ფილტრი

ვაკანსიები

ობიექტის მენეჯერი

ID 67199

"Domson`s Engineering & Construction"-ი არის წამყვანი საინჟინრო კომპანია საქართველოში, რომელიც ახორციელებს სხვადასხვა დანიშნულების მქონე რეგიონალური მნიშვნელობის პროექტებს მსხვილი ინვესტორებისა და დეველოპერებისათვის. კომპანია მომხმარებელს მომსახურების სრულ პაკეტს სთავაზობს, რაც მოიცავს სამშენებლო, საინჟინრო, სარემონტო სამუშაოებს, პროექტირებასა და მათ შემდგომ განხორციელებას. "Domson`s Engineering & Construction"-ის მუდმივმა ინვესტიციამ თანამშრომლების განვითარებაში შექმნა გარემო, სადაც ყველა ადამიანს აქვს შესაძლებლობა გამოიყენოს თავისი პოტენციალის მაქსიმუმი, საკუთარი და საერთო წარმატებისთვის.

"Domson`s Engineering & Construction"-ი აცხადებს ვაკანსიას ობიექტის მენეჯერის პოზიციაზე.

განაკვეთი: სრული.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობა:

** სამშენებლო ობიექტზე სამუშაოების მართვა და მეთვალყურეობა
** მექანიკური-საინჟინრო სამუშაოების დაგეგმვა, ზედამხედველობა და მართვა
** რესურსების სწორად განაწილება
** ტექნიკოსების მიერ შესრულებული სამუშაოების ხარისხის კონტროლი
** ობიექტზე მიმდინარე სამუშაოებზე რეპორტების წარდგენა მენეჯმენტისთვის
** შესასრულებელი სამუშაოების ვადების კონტროლი
** საწყობიდან გაცემული მასალის კონტროლი.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სამშენებლო ნახაზების წაკითხვის და გარჩევის უნარი
** სასურველია AutoCAD-ის ცოდნა
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა ( Word, Excel)
** საინჟინრო ან სამშენებლო სფეროში მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება
** სასურველია რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა.

უნარები და პიროვნული თვისებები:

** დროის ეფექტურად მართვა-სამუშაოს შესრულების ვადების დაცვა
** დამოუკიდებლად და გუნდურად მუშაობის უნარი
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

გთხოვთ, დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნოთ CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

განაცხადის წარდგენის ბოლო ვადა: 2021 წლის 16 ოქტომბერი.

განთ. 17 სექტემბერი 11:18

ბოლო ვადა 16 ოქტომბერი 00:00

1000 ლარი

დირექტორი

ID 67167

Accountant and Nominee Director Needed

Your role will be to act as an accountant & nominee director at the same time. We are in the process of registering a software development company MountCoders in Georgia. Website: https://mountcoders.com/

Basically, we will provide you with a power of attorney. You will need to work closely with our lawyer in Tbilisi. The first task will be registering the company and open a bank account on our behalf. After that, your main job will be to do the accounting work for our company. We are a start-up company and we are looking for talented and motivated people to grow with us.

Job Description:

** Register a company on our behalf and act as a nominee director
** Open a bank account on our behalf
** Perform and manage accounting and bookkeeping according to IFRS and tax requirements;
** Invoice postings according to IFRS and tax requirements;
** Fixed Assets Register records maintenance according to IFRS and tax requirements;
** Filing of IFRS financial statements;
** Monthly accruals preparation and posting for month close;
** Submitting statistical reports to Sakstat Georgia;
** Assistance in tax and annual audits.

Qualifications:

** At least 2 years of practical experience as an accountant;
** Successfully graduated in Finance / Accounting / Business administration field;
** Good knowledge of local tax and accounting legislation;
** Good knowledge of IFRS and IAS;
** Fluent in Georgian and English languages (spoken and written);
** Basic computer skills;
** Trustworthiness.

Conditions:

** Initial monthly salary of 600-1000 GEL (depending on the workload)
** We need to be able to reach you during the day if needed (via phone or messenger)
** Flexible working hours
** Work remotely from home
** Clean legal record
** Career growth opportunities!

Please contact us if you have any questions.

If you are interested, please send your CV in English via email to: [email protected]

განთ. 13 სექტემბერი 16:05

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

ქი ექაუნთ მენეჯერი

ID 67166

კომპანია "კანტი" აცხადებს ვაკანსიას ქი ექაუნთ მენეჯერის თანამდებობაზე თბილისში.

დისტრიბუციისა და ლოგისტიკის კომპანია "კანტი" 2005 წელს დაარსდა. ჩვენი მისიაა მაქსიმალურად ადეკვატურად ვუპასუხოთ ქართულ ბაზარზე არსებულ მზარდ მოთხოვნას ხარისხზე, შევთავაზოთ მას ალტერნატივა მრავალი სახის კვების პროდუქტებზე - ეკოლოგიურად სუფთა, ლაბორატორიულად შემოწმებული, სერტიფიცირებული და საუკეთესო ტრადიციებით/რეცეპტით დამზადებული პროდუქციის ხარჯზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი
ანაზღაურება: შეთანხმებით

მოვალეობები:

** კორპორატიული გაყიდვების გაზრდა
** პოტენციური კლიენტებისთვის კომპანიის მომსახურების შესახებ სრული ინფორმაციის მიწოდება და მოლაპარაკების წარმოება;
** გრძელვადიანი ურთიერთობების ჩამოყალიბება პოტენციურ და არსებულ კლიენტებთან;
** ანგარიშგების მომზადება მიღწეული პროგრესის, კლიენტებთან დაკავშირებული პრობლემების, სამოქმედო გეგმის შესრულების შესახებ;

მოთხოვნები:

** გამოცდილება გაყიდვების სფეროში.
** სასურველია უმაღლესი განათლება ტექნიკური ან ეკონომიკური განხრით.
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა მომხმარებლის დონეზე.

პიროვნული თვისებები:

** კომუნიკაბელური
** მომთხოვნი
** მიზანმიმართული.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით ელ-ფოსტის მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება "ქი ექაუნთ მენეჯერი".

განთ. 13 სექტემბერი 15:53

ბოლო ვადა 13 ოქტომბერი 00:00

სამშენებლო პროექტების მართვის მენეჯერი

ID 67135

კომპანია "UGT" აცხადებს ვაკანსიას სამშენებლო პროექტების მართვის მენეჯერის პოზიციაზე

ძირითადი მოვალეობები:

** პროექტის დაგეგმვასა და ბიუჯეტის მართვა;
** პროექტის ყველა ეტაპის შესრულების მონიტორინგი;
** პროექტის რისკების, რეპორტინგისა და პრობლემების მართვა;
** პროექტის დასრულების კონტროლი დაგეგმილ ბიუჯეტსა და ვადებში;
** ხელშეკრულებებთან/პროექტებთან დაკავშირებული სხვადასხვა სახის ადმინისტრაციული და ფინანსური საკითხების მართვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** პროექტის მართვის პრინციპების ცოდნა;
** გამოცდილება სამშენებლო პროექტების მართვის კუთხით;
** ქართული და ინგლისური ენების მაღალ დონეზე ცოდნა;
** შემდეგი პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა: Excel, PowerPoint, Outlook, Project.

აუცილებელი უნარ-ჩვევები:

** პროექტების მართვის უნარი;
** სტრატეგიული და კომპლექსური აზროვნების უნარი;
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** ინფორმაციის / მონაცემთა ანალიზის უნარი;
** დროის ეფექტიანად მართვის უნარი;
** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** საქმიანი ურთიერთობების წარმართვის უნარი;
** პრეზენტაციის მომზადების/ჩატარების უნარი;
** პრიორიტებების განსაზღვრისა და გადაწყვეტილებების სწრაფად მიღების უნარი;
** ახალი ტექნოლოგიების სწრაფი ათვისების უნარი;
** მიზანდასახული;
** შრომისმოყვარე;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე 7 ოქტომბრის ჩათვლით ელ. ფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ: "სამშენებლო პროექტების მართვის მენეჯერი".

თქვენი პერსონალური მონაცემები შეინახება და დამუშავდება იუ-ჯი-თი-ში არსებული/სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან მიმართებაში 1 წლის განმავლობაში.

დიდი მადლობა დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 7 სექტემბერი 14:21

ბოლო ვადა 7 ოქტომბერი 00:00

860 ლარი

მონიტორინგის მენეჯერის მოადგილე

ID 67129

კომპანია "ელთიბი" აცხადებს ვაკანსიას მონიტორინგის მენეჯერის მოადგილის თანამდებობაზე.

კომპანია "ელთიბი" წარმოადგენს ავეჯის მასალების იმპორტიორ ლიდერ კომპანიას.

"ელთიბი"-ს აქვს საკუთარი მაღაზიები/მომსახურება და საქართველოს მასშტაბით დილერთა ფართო ქსელი, სადაც წარმოდგენილია მრავალფეროვანი და ხარისხიანი ასორტიმენტი. კომპანია ორიენტირებულია მომხმარებლისთვის მაღალი ხარისხის მომსახურების შეთავაზებაზე

ფუნქცია-მოვალეობები:

** მონიტორინგის თანამშრომლების კოორდინაცია და პერიმეტრის კონტროლის უზრუნველყოფა
** კომპანიის ტერიტორიაზე მყოფი სტუმრების კოორდინირება
** უსაფრთხოების სტანდარტის დაცვის უზრუნველყოფა
** ტერიტორიის შემოვლა და გამოვლენილი უსაფრთხოების ნორმების შესახებ რეპორტინგი/აღმოფხვრა

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** დაცვის სამსახურში მუშაობის არანაკლებ ერთ წლიანი გამოცდილება (სამთავრობო და/ან კერძო დაცვა)
** სამხედრო ბილეთი
** დისციპლინირებულობა

სამუშაო პირობები:

** სამუშაო გრაფიკი: კვირაში ექვსი დღე - 09:00 საათიდან 18:00 საათამდე (შესვენება - 1 საათი)
** სახელფასო სარგო: 724-860 ლარი

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected]. გთხოვთ, სათაურში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "მონიტორინგის მენეჯერის მოადგილე".

თქვენ მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა, შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანია "ელთიბის" მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის. ასევე, თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნეს განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, ვაკანსიის მოთხოვნებიდან გამომდინარე ან გადავიდეს რეზერვში სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 7 სექტემბერი 12:50

ბოლო ვადა 7 ოქტომბერი 00:00

საწარმოს მენეჯერი

ID 67122

კომპანია "აუგუსტი" აცხადებს ვაკანსიას საწარმოს მენეჯერის პოზიციაზე.

მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება (პურფუნთუშეულის ან საკონდიტრო საწარმოებში)
** საქართველოში მოქმედი სურსათის უვნებლობის სტანდარტების და სხვა სახის ნორმატივების მაღალ დონეზე ცოდნა
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების კარგად ცოდნა

უნარ-ჩვევები:

** თანამშრომელთა გუნდის მართვის უნარი
** ხალხთან კომუნიკაციის კარგი უნარი
** შრომისუნარიანობა, ორგანიზებულობა, შედეგზე ორიენტირებულობა

მოვალეობები:

** საჭირო ნედლეულის სელექცია და ხარისხობრივი კონტროლი;
** საწარმოო პროცესის უწყვეტ რეჟიმში მუშაობის უზრუნველყოფა;
** წარმოების გეგმებისა და დავალებების უზრუნველყოფა;
** სასაქონლო მატერიალური მარაგების ნაშთების კონტროლი;
** კომუნიკაცია "სურსათის ეროვნულ სააგენტო"-სა და ლაბორატორიებთან;
** ნედლეულის და მზა პროდუქციის ხარისხის კონტროლი;
** საწარმოს გუნდის ყოველდღიური მართვა და კოორდინაცია;
** რეპორტინგი ფინანსურ განყოფილებასთან.

ადგილმდებარეობა: თბილისი, წერეთლის 55
სამუშაო საათები: 08:00-17:00

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელ.ფოსტაზე: [email protected]

განთ. 7 სექტემბერი 12:32

ბოლო ვადა 7 ოქტომბერი 00:00

ლიდების მენეჯერი

ID 67115

"Prospect" აცხადებს ვაკანსიებს შემდეგ თანამდებობებზე:

1. შეთავაზებების მენეჯერი (Offering Manager)

სამუშაოს აღწერა:

** კლიენტებთან შეთავაზებების დაგზავნა სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალებებით
** კლიენტებთან სატელეფონო კომუნიკაცია შეხვედრების ჩანიშვნის მიზნით
** არსებულ ბაზებზე მუშაობა და ახლის შექმნა
** CRM-ში მუშაობა.

2. ლიდების მენეჯერი (Lead Qualifier)

სამუშაოს აღწერა:

** შემოსულ ლიდებთან სატელეფონო კომუნიკაცია
** CRM-ში მუშაობა
** ლიდების გაფილტვრა და განაწილება
** Follow Up ზარები.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ამ მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება არ არის აუცილებელი
** ინგლისური ენის ცოდნა - მინიმალურ დონეზე
** ასაკი - არ არის შეზღუდული.

სხვა პირობები:

** სამუშაო საათები: 09:00-18:00
** ანაზღაურება: ფიქსირებული + საკომისიო.

CV ან Linkedin-ის პროფილის ბმული გამოაგზავნეთ შემდეგ მისამართზე: [email protected]

ჩვენი კომპანიის შესახებ ინფორმაციას მოიძიებთ შემდეგ ბმულებზე:

https://www.facebook.com/prospectsales
http://www.prospect.ge
https://soundcloud.com/prospect-sales

განთ. 6 სექტემბერი 17:53

ბოლო ვადა 6 ოქტომბერი 00:00

პირადი მენეჯერი

ID 67094

სს რისკების მართვისა და სადაზღვევო კომპანია "გლობალ ბენეფიტს ჯორჯია" არის წამყვანი საერთაშორისო სადაზღვევო ჯგუფის Global Benefits Group (GBG) ექსკლუზიური რეგიონული წარმომადგენელი საქართველოში 2017 წლიდან. "Global Benefits Group" ამერიკული საერთაშორისო სადაზღვევო ჯგუფია. 37-წლიანი გამოცდილების მქონე კომპანია გლობალურ ბაზარზე ოპერირებს, მსოფლიოს 120 ქვეყანაში აქვს წარმომადგენლობითი ოფისები და ვაჭრობს ლონდონის საფონდო ბირჟაზე.

სს რისკების მართვისა და სადაზღვევო კომპანია "გლობალ ბენეფიტს ჯორჯია" აცხადებს ვაკანსიას სამედიცინო სერვისების მიწოდებისა და პროვაიდერული ზარალების მართვის განყოფილებაში, პირადი მენეჯერის პოზიციაზე.

მისამართი: 0108 თბილისი, გ. ჭანტურიას ქ. №5

ფუნქციები:

** დაზღვეულთა კმაყოფილების და მომსახურების მაღალი ხარისხის უზრუნველყოფა, კომპანიაში დანერგილი სტანდარტების გათვალისწინებით;
** დაზღვეულსა და კომპანიას შორის მაკავშირებელი ფუნქციის შესრულება;
** დაზღვეულთა სატელეფონო და ონლაინ კონსულტაცია;
** მოთხოვნისამებრ, მომსახურების მიღებასთან, დაფარვებთან, პროვაიდერულ ქსელთან დაკავშირებული დეტალური ინფორმაციის მიწოდება;
** სადაზღვევო შემთხვევის კოორდინაცია და მართვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი სამედიცინო განათლება;
** სადაზღვევო სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
** სადაზღვევო ბიზნესის საფუძვლების ცოდნა;
** ჯანდაცვის სისტემის და ადმინისტრირების პრინციპების ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:

** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** მოლაპარაკების უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** სტრესულ ვითარებაში მუშაობის უნარი;
** პრობლემური სიტუაციების მართვის უნარი.

თუ აკმაყოფილებთ საკვალიფიკაციო მოთხოვნებს და გაქვთ სურვილი გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი, ჩვენ გთავაზობთ:

** საინტერესო გამოწვევებით და პროფესიული ზრდის შესაძლებლობებით მდიდარ სამუშაო გარემოს;
** მუშაობისათვის კომფორტულ პირობებს;
** ურთიერთობას ერთ-ერთ ყველაზე გამოცდილ და მეგობრულ გუნდთან;
** პიროვნული და კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
** ანაზღაურებას ცოდნისა და გამოცდილების შესაბამისად.

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე აღნიშნულ ელფოსტაზე: [email protected] და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში კომპანია უფლებას იტოვებს არ განიხილოს თქვენი კანდიდატურა.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 3 სექტემბერი 14:40

ბოლო ვადა 3 ოქტომბერი 00:00

რესტორნებისა და ღონისძიებების განყოფილების ხელმძღვანელი

ID 67085

ალაქის ცენტრში მდებარე ხუთვარსკვლავიანი სასტუმრო/რესტორნების ქსელი "IOTA Hotels" აცხადებს ვაკანსიას რესტორნებისა და ღონისძიებების განყოფილების ხელმძღვანელის თანამდებობაზე.

"IOTA" - აწვდის საზოგადოებას მაღალი სტანდარტების, დახვეწილ მომსახურებას, მყუდრო და განსხვავებულ გარემოში.

ძირითადი მოვალეობები:

** სამუშაო პროცესის ეფექტური მართვა F&B განყოფილების შემდეგ დანაყოფებში: რესტორანი, ბარი, ნომრებში მომსახურება, საბანკეტო სივრცე
** რესტორნებისა და ღონისძიებების განყოფილების სამუშაოს სტრატეგიული დაგეგმარება, კოორდინირებული მუშაობის უზრუნველყოფა - ორგანიზება და კონტროლი
** სხვადასხვა ფორმატისა და მასშტაბის ღონისძიებების სრული სპექტრის ორგანიზების მართვა
** არსებული მატერიალური რესურსების /მარაგების კონტროლი და ინვენტარიზაციის მართვის ზედამხედველობა, ხარჯების ოპტიმიზაცია
** მომსახურების სტანდარტების დანერგვა და მათ განხორციელებაზე მუდმივი ზრუნვა
** "სასტუმრო იოტა"-ს მომსახურების სტანდარტების რეგულარული გაცნობა/სწავლება თანამშრომლებისათვის, აღნიშნული მომსახურების მუდმივი გაუმჯობესების მიზნით
** თანამშრომელთა სამუშაო პროცესის კურირება, პასუხისმგებლობის განსაზღვრა და სამუშაოს გადანაწილება
** მაღალი ხარისხის მომსახურების უზრუნველყოფა და საქმიანობის ხარისხის მონიტორინგი
** F&B განყოფილების სამუშაო პროცესის შედეგების მუდმივი ანალიზი და ანგარიშგება უშუალო ხელმძღვანელთან
** სტუმართმოყვარე, პოზიტიური და კეთილგანწყობილი ატმოსფეროს შექმნა
** შრომის დაცვის წესების, უსაფრთხოების წესების, სანიტარული და ჰიგიენური ნორმატივების დაცვის მონიტორინგი
** დროული რეაგირება ინფორმაციის ცვლილების შემთხვევაში და სათანადო განყოფილებებისათვის ახალი ინფორმაციის მიწოდება
** კომპანიაში შემუშავებული, კოვიდპანდემიის პრევენციულ ღონისძიებებთან დაკავშირებული რეგულაციების დაცვა
** საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვადასხვა დავალებების შესრულება.

ძირითადი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება
** აუცილებელია, მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე
** აუცილებელია, ინგლისური და რუსული ენების თავისუფალ დონეზე ფლობა (გასაუბრება წარიმართება მითითებულ უცხო ენებზე)
** კვების ობიექტების მართვის სისტემის ცოდნა
** რესტორნის ოპერირების სქემის, ღონისძიებების გამართული ფუნქციონირების, საბანკეტო მომსახურების სტანდარტების დანერგვის და ინდივიდუალური შეკვეთების მომსახურების წესების ცოდნა
** უპირატესობად ჩაითვლება პროგრამა "Fina"-ს ცოდნა
** კომპიუტერული პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა.

პიროვნული თვისებები:

** ანალიტიკური აზროვნება
** დახვეწილი მეტყველების უნარი და კომუნიკაბელურობა
** მიზანმიმართულობა და შედეგის მიღწევაზე ორიენტირებულობა
** დროის მართვისა და პრიორიტეტების დასმის უნარი
** ორგანიზებულობა
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** მენეჯმენტის პრინციპების ცოდნა.

ჩვენ გთავაზობთ:

** მაღალი სტანდარტების მქონე, ხუთვარსკვლავიან სასტუმროში დასაქმებას
** მაქსიმალურ ხელშეწყობას თქვენი ზრდისა და განვითარებისათვის
** თბილ და მეგობრულ გარემოს
** კონკურენტუნარიან ანაზღაურებას.

სამუშაო ადგილი: თბილისი, ლერმონტოვის ქ. 10.

თუ გსურთ, თქვენც გახდეთ ჩვენი მეგობრული და კრეატიული გუნდის წევრი, და თვლით, რომ თქვენი კვალიფიკაცია და პიროვნული თვისებები შეესაბამება აღნიშნული პოზიციისათვის განსაზღვრულ მოთხოვნებს, გთხოვთ, გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: [email protected] და წერილის სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება ("რესტორნებისა და ღონისძიებების განყოფილების ხელმძღვანელი"), წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.

თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც.

გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, მათ შორის, შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისათვის.
თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, შესაძლოა, არ იქნეს განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე, სავაკანსიო მოთხოვნებიდან გამომდინარე, ან დარეზერვებულ იქნეს სხვა რელევანტურ ვაკანსიაზე.

იმ შემთხვევაში, თუ ეთანხმებით ზემოთ აღნიშნულს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ზემოთ აღნიშნულ მისამართზე.

"IOTA Hotels" გისურვებთ კარიერულ წინსვლას და ცხოვრებისეულ წარმატებებს.

განთ. 3 სექტემბერი 12:16

ბოლო ვადა 3 ოქტომბერი 00:00

ექსპორტის მენეჯერი

ID 67065

სს "თელიანი ველი" აცხადებს ვაკანსიას ექსპორტის მენეჯერის პოზიციაზე.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** საექსპორტო ბაზრებზე გაყიდვების ზრდის ხელშეწყობა, ბრენდის განვითარებისა და გაყიდვების სტიმულირებისათვის სხვადასხვა აქტივობების განხორციელება და ახალი ბაზრების ათვისება;
** გაყიდული პროდუქციის მყიდველამდე მიწოდების სრული ტექნიკურ-ლოჯისტიკური და დოკუმენტური მხარდაჭერა;
** მომავალი წლის გაყიდვების გეგმის შემუშავებაში მონაწილეობის მიღება, ტენდენციების განსაზღვრა და პროგნოზების გაკეთება;
** საერთაშორისო გამოფენებში მონაწილეობის მიღება და კომპანიის და მისი პროდუქციის წარდგენა;
** დადგენილი პერიოდულობით და ფორმატით, უშუალო ხელმძღვანელისთვის, საქმიანობის ანგარიშების წარდგენა.
** ახალი კონკურსების იდენტიფიცირება და ხელმძღვანელობასთან შეთანხმებით პროდუქციის წარდგენა.
** პოტენციური და არსებული კლიენტების დროული ინფორმირება კომპანიის სიახლეების, ახალი პროდუქტის და მიმდინარე მიღწევების შესახებ.
** შესაბამის ასოციაციებთან და ორგანიზაციებთან მუდმივი ურთიერთობა და ინფორმაციის გაცვლა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ბაკალავრის დიპლომი;
** ღვინის ბიზნესში მინიმუმ 3 წლიანი მუშაობის გამოცდილება მარკეტინგის, გაყიდვების ან ექსპორტის მიმართულებით;
** აუცილებელია ინგლისური და რუსული ენების კარგად ცოდნა (ვერბალური და წერითი კომუნიკაცია);
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) ცოდნა;

სხვა დამატებითი მოთხოვნები:

** გაყიდვების და მარკეტინგული სტრატეგიების ცოდნა;
** ბიუჯეტირების, საერთაშორისო ვაჭრობის და საგადასახადო კუთხით ზოგადი ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:

** კარგად განვითარებული კომუნიკაციური უნარები;
** პროცესების მართვის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** დატვირთულ და სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
** პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი;
** ორგანიზებულობა.

გარანტიები:

** კანდიდატი შრომითი ურთიერთობის პერიოდში ისარგებლებს საქართველოს შრომის კოდექსით მინიჭებული ყველა ძირითადი უფლებით და გარანტიებით, მნიშვნელოვანი შეზღუდვების გარეშე.
** უზრუნველყოფილია კანონმდებლობით გათვალისწინებული უსაფრთხო და ჯანსაღი
სამუშაო პირობები:

** სამუშაო განაკვეთი: სრული
** შრომითი ურთიერთობის ხანგრძლივობა: განსაზღვრული ვადით
** შრომის ანაზღაურება: განისაზღვრება კომპანიის შიდა პოლიტიკისა და კანდიდატის კვალიფიკაციის შესაბამისად

დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ ელ-ფოსტაზე: [email protected]. ელ.ფოსტის სათაურის (Subject) ველში, გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

გთხოვთ, მიიღოთ ცნობად, რომ გასაუბრების ეტაპზე გადასულ კანდიდატებს დავუკავშირდებით ვაკანსიის განთავსების ვადის ამოწურვიდან უახლოესი ორი კვირის განმავლობაში. სხვა შემთხვევაში ითვლება, რომ თქვენი რეზიუმე აღარ განიხილება!

დაუშვებელია განზრახ ან გაუფრთხილებლობით პირის განსხვავება ან გამორიცხვა ან მისთვის უპირატესობის მინიჭება რასის, კანის ფერის, ენის, ეთნიკური ან სოციალური კუთვნილების, ეროვნების, წარმოშობის, ქონებრივი ან წოდებრივი მდგომარეობის, შრომითი ხელშეკრულების სტატუსის, საცხოვრებელი ადგილის, ასაკის, სქესის, სექსუალური ორიენტაციის, შეზღუდული შესაძლებლობის, ჯანმრთელობის მდგომარეობის, რელიგიური, საზოგადოებრივი, პოლიტიკური ან სხვა გაერთიანებისადმი (მათ შორის, პროფესიული კავშირისადმი) კუთვნილების, ოჯახური მდგომარეობის, პოლიტიკური ან სხვა შეხედულების გამო ან სხვა ნიშნით, რომელიც მიზნად ისახავს ან იწვევს დასაქმებასა და პროფესიულ საქმიანობაში თანაბარი შესაძლებლობის ან მოპყრობის უარყოფას ან ხელყოფას.
დისკრიმინაციის აღმოფხვრისა და თანასწორობის უზრუნველყოფაზე ზედამხედველობას ახორციელებს საქართველოს სახალხო დამცველი.

სს "თელიანი ველი"-ს მიერ გამოცხადებულ ვაკანსიაზე თქვენი რეზიუმეს, CV გამოგზავნით, თქვენ ეთანხმებით, რომ ზემოხსენებული კომპანია უფლებამოსილია კანონმდებლობით დადგენილი წესით დაამუშაოს თქვენგან მიღებული პერსონალური ინფორმაცია. აგრეთვე ეთანხმებით, რომ თუ არ მოხდება თქვენი დასაქმება, თქვენს შესახებ პერსონალური მონაცემები შეინახება კომპანიაში ერთი წლის ვადით, დასაქმების შემდგომი შემოთავაზების მიზნით.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 2 სექტემბერი 16:41

ბოლო ვადა 2 ოქტომბერი 00:00

1500 ლარი

მაღაზიის მენეჯერი

ID 67043

მაღაზია "My Zone" აცხადებს ვაკანსიას მაღაზიის მენეჯერის პოზიციაზე თბილისში. ქვემოთ მოცემულია აღნიშნული პოზიისთვის მოთხოვნილი კვალიფიკაცია.

სამუშაო პირობები:

** გრაფიკი: 09:00 სთ-დან 21:00 სთ-მდე
** დასვენების დღე: კვირაში ერთი დღე
** ანაზღაურება: 1000-1500 ლარი

ძირითადი მოვალეობები:

** გაყიდვები
** თანამშრომლების კონტროლი
** შოურუმის მოწესრიგება
** შოურუმში წესრიგის დაცვა

პიროვნული თვისებები:

** პუნქტუალური
** თავაზიანი
** ყურადღებიანი
** შრომისმოყვარე
** კრეატიული
** კომუნიკაბელური

სამუშაო ადგილი: თბილისი, სამგორი, მეველეს 7/9

კანდიდატებმა CV ფოტოსურათით უნდა წარმოადგინონ ელექტრონული ფორმით შემდეგ მისამართზე: [email protected].

ან მობრძანდნენ CV-ით მეველეს 7/9ში დილის 10-დან 6 საათამდე.

განთ. 1 სექტემბერი 17:39

ბოლო ვადა 1 ოქტომბერი 00:00

ფილიალის მენეჯერი

ID 67023

ჰანნა ლიბანური შაურმა - აცხადებს ვაკანსიას ფილიალის მენეჯერის პოზიციაზე.

მოთხოვნები:

** შრომისმოყვარე და ორგანიზებული;
** კომუნიკაციისა და მოლაპარაკების წარმართვის უნარი;
** სტრესულ ვითარებაში მუშაობის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** ინგლისური ან რუსული ენის გამართულად ცოდნა
** გამოცდილება მსგავს პოზიციაზე ჩაითვლება უპირატესობად

ძირითადი მოვალეობები:

** დელივერი სერვისების აპლიკაციების მართვა, შეკვეთების მიღება და დროულად მიწოდება კურიერებისთვის.
** სტუმრების მიღება, სწრაფი და სრულყოფილი მომსახურების გაწევა;
** მენიუს შემადგენლობის ზედმიწევნით ცოდნა;

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი CV ელ-ფოსტაზე [email protected] და გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემაში (Subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. სათაურის გარეშე გამოგზავნილი CV არ განიხილება.

განთ. 26 აგვისტო 17:10

ბოლო ვადა 26 სექტემბერი 00:00