება. რეკომენდაციების  შემუშავება ასეთი რისკების შესამცირებლად.
  • ეთიკის პრინციპების, პროფესიული ქცევის, კორპორატიული მართვის, ინტერესთა კონფლიქტების მართვის საკითხებზე მუშაობა და აღნიშნული საკითხების რეგულირებისთვის შესაბამისი პროცედურების პროექტების შემუშავება/შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება, ბანკის  თანამშრომლებისათვის კონსულტაციის გაწევა.   
  • შესაბამისობის კონტროლის განყოფილების კომპეტენციაში  შემავალ საკითხებზე ბანკის მიერ მისი საქმიანობისადმი გამოყენებული კანონების, წესების და სტანდარტების დაცვის მონიტორინგის განხორციელება
  • შესაბამისობის რისკების მართვისთვის პოლიტიკების, სხვა ძირითადი შიდამარეგლამენტირებელი დოკუმენტების შემუშავების  ორგანიზება, მათი დამტკიცებისა და რეალიზაციის უზრუნველყოფა
  • ცალკეული პროექტების (FATCA/GDPR/CRS) მართვა და ბანკში შესაბამისი პროცესების დანერგვა.
  • შესაბამისობის რისკის მართვის მიზნებისთვის ახალი საკანონმდებლო მოთხოვნების ანალიზი და ბანკის საქმიანობაზე მისი გავლენის შეფასება
  • მმართველობითი ანგარიშების ფორმირების უზრუნველყოფა
  • ზემოთჩამოთვლილი მიზნებისთვის პროგრამული უზრუნველყოფის შესაქმნელად ტექნიკური დავალებების შემუშავება

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი იურიდიული განათლება
  • კომერციულ ბანკში მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება (იურისტის (Legal Compliance) ან შიდა აუდიტის თანამდებობაზე)
  • საბანკო პროდუქტების (მომსახურების ტიპების) ცოდნა
  • საბანკო პროცესების საფუძვლიანი ცოდნა
  • საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის ცოდნა
  • მარეგულირებელი ორგანოს ინსტრუქციებისა და წესების ცოდნა
  • სავალდებულოა: რუსული და ინგლისური ენების სრულყოფილად ფლობა (წერა/კითხვა/საუბარი)
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილად ფლობა (MS Office)
  • სასურველია საბანკო პროგრამებში მუშაობის გამოცდილება

 

უნარები:

  • პრობლემური საკითხების იდენტიფიკაციისა და დროულად გადაჭრის უნარი 
  • მოწესრიგებული, დეტალებზე ორიენტირებული, ორგანიზებული
  • პასუხისმგებლობის გრძნობის მაღალი ხარისხის მქონე 
  • მოტივირებული და წარმატების მიღწევაზე ორიენტირებული
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი
  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • კომუნიკაბელურობა

 

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ 2018 წლის ნოემბრის ჩათვლით შეავსოთ განაცხადის ფორმა

განთ. 16 ოქტომბერი 13:35

ბოლო ვადა 4 ნოემბერი 00:00