ფილტრი

ვაკანსიები

UI Front-End ინჟინერი

ID 63508

International Financial Group is announcing vacancy for UI Front-End Engineer!
As a UI Front-End Engineer, you`ll deliver innovative platforms at a rapid pace, serving our customers seamlessly across the digital web. You will be part of a fast-paced, entrepreneurial team. You will be challenged with identifying innovative ideas and proof of concept to deliver against the existing and future needs of our customers.

Responsibilities:

** Serving as a core member of an agile team, designs and develops software applications
work/coordinate with other team`s architect, engineers and vendors as necessary
** Writing front-end web code and unit tests, automation.
** Identifying exciting opportunities for adopting new technologies to solve existing needs and predicting future challenges
** Performing ongoing refactoring of code, utilizing visualization and other techniques to fast track concepts, and delivering continuous improvement
** Working with development managers to prioritize features for ongoing sprints and managing a list of technical requirements based on industry trends, new technologies, known defects, and issues
** Manage your own time, and work well both independently and as part of a team
** Quickly generate and updating proof of concepts for testing and team feedback
** Embrace emerging standards while promoting best practices

Qualifications:

** Experience with 1+ years of React, JavaScript Frameworks, HTML5, CSS3
** Experience with REACT/Redux preferred
** Expertise with using RESTful APIs
** Understanding of web performance optimization techniques.
** Thorough understanding of JSON, Web Service technologies, and data structure fundamentals
** Must have 1+ years of experience in using Version Controls like Git and Tools like Jira forth Agile and Scram methodologies
** Aptitude for learning and applying programming concepts
** Excellent time management, multi-tasking, and organizational skills
** Ability to effectively communicate with internal and external business partners
** Experience with a broad range of software languages and payments technologies is a plus.

Applicants interested in this position and whose qualifications match the requirements are welcome to send their CV in English to: [email protected] ; Please indicate position you are applying, in the subject field.

განთ. 12 ნოემბერი 16:16

ბოლო ვადა 12 დეკემბერი 00:00

ტექნიკური მხარდამჭერი

ID 63507

კომპანია "ITCS"-ი აცხადებს ვაკანსიას ტექნიკური მხარდამჭერის პოზიციაზე ქ. თბილისში.

ITCS (ინფორმაციული ტექნოლოგიების კონსულტაცია და მომსახურება) არის IT აუთსორს კომპანია, რომელიც უკვე 14 წელზე მეტია ოპერირებს ინფორმაციული ტექნოლოგიების ბაზარზე საქართველოს მასშტაბით. ჩვენი დამკვეთები სხვადასხვა პროფილის ადგილობრივი თუ საერთაშორისო კომპანიები არიან.

დამატებითი დეტალებისთვის ეწვიეთ ვებ გვერდს: www.itcs.com.ge

სამუშაო გრაფიკი: სრული

ძირითადი მოთხოვნები:

** ** საინფორმაციო-ტექნოლოგიური ხასიათის ინციდენტებზე (ხარვეზებზე) დროული რეაგირება, ხარვეზების აღრიცხვა, კონტროლი, მონიტორინგი;
** კომპიუტერული ტექნიკის პროგრამული უზრუნველყოფა;
** პერიფერიული მოწყობილობების (პრინტერი, სკანერი და სხ.) ინსტალაცია, გამართვა
** სხვადასხვა პროგრამული პაკეტების ინსტალაცია შესაბამისი პოლიტიკის დაცვით.
** კომპიუტერული და ქსელური პრობლემების იდენტიფიცირება და აღმოფხვრა;
** უშუალო ხელმძღვანელის დავალებით სხვა ტექნიკური თუ პროგრამული სამუშაოების შესრულება.
** ასაკი 20-30 წლამდე

კანდიდატებს, ვთხოვთ გაითვალისწინონ, რომ კონკრეტული პოზიციის მოვალეობაში შედის აუთსორს კომპანიის კლიენტების სიაში არსებული ორგანიზაციებისთვის ტექნიკური მხარდაჭერის გაწევა, როგორც დისტანციურად ასევე ადგილზე გასვლით.

ადგილზე გასვლის ხარჯებს ანაზღაურებს კომპანია.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ბაკალავრის ხარისხი (სასურველია ინფორმაციული ტექნოლოგიების ფაკულტეტის მიმართულებით);
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება - არანაკლები ერთი წელი
** დისტანციური დახმარების პროგრამებთან მუშაობის გამოცდილება;
** Microsoft Windows ოპერაციული სისტემების (XP, 7, 8) ცოდნა;
** Microsoft კლიენტ აპლიკაციების Office 2007, 2010, 2013 ცოდნა;
** აუცილებელი მოთხოვნა ინგლისურუს ცოდნა

აუცილებელი უნარები:

** ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** გუნდში და ასევე დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
** ორგანიზებულობა და ყურადღება დეტალების მიმართ.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე მისამართზე:[email protected] და "subject"-ის ველში მიუთითოთ განცხადების სახელი: "ვაკანსია თბილისში", წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შეიცავს პერსონალურ მონაცემებს, და მათ შორის შესაძლოა შეიცავდეს განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გაცნობებთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები ჩვენი მხრიდან დამუშავდება მხოლოდდამხოლოდ თქვენთან შრომითი ურთიერთობის დამყარების გადაწყვეტილების მიღებისთვის. ასევე, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შესაძლოა არ იქნას განხილული მოცემულ ვაკანსიაზე და დარეზერვებული იქნას არაუმეტეს 1 წლისა.

წარმატებებს გისურვებთ!

განთ. 12 ნოემბერი 16:14

ბოლო ვადა 12 დეკემბერი 00:00

3500 ლარი

ვებ და UI დიზაინერი

ID 63474

Omedia is looking for a Web and UI Designer.

Who we are looking for:

** An experienced Web/UI Designer who will join our team and work on some very exciting projects.
** If you are not looking for a job right now, drop us a short email anyway. We love getting new friends in this industry and who knows, maybe we`ll work together sometime in the future.

Who are we:

** Omedia is a full-cycle digital product development company.
** We`ve been around since 2007.
** Most of our teams work on an exclusive, long-term projects.
** We work with diverse clients across multiple industries, from art and culture to logistic companies.

What we offer:

** Long-term, challenging projects of global scale.
** Stress-free milestones of projects developed with agile scrum.
** Negotiable experience-based salary starting from 3, 500 GEL/month.
** Health insurance.
** Flexible hours.
** Comfy and relaxed office space in Saburtalo district (with a private backyard for napping and BBQ).
** Great team to collaborate with and learn from.

What will you do:

** Design full range of interfaces and graphic elements for websites and mobile apps.
** Create user-facing interfaces for products of medium- to high-level of complexity.
** Prototype user stories and interface concepts with other team members.
** Create consistent visual styles for customer brands or digital products.
** Come up with creative solutions within business or technical constraints.
** Collaborate with and assist the team of developers in asset exporting and management.

The skills you should have:

** Proficiency in Adobe Photoshop or Sketch.
** Experience with Vector graphics.
** Knowledge of the technical aspects of digital- and screen-targeted design.
** Experience in designing websites, mobile apps and user interfaces.
** Strong creative vision and understanding of customer goals and business requirements.
** Ability to understand technical constraints, and to work within project parameters.
** Experience in working with team of developers.
** Knowledge of modern UI/graphic design patterns and trends.
** Experience with the prototyping tools.
** Strong verbal and written communication skills.
** Basic knowledge of HTML, CSS or JavaScript (not required).

How to apply:

Please send your resume and some work samples at: [email protected] (and please put position title in the email subject field). Additionally, you can include anything that might help us get to know you better (public profiles, work samples, love letters, you name it!).

We`ll reach out to the shortlisted candidates for an interview and a test assignment.

Thank you for your interest!

განთ. 12 ნოემბერი 13:29

ბოლო ვადა 11 დეკემბერი 00:00

უფროსი ჯავა დეველოპერი

ID 63443

სს "ოპპა" (ყოფილი სს "ნოვა ტექნოლოჯი") ფლობს უნივერსალურ ელექტრონულ საფულეს http://www.oppa.ge და PayBox-ის სწრაფი ჩარიცხვის აპარატებს, რომლებიც ყოველდღიურად 350 000-მდე მომხმარებელს ემსახურება. კომპანიამ საქმიანობა ფინანსურ-ტექნოლოგიურ ბაზარზე 2007 წელს დაიწყო და მთელი საქართველოს მასშტაბით ფლობს 6500-ზე მეტი გადახდის წერტილს. კომპანიაში 300-ზე მეტი თანამშრომელია დასაქმებული.

შემოგვიერთდი და მიაღწიე წარმატებას ჩვენს გუნდთან ერთად!

სს "ოპპა" აცხადებს ვაკანსიას უფროსი ჯავა დეველოპერის პოზიციაზე.

სამუშაო ადგილი: თბილისი.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: კომპანიის შიდა და გარე პროექტებისთვის პროგრამული უზრუნველყოფის შემუშავება, განვითარება, დანერგვა.

სავალდებულო საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** Java პლატფორმასთან მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
** Spring, Spring boot, hiberate, JPA - ცოდნა;
** სასურველია: javaFx, AngularJS, Javascript;
** გამოცდილება XML/JSON სტრუქტურებთან მუშაობაში;
** რელაციურ მონაცემთა ბაზებთან მუშაობის გამოცდილება.

უნარები:

** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** კომუნიკაციის უნარი;
** გუნდური მუშაობა.

ჩვენ გთავაზობთ:

** შესაძლებლობას, გახდეთ სწრაფად მზარდი კომპანიის გუნდის წევრი;
** იმუშაოთ ინოვაციებზე ორიენტირებულ, სასიამოვნო და მეგობრულ სამუშაო გარემოში;
** განვითარდეთ პროფესიულად და მოახდინოთ თვითრეალიზაცია.

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: [email protected] და სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ იმ პოზიციის დასახელება, რომელზეც აგზავნით განაცხადს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, განაცხადი არ განიხილება.

გისურვებთ წარმატებებს!

CV-ის გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ სს "ოპპა"-მ დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები 6 თვის განმავლობაში. დამსაქმებელმა შესაძლებელია თქვენი მონაცემი შეინახოს და განიხილოს სხვა პოზიციაზეც.

განთ. 12 ნოემბერი 12:42

ბოლო ვადა 12 დეკემბერი 00:00

2500 ლარი

Front-End დეველოპერი

ID 63397

adjarasport.com ონლაინ სპორტული მედია პლატფორმაა, რომელიც 2013 წელს დაარსდა. საიტზე მომხმარებელს საშუალება აქვს გაეცნოს ქართულ და უცხოურ სპორტულ ამბებს, იხილოს ვიდეო მიმოხილვები, თვალი ადევნოს ინგლისის პრემიერ ლიგის, ATP-ის საჩოგბურთო ტურნირებისა და სხვა სპორტული ღონისძიებების პირდაპირ რეპორტაჟებს.

adjarasport.com აქტიურად აშუქებს რამდენიმე ათეულ სპორტის სახეობას. იქნება ეს ახალი ამბები, საინტერესო ვიდეო კონტენტი თუ ორიგინალურ გადაცემათა ციკლი, რომელიც ამა თუ იმ სპორტს ეხება.

ჩვენი მიზანია, ჟურნალისტების პროფესიული სტანდარტების დაცვით, საზოგადოებას მივაწოდოთ სპორტული ინფორმაცია და ხელი შევუწყოთ საქართველოში სპორტის პოპულარიზაციას.

adjarasport.com-ს აქვს მკაფიო სარედაქციო პოლიტიკა, რომლის მიხედვითაც მკვეთრადაა გამიჯნული ფაქტი და ამ ფაქტზე კომენტარი. ჩვენს მომხმარებელს ვაწვდით ზუსტ ინფორმაციასა და საშუალებას ვაძლევთ ამა თუ იმ ფაქტზე განსხვავებულ მოსაზრებათა ფართო სპექტრს გაეცნონ. ეს მომხმარებელს საშუალებას აძლევს განსხვავებული რაკურსით დაინახონ მოვლენები.

ჩვენს პორტფოლიოში იზრდება პროდუქტების რაოდენობა და შესაბამისად, ვეძებთ ახალ ხალხს, ვინც ჩვენთან ერთად განავითარებს კომპანიას.

ამჟამად ვეძებთ Front-End დეველოპერს ჩვენი დეველოპერების დიდი თიმისათვის. ჩვენი მიმდინარე მთავარი პროდუქტებია (adjarasport.tv, adjarasport.com); ასევე ამჟამად ვმუშაობთ საინტერესო პროექტებზე Mobile დეველოპმენტის და Smart TV აპლიკაციების კუთხით.

შემოთავაზების დეტალები:

** ექვემდებარება დეველოპერული განყოფილების უფროსს
** სამუშაო გრაფიკი: ორშ-პარ; 11:00-19:00
** გამოსაცდელი ვადა: 6 თვე
** შრომითი ხელშეკრულების ვადა: 1 წელი
** სახელფასო განაკვეთი: <2500 ლარი
** დამატებითი სარგებელი: ჯანმრთელობის დაზღვევა უზრუნველყოფილი კომპანიის მიერ

ძირითადი მოთხოვნები:

** არანაკლებ 2 წლიანი გამოცდილება ვებ პროგრამირების მიმართულებით
** JavaScript-ის კარგად ცოდნა
** HTML/CSS/SCSS-ის კარგად ცოდნა
** JavaScript ფრეიმვორკებთან (angular, react, vue) და GIT-თან მუშაობის გამოცდილება
** კომუნიკაბელურობა
** გუნდურად მუშაობა.

უპირატესობად ჩაგეთვლებათ:

** Scrum-ის პრინციპების ცოდნა, ანდა მუშაობის გამოცდილება
** Typescript-ის ცოდნა
** Websockets-თან მუშაობის გამოცდილება
** Docker-თან მუშაობის გამოცდილება.

თუ ყოველივე ზემოთ აღწერილში საკუთარი თავი ან/და სასურველი სამსახური ამოიცანი, მაშინ სასწრაფოდ გამოგვეხმაურე. ამისათვის გამოგვიგზავნე შენი CV ელ-ფოსტაზე: [email protected] და "subject"-ის ველში მიუთითე ვაკანსიის დასახელება - "Front-End დეველოპერი".

განთ. 9 ნოემბერი 13:41

ბოლო ვადა 9 დეკემბერი 00:00

ციფრული მიმართულების ანალიტიკოსი

ID 63385

adjarasport.com ონლაინ სპორტული მედია პლატფორმაა, რომელიც 2013 წელს დაარსდა. საიტზე მომხმარებელს საშუალება აქვს გაეცნოს ქართულ და უცხოურ სპორტულ ამბებს, იხილოს ვიდეო მიმოხილვები, თვალი ადევნოს ინგლისის პრემიერ ლიგის, ATP-ის საჩოგბურთო ტურნირებისა და სხვა სპორტული ღონისძიებების პირდაპირ რეპორტაჟებს.

adjarasport.com აქტიურად აშუქებს რამდენიმე ათეულ სპორტის სახეობას. იქნება ეს ახალი ამბები, საინტერესო ვიდეო კონტენტი თუ ორიგინალურ გადაცემათა ციკლი, რომელიც ამა თუ იმ სპორტს ეხება.

ჩვენი მიზანია, ჟურნალისტების პროფესიული სტანდარტების დაცვით, საზოგადოებას მივაწოდოთ სპორტული ინფორმაცია და ხელი შევუწყოთ საქართველოში სპორტის პოპულარიზაციას.

adjarasport.com-ს აქვს მკაფიო სარედაქციო პოლიტიკა, რომლის მიხედვითაც მკვეთრადაა გამიჯნული ფაქტი და ამ ფაქტზე კომენტარი. ჩვენს მომხმარებელს ვაწვდით ზუსტ ინფორმაციასა და საშუალებას ვაძლევთ ამა თუ იმ ფაქტზე განსხვავებულ მოსაზრებათა ფართო სპექტრს გაეცნონ. ეს მომხმარებელს საშუალებას აძლევს განსხვავებული რაკურსით დაინახონ მოვლენები.

ჩვენს პორტფოლიოში იზრდება პროდუქტების რაოდენობა და შესაბამისად, ვეძებთ ახალ ხალხს, ვინც ჩვენთან ერთად განავითარებს კომპანიას.

ამჟამად ვეძებთ ციფრული მიმართულების ანალიტიკოსს, რომელიც თავისი ანგარიშებისა და რეკომენდაციების საშუალებით დაეხმარება ანალიტიკისა და მარკეტინგის დეპარტამენტებს მონაცემებზე დაფუძნებული მარკეტინგული სტრატეგიის განხორციელებაში.

შემოთავაზების დეტალები:

** ექვემდებარება ანალიტიკის განყოფილების უფროსს
** სამუშაო გრაფიკი: ორშ-პარ; 11:00-19:00
** გამოსაცდელი ვადა: 6 თვე
** შრომითი ხელშეკრულების ვადა: 1 წელი
** სახელფასო განაკვეთი: კვალიფიკაციისა და მოლაპარაკების შესაბამისად
** დამატებითი სარგებელი: ჯანმრთელობის დაზღვევა უზრუნველყოფილი კომპანიის მიერ

ძირითადი მოვალეობები:

** მიმდინარე აქტივობების შედეგების მონიტორინგი, ეფექტურობის განსაზღვრა და რეპორტინგი;
** კონვერსიის განაკვეთების მონიტორინგი და ვებ გვერდის განვითარების შესაძლებლობების განსაზღვრა;
** კონკურენტების აქტივობის, KPI-ების რეგულარული მონიტორინგი და ანალიზი;
** ახალი ტექნოლოგიებისა და ციფრული მარკეტინგის სფეროებში განვითარებული მოვლენების შესახებ ცოდნის მუდმივი განახლება. ამ ცოდნის კომპანიის ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიაში ასახვა;
** კომპანიის ვებ-გვერდის ტრაფიკის მართვაში მონაწილეობა.

ძირითადი მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება (პრიორიტეტულია მარკეტინგის და ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით);
** სავალდებულოა არანაკლებ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ციფრული ანალიტიკის, ანდა ციფრული რეკლამირების მიმართულებით;
** MS Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
** Facebook და Google ანალიტიკის ცოდნა;
** ტელევიზიაში მომიჯნავე მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება განსაკუთრებულ უპირატესობად;
** პრიორიტეტულია საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;
** მიმდინარე ონლაინ მარკეტინგული კონცეპტების, ტრენდების კარგად ცოდნა;
** სხვადასხვა სპორტის სახეობების ცოდნა ჩაითვლება განსაკუთრებულ უპირატესობად;
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** პრეზენტაციის მომზადებისა და ჩატარების კარგი უნარი.

თუ ყოველივე ზემოთ აღწერილში საკუთარი თავი ან/და სასურველი სამსახური ამოიცანი, მაშინ სასწრაფოდ გამოგვეხმაურე. ამისათვის გამოგვიგზავნე შენი CV ელ-ფოსტაზე: [email protected] და "subject"-ის ველში მიუთითე ვაკანსიის დასახელება - "ციფრული ანალიტიკოსი".

განთ. 9 ნოემბერი 13:19

ბოლო ვადა 9 დეკემბერი 00:00

1C დეველოპერი

ID 63363

შპს "საქართველოს მელიორაცია" აცხადებს ვაკანსიას საინფორმაციო ტექნოლოგიების დეპარტამენტის საინფორმაციო ტექნოლოგიების მონაცემთა ბაზების არქიტექტურისა და პროგრამული უზრუნველყოფის განვითარების განყოფილებაში 1C დეველოპერის თანამდებობაზე.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** კომპანიის საქმიანობის ავტომატიზაცია 1C-ის ბაზაზე;
** კონფიგურაციების შემუშავება კომპანიის მოთხოვნების შესაბამისად;
** მომხმარებლების მხარდაჭერა და კონსულტაცია.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** 1C 8.3 გარემოსთან მუშაობის გამოცდილება;
** 1C პროგრამირების ენის ცოდნა;
** 1C არსებულ ფუნქციონალში ცვლილებების შეტანა;
** პროგრამული ხარვეზების მოძიება/გასწორება;
** ახალი ფუნქციონალის შემუშავება/დანერგვა;
** ​Web-სერვისების ზოგადი ცოდნა;
** PHP ან Javascript პროგრამირების ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.

სხვა მოთხოვნები:

** დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
** დროის მართვისა და პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;
** ორგანიზებულობა/მოწესრიგებულობა;
** ინტენსიური დატვირთვის პირობებში მუშაობის უნარი;
** გუნდურობა;
** ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
** სიახლეების სწრაფად ათვისების უნარი.

სამუშაო პირობები:

** სრული განაკვეთი; ორშაბათი-პარასკევი: 09:00-18:00;
** გამოსაცდელი ვადა: 3 თვე;
** მისამართი: ქ. თბილისი, გია გულუას ქ. N6.

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) ქართულ ენაზე ფოტოსურათით (3X4) შემდეგ ელფოსტის მისამართზე: [email protected] არაუგვიანეს 29.11.2019.

წერილის სათაურის ველში გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება - "1C დეველოპერი".

განთ. 29 ოქტომბერი 14:32

ბოლო ვადა 29 ნოემბერი 00:00

ინფორმაციული ტექნოლოგიების უმცროსი სპეციალისტი

ID 63312

ვაკანსია - ინფორმაციული ტექნოლოგიების უმცროსი სპეციალისტი
სს მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია "ემ ბი სი" აცხადებს ვაკანსიას ინფორმაციული ტექნოლოგიების უმცროსი სპეციალისტის პოზიციაზე, თბილისში, კომპანიის სათაო ოფისში.

სს "მიკრო ბიზნეს კაპიტალი" 2013 წლიდან ოპერირებს საფინანსო ბაზარზე, კომპანიის მისიაა ფინანსურ მომსახურებაზე წვდომის გამარტივება და ამ გზით ადამიანების ჩართვა ეკონომიკაში, მათზე მორგებული, ხელმისაწვდომი ფინანსური სერვისების შეთავაზებით. დღესდღეობით კომპანია ემსახურება 11 000 -ზე მეტ მომხმარებელს და წარმოდგენილია ქვეყნის ოთხ ქალაქში 11 ფილიალის სახით.

კომპანია "ემ ბი სი" ყველაზე მნიშვნელოვან რესურსად აღიარებს ადამიანურ კაპიტალს და უზრუნველყოფს მათ მზარდი ანაზღაურებით, პრემიის გამომუშავების შესაძლებლობით, კარიერული ზრდის პერსპექტივით, ჯანმრთელობის დაზღვევით, შრომის საერთაშორისო სტანდარტების დაცვით და სხვა ბენეფიტებით.

ძირითადი მოვალეობები:

** ქსელში წარმოქმნილი პრობლემების ლოკალიზაცია და აღმოფხვრა;
** ორგანიზაციის თანამშრომლების ტექნიკური მხარდაჭერა;
** ოპერაციული სისტემებისა და სამომხმარებლო პროგრამული უზრუნველყოფის ინსტალაცია პერსონალურ კომპიუტერებზე;
** პერსონალური კომპიუტერების ტექნიკური ზედამხედველობა;
** კომპიუტერული ტექნიკის დაზიანების ლოკალიზაცია და აღმოფხვრა;
** ორგანიზაციის შიდა IP ტელეფონების ინსტალაცია და გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა;
** თანამშრომლების კონსულტირება კომპიუტერულ ტექნიკასთან მუშაობის საკითხებზე.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** სასურველია უმაღლესი განათლება;
** სასურველია Windows Server 2008/2012 - Active Directory, Domain Controller - თან მუშაობის გამოცდილება;
** სასურველია (Mikrotik, Asterisk, Hyper - v, VMware) ცოდნა;
** ოპერაციული სისტემების ცოდნა;
** აპარატურული უზრუნველყოფის ტექნიკური მახასიათებლების, კონსტრუქციული თავისებურებებისა და ექსპლოატაციის რეჟიმების ცოდნა;
** აპარატურული უზრუნველყოფის დაზიანების დიაგნოსტირება და შესაბამისი ღონისძიებების გატარება;
** სამომხმარებლო პროგრამული უზრუნველყოფის ცოდნა;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა და საქმისადმი კეთილსინდისიერი დამოკიდებულება
** ორგანიზებულობა, კომუნიკაბელურობა, პუნქტუალურობა
** კოლეგიალობა, გუნდურობა, არაკონფლიქტურობა
** სწავლის და განვითარების სურვილი;

განაცხადის შემოტანის ბოლო თარიღია 2019 წლის 23 ნოემბერი, 17:00 საათი, კანდიდატებს დავუკავშირდებით დედლაინის დასრულებამდეც, შესაბამისად უპირატესობა მიენიჭება ადრე შემოსულ განაცხადებს.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, ეწვიოთ მითითებულ ბმულს: https://bit.ly/2Kf8oKJ და შესაბამისი ვაკანსიის გვერდზე ატვირთოთ თქვენი რეზიუმე/CV ან LinkedIn-ის URL ბმული.

განთ. 23 ოქტომბერი 17:50

ბოლო ვადა 23 ნოემბერი 00:00

1C დეველოპერი

ID 63299

კომპანია "OneSoft", 1C-ის ოფიციალური წარმომადგენლობა საქართველოში აცხადებს ვაკანსიას 1C დეველოპერის პოზიციაზე.

კომპანია OneSoft წარმოადგენს 1C-ის მაღალხარისხიანი სისტემების პროვაიდერს საქართველოს ბაზარზე. კომპანიის მისიაა, ხელი შეუწყოს ბიზნეს-პროცესების სისტემატიზებული მართვის განვითარებას, ხოლო მიზანი- 1C-ის უახლესი პროგრამული გადაწყვეტების ხელმისაწვდომის ზრდა და ბიზნესის თანამედროვე მართვის კულტურის დამკვიდრებაა.

დეტალური ინფორმაცია კომპანიის შესახებ შეგიძლიათ, იხილოთ საიტზე: http://www.rossoft.ge

სამუშაო მოთხოვნები:

** პროგრამირება 1C-ის 8.2 და 8.3 პლატფორმებზე;
** კონფიგურაციაზე მუშაობა, აწყობა, ადმინისტრირება, მხარდაჭერა;
** დამატებითი ანგარიშების და დამუშავებების შექმნა;
** კონფიგურაციის შექმნა/აწყობა, შემუშავება, დანერგვა, განახლება, მოდელირება, მხარდაჭერა;
** არსებულ ბაზებზე მუშაობა, მონაცემების გაცვლა არსებულსა და სხვა ბაზებს შორის.

პოზიციისთვის საჭირო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** პროგრამული ენების კარგად ცოდნა (C++, Java, C#);
** სტუდენტურ ან კომერციულ პროექტებში მუშაობის მინიმუმ 6 თვიანი გამოცდილება;
** მონაცემების დამუშავებისთვის საჭირო ძირითადი ალგორითმების ცოდნა;
** პროგრამული კოდის ტესტირების უნარი;
** ტექნიკური დოკუმენტაციის ინგლისურ და რუსულ ენებზე წაკითხვის/გაანალიზების უნარი;
** შემოქმედებითი აზროვნება, სწავლის მიმართ გახსნილობა;
** აქტიურობა და მიზანმიმართულობა.

სასურველია:

** სპეციალისტის სერტიფიკატის ქონა - "Cпециалист по платформе 1С 8";
** "1C Предприятие 8"-ის მაღალ დონეზე ცოდნა (ადმინისტრირება, კონფიგურაციის შექმნა, პროგრამირება)
** კონფიგურაციაზე მუშაობის პრაქტიკული გამოცდილება და 1C-ის სხვა სისტემებთან ინტეგრაციის მეთოდების ცოდნა;
** პლატფორმის მექანიზმების ცოდნა, მონაცემების გაცვლის უნივერსალური მექანიზმის ცოდნა, ინფორმაციული ბაზების განაწილების მექანიზმის ცოდნა;
** ბუღალტრული, საგადასახადო, ფინანსური, სასაწყობე და მენეჯერული აღრიცხვის საფუძვლების ცოდნა;
** უპირატესობად ჩაითვლება სამუშაო გამოცდილება არანაკლებ 3 წლისა, აქედან არანაკლებ 1 წლისა 8.2 / 8.3 ვერსიაზე.
** უპირატესობად ჩაითვლება მსხვილ პროექტებში მონაწილეობა, რომელთა ფარგლებშიც მოხდა პროცესების ავტომატიზაცია 1C 8 პლატფორმაზე.

სამუშაო პირობები:

** სრული სამუშაო განაკვეთი (კვირაში 40 სამუშაო საათი).
** ანაზღაურება: დამოკიდებულია კანდიდატის კვალიფიკაციაზე

დაინტერესებულმა პირებმა CV გამოგვიგზავნეთ შემდეგ ელ-ფოსტაზე: [email protected] და გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემაში (Subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.

OneSoft გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 23 ოქტომბერი 16:58

ბოლო ვადა 23 ნოემბერი 00:00

1C ERP Solutions კონფიგურაციის სპეციალისტი

ID 63298

კომპანია "OneSoft" აცხადებს ვაკანსიას 1C ERP Solutions კონფიგურაციის სპეციალისტის პოზიციაზე.

კომპანიის შესახებ:

კომპანია OneSoft წარმოადგენს 1C-ის მაღალხარისხიანი სისტემების, ERP გადაწყვეტილებების, პროვაიდერს საქართველოს პროგრამული უზრუნველყოფის ბაზარზე.

კომპანიის მისიაა, ხელი შეუწყოს ბიზნეს-პროცესების სისტემატიზებული მართვის განვითარებას, ხოლო მიზანი - 1C-ის პლატფორმაზე არსებული უახლესი პროგრამული გადაწყვეტილებების ხელმისაწვდომის ზრდა და საქართველოში ბიზნესის თანამედროვე მართვის კულტურის დამკვიდრებაა.

დეტალური ინფორმაცია კომპანიის შესახებ შეგიძლიათ, იხილოთ ვებ-გვერდზე: http://www.onesoft.ge

სამუშაოს მოკლე აღწერა:

** კომპანიაში 1C ბიზნეს გადაწყვეტილების დანერგვის პროცესში აქტიური მონაწილეობა;
** დამკვეთი კომპანიის საჭიროებების შესწავლა და გაანალიზება;
** კონსულტაციების გაწევა დამკვეთის ბიზნეს პროცესების გაუმჯობესების მიზნით;
** დამკვეთის თანამშრომლების დახმარება პროგრამის ათვისებაში - პროგრამის შემსწავლელი ტრენინგ-კურსების ჩატარება;
** დამკვეთის ტექნიკური მხარდაჭერა.

პოზიციისთვის საჭირო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება - ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით;
** კარგი ანალიტიკური და კომპიუტერული უნარები;
** ბუღალტრული, საგადასახადო და ფინანსური აღრიცხვის საფუძვლების ცოდნა;
** უპირატესობად ჩაითვლება 1C სტანდარტული გადაწყვეტილებების ცოდნა და სამუშაო გამოცდილება;
** აუცილებელია რუსული ენის ცოდნა.

პიროვნული უნარები:

** სტრესულ და არასტანდარტულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი.
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** აქტიურობა და მიზანმიმართულობა.

სამუშაო პირობები:

** ადგილმდებარეობა - ქ.თბილისი, დავით გამრეკელის №2 აქსისის ბიზნეს ცენტრი.
** სამუშაო საათები - სრული სამუშაო განაკვეთი - 10:00 - 19:00, ორშაბათი-პარასკევი.
** ანაზღაურება დამოკიდებულია კანდიდატის კვალიფიკაციაზე.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ მისამართზე: [email protected] და გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემაში (Subject) მიუთითოთ: 1C ERP Solutions კონფიგურაციის სპეციალისტი

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 23 ოქტომბერი 16:57

ბოლო ვადა 23 ნოემბერი 00:00

800 ლარი

IT მხარდაჭერის სპეციალისტი

ID 63269

შპს "სქაიტელი" საქართველოს სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე მზარდი და მრავალწლიანი გამოცდილების მქონი კომპანიაა. კომპანიის საქმიანობის ძირითად მიზანს წარმოადგენს თითოეულ მომხმარებლამდე მაღალ ხარისხიანი ინტერნეტ მომსახურების მიწოდებას, რისთვისაც კომპანია იყენებს მსოფლიოში სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე არსებულ უახლეს ტექნოლოგიებს და გადაწყვეტილებებს.

"სქაიტელი" აცხადებს ვაკანსიას IT მხარდაჭერის სპეციალისტის პოზიციაზე.

ძირითადი მოვალეობები:

** საოფისე კომპიუტერების შეუფერხებელი და გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა;
** თანამშრომელთათვის კომპიუტერულ ტექნიკასთან და პროგრამებთან დაკავშირებულ საკითხებზე დახმარება;
** შიდა ქსელის ტექნიკურად და პროგრამულად გამართვა;
** ოპერაციული სისტემების ინსტალაცია, კონფიგურაცია, დიაგნოსტიკა;
** პერიფერიული მოწყობილობების (პრინტერი, სკანერი და სხვ.) ინსტალაცია;
** კომპიუტერული ტექნიკის დაზიანების და ქსელში წარმოქმნილი პრობლემების ლოკალიზაცია და აღმოფხვრა;
** ორგანიზაციის თანამშრომლების ტექნიკური მხარდაჭერა;
** ოპერაციული სისტემებისა და სამომხმარებლო პროგრამული უზრუნველყოფის ინსტალაცია პერსონალურ კომპიუტერებზე;
** უშუალო ხელმძღვანელის დავალებით სხვა ტექნიკური თუ პროგრამული სამუშაოების შესრულება.

მოთხოვნები:

** სასურველია უმაღლესი განათლება ტექნიკური მიმართულებით;
** აუცილებელია მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება IT მხარდაჭერის სპეციალისტის პოზიციაზე;
** კომპიუტერული სისტემების აგებულების, მუშაობის, კონფიგურაციისა და დიაგნოსტიკის პრინციპების ცოდნა;
** Windows სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება (ინსტალაცია, გამართვა, დიაგნოსტიკა);
** სამომხმარებლო პროგრამულ უზრუნველყოფასთან (ინტერნეტ ბროუზერები, ანტივირუსები, სხვადასხვა უტილიტები) მუშაობა;

პიროვნული მახასიათებლები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** სიზუსტე და კონცენტრაციის უნარი;
** კომუნიკაციის კარგი უნარი;
** დაგეგმვისა და დამოუკიდებელი მუშაობის უნარი.

პირობები:

სამუშაო საათები: ორშაბათი -პარასკევი - 10:00 - 18:00 სთ;
სამუშაო ადგილმდებარეობა: თბილისი, გურამიშვილის გამზირი;
ანაზღაურება: 600-800 ლარი.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგი ელექტრონულ მისამართზე - [email protected] 22 ნოემბრამდე. გთხოვთ სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს, წინააღმდეგ შეთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

გისურვებთ წარმატებას!

განთ. 23 ოქტომბერი 15:32

ბოლო ვადა 22 ნოემბერი 00:00

Web დეველოპერი

ID 63253

ტურისტული კოპანია "Georgia 4 You" აცხადებს ვაკანსიას Web დეველოპერის პოზიციაზე.

ჩვენი ვებ-გვერდებია:

http://georgia4you.ge - საინფორმაციო გვერდი
https://cars4rent.ge - ავტომობილების დაჯაშვნის სისტემა
https://autos4share.com - კერძო ავტომობილების დაჯაშვნის სისტემა
http://rooms4rent.ge - ბინების დაჯაშვნის სისტემა
https://business4you.ge/ იურიდიულ და ფინანსურ საკითხებში დახმარების სერვისი

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარები, რომელსაც კანდიდატი აუცილებლად უნდა აკმაყოფილებდეს:

** პროფესიული უნარ-ჩვევები;
** მნიშვნელოვანია, კომუნიკაციის კარგი უნარი და გამართული მეტყველება;
** ინგლისური ენის ცოდნა;
** აუცილებელია, Adobe - ის გრაფიკული პროგრამების ცოდნა რომელიც ვებ საიტების დიზაინის შესაქმნელად არის საჭირო
** აუცილებელია, HTML, CSS, JAVASCRIPT, PHP, MySQL - ის მაღალ დონეზე ცოდნა
** არაა სავალდებულო, მაგრამ უპირატესობა ენიჭება კანდიდატს რომელსაც შეუძლია ვებ გვერდების შექმნა რომელიმე framework-ის (მაგ: Laravel) საშუალებით და მინიმალურ დონეზე ფლობს ან სწავლობს ReactJS და NodeJS.

აუცილებელი პიროვნული თვისებები:

** შემოქმედებითი აზროვნება;
** ეფექტური დროის მენეჯმენტი, მოწესრიგებულობა და ორგანიზების კარგი უნარი;
** განვითარებაზე ორიენტირებული, პროგრესულად მოაზროვნე;
** გუნდურად მუშაობის უნარი
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.

ფუნქცია-მოვალეობები:

** ვებ გვერდის Front-End-ის შექმნა ყველა დეტალების გათვალისწინებით
** ვებ გვერდის Back-End-ის შექმნაში მონაწილეობის მიღება ვებ დეველოპერების გუნდთან ერთად

პირობები:

** პროფესიული ზრდის შესაძლებლობა
** ანაზღაურება: განისაზღვრება სამუშაო გამოცდილების მიხედვით
** სამუშაო გრაფიკი: სრული
** სამუშაო დღეების რაოდენობა: 5 დღე
** მოქნილი სამუშაო გრაფიკი
** უსტრესო და კრეატიულ გარემოში მუშაობის შესაძლებლობა

დამატებითი პირობები: გამოსაცდელი ვადა - ორი თვე (ანაზღაურებადი)

დაინტერესებულ აპლიკანტებს გთხოვთ, ეწვიოთ ლინკს: http://cars4rent.ge/vacancy/ და შეავსოთ მარტივი აპლიკაციის ფორმა.

კანდიდატები გაივლიან გასაუბრებას.

განთ. 23 ოქტომბერი 14:51

ბოლო ვადა 22 ნოემბერი 00:00